Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

:worship: Scottie, Raza in Valter hvala za odgovore in nasvete glede zumota :worship:

Sem bil danes pri Staru in si v "živo" ogledal kako je rešil napajanje. Zadeva z napajanjem preko parkirne luči je zelo zanimiva (ker odpade vlečenje kabla pod tankom). Tako da mi je danes skoraj vse jasno :? - povdarek je na skoraj!!!

Nekaj sem pozabil vprašat; koliko km na tank imate nastavljene zumote?

Lp vsem

370 (da sem na varni strani) in 15 prej me začne opozarjat.

Se pa ne zanašam na to funkcijo ;)

Objavljeno

Slika 1 še cca 400km do doma pri Benkovcu.

Slika 2 doma v garaži (omenjenih 21kkm) demontirano kolo (v prtljažnik pa v gumikliniko po novo).

Na tujih forumih se precej pritožujejo na kilometražo EXP gum glede na "navadne". Tudi kolega je opazil hitrejšo obrabo najbrž je razlog za to izboljšana zmes, ki pa ponuja tudi boljši oprijem na mokrem in suhem.

Jaz mam 10500km in po sredini profila cca 2mm mislim da bo se za 2 jurcka .Sprednja ma cca 3 mm .Obraba enako kot pri Bridgestone res pa da sem prvih 12 jurjev vozil definitivno pocasneje!

Objavljeno

:worship: Scottie, Raza in Valter hvala za odgovore in nasvete glede zumota :worship:

Sem bil danes pri Staru in si v "živo" ogledal kako je rešil napajanje. Zadeva z napajanjem preko parkirne luči je zelo zanimiva (ker odpade vlečenje kabla pod tankom). Tako da mi je danes skoraj vse jasno :? - povdarek je na skoraj!!!

Nekaj sem pozabil vprašat; koliko km na tank imate nastavljene zumote?

Lp vsem

Tud jaz mam montiranga na levi strani balance napajnje vzeto preko releja za ogrevane rocke (gumi kabel sem na slepo porinil pod tank )Nimam pa stalnega napajanja marvec vtaknem v uticnico zaradi lazje demotaze kadar motr pustim brez nadzora!

Nastavljenih mam porabo za cca400km

Objavljeno (popravljeno)

Oprosti,če si nekako zdaj užaljen, sem napisal da se "predvideva"...da bi lahko temu bil vzrok,(verjetno veš, da je potrebno pregledat zračnost ventilov-pri tem gre pokrov dol-a ne ;) ) če je tako, raje drugič prej odpravi napako pa pol napiši kako si odpravil napako ali pa pač svojih težav enostavno ne deliš z nami, da ne bomo govorili nekaj na pamet :whistle:

V glavnem, da si porihtal :OK:

NIč užaljen, sploh ni panike. Tako kot si rekel važen da smo porihtali. :yea1: Danes sem bil že do morja in nazaj, dobrih 30km in BP.

Mi je pa serviser svetoval naj raje tankam 98 in ne 95, tako da se bom kar tega držal.

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

NIč užaljen, sploh ni panike. Tako kot si rekel važen da smo porihtali. :yea1: Danes sem bil že do morja in nazaj, dobrih 30km in BP.

Mi je pa serviser svetoval naj raje tankam 98 in ne 95, tako da se bom kar tega držal.

Sicer je tvoja odločitev ampak moje mnenje je da se bo razlika na bencinu poznala le v denarnici. Nekateri imajo malce zgrešeno razlago kaj dejansko oktansko število pri bencinu pomeni.

Sam sem vozil že z 90 oktancem kar nekaj rezervoarjev zaporedoma pa je mašinca čist normalno predla.

Objavljeno

Sicer je tvoja odločitev ampak moje mnenje je da se bo razlika na bencinu poznala le v denarnici. Nekateri imajo malce zgrešeno razlago kaj dejansko oktansko število pri bencinu pomeni.

Sam sem vozil že z 90 oktancem kar nekaj rezervoarjev zaporedoma pa je mašinca čist normalno predla.

Ob trenutnih cenah bencina, povprečni porabi 7,5 ter prevoženih 8kkm na sezono je razlika celih 14.6 EUR. To bom pa že zmogel...

Gre pa za serviserja, katerega oba poznava, tako da po mojem ne govori tja v tri dni :blink:

Objavljeno (popravljeno)

Ob trenutnih cenah bencina, povprečni porabi 7,5 ter prevoženih 8kkm na sezono je razlika celih 14.6 EUR. To bom pa že zmogel...

Gre pa za serviserja, katerega oba poznava, tako da po mojem ne govori tja v tri dni :blink:

Kaj mislite? je ta gledal na oktane.....vsaka mu čast :worship: in seveda stroju :naughty:

http://www.1000ps.at/reisestories-2349561-200000_Schallmauer

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Seos,

V glavnem, men se že meša.. Med 70kmh in ca 100 kmh nekaj nekje spredaj piska z zelo visokim glasom in ne vem kaj je...

Nisem tolk akrobata, da bi se med vožnjo nagnil čez balanco in poslušal :whistle:

Pisk ni odvisen od obratov, samo od hitrosti.

Probal sem zalepit tiste "luknje" na MRA, lepil spredaj s selotejpom vse živo, pa nič bolje....

ima še kdo kako idejo?

Imam pa GIVI ščitnik motorja, MRA šipco, ostalo original.

po tihem sumim Filter zraka..., čeprav spet je tu povezava z obrati?

LP

ALELUJA!!!

mislim, da mi je danes uspelo najdit izvor tega visokega piskanja...

Ko sem prelepil s selotejpom spodnji del MRA šipce in masko je piskanje prenehalo. Nevem, če ima sicer sploh veze, ali je MRA, al katera druga... rob je rob.

Pod šipco je sicer cca 1cm pene, vendar je predvsem na srednini za pol mm lufta. in tam "vleče"

Ker seveda selotejp ne "zgleda" sem pač zaenkrat nekaj dodatno zatlačil pod spodnji rob šipce, da se glih ne vid...

uf... zadnji čas, za tole!

upam, da še komu pomaga :))

LP

Objavljeno

Če bo kdo rabu K&N filter za varico nej mi piše, mam namen svojega prodat, mam ga pa cca mesec, zraven dam račun.

Lp

Objavljeno

Če bo kdo rabu K&N filter za varico nej mi piše, mam namen svojega prodat, mam ga pa cca mesec, zraven dam račun.

Lp

In kaj je z K&N narobe, da se ga hočeš znebit?

Objavljeno

Narobe ni ni nič, če bi hotel da bi delalo tako kot treba bi moral kupit še power commander, tukaj tiči razlog.

Objavljeno

Sej hec K&N filtrov (vsaj pri namembnosti Varadere) ni neko povečevanje moči al pa da bi ne vem kako raketo iz motorja naredu ampak predvsem to da ti ni treba vsakih 24kkm novega filtra kupovat. Cena K&N je višja za par ojrov, imaš ga pa za vedno. Nakup se ti že ob drugemu intervalu menjave izplača.

Objavljeno

pozdravjeni lansko leto sem si nabavu hondo varadero 1000 38.000km potem sem začel opaŽat da mi občasno pri prestavljanju predvsem v prvo včasih pa tudi v drugo in tretjo brzino močno poči kot da sklopka nebi prijela naj poudarim da to dela samo občasno če na mestu parkrat s stisnjeno sklopko menjavam prestave preneha vendar če sklopko spustim in ponovno stisnem se običajno ponovi,če kdo morda ve kaj bi to lahko bilo prosim za odgovor.Motor je l.2001 lp.

Objavljeno (popravljeno)

pozdravjeni lansko leto sem si nabavu hondo varadero 1000 38.000km potem sem začel opaŽat da mi občasno pri prestavljanju predvsem v prvo včasih pa tudi v drugo in tretjo brzino močno poči kot da sklopka nebi prijela naj poudarim da to dela samo občasno če na mestu parkrat s stisnjeno sklopko menjavam prestave preneha vendar če sklopko spustim in ponovno stisnem se običajno ponovi,če kdo morda ve kaj bi to lahko bilo prosim za odgovor.Motor je l.2001 lp.

To je pri vari normalno, tudi meni dela isto (skoraj malo moteče, ko pa se navadiš pa..:whistle:)

Imam tudi letnik 2001, sam mal več km:naughty: :naughty: .

Lp! Iztok

Popravljeno . Popravil kotzi
Objavljeno

Mogoče je potrebno le malce nastaviti pletenico sklopke, ker se ta s časom raztegne.

Objavljeno

Ker omenjaš, da je občasno, ko večkrat zaporedno stisneš sklopko v redu, bi posumil na olje? Nekateri omenjajo sprijemanje plošč sklopke ali drsenje v povezavi z kvaliteto uporabljenega olja.

Seveda pa najprej upoštevaj nasvet Letečega in preveri zračnost pletenice, predpisana 2-3 mm lufta na ročici. Mogoče snemi pokrov prednjega verižnika in očisti vzvod sklopke. Če vse to ne zaleže je lahko sum na košari sklopke.

Objavljeno

preveru pletenico sklopke je ok odstranu pokrov prednjega zobnika očistu vzvod sklopke sestavu nazaj in ugotovil da mi sklopka več ne deluje(nekaj se je zataknilo verjetno sornik ki sproŽi sklopko)pri čiščenju sem ga premaknu za par cm in sedaj ne deluje več zanima me če se da kaj naredit ali ga moram peljat k mehaniku. lp.

Objavljeno (popravljeno)

preveru pletenico sklopke je ok odstranu pokrov prednjega zobnika očistu vzvod sklopke sestavu nazaj in ugotovil da mi sklopka več ne deluje(nekaj se je zataknilo verjetno sornik ki sproŽi sklopko)pri čiščenju sem ga premaknu za par cm in sedaj ne deluje več zanima me če se da kaj naredit ali ga moram peljat k mehaniku. lp.

Kaj pa ne dela? Gre ročica sklopke v prazno ali sploh ne gre?

Narediti se da vse, če pa ne znaš, pa ga boš moral peljat k mehaniku... ;)

D.

PS: Tukaj si snami servisna navodila za XL1000, za geslo pa piši na mail naslov, ki je na vrhu strani...

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno (popravljeno)

No ne tako na pamet... Motor sem danes zrihtal. Porinilo mi je ven membrano ob strani pokrova in je puščalo olje. Membrana oz. tesnilo ni bilo nič dotrajano oz. ni nihče odpiral pokrova ker za to ni bilo potrebe.

Vzrok da do tega pride je verjetno slab bencin ali kakšna umazanija v bencinu in zaradi kompresije porine membrano ven. Pač smola, kaj čmo, upajmo, da bo zdaj v redu...

Ti hudiča :headbang: Včeraj mi je po cca 800km motor spet "kihnil" in je malo zasmrdelo. Membrane so sicer še na svojem mestu, vendar je okoli ene in pa spodaj na plastični zaščiti že malo mastno od olja.

Je kdo že imel kakšne probleme s kompresijo pri teh motorjih, predvsem modelih z vplinjači???

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

Ti hudiča :headbang: Včeraj mi je po cca 800km motor spet "kihnil" in je malo zasmrdelo. Membrane so sicer še na svojem mestu, vendar je okoli ene in pa spodaj na plastični zaščiti že malo mastno od olja.

Je kdo že imel kakšne probleme s kompresijo pri teh motorjih, predvsem modelih z vplinjači???

Daj ti na priloženih slikah označi katero "membrano" ti je vn porinlo, pa bomo lažje razvozljali vzrok!

Objavljeno

Daj ti na priloženih slikah označi katero "membrano" ti je vn porinlo, pa bomo lažje razvozljali vzrok!

Tole, ampak včeraj mi jo ni porinilo ven, samo mal mastno je...

post-7973-044389600 1282153303_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

To tesnilo s kompresijo nima nobene veze! To tesnilo ti porine ven nadtlak v samem karterju! Preglej in očisti odduške in cevi, ki so speljane od njih (del številka 5 na isti sliki!) Na obeh celindrih!

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

To tesnilo s kompresijo nima nobene veze! To tesnilo ti porine ven nadtlak v samem karterju! Preglej in očisti odduške in cevi, ki so speljane od njih (del številka 5 na isti sliki!) Na obeh celindrih!

tesnilo pokrova ventilov poriva ven nadtlak v karterju? matr, kok šalabajzast pa more bit vse skupej narejen? (ne pihat, kolega jo je mu, šraufal smo, tega nismo zaznal...)

Objavljeno

Skozi te odduške mašina diha in izenačuje tlake, ki se ustvarjajo pod bati, ko se le ti gibljejo gor in dol. Če so odduški zamašeni ali kako drugače neprevodni prihaja do izbijanja tesnil in pušanja olja na vseh možnih koncih bloka motorja. Seveda najprej na šibkih mesti (tanke stene, odebeljeni deli kot je tesnilo pokrova pri ventilskih sornikih).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!