Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Če je okvir težak kot tank še ne pomeni da je trdnostno v prednosti. Časi ko so te zadeve reševali po sistemu ''pa dej še tam eno štango prišvasaj'' so minili.

KTM ima recimo malenkost manj kot 200kg pa še nisem videl zlomljenega pa čeprav nekateri delajo z njim kot ''prasica z mehom'' po razno raznih terenih.

Sicer pa konec koncev teža ni vse. Recimo razlika v teži Afrike in Varadera je manj kot 5 kil. Ko pa tadva motorja primeš v roke se ti zdi da imata vsaj 30-40 kil razlike, kot bi jahal slona in gazelo.

Jaz čakam kaj bo pokazal Triumph, obetajo veliko sploh bi bilo pa zanimivo probat trivaljnika.

Viš ti si ded, eden redkih ko realno pove kako in kaj :worship:

Čisto informativno adventuire ktemof že ima skrajšano vzmetenje, na dakarju je imel 320 hoda, čisto tako informativno :naughty:

Jaz bi si bolj vesel nove afrike kot pa varaderota, je leteči lepo povedal kakšna je razlika, mi celo afrika bolj direktna deluje ampakraje :whistle:

A ti tudi akaš kaj bo rekel triumph :naughty:

japke:

pri 38000 si že menjaval olje in pa semeringe v vilicah? Čisto tako informativno vprašam, ker se ponavadi ne menjavajo preventivno ampak šele ko se polulajo. Zanima me ali si na svoje zadnjem amortizerju nastavljal prednapetost, oz če ima kaj vpliva na življenjsko dobo, ker koliko opazujem ljudi niti te edine nastavitve ne spreminjajo, da bi si olajšali življenje in pa seveda mopedu.

Popravljeno . Popravil Electric
Objavljeno

Če je okvir težak kot tank še ne pomeni da je trdnostno v prednosti. Časi ko so te zadeve reševali po sistemu ''pa dej še tam eno štango prišvasaj'' so minili.

KTM ima recimo malenkost manj kot 200kg pa še nisem videl zlomljenega pa čeprav nekateri delajo z njim kot ''prasica z mehom'' po razno raznih terenih.

Sicer pa konec koncev teža ni vse. Recimo razlika v teži Afrike in Varadera je manj kot 5 kil. Ko pa tadva motorja primeš v roke se ti zdi da imata vsaj 30-40 kil razlike, kot bi jahal slona in gazelo.

Jaz čakam kaj bo pokazal Triumph, obetajo veliko sploh bi bilo pa zanimivo probat trivaljnika.

Nisem hotel spet sprožit debat, ki so bila že stokrat predebatirana, tisti ki se toliko :whistle: vozite izven urejenih cest si boste pač omislili tak motor ki tja sodi.. pod 200kg, vsi mi ki tu pa tam po sili prevozimo kak km po makadamu pa toliko teh par kg ne vpliva.....(mi ga vsaj svinje v Banatu ne pojedo) :lol1:

Ma zaključmo že za vselej enkrat to debato komu velikost- teža vare ne odgovarja mu pač ne in si omisli kaj druga je velika izbira poskočnih gazel :photo:

Objavljeno

Ej, saj se nič ne prepiramo to je samo debata, ajd najdi kakšnega zlomljenega KTM adventure, na tistem BMW-ejčku pa so odtrgane vilice spodaj kjer je vpeta osovina saj je razvidno iz slik, itak pa vilice za motorje izdelujejo druge firme kot so recimo SHOWA, WP, MARAZOCI, OHLINS . . . sicer pa pri kovinah ne velja, da vse kar je težko in debelo tudi tudi MOČNO, najbolj važno je kako kovino termično poboljšajo :yea1:

Ko kupiš motor-avto, kupiš vsak del posebaj ali v sklopu in če ti gre kaj narobe pol vsak del reklamiraš posameznemu proizvajalcu ali kako :surrender: ...nima veze, če se ti to zgodi na Hondi-BMW-ju je vseeno kdo je proizvajalec sklopa odgovarja Honda-BMW ki je vgradil mogoče neustrezni poddimenzionirani sestavni del. :fight1:

ajd čao na štrudlu

Objavljeno

japke:

pri 38000 si že menjaval olje in pa semeringe v vilicah? Čisto tako informativno vprašam, ker se ponavadi ne menjavajo preventivno ampak šele ko se polulajo. Zanima me ali si na svoje zadnjem amortizerju nastavljal prednapetost, oz če ima kaj vpliva na življenjsko dobo, ker koliko opazujem ljudi niti te edine nastavitve ne spreminjajo, da bi si olajšali življenje in pa seveda mopedu.

nisem še menjal olja v vilcah.. bom pri nasl. servisu.

zadnjo vzmet sem seveda nastavljal... nevem pa kak vpliv ima to na življ. dobo.

Na amortizerju mi je rekel, da je pri Showa amortizerjih razlika, če do neke stopnje zateguješ ali do iste stopnje odteguješ.... ga morem naslednjič malo bolj konkretno povprašat o tem..

nč, po štrudlu grem na servis...lp

Objavljeno

Tako pa bi naj izgledala tamala Varaderka 125.

post-238-096054800 1284915854_thumb.jpg

Objavljeno

Ti hudiča :headbang: Včeraj mi je po cca 800km motor spet "kihnil" in je malo zasmrdelo. Membrane so sicer še na svojem mestu, vendar je okoli ene in pa spodaj na plastični zaščiti že malo mastno od olja.

Je kdo že imel kakšne probleme s kompresijo pri teh motorjih, predvsem modelih z vplinjači???

No upam, da sem našel vzrok... Na tujem forumu sem našel temo, kjer je imel lastnik vare prav tako podobne probleme in mu na Honda serisu niso uspeli pojasniti vzroka. Po naključju je našel na netu članek lastnika cbr fireblade s podobno težavo in vzrok... STATOR!!! :wallbash:

Pod obremenitvijo ko se olje v motorju močno segreje lahko pride do eksplozije zaradi poškodovanega navitja oz. izolacije na statorju.

Upam, da je to to, serviser že preverja stator jaz pa iščem novega na netu. :sleep2:

Objavljeno

Pomeri upornost med navitji in prekontroliraj, če so v stiku pa ti bo hitro jasno.

Objavljeno

Pomeri upornost med navitji in prekontroliraj, če so v stiku pa ti bo hitro jasno.

Pismo rosno, zgleda da je stator tudi v redu, polni 14,6, ob prižganih lučeh pa 14,2, serviser je stator vzel ven in je navitje čisto lepo. Tko da spet ne vem več kaj...

Našel je edino neke preparete pence na nekih odprtinah za prezračevanje motorja, edino, če je bil v tem štos.

Objavljeno

Naslednjo sezono želim imet Varo, vendar me malo skrbi višina motorja :unsure: . V salonu sm se vsedel na motor in sem nekako z prsti (na obeh nogah) bil pri tleh. Velik sem 174cm. A se da višino sedeža za ene 2 cm znižat brez kakšnih velikih posegov? Je še kdo podobne velikosti in vozi ta motor :?

LP

Objavljeno

Naslednjo sezono želim imet Varo, vendar me malo skrbi višina motorja :unsure: . V salonu sm se vsedel na motor in sem nekako z prsti (na obeh nogah) bil pri tleh. Velik sem 174cm. A se da višino sedeža za ene 2 cm znižat brez kakšnih velikih posegov? Je še kdo podobne velikosti in vozi ta motor :?

LP

Kolikor jaz poznam Varaderovce jih je kar nekaj v tvojem višinskem razredu. Mislim pa, da je edina možnost nižanja predelava sedeža. Več ti bo odgovoril kdo ki jo ima znižano.

Objavljeno

Živjo,jaz imam isto nadmorsko višino kot ti ,pa nimam problemov.Saj se posede,pa je v redu.Pač malo pazim,če je kakšna luknja,da ne stopim v prazno,drugače pa gre.

Objavljeno

Naslednjo sezono želim imet Varo, vendar me malo skrbi višina motorja :unsure: . V salonu sm se vsedel na motor in sem nekako z prsti (na obeh nogah) bil pri tleh. Velik sem 174cm. A se da višino sedeža za ene 2 cm znižat brez kakšnih velikih posegov? Je še kdo podobne velikosti in vozi ta motor :?

LP

Drugače se jo pa lahko zniža na vagi pri zadnjem amortizerju za kakšnih 100 € :yea1:

Objavljeno

moja višina je 175cm kil pa 70 pa ni panike.Itak ga lahk "našraufaš" če se voziš sam,z sopotni-co/kom pa se dovolj poniža

Objavljeno

Zadnjič sem na Varadero srečanju opazil, da imate nekateri zmontirano avtomatsko mazanje verige in da ste nad njim navdušeni.

Žal nisem bil pozoren katera izvedba je bila, navadna ali z črpalko.

Ker se tudi sam zanimam za takšno zadevo me zanima, ali se splača dati nekaj več denarja in vzeti tega z črpalko, ali je dovolj dobra navadna verzija? :?:?

Prebral sem, da je potrebno glede na temperaturo in dež spreminjati nastavitve doziranja oziroma celo menjavati olje.

Kaj to pomeni, da kar naprej nekaj šraufaš ali kaj? :?:?:?

Objavljeno

Zadnjič sem na Varadero srečanju opazil, da imate nekateri zmontirano avtomatsko mazanje verige in da ste nad njim navdušeni.

Žal nisem bil pozoren katera izvedba je bila, navadna ali z črpalko.

Ker se tudi sam zanimam za takšno zadevo me zanima, ali se splača dati nekaj več denarja in vzeti tega z črpalko, ali je dovolj dobra navadna verzija? :?:?

Prebral sem, da je potrebno glede na temperaturo in dež spreminjati nastavitve doziranja oziroma celo menjavati olje.

Kaj to pomeni, da kar naprej nekaj šraufaš ali kaj? :?:?:?

Jaz imam RLS-oiler sem zadovoljen...zadeva deluje v nulo :notworthy:

http://www.rls-oiler.com/domov_1.html

Objavljeno

Zadnjič sem na Varadero srečanju opazil, da imate nekateri zmontirano avtomatsko mazanje verige in da ste nad njim navdušeni.

Žal nisem bil pozoren katera izvedba je bila, navadna ali z črpalko.

Ker se tudi sam zanimam za takšno zadevo me zanima, ali se splača dati nekaj več denarja in vzeti tega z črpalko, ali je dovolj dobra navadna verzija? :?:?

Prebral sem, da je potrebno glede na temperaturo in dež spreminjati nastavitve doziranja oziroma celo menjavati olje.

Kaj to pomeni, da kar naprej nekaj šraufaš ali kaj? :?:?:?

Tud jaz imam RLS, sicer nekoliko modificiran pa vseno. Zadovoljen. Dual sistem mazalnih šob izboljša mazanje,saj je veriga obojestransko enakomerno namazana.

Glede stalnega nastavljanja ni neke panike. Označil sem si na regulatorju dve poziciji in sicer za pomladno jesenski režim (tudi za dež) in poletni režim in prestavim parkrat letno.

Pri tem prostopadnem načinu ni neke panike zaradi okvare. Sistem preprosto deluje,le olja ne sme zmanjkat. Zračni mehur v cevkah je laho trd oreh, ampak komprimiran zrak na oddušni cevi rezervoarja zaneslivo naponi sistem, da spet deluje!

Objavljeno (popravljeno)

Če slučajno kdo pozna koga, ki kopuje Varo. Cena 5900€. Se da še kej zment.

lp

Popravljeno . Popravil Dragothic
Objavljeno

Če slučajno kdo pozna koga, ki kopuje Varo. Cena 5900€. Se da še kej zment.

lp

Kaj ti ni več všeč črna :whistle:

-bom preveril,če še ni kupil...??

lp

Objavljeno

Motor je super, samo js bi mel neki lažjega, se tak sam vozm z motorjem in ne potrebujem 1000 kubov.

lp

Objavljeno

Men se pa dozdeva da se bom počas zapalu za Tigra.....mrjav.

Objavljeno

Men se pa dozdeva da se bom počas zapalu za Tigra.....mrjav.

A veš p'rjatu, da pametno razmišljaš... :hmm: :yes:

Objavljeno (popravljeno)

Men se pa dozdeva da se bom počas zapalu za Tigra.....mrjav.

sam najbrž misliš tamavga!!! oz ta novga!

Popravljeno . Popravil maliP
Objavljeno

Evo fantje, potrebno je bilo malo mojega in malo vašega navdiha in RLS-oiler je kupljen. :OK: :OK:

Potrebna samo še montaža, potem pa preizkušamo.

Hvala Letečemu za vso potrpežljivost in dobro voljo pri potešitvi mojega firbca. :worship: :worship:

Lp Boris

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!