Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Skozi te odduške mašina diha in izenačuje tlake, ki se ustvarjajo pod bati, ko se le ti gibljejo gor in dol. Če so odduški zamašeni ali kako drugače neprevodni prihaja do izbijanja tesnil in pušanja olja na vseh možnih koncih bloka motorja. Seveda najprej na šibkih mesti (tanke stene, odebeljeni deli kot je tesnilo pokrova pri ventilskih sornikih).

ha, včasih olje pušča tudi zato ker ob menjavi delov, preverjanju ventilov, itd. tesnila niso bila menjana... ?

tak tlak v karterju, da bi ven pognal tesnilo ob ustrezno privitem deklcu/pokrovu ob normalni uporabi 'za na cesto', bi po mojem mnenju naredil še kaj več kot poslal gumico izpod deklca.... kaj bi po tvojem mnenju delal oljna pumpa ob takem nadtlaku? špricala olje mimo batnih obročkov direkt v avspuh?

oddušnik je tudi zaradi oljnih par... oddušnik je premera vsaj 1cm... kaj ga lahko zamaši?

oddušnik je ponavadi speljan v airbox komoro ali pri strih izvedbah vmes med zračno komoro in frgazarje? kam bi špricnu olje pod tolk nadtlaka v karterju?

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Objavljeno

Fanta ne se kregat... :winkiss:

Ko se mi je prvič to naredilo mi je serviser dal pokrov in tesnilo od popolnoma nove mašine in lepo namazal okrog in okrog z neko mastjo al kaj podobnega.

Raza bom mal pogledal ta odušek, čeprav glede na to da je moj No.1 serviser do 6.9. na dopustu se bom kar na Lancovo zapeljal, če mi lahko pomaga.

Objavljeno

Najhitreje boš zadevo ugotovil, če odviješ čep za nalivanje olja v motor in zaženeš motor. Če se na odprtini čuti strujenje zraka (zatesniš s palcem), sploh če dodaš malo gasa - povečaš obrate, so odduški slabo prevodni!

Objavljeno

Fanta ne se kregat... :winkiss:

Ko se mi je prvič to naredilo mi je serviser dal pokrov in tesnilo od popolnoma nove mašine in lepo namazal okrog in okrog z neko mastjo al kaj podobnega.

Raza bom mal pogledal ta odušek, čeprav glede na to da je moj No.1 serviser do 6.9. na dopustu se bom kar na Lancovo zapeljal, če mi lahko pomaga.

kje ga je pa dobil?

ne, se ne kregam, razmišljam pač... mogoče malo po svoje... pri svojih letih in temu, da dobrih 25let vozim 4taktarje ob normalni uporabi 'za na cesto' in kolegih... še nisem doživel, da nadtlak (ali karkoli drugega) vrže tesnilo ventilov izpod normalno pritrjenega pokrova... če je to res, hvala, sta me skupaj z @razo nekaj naučila ampak potem... bejž preč od hond... :) :) :)

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Fanta ne se kregat... :winkiss:

Ko se mi je prvič to naredilo mi je serviser dal pokrov in tesnilo od popolnoma nove mašine in lepo namazal okrog in okrog z neko mastjo al kaj podobnega.

Raza bom mal pogledal ta odušek, čeprav glede na to da je moj No.1 serviser do 6.9. na dopustu se bom kar na Lancovo zapeljal, če mi lahko pomaga.

In če ti je na nov pokrov nataknil tvoje stare zamašene cevi ?

Objavljeno

In če ti je na nov pokrov nataknil tvoje stare zamašene cevi ?

Ja če je vzrok to, potem je problem lahko le v cevi, ker mi je tisti del št.5 tudi dal nov s pokrovom vred. Kam pa gre ta cev, v airbox kot pravi RSTDriver?

@RSTDRIVER

Pač je imel v garaži popolnoma novo mašino za moj motor, še v škatli in mi je kompletno dal nov pokrov gor da se ni jeb... s starim tesnilom. Kje in kako je dobil novo mašino pa ne bi razlagal...

Objavljeno

kje ga je pa dobil?

ne, se ne kregam, razmišljam pač... mogoče malo po svoje... pri svojih letih in temu, da dobrih 25let vozim 4taktarje ob normalni uporabi 'za na cesto' in kolegih... še nisem doživel, da nadtlak (ali karkoli drugega) vrže tesnilo ventilov izpod normalno pritrjenega pokrova... če je to res, hvala, sta me skupaj z @razo nekaj naučila ampak potem... bejž preč od hond... :) :) :)

To se ne dogaja samo pri hondi! To se dogaja pri mašinah, ki recimo delajo v nekoliko težjih pogojih obratovannja (delavni stroji, traktorji, avti, ki veliko vozijo po makedamu....)

Pri tem motorju gre lahko samo za stisnjen ali prepognen gumi ror!

Objavljeno

To se ne dogaja samo pri hondi! To se dogaja pri mašinah, ki recimo delajo v nekoliko težjih pogojih obratovannja (delavni stroji, traktorji, avti, ki veliko vozijo po makedamu....)

Pri tem motorju gre lahko samo za stisnjen ali prepognen gumi ror!

jah, maš prov... ampak... če mu je zadevo menjal mehankar, ki ima komplet nove mašine na zalogi, bo pa ja vidu vsaj 1cm debu ror zvit nek pod.. kva jest vem kje???

(okrog povsem novih mašin na zalogi je potrebno narediti nekaj reklame vsaj zato, da tisti, ki po 3tedne čakajo na rezervne dele vedo, kje se jih da takoj dobiti...)

Objavljeno (popravljeno)

Ja če je vzrok to, potem je problem lahko le v cevi, ker mi je tisti del št.5 tudi dal nov s pokrovom vred. Kam pa gre ta cev, v airbox kot pravi RSTDriver?

@RSTDRIVER

Pač je imel v garaži popolnoma novo mašino za moj motor, še v škatli in mi je kompletno dal nov pokrov gor da se ni jeb... s starim tesnilom. Kje in kako je dobil novo mašino pa ne bi razlagal...

Takole je speljano tako da je v špilu še del št 4 s te slike

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

kje ga je pa dobil?

ne, se ne kregam, razmišljam pač... mogoče malo po svoje... pri svojih letih in temu, da dobrih 25let vozim 4taktarje ob normalni uporabi 'za na cesto' in kolegih... še nisem doživel, da nadtlak (ali karkoli drugega) vrže tesnilo ventilov izpod normalno pritrjenega pokrova... če je to res, hvala, sta me skupaj z @razo nekaj naučila ampak potem... bejž preč od hond... :) :) :)

Še kašno leto več vozim 4 taktne motorje :rolleyes: , ne samo da izpodrine tesnilo, lahko ribne tudi motor, če oljni separatorji ne delujejo pravilno ali je zamašena kakšna cev odduška.......to se dogaja tudi pri avtomobilih pri normalni cestni uporabi.........niso redki primeri....največkrat zaradi pomanjkljivega vzdrževanja. Kar pa se tiče "bež" od hond...bodi no resen :hmm:

Tudi sam mislim, da gre za pomanjkljivo odzračevanje motorja...mojster se je premalo posvetil vzroku, ampak samo menjavi po liniji najmanjšega odpora... :?

Objavljeno

@Raza se strinjam s tabo, saj če malce bolje pomisliš kaj drugega niti ne more bit.

Objavljeno

Ali se s teorijo o odduških sklada tudi to, da ko mi je motor "kihnu" se je sprednji konec posedel kot bi mal močneje stisnu zavoro?

Objavljeno

Še kašno leto več vozim 4 taktne motorje :rolleyes: , ne samo da izpodrine tesnilo, lahko ribne tudi motor, če oljni separatorji ne delujejo pravilno ali je zamašena kakšna cev odduška.......to se dogaja tudi pri avtomobilih pri normalni cestni uporabi.........niso redki primeri....največkrat zaradi pomanjkljivega vzdrževanja. Kar pa se tiče "bež" od hond...bodi no resen :hmm:

Tudi sam mislim, da gre za pomanjkljivo odzračevanje motorja...mojster se je premalo posvetil vzroku, ampak samo menjavi po liniji najmanjšega odpora... :?

še zmerej sprašujem... 1)kakšen kos nečesa lahko zamaši ror oddušnika? 2)kaj dela oljna pumpa pred in po tistem, ko tlak v mašini toliko naraste, da ti vn pošlje tesnilo pokrova ventilov? in 3) ja, lahko ribne ampak... prej ali potem, ko ti odnese tesnilo pokrova ventilov?

in 4) zadnja objava pravi, da mu je motor počepnil... torej, ga je nekaj zagrabilo... valj ali odmična gred?

in honda... tam sm se mao hecov čeprav... imam veliko stikov z avtomobilskim delom... a hoč zvedet za kakšen znesek je mesečno reklamacij na uradnem servisu, ki sploh ni največji v slo?(ne morem, ker me klavzula v pogodbi k temu zavezuje....) tko, da okol tega se pustmo stat vsak na svojem bregu...

Objavljeno

še zmerej sprašujem... 1)kakšen kos nečesa lahko zamaši ror oddušnika? 2)kaj dela oljna pumpa pred in po tistem, ko tlak v mašini toliko naraste, da ti vn pošlje tesnilo pokrova ventilov? in 3) ja, lahko ribne ampak... prej ali potem, ko ti odnese tesnilo pokrova ventilov?

in 4) zadnja objava pravi, da mu je motor počepnil... torej, ga je nekaj zagrabilo... valj ali odmična gred?

in honda... tam sm se mao hecov čeprav... imam veliko stikov z avtomobilskim delom... a hoč zvedet za kakšen znesek je mesečno reklamacij na uradnem servisu, ki sploh ni največji v slo?(ne morem, ker me klavzula v pogodbi k temu zavezuje....) tko, da okol tega se pustmo stat vsak na svojem bregu...

Kakorkoli: ven porineno tesnilo je znak povišanega ZRAČNEGA tlaka v notranjosti mašine. Pozadnjem postu-"kihanje" in kratek upad moči kaže še na kaj drugega, vedar je spet prišlo do povečanja tlaka v motorju preko airboxa in povezave z odduški. (detonacija zmesi zunaj valja v sesalnem kanalu- recimo?)

Objavljeno

Kakorkoli: ven porineno tesnilo je znak povišanega ZRAČNEGA tlaka v notranjosti mašine. Pozadnjem postu-"kihanje" in kratek upad moči kaže še na kaj drugega, vedar je spet prišlo do povečanja tlaka v motorju preko airboxa in povezave z odduški. (detonacija zmesi zunaj valja v sesalnem kanalu- recimo?)

turbo? (ok, hecam se, vem kje je razlika...) a nimajo skorej vse ss mašine neke sisteme za nadtlak v airbox-u? tle je to avtomatsko...

ok, ne zamert, vem, da ima človek probleme, rešili jih pa gotovo s tipkanjem ne bomo... poišče naj drugega serviserja, mogoče celo takega, ki ima honde v malem prstu pa bo pomagal, če se sploh za majhen dnar pomagati še da...

Objavljeno

Vsi tisti, ki imate montirane centralne mazače bodite pozorni na predji verižnik! Kljub temu, da veriga izgleda še čisto OK se kilometri poznajo verižniku. Ta na sliki ima 43 k zmernih km.

Objavljeno

Vsi tisti, ki imate montirane centralne mazače bodite pozorni na predji verižnik! Kljub temu, da veriga izgleda še čisto OK se kilometri poznajo verižniku. Ta na sliki ima 43 k zmernih km.

Če pa ga ne bi imel bi pa še verjetno prej šel......si to otkril po naključju :whistle:

Objavljeno

Raza, koliko se pa kaj umazanije nabere na pokrovu od sprednjega verižnika, sedaj kom maš mazača?

Jaz sem vedno sprej uporabljal, pa sem po vsakem koncu sezone moral skoraj s špahtlom svinjarijo ven postrgat.

Objavljeno

Če pa ga ne bi imel bi pa še verjetno prej šel......si to otkril po naključju :whistle:

Moram priznat, da sem deformacijo zob opazil šele ko sem demontiral verižnik.

Mislim, da mazanje na deformacijo zob nima bistvenega vpliva, so prej obremenitve (polno naložen motocikel in pospeševanje v klance)

Objavljeno

Raza, koliko se pa kaj umazanije nabere na pokrovu od sprednjega verižnika, sedaj kom maš mazača?

Jaz sem vedno sprej uporabljal, pa sem po vsakem koncu sezone moral skoraj s špahtlom svinjarijo ven postrgat.

Svinjarije pod pokrovom je bistveno manj, kot jo je bilo prej ob uporabi spreja. Olje se pač ne nabira tako kot mast.

Objavljeno

Svinjarije pod pokrovom je bistveno manj, kot jo je bilo prej ob uporabi spreja. Olje se pač ne nabira tako kot mast.

gospodje a ima kdo podrto varo za dele rabim vžigalno tuljavo

Objavljeno

gospodje a ima kdo podrto varo za dele rabim vžigalno tuljavo

Vprašaj Majstra iz Vajdovšne on mrbit prodaja po delih se je spomlad zvrnu!

Objavljeno

Hej varaderoljupci.

Nujno pootrebujem desno stopalko - se pravi za bremzo - če ima kdo za prodat?

Ker na novo moram precej časa čakat - pričakujem ponudbe.

Hvala

Objavljeno

Hej varaderoljupci.

Nujno pootrebujem desno stopalko - se pravi za bremzo - če ima kdo za prodat?

Ker na novo moram precej časa čakat - pričakujem ponudbe.

Hvala

Kaj je blo pa z obstoječo... sam firbec :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!