Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

OK, to sedaj vemo kolk prestav ima Vara branko1 pa še vedno ni dobil odgovora na svoje vprašanje.

Kako prikazati (z lampico) da vozi v 5. prestavi :?.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, to sedaj vemo kolk prestav ima Vara branko1 pa še vedno ni dobil odgovora na svoje vprašanje.

Kako prikazati (z lampico) da vozi v 5. prestavi :?.

montiraš ACUMEN...pa je zadeva rešena :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

montiraš ACUMEN...pa je zadeva rešena :rolleyes:

Že predlagano, vendar Branko1 še vedno čaka na odgovor ali pa tudi ne! Na prejšnji strani je postavil vprašanje pa mu še nismo uspeli predlagati prave rešitve s katero bo zadovoljen. Še več razvnela se je celo debata koliko prestav Vara sploh ima.

Mene ne zanima kako vedeti v kateri prestavi je motor. Pri vseh prejšnjih motorjih sem se posluževal sistema (hitrost, vrtljaji) zato sem mu to tudi predlagak kot eno od možnosti. Moj sedanji motor ima to tovarniško rešeno.

Sicer bi bil odgovor na njegovo vprašanje lahko zelo enostaven. Zavrtaj luknjo v menjalnik, seveda na pravem mestu, in vstavi stikalo kot je za prosti tek poveži ga na "lampico" in, ko bo menjalni valj v pravem položaju (5. prestava) bo lučka gorela. Kakšen je smisel takega početja je pa vprašanje, ker so za prikaz prestave med vožnjo orginalne rešitve s kodnim stikalom v menjalniku ali elektronske rešitve kot jo predlagaš.

p.s. Upam, da ne boš mislil da kaj reklamiram.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa zmontirat prikazovalnik prestav pa pol predelat zadevo tko da se lučka prižge samo ko je v peti prestavi...

čeprav nevem zakaj odkrivat toplo vodo :hmm:

Sem že predlagal par postov nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene opet.

Saj se poslužujem preverjenega recepta: hitrost/vrtljaji in vem v kateri prestavi sem.

Dobro poznam elektronske indikatorje prestav, samo sem mislil da ne bi bil velik problem

izdelat kontrolko samo za 5. prestavo.

Ta indikator pa bi namreč uporaben za moj stil (easy)vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene opet.

Saj se poslužujem preverjenega recepta: hitrost/vrtljaji in vem v kateri prestavi sem.

Dobro poznam elektronske indikatorje prestav, samo sem mislil da ne bi bil velik problem

izdelat kontrolko samo za 5. prestavo.

Ta indikator pa bi namreč uporaben za moj stil (easy)vožnje.

:worship: če si na easy modu je pa tako ali tako najbolš varianta v/rpm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo mene opet.

Saj se poslužujem preverjenega recepta: hitrost/vrtljaji in vem v kateri prestavi sem.

Dobro poznam elektronske indikatorje prestav, samo sem mislil da ne bi bil velik problem

izdelat kontrolko samo za 5. prestavo.

Ta indikator pa bi namreč uporaben za moj stil (easy)vožnje.

ČE imaš easy stil ne rabiš nič---- imaš dovolj časa da pogruntaš v kateri ga imaš :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako zimo sem motorje šraufal pol pa človk nabau Varaderko pa nimaš pozim kej počet :wallbash: Pručka,kofe pa čik pa kamerad študira kva bo novga za 2011 :whistle:

A ma kdo kej železja za prodat (rolbar,nosilci kufrov,po možnosti s kufri) čene bo treba pa v TC poklicat !! Servis sem naredu prejšno zimo in mislim,da ni potrebe menjat olje za tistih 3000km narejenih v tej sezoni ali pač :hmm: Drugač pa kva dogaja Varaderovci zdej sam smučate al kva??

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako zimo sem motorje šraufal pol pa človk nabau Varaderko pa nimaš pozim kej počet :wallbash: Pručka,kofe pa čik pa kamerad študira kva bo novga za 2011 :whistle:

A ma kdo kej železja za prodat (rolbar,nosilci kufrov,po možnosti s kufri) čene bo treba pa v TC poklicat !! Servis sem naredu prejšno zimo in mislim,da ni potrebe menjat olje za tistih 3000km narejenih v tej sezoni ali pač :hmm: Drugač pa kva dogaja Varaderovci zdej sam smučate al kva??

LP

Če narediš samo 3000 lahko daš kar solatno olje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako zimo sem motorje šraufal pol pa človk nabau Varaderko pa nimaš pozim kej počet :wallbash: Pručka,kofe pa čik pa kamerad študira kva bo novga za 2011 :whistle:

A ma kdo kej železja za prodat (rolbar,nosilci kufrov,po možnosti s kufri) čene bo treba pa v TC poklicat !! Servis sem naredu prejšno zimo in mislim,da ni potrebe menjat olje za tistih 3000km narejenih v tej sezoni ali pač :hmm: Drugač pa kva dogaja Varaderovci zdej sam smučate al kva??

LP

Za tistih 3000km se ti motorja niti ne splača imet. Prodaj pa kupi skiro. Lahko tudi električnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:nono: V tridesetih letih 90 tisoč kar pa ni zanemarljivo :P

Jo mahnem zdele u TC,da vidim po čim so hruške !!! Poročam !!

Nobene rabljene robe na netu :evilgrin:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako zimo sem motorje šraufal pol pa človk nabau Varaderko pa nimaš pozim kej počet :wallbash: Pručka,kofe pa čik pa kamerad študira kva bo novga za 2011 :whistle:

A ma kdo kej železja za prodat (rolbar,nosilci kufrov,po možnosti s kufri) čene bo treba pa v TC poklicat !! Servis sem naredu prejšno zimo in mislim,da ni potrebe menjat olje za tistih 3000km narejenih v tej sezoni ali pač :hmm: Drugač pa kva dogaja Varaderovci zdej sam smučate al kva??

LP

Ti kar menjaj olje....olje se menja ne glede na število prev. km če je to čas 12 mesecev. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar menjaj olje....olje se menja ne glede na število prev. km če je to čas 12 mesecev. :D

Ni mi jasno, kaj bi se v olju lahko dogajalo v enem letu in prevoženih 3000km? Kaj se v strokturi olja lahko tako drastično spremeni, da v naslednji sezoni ne bi bilo sposobno podmazovati mašine naslednjih 3000km?

Ena od komercjalnih potegavščin? Bomo v prihodnosti gledali na datum proizvodnje kot na jogurtu? Potemtakem olje, ki ti dve leti stoji na polici ni več uporabno? Bom kanto Motula moral vreči med nevarne odpadke?

Sicer bi vse tole bolj spadalo v kako drugo temo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem razmišljal, če bi bil čas za menjavo čelade, saj je aktualna še iz časov, ko sem se prevažal s čoperjem. Ocen, kritik, priporočil, nasvetov in podobnega je ogromno. Zato bom vprašal kar brate Varaderovce kaj uporabljate za zaščito ohišja, ki objema luknjo po kateri teče hmeljev sok. Predvsem me zanimajo mnenja uporabnikov, ki imajo MRA variotouring šipco.

lp., Mitja

Popravljeno . Popravil winetou2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Top speed 125mph 1/4-mile acceleration 12.9 secs Power 93bhp Torque 72ftlb Weight 241kg Seat height 843mm Fuel capacity 25 litres Average fuel consumption 35mpg Tank range 180 miles Insurance group 13 Engine size 996cc Engine specification 8v V-twin, 6 gears Frame Steel tubular type Front suspension adjustment Preload Rear suspension adjustment Preload, rebound Front brakes Twin 296mm discs Rear brake 256mm disc Front tyre size 110/80 x 19 Rear tyre size 150/70 x 17

Če jih ima 5 (pet)

potem pa kot sem opisal "Kratek pogled na obratomer in merilnik hitrost...."

Varadero l2004 - 6 prestav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam imam justissimo, sicer starejši model, pa me zelo moti hrup. Se je zvočna izoliranost kaj izboljšala? Poleg tega me moti tudi pritok zraka pod čelado. Hrup je tako neznosen, da pri 80km/h že ne morem več vozit brez čepkov. Upam, da bo MRA to izboljšal. Uporablja kdo Caberg sintesi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno, kaj bi se v olju lahko dogajalo v enem letu in prevoženih 3000km? Kaj se v strokturi olja lahko tako drastično spremeni, da v naslednji sezoni ne bi bilo sposobno podmazovati mašine naslednjih 3000km?

Ena od komercjalnih potegavščin? Bomo v prihodnosti gledali na datum proizvodnje kot na jogurtu? Potemtakem olje, ki ti dve leti stoji na polici ni več uporabno? Bom kanto Motula moral vreči med nevarne odpadke?

Sicer bi vse tole bolj spadalo v kako drugo temo?

Govora je o olju ki je že v motorju--ne na polici---zakaj je to dobro storiti pa je v drugi temi :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govora je o olju ki je že v motorju--ne na polici---zakaj je to dobro storiti pa je v drugi temi :yea1:

Ja olje v motorju. Kaj se mu lahko tako drastičnega spremeni v teh nekaj km, da čez 6 mesecev nebi biv več uporaben? Kakšno škodo lahko povzroči -samo tolk , da bom vedel?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja olje v motorju. Kaj se mu lahko tako drastičnega spremeni v teh nekaj km, da čez 6 mesecev nebi biv več uporaben? Kakšno škodo lahko povzroči -samo tolk , da bom vedel?

Ne se hecat raza ejga do spomlad ti bo vse zobnike požrl :P

Ima pa royal prav saj je priporočen tako za avte kot motorje predpisani km ali 12 mesecev !! Pa pozabmo tole o olju :topic:

Sem pa bil v TCju in naročil železje !!

Rolbar (givi) -83 eur

Nosilci kufrov (stranski Givi) -78 eur

Plačaš ob naročilu in počakaš cca 3 tedne !! Pa ne se z mulci pregovarjat :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!