Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pri tej pa samo še plug odspredi manjka!:headbang::surrender: :fight1:

Pozimi za pluženje, čez sezono pa bo dobra za kakšne ture, kupim takoj ko bo :OK: ...naj se vam cedijo sline :yes:

Objavljeno

Ja tist kljun tud men ne potegne pa špice tud ne, bo sranje pucat :slap: Drugač pa nej slabu sploh pa v sivi barvi......:yes: !!!!

Očitno jo nekateri pričakujete v minimoto izvedbi :lol1:

LP

Objavljeno

Ja tist kljun tud men ne potegne pa špice tud ne, bo sranje pucat :slap: Drugač pa nej slabu sploh pa v sivi barvi......:yes: !!!!

Očitno jo nekateri pričakujete v minimoto izvedbi :lol1:

LP

Jaz imam željo, da bi bila v KTM adventure 990 izvedbi, z 200 kg in HONDINIM motorjem :naughty: :OK:

Objavljeno

Odgovor si že dobil! Zamenjaj zavorno tekočino v komplet sistenu in spotoma preglej ploščice. Ni nujno, da so izrabljene, je pa res, da s tankimi oblogami je toplotno sistem še bolj obremenjen!

Evo, danes mi serivser zamenja bremz olje, potem pa še ugotovimo, da je zadnji amortizer spustil olje. :unsure:

Se mi je zdel sumljiv, ker je tak fino plaval čez grbine.. :))

Res je, da se večinoma voziva dva s prtljago (včasih se približamo 200kg)!!! In se je zgodil..

Original pride ca 500 EUR... Pozna kdo kakšno alternativo?

jutri pokličem Amortizer, da vidim, če se da pri njih kaj narest...

Kakšna aftermarket ali morda rabljena zadeva bi tud prov prišla... anyone??

Hvala!!

Objavljeno

Evo, danes mi serivser zamenja bremz olje, potem pa še ugotovimo, da je zadnji amortizer spustil olje. :unsure:

Se mi je zdel sumljiv, ker je tak fino plaval čez grbine.. :))

Res je, da se večinoma voziva dva s prtljago (včasih se približamo 200kg)!!! In se je zgodil..

Original pride ca 500 EUR... Pozna kdo kakšno alternativo?

jutri pokličem Amortizer, da vidim, če se da pri njih kaj narest...

Kakšna aftermarket ali morda rabljena zadeva bi tud prov prišla... anyone??

Hvala!!

Poglej znamko amortizerjev WILBERS zdaj jih prodajajo tudi pri nas, moj kolega ima na VARI najosnovnejšega te znamke pa je veliko boljši od originala :whistle:

Objavljeno

Evo, danes mi serivser zamenja bremz olje, potem pa še ugotovimo, da je zadnji amortizer spustil olje. :unsure:

Se mi je zdel sumljiv, ker je tak fino plaval čez grbine.. :))

Res je, da se večinoma voziva dva s prtljago (včasih se približamo 200kg)!!! In se je zgodil..

Original pride ca 500 EUR... Pozna kdo kakšno alternativo?

jutri pokličem Amortizer, da vidim, če se da pri njih kaj narest...

Kakšna aftermarket ali morda rabljena zadeva bi tud prov prišla... anyone??

Hvala!!

Pokliči Moto Čarman v Medvodah. Wilbers Model 640 pride cca 450 EUR :D Ne vem kateri letnik imaš, jaz imam 2001 in tudi mislim menjat, seveda če najprej rešim trenutno težavo -_-

Objavljeno

Pokliči Moto Čarman v Medvodah. Wilbers Model 640 pride cca 450 EUR :D Ne vem kateri letnik imaš, jaz imam 2001 in tudi mislim menjat, seveda če najprej rešim trenutno težavo -_-

450€ je brez hidravličnega nastavljanja prednapetosti, 650€ pa z nastavitvijo.

Poglej na hrvaško. Dobiš vrnjen PDV (23%) tako da v prvem primeru prišparaš okoli 100€ v drugem pa okoli 150€.

Mislim da se splača pogledat. Jaz sem jih naročil (sicer za GS-a) in čakam da pridejo.

Objavljeno

450€ je brez hidravličnega nastavljanja prednapetosti, 650€ pa z nastavitvijo.

Poglej na hrvaško. Dobiš vrnjen PDV (23%) tako da v prvem primeru prišparaš okoli 100€ v drugem pa okoli 150€.

Mislim da se splača pogledat. Jaz sem jih naročil (sicer za GS-a) in čakam da pridejo.

kje na hrvaškem?

Objavljeno

Načeloma greš do tebi najbližjega prodajalca motoristične opreme in poveš kaj hočeš in če je dober prodajalec ti bo zrihtal (samo da kaj zasluži).

Drugače pa je zastopnik za hrvaško Šepić commerce, jaz pa sem jih naročil v Lovranu v Mali moto.

Objavljeno

Evo, danes mi serivser zamenja bremz olje, potem pa še ugotovimo, da je zadnji amortizer spustil olje. :unsure:

Se mi je zdel sumljiv, ker je tak fino plaval čez grbine.. :))

Res je, da se večinoma voziva dva s prtljago (včasih se približamo 200kg)!!! In se je zgodil..

Original pride ca 500 EUR... Pozna kdo kakšno alternativo?

jutri pokličem Amortizer, da vidim, če se da pri njih kaj narest...

Kakšna aftermarket ali morda rabljena zadeva bi tud prov prišla... anyone??

Hvala!!

Obrn se na Letečega on je pravi naslov !

Objavljeno (popravljeno)

Saj s epa da shock poštimat če se je polulal, ni potrebe kupovati drugega, sploh pa kupovanje orginala se mi zdi na tem motorju nesmiselno. Mogče si omisli progresivno vzmet pa nove semeringe, bi moralo biti neprimerno ceneje od novega shocka, res pa odvisno od tebe koliko si pripravljen odštet in seveda kaj pričakuješ od vzmetenja.

Nekdo je omenil da bi rad imel ktm 990, pol ga pa nabavi močno dvomim da boš od honde dočakal kaj takega, pogledj si kaj je naredila yamaha, po moje lahko tud nekaj v tem stilu pričakujemo od honde, kaj dost od obstoječega modela se ne bo oddaljila, še en wanna be GS vsaj po prodajnih številkah :)

Sam imam raje ktm agregat kot od honde, vsaj zame veliko boljši karakter, pa z veseljem dolijem nekaj olja ki ga popije.

Popravljeno . Popravil Electric
Objavljeno

ja, bom verjetno ga kar obnovil....

za novega ne mislim plačevat ++500 EUR...

Poleg Amortizerja, se še kdo s tem ukvarja?

LP

Objavljeno

ja, bom verjetno ga kar obnovil....

za novega ne mislim plačevat ++500 EUR...

Poleg Amortizerja, se še kdo s tem ukvarja?

LP

Kaj pa kaki lokalni mojster? Seveda če kdo kaj pozna, me zanima kaj bo rekel leteči.

Si razmišljal kaj v smeri progresivne fedre spredaj zadaj pa podereš še noge od spredaj pa maš komplet servis in "tjuning" vzmetenja in mir kr nekaj nadaljnih km, no vsaj jaz bi to nardil, pa preventivno menjal semeringe in zamenjal olje, koliko km imaš prevoženih?

Objavljeno

Ti bom kar tu odgovoril.

Tistega amortizerja od letnika 2000 ti jaz ne priporočam. Vzmetenje starejših letnikov je malce podhranjeno in motor ''plava'' v ovinkih sploh če sta gor dva. Z prvim FI modelom so bile te hibe odpravljene.

ZA servis se obrni na amortizer v dolu. Če ti ga oni ne bodo zrihtali boš žal težko našel koga drugega, vsaj v SLO. Če res ne bo druge opcije mi javi in bom povprašal pri enemu servisu v UK.

Če ne bo druge rešitve ti ostane Wilbers, Technoflex ali kaj podobnega. Vzameš nov amortizer, ki ti ga bodo že nastavili glede na tvojo težo in stil vožnje. Vsekakor je to ena najboljših investicij kar jih lahko narediš na motorju. je pa žal cenovno precej neugodna.

Objavljeno

Kaj pa kaki lokalni mojster? Seveda če kdo kaj pozna, me zanima kaj bo rekel leteči.

Si razmišljal kaj v smeri progresivne fedre spredaj zadaj pa podereš še noge od spredaj pa maš komplet servis in "tjuning" vzmetenja in mir kr nekaj nadaljnih km, no vsaj jaz bi to nardil, pa preventivno menjal semeringe in zamenjal olje, koliko km imaš prevoženih?

imam 38000km, večinoma se vozima dva (enako prejšnji lastnik).. večkrat nanese pot po slabših cestah..

Ma rad bi neko ugodno rešitev, ki bi držala še vsaj 15000km...

500 EUR pa res ne bi dal...

PS: se vidimo na Vara-štrudlu.. bomo še tam kako rekl :)

Objavljeno

Jaz imam željo, da bi bila v KTM adventure 990 izvedbi, z 200 kg in HONDINIM motorjem :naughty: :OK:

Vsi ki si želite 1,2 L endure z 200kg lahko zaradi poddimezioniranosti šasije pričakujete podobne posledice :whistle:

post-10071-004328200 1284748109_thumb.jpg

post-10071-024522600 1284748130_thumb.jpg

Objavljeno

Vsi ki si želite 1,2 L endure z 200kg lahko zaradi poddimezioniranosti šasije pričakujete podobne posledice :whistle:

To so sprednje vilice in ne šasija :whistle:

Objavljeno

Vsi ki si želite 1,2 L endure z 200kg lahko zaradi poddimezioniranosti šasije pričakujete podobne posledice :whistle:

na sliki je 0,65 litra endure......bi bilo pa zanimivo videti, kaj se je zgodilo s tem motorjem....

Objavljeno

To so sprednje vilice in ne šasija :whistle:

Ne bi vedel, da so to vilice :surrender: :naughty: , ampak očitno je nekaj bilo narobe a ne, lahko bi prilimal še par fotk lomov šasij ravno na nekaterih znamkah, pri katerih so se hoteli približati tej magični meji 200kg ...pa ne bi rad vsesplošnega prepira :OK:

Objavljeno

na sliki je 0,65 litra endure......bi bilo pa zanimivo videti, kaj se je zgodilo s tem motorjem....

Malo poglej pod vašo rubriko....koliko sem razumel kar na ravni cesti... B)

Objavljeno

Malo poglej pod vašo rubriko....koliko sem razumel kar na ravni cesti... B)

"našo rubriko"?...samo če odrežem en cilinder stran....

drugače pa dvomim da je bilo to na ravni cesti....vsaj motor ne bi bil "nepoškodovan" če bi se mu to zgodilo v vožnji...najmanj kar bi bilo bi bili teleskopi pokrivljeni ter povaljan motor.....ta na sliki deluje popolnoma cel...

Objavljeno

Ne bi vedel, da so to vilice :surrender: :naughty: , ampak očitno je nekaj bilo narobe a ne, lahko bi prilimal še par fotk lomov šasij ravno na nekaterih znamkah, pri katerih so se hoteli približati tej magični meji 200kg ...pa ne bi rad vsesplošnega prepira :OK:

Ej, saj se nič ne prepiramo to je samo debata, ajd najdi kakšnega zlomljenega KTM adventure, na tistem BMW-ejčku pa so odtrgane vilice spodaj kjer je vpeta osovina saj je razvidno iz slik, itak pa vilice za motorje izdelujejo druge firme kot so recimo SHOWA, WP, MARAZOCI, OHLINS . . . sicer pa pri kovinah ne velja, da vse kar je težko in debelo tudi tudi MOČNO, najbolj važno je kako kovino termično poboljšajo :yea1:

Objavljeno

Poznam primer tako zlomljenih vilic in možakarja, ki se mu je to zgodilo. Možakar prihaja iz okolice Vodic in zdaj fura Varo (je bil na lanskem Vara štrudlu). Kolo mu je odpadlo na ravni cesti in ne pri nevem kakšni hitrosti. Po dogotku je imel nemalo zapletov z proizvajalcem in zavarovalnico. Zadevo je dokazoval na inštitutu JŠ v Lj.

Mogoče se osebno oglasi, je prisoten na forumu.

Objavljeno

Če je okvir težak kot tank še ne pomeni da je trdnostno v prednosti. Časi ko so te zadeve reševali po sistemu ''pa dej še tam eno štango prišvasaj'' so minili.

KTM ima recimo malenkost manj kot 200kg pa še nisem videl zlomljenega pa čeprav nekateri delajo z njim kot ''prasica z mehom'' po razno raznih terenih.

Sicer pa konec koncev teža ni vse. Recimo razlika v teži Afrike in Varadera je manj kot 5 kil. Ko pa tadva motorja primeš v roke se ti zdi da imata vsaj 30-40 kil razlike, kot bi jahal slona in gazelo.

Jaz čakam kaj bo pokazal Triumph, obetajo veliko sploh bi bilo pa zanimivo probat trivaljnika.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!