Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Koliko je pa to koštalo, da se pripravim če me doleti :?:yea1:

ne spomnim se točno. bilo je okoli 100 eur.. +-20

+ serviser mi je nekaj malega vzel za demontažo/montažo.

Objavljeno

Koliko je pa to koštalo, da se pripravim če me doleti :?:yea1:

Sevis zadnjega amortizerja je tm do 80€ za sprednji del pa 100€

+ stroški montaže če ga ne vzameš sam dol.

Objavljeno

In kje se to puščanje amortizerja pokaže? Da vem biti pozorn, kajti kilometri so že mimo!

Objavljeno

Najprej ti začne kapljat izpod motorja, potem preblediš misleč da ti olje pušča iz mašine, se vležeš pod motor, ugotoviš da je mašina suha in opaziš amortizer iz katerega curi olje. :D

No tko sem jest ugotovil. :)

Spredi ti pa olje po teleskopih razpaca... (to pa nisem jest ugotovil)

Objavljeno

...Sem pa bil v TCju in naročil železje !!

Rolbar (givi) -83 eur

...

Oj, po dolgem cajtu spet mal na MS...

A si ti dobil ta Givi RollBar? To je pa kar v redu cena, imam nekako v spominu, da je bila cevna zascita okoli 100eur. Jaz se se vedno svercam brez, pa upam, da mi ne bo zal.... Nic, bo treba namontirat to zelezje, saj vem, just in case. Kaj pa SW Motech. A ima kdo kaj izkusenj s tem? A te Givi pa ostale zascite se pokajo po zvarih, kot je bilo vcasih moc prebrati na MS? Skratka, kaj priporocate?

Ima kdo kaj podatkov, kako je z gumami? Bral sem o akciji Dunlopk, ampak ni kaj veliko napisanega. Jaz bi spet kupil Metzeler. Me pa mika tudi Michelin, no, odvisna, kje bo kaka ugodna varianta.

Ajde, lepo se imejte!

Pa hvala za odgovore

Objavljeno

Dobil par dni nazaj in zmontiral :OK: Na rolbarjih je cena 119eur.na nosilvih kufrov pa 112eur (givi) Plačal sem pa kot sem napisal!!

post-20913-0-60873800-1297848134_thumb.jpg

post-20913-0-36262700-1297848170_thumb.jpg

Pa glede zavornih cevi ni panike saj je priložena podložka in so odaljene cca 5mm tak da je nemogoče brušenje ob rolbar !!

post-20913-0-61835500-1297848214_thumb.jpg

Kar se pa gum tiče pa kar nabavi Metzeler,sam imam Continentalke pa mi sprednja občasno rahlo potrese (že pisano na forumu)

Je na Štajerskem nek vulkanizer ki ti jih pošlje v kompletu za 5 eurov,če hočeš ti pošljem cifro na PM !!

LP

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

sam imam Continentalke pa mi sprednja občasno rahlo potrese (že pisano na forumu)

LP

A je prednja guma Made in Korea?

Sva jih z Orangetom ravno nabavla pa da vidimo kako in kaj. Če bo filing slab, gre dol in Bridgestone gor! Z Medzeler EXP pa nisem bil preveč zadovoljen (težave že pri centriranju- cela gora svinca, potem premikali gumo po feltni, da smo nekako prišli do razumnih obtežitev, vmes menjal vulkanizerja.....), je bila predhodnjica brez EXP boljša! Obe pa prekaša Bridgeston (zvozil dva para). Kar poznam Dunlop od prej, ni nikoli blestel po številu prevoženih kilometrov, je pa držal!

Objavljeno

Thanks obema za izcrpen info.

@ Kamerad

Se bom odpravil v TC vohljat pa narocit. Prosim, ce mi posljes cifro od tega vulkanizerja. Moram pa se najdet kaksnega moto vulkanizerja tukaj v okolici Domzal. Prej mi je to vedno delal Micho Glavan, ampak se je baje preselil nazaj v Dojcland :(

@Raza

Jaz imam po moje se Metzeler (brez EXP), ker to je ze stara guma. Lani se nisem enga kca nic vozil, ker sem bil skoraj celo leto v tujini, so bile pa ze lani te gume godne za zamenjavo. Pa ne zarad obrabe, ampak zarad starosti. To kar naenkrat pride, se mi zdi. Al pa je tud odvisn od filinga v glavi. Se predlani po Dolomitih so drzale do uses, pol pa je slo kr navzdol z oprijemom (pa nc konkretnih zdrsov, samo imas filing, da to ni to - pa seveda ni za tvegat glave s slabimi gumami!), ceprav je na pogled guma se cist OK. Kje pa bos kupil, ce bos ta Bridgestone, pa kera oznaka (da si lahko kaj preberem dalje)"

Letos imam namen prezivet velik vec casa na moji ljubici, pa ker je zima, z obcasnimi soncnimi dnevi, seveda ideje kaj bi blo vse treba kar puhtijo na dan (poleg roll-bara in gum, olje in oljni filter - itak!, potem pa se npr. vticnica 12V za priklop GPS, verizni set ter istocaso se nakup/montaza scotoilerja od Letecega, nakup KN filtra, kaj bi blo za poservisirat pr 25kkm (nastavitve ventilov)... Ce ima kdo kaksno sveze izkusnje, kar prosim na dan z njimi...

Aja, pa spomnu sem se, da bo treba tud kar nekaj sraufanja zarad tesnila pri izpuhu iz drugega cilindra (seveda, tisti ki je zadaj in tezko dostopen). Ze to, da sem ugotovil, kje sploh spusca, je kar trajalo... Ker imam odprte Leo Vincije je to baje pogost pojav.. Tesnilo sem pa ze jesenu kupil (kam sem ga ze dal :), pa je zanimivo poceni...manj kot 10eur.

Hvala.

Ajde, uzivajte, LP

Objavljeno

A je prednja guma Made in Korea?

Sva jih z Orangetom ravno nabavla pa da vidimo kako in kaj. Če bo filing slab, gre dol in Bridgestone gor! Z Medzeler EXP pa nisem bil preveč zadovoljen (težave že pri centriranju- cela gora svinca, potem premikali gumo po feltni, da smo nekako prišli do razumnih obtežitev, vmes menjal vulkanizerja.....), je bila predhodnjica brez EXP boljša! Obe pa prekaša Bridgeston (zvozil dva para). Kar poznam Dunlop od prej, ni nikoli blestel po številu prevoženih kilometrov, je pa držal!

Jp,prednja Korea :whistle:,zadnja Germany!! Gume so prva liga sam tam okul 60km/h balanca mal potrese (brez rok),če pa normalno držiš,tega na občutiš!!

Morda je pa sam predsodek ker je pač Korea!! Naslednje bojo spet trail attack sam bo prva Nemška !! (če jih sploh delajo gor??)

Cifra za gume: vulkanizerstvo...................................Danilo 031 774 637

LP

Objavljeno

@Raza

Jaz imam po moje se Metzeler (brez EXP), ker to je ze stara guma. Lani se nisem enga kca nic vozil, ker sem bil skoraj celo leto v tujini, so bile pa ze lani te gume godne za zamenjavo. Pa ne zarad obrabe, ampak zarad starosti. To kar naenkrat pride, se mi zdi. Al pa je tud odvisn od filinga v glavi. Se predlani po Dolomitih so drzale do uses, pol pa je slo kr navzdol z oprijemom (pa nc konkretnih zdrsov, samo imas filing, da to ni to - pa seveda ni za tvegat glave s slabimi gumami!), ceprav je na pogled guma se cist OK. Kje pa bos kupil, ce bos ta Bridgestone, pa kera oznaka (da si lahko kaj preberem dalje)"

Letos imam namen prezivet velik vec casa na moji ljubici, pa ker je zima, z obcasnimi soncnimi dnevi, seveda ideje kaj bi blo vse treba kar puhtijo na dan (poleg roll-bara in gum, olje in oljni filter - itak!, potem pa se npr. vticnica 12V za priklop GPS, verizni set ter istocaso se nakup/montaza scotoilerja od Letecega, nakup KN filtra, kaj bi blo za poservisirat pr 25kkm (nastavitve ventilov)... Ce ima kdo kaksno sveze izkusnje, kar prosim na dan z njimi...

Aja, pa spomnu sem se, da bo treba tud kar nekaj sraufanja zarad tesnila pri izpuhu iz drugega cilindra (seveda, tisti ki je zadaj in tezko dostopen). Ze to, da sem ugotovil, kje sploh spusca, je kar trajalo... Ker imam odprte Leo Vincije je to baje pogost pojav.. Tesnilo sem pa ze jesenu kupil (kam sem ga ze dal :), pa je zanimivo poceni...manj kot 10eur.

Hvala.

Ajde, uzivajte, LP

Do izgube dobrega občutka na gumi pride zaradi obrabe in posledični spremenjenega loka profila. Guma postane na "vogale" in prehodi s flehe na stransko fleho so neprijetni za sam občutek. S tega vidika so boljše gume, ki se enakomerneje obrabljajo.

Za Bridgestone si poglej tu.

Če imaš šele 25kkm mirne duše pusti ventile kot so. K&N filter nima nekega vpliva, še glasu ne boš slišal, če maš Leote gor. Druga zgodba je če nameravaš dodatno tjunat z elektroniko.

Objavljeno

Jp,prednja Korea :whistle:,zadnja Germany!! Gume so prva liga sam tam okul 60km/h balanca mal potrese (brez rok),če pa normalno držiš,tega na občutiš!!

Morda je pa sam predsodek ker je pač Korea!! Naslednje bojo spet trail attack sam bo prva Nemška !! (če jih sploh delajo gor??)

Cifra za gume: vulkanizerstvo...................................Danilo 031 774 637

LP

Prosto belanco mi je razmetavalo pri vseh do sedaj voženih pnevmatikah, tako da made in korea sigurno nima vpliva! Pomagale so težje uteži na koncih krmila!

Objavljeno

Do izgube dobrega občutka na gumi pride zaradi obrabe in posledični spremenjenega loka profila. Guma postane na "vogale" in prehodi s flehe na stransko fleho so neprijetni za sam občutek. S tega vidika so boljše gume, ki se enakomerneje obrabljajo.

Za Bridgestone si poglej tu.

Če imaš šele 25kkm mirne duše pusti ventile kot so. K&N filter nima nekega vpliva, še glasu ne boš slišal, če maš Leote gor. Druga zgodba je če nameravaš dodatno tjunat z elektroniko.

Hval za info, prav tako Kameradu (sem ti tudi PM poslal se glede rollbara). Nimam namena kaksnega comanderja gor dajat. K/N se mi zdi OK, ker je ''za zmeraj''. Ne vem pa, kaksna je razlika v cenah, moram se preverit.

Thanks. Sem prebral danes na tone materiala o gumah, pa se vse teme za Varo za celo leto nazaj....:wacko: Ufff. Ker ne poznam aktualnih cen, pa se moram se malo pozanimat konkretno pri prodajalcih, vulkanizerjih, se se nisem cist dokoncno odlocil. Ceprav sem se najbolj na strani Metzeler Tourance (ta stara), ker je glede na prebrano nekako najbolj univerzalna in najvec km zdrzi (univerzalnost ima seveda svoje minuse). Bom videl, za kaksen denar lahko dobim Metzeler in kje. V MB se glih ne bi vozil, razen ce ni neki ekstra ceneje od osrednje Slo.

Tukaj pa delim z vami info, ce bo komu kaj prav prislo morda. Vsi podatki so za gume za Varo.

- Cenovno je trenutno se najbolj ugodna Dunlop TR91 Trailmax, predvsem se zaradi tega, ker do polovice marca dobis nazaj 50EUR. To potem znese npr pri Sirniku cca 185EUR (-50EUR = 135EUR) za set + de/montaza in centriranje (ali Sirnik to racuna, ce kupim pri njemu, se nisem preveril).

- Michelin Anakee 2 bi ble 230 EUR / set (pri Spanu) + montaza?

- Bridgestone Battle Wing pa pridejo 193EUR pri b-f + montaza?

- Metzeler Tourance EXP = 210 EUR (Sirnik). Ni podatka, ce je to model ojacana ''M''

- Continental Trail Attack je spletna cena 177EUR pri noregume (ampak ni napisane oznake, ce je 59V/69V) Tu je se strosek montaze, ker to je spletna prodajalna. Sicer pa so tile zelo dobri, sem ze za vec avtov kupoval pri njih!!

Ajde uzivajte!

Objavljeno

Sj sem ti napisal da ti jih prpele z kombijem za 5 (pet) evrov :naughty: Sam če je cena ok :whistle:

LP

Objavljeno

Kako ste kaj zadovoljni s filtri K & N, a ga ima kdo v VARI ? Men je ta njihova velika pretočnost zraka sumljiva, po moje večjo pretočnost zraka dobiš če so na filtru večje luknjice, s tem pa dobiš v motor tudi več drobnih smeti, ki kar precej škodijo mašini, jaz se s tem nebi igral :whistle:

Ali se morda motim :?

Objavljeno

Kako ste kaj zadovoljni s filtri K & N, a ga ima kdo v VARI ? Men je ta njihova velika pretočnost zraka sumljiva, po moje večjo pretočnost zraka dobiš če so na filtru večje luknjice, s tem pa dobiš v motor tudi več drobnih smeti, ki kar precej škodijo mašini, jaz se s tem nebi igral :whistle:

Ali se morda motim :?

Trenutno imam še vgrajen K&N.

Zračna pretočnost je večja zaradi strukture satja in materjalov, ki so vgrajeni. Ti materjali pa zahtevajo pravilno vzdrževanje in nego. Prati ga je priporočljivo z posebaj za to pripravljenem detergentom in po pranju naoljiti spet z extra zadevo. Ta preparat naj bi lovil (lepil nase) prašne delce in s tem ščitil motor pred prekomerno obrabo. Nabava vseh teh komponent ni poceni in kmalu zadeva postane dražja od uporabe klasičnega filtra.

Uporaba se mi zdi smiselna v dirkaške namene, ko se od motorja zahteva več zraka zaradi "navitosti" motorja. Pri klasičnem motorju, kot je varadero in z original deli(nič predelanega okoli motorja in izpuha) filter preverjeno nima kakega hudega učinka! Montiral sem ga zaradi "firbca" in opevanja, pa ga bom verjetno zamenjal s klasiko in motorju mogoče ponudil čistejši zrak. Pa še packanju z čiščenjem se bom izognil. Podirati, da se filter vzdržuje ali zamenja, pa je itak treba. Brez tistih obljublenih prihrankov bom pa tudi preživel!

Tako je moje osebno mišljenje!

Objavljeno

Kako ste kaj zadovoljni s filtri K & N, a ga ima kdo v VARI ? Men je ta njihova velika pretočnost zraka sumljiva, po moje večjo pretočnost zraka dobiš če so na filtru večje luknjice, s tem pa dobiš v motor tudi več drobnih smeti, ki kar precej škodijo mašini, jaz se s tem nebi igral :whistle:

Ali se morda motim :?

Na dveh motorjih imam K&N (resda nista varadero ampak bmw :evilgrin: ) in narejenih preko 200.000 kilometrov s temi filtri. Pretočnost teh filtrov je mnogo večja kot originalni filtri. Na moči,končni,itd. ni nikakršne razlike, le da se mašina hitreje in lažje zavrti pa airbox rata glasen.

Ali je nakup upravičen? Če delaš veliko kilometrov in če je originalni filter že v štartu drag potem ja,je upravičen. Drugače ne. Osebno sploh ne računam koliko prihraniš, le razmišljam ne več ali imajo filtre na lagerju, ali jih bo treba čakati.

Objavljeno

Trenutno imam še vgrajen K&N.

Zračna pretočnost je večja zaradi strukture satja in materjalov, ki so vgrajeni. Ti materjali pa zahtevajo pravilno vzdrževanje in nego. Prati ga je priporočljivo z posebaj za to pripravljenem detergentom in po pranju naoljiti spet z extra zadevo. Ta preparat naj bi lovil (lepil nase) prašne delce in s tem ščitil motor pred prekomerno obrabo. Nabava vseh teh komponent ni poceni in kmalu zadeva postane dražja od uporabe klasičnega filtra.

Uporaba se mi zdi smiselna v dirkaške namene, ko se od motorja zahteva več zraka zaradi "navitosti" motorja. Pri klasičnem motorju, kot je varadero in z original deli(nič predelanega okoli motorja in izpuha) filter preverjeno nima kakega hudega učinka! Montiral sem ga zaradi "firbca" in opevanja, pa ga bom verjetno zamenjal s klasiko in motorju mogoče ponudil čistejši zrak. Pa še packanju z čiščenjem se bom izognil. Podirati, da se filter vzdržuje ali zamenja, pa je itak treba. Brez tistih obljublenih prihrankov bom pa tudi preživel!

Tako je moje osebno mišljenje!

Jaz sicer ne vem kako vam rata da se motor obnaša normalno ob vgradni K&N filtra, meni motor v kombinaciji tega filtra ter leo vincijev trokira, oz se pri določenih obratih noče gladko zavrtet, razlog naj bi bil preveč zraka, tako da jaz moj K&N filer prodajam z oljem motul za filtre vred še nerabljen, ker trenutno mi ni do tega da še power commander kupujem da bo sploh delalo...

Veste za koga da ima power commander v vari, je sploh občutna razlika če imaš vse ... izpuh drug, športni filter ter PC

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Jaz sicer ne vem kako vam rata da se motor obnaša normalno ob vgradni K&N filtra, meni motor v kombinaciji tega filtra ter leo vincijev trokira, oz se pri določenih obratih noče gladko zavrtet, razlog naj bi bil preveč zraka, tako da jaz moj K&N filer prodajam z oljem motul za filtre vred še nerabljen, ker trenutno mi ni do tega da še power commander kupujem da bo sploh delalo...

Veste za koga da ima power commander v vari, je sploh občutna razlika če imaš vse ... izpuh drug, športni filter ter PC

Jaz imam namen kupit KN filter ze nekaj casa, ker sem imel v spominu, da je to OKfulkulmegasuperduper :naughty: Ampak, moja Vara ga tud sem ter tja pobiksa z obrati, odkar so gor LeoVince odprti rori. Zaenkrat je to se znosno, ampak s KN predvidevam, da bi se to se poslabsalo. Za kakno racing nastavljanje pa nisem ravno pristas... Glede na tvoje izkusnje, se bolj nagibam k temu, da dam original filter. A si ti to sam menjal? Ce ja, kolk casa ti je vzelo?

Thanks, LP

Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam namen kupit KN filter ze nekaj casa, ker sem imel v spominu, da je to OKfulkulmegasuperduper :naughty: Ampak, moja Vara ga tud sem ter tja pobiksa z obrati, odkar so gor LeoVince odprti rori. Zaenkrat je to se znosno, ampak s KN predvidevam, da bi se to se poslabsalo. Za kakno racing nastavljanje pa nisem ravno pristas... Glede na tvoje izkusnje, se bolj nagibam k temu, da dam original filter. A si ti to sam menjal? Ce ja, kolk casa ti je vzelo?

Thanks, LP

Menjava filtra vzame kar nekaj časa. Odvisno od iskušenj in spretnosti. Prva svar je, da imaš prazen tank, če ne, je najbolje, da ga izprazniš! Poln je kar težak za snet, posebno, če imaš nameščeno zaščito motorja, ker le ta ne dovoljuje dovolj razmaknit plastik ob tanku, in je potem treba tank nekoliko zasukat. Pri tem poslu je priporočljivo imeti pomagača, da ti prime in razprte drži plastike. Seveda plastike lahko tudi snameš(za prvič priporočam!). Ne pozabi zapreti pipic za bencin na obeh straneh, predno snameš cevke, drugače bo teklo po tleh! Predno docela dvigneš tank snami še cevke pod tankom. Sama zamenjava filtra je preprosta, saj odviješ le vijake na pokrovu in snameš.

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Oj

Na podstrešju sem najdu še ene par delov za Varo : srebrn tank z udrtino na eni strani, zadnja luč, kak žmigovc je še, pa deli bremz in nekej plastik.

Če koga zanima mu z veseljem darujem :)

Grem še enkrat preštet, pa če koga zanima, naj se javi.

Objavljeno

Oj

Na podstrešju sem najdu še ene par delov za Varo : srebrn tank z udrtino na eni strani, zadnja luč, kak žmigovc je še, pa deli bremz in nekej plastik.

Če koga zanima mu z veseljem darujem :)

Grem še enkrat preštet, pa če koga zanima, naj se javi.

Bi blo fajn, če bi povedal na kateri letnik pašejo deli!

Objavljeno

Jaz imam namen kupit KN filter ze nekaj casa, ker sem imel v spominu, da je to OKfulkulmegasuperduper :naughty: Ampak, moja Vara ga tud sem ter tja pobiksa z obrati, odkar so gor LeoVince odprti rori. Zaenkrat je to se znosno, ampak s KN predvidevam, da bi se to se poslabsalo. Za kakno racing nastavljanje pa nisem ravno pristas... Glede na tvoje izkusnje, se bolj nagibam k temu, da dam original filter. A si ti to sam menjal? Ce ja, kolk casa ti je vzelo?

Thanks, LP

Sem sam menjal, no brat mi je pomagal plastike narazen držat umes k sm jaz tank dvignil, kakšne pol urce ti sigurno vzame, vsaj prvič ;)

Filter sem jaz potem nazaj dal originalen, motor veliko bolj tekoče tekel, pač imel sem dvojno delo, naslednjič k vzamem tank dol sigurno bom tudi svečke zamenjal ;)

Objavljeno

Hvala za odgovore in navodila. Saj, to potem ni tako veliko dela. Raza, me pa je spomnilo, ko si omenil cevke, ko sem na prejsnjem motorinu (TDM), pozabil odpreti pipco, ko sem dal tank nazaj. :stupid: Seveda, peljal sem se do prvega ovinka, potem pa tancal nazaj, ha, ha. Kdor nima v glavi, ima v petah.

Objavljeno

Deli so z letnika 99, pašejo pa po spominu do 2006/7, do spremembe plastike.

Zadnja bremza je še s čeljustjo, vendar je bila napeljava prazna vsaj 2 leti. Prav tako sprednji cilinder. Ne vem če je še uporabno, če je super, upam da bo komu prišlo prav.

Objavljeno (popravljeno)

Deli so z letnika 99, pašejo pa po spominu do 2006/7, do spremembe plastike.

Zadnja bremza je še s čeljustjo, vendar je bila napeljava prazna vsaj 2 leti. Prav tako sprednji cilinder. Ne vem če je še uporabno, če je super, upam da bo komu prišlo prav.

Če je za letnik 99 potem paše do letnik 2003 :naughty:

Popravljeno . Popravil royal

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!