Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Menjava filtra vzame kar nekaj časa. Odvisno od iskušenj in spretnosti. Prva svar je, da imaš prazen tank, če ne, je najbolje, da ga izprazniš! Poln je kar težak za snet, posebno, če imaš nameščeno zaščito motorja, ker le ta ne dovoljuje dovolj razmaknit plastik ob tanku, in je potem treba tank nekoliko zasukat. Pri tem poslu je priporočljivo imeti pomagača, da ti prime in razprte drži plastike. Seveda plastike lahko tudi snameš(za prvič priporočam!). Ne pozabi zapreti pipic za bencin na obeh straneh, predno snameš cevke, drugače bo teklo po tleh! Predno docela dvigneš tank snami še cevke pod tankom. Sama zamenjava filtra je preprosta, saj odviješ le vijake na pokrovu in snameš.

Ne pozabit odklopit žice, ki so na desni strani rezervarja spodaj. Žice so priklopljene na stikalo za rezervo.

Objavljeno

Deli so z letnika 99, pašejo pa po spominu do 2006/7, do spremembe plastike.

Zadnja bremza je še s čeljustjo, vendar je bila napeljava prazna vsaj 2 leti. Prav tako sprednji cilinder. Ne vem če je še uporabno, če je super, upam da bo komu prišlo prav.

Halo Robster, sem ti poslal sporočilce

Objavljeno

Kot receno, danes sem malo posnofal po TC. Tako bo tudi moja Vara dobila Givi RollBar (koncno :closedeyes:). No ja, narocil sem ga, pa bo ko bo. Predvidevam, da bo treba ob montazi tega treba kar nekaj stvari podret (ce mi bo sploh ratalo :), pa bom takrat menjal tudi filter, po potebi pa tudi svecke, kakor je nekdo izmed vas napisal, da mu je zal, ker jih ni spotoma...

Doma imam tudi nosilec Ram Mount za GPS, ampak ga do sedaj nisem uporabljal, ker si moram nastimat vticnico za napajanje. Kje ste kupil te vticnice? O priklou sem pa ze bral na MS, na parkirno lampo, ampak ne vem, ce mi bo to ratalo... bom verjetno moral kar po kmecko z zicami z akumulatroja ali pa iz varovalk.

Kar nekaj dela se caka :blink:.. se je nabralo.

Za gume sem sicer nekaj izvedel, ampak se nimam popolne info, pa bom enkrat v kompletu napisal. Naj samo opomnim, da je precej ''drobnega tiska''. Npr. Elisa ima montazo zastonj za pri njih kupljene gume - vendar samo, ce le-te niso kupljene v akciji :hmm:

Hvala vsem za nasvete. Ajde, imejte se lepo!

Objavljeno (popravljeno)

Tukaj pa delim z vami info, ce bo komu kaj prav prislo morda. Vsi podatki so za gume za Varo.

- Cenovno je trenutno se najbolj ugodna Dunlop TR91 Trailmax, predvsem se zaradi tega, ker do polovice marca dobis nazaj 50EUR. To potem znese npr pri Sirniku cca 185EUR (-50EUR = 135EUR) za set + de/montaza in centriranje (ali Sirnik to racuna, ce kupim pri njemu, se nisem preveril).

- Michelin Anakee 2 bi ble 230 EUR / set (pri Spanu) + montaza?

- Bridgestone Battle Wing pa pridejo 193EUR pri b-f + montaza?

- Metzeler Tourance EXP = 210 EUR (Sirnik). Ni podatka, ce je to model ojacana ''M''

- Continental Trail Attack je spletna cena 177EUR pri noregume (ampak ni napisane oznake, ce je 59V/69V) Tu je se strosek montaze, ker to je spletna prodajalna. Sicer pa so tile zelo dobri, sem ze za vec avtov kupoval pri njih!!

Ajde uzivajte!

Jaz sem tud mal mnenja za trailmax gledu na drugih forumih, končno našel nekaj mnenj, na splošno hvalijo, tako da sem jih včeraj pri Sirniku za 185 naročil, tako kot si napisal + da dobim 50 euro nazaj v slabem mesecu torej 135 za sprednjo ter zadnjo gumo, ni slabo :)

Mi jih je pa pa poslal po pošti, važno je da ti na račun napiše montaža zraven, in potem že lahko zahtevaš povračilo denarja, se da vse zmenit ;)

Popravljeno . Popravil motorist007
Objavljeno

Jaz sem tud mal mnenja za trailmax gledu na drugih forumih, končno našel nekaj mnenj, na splošno hvalijo, tako da sem jih včeraj pri Sirniku za 185 naročil, tako kot si napisal + da dobim 50 euro nazaj v slabem mesecu torej 135 za sprednjo ter zadnjo gumo, ni slabo :)

Mi jih je pa pa poslal po pošti, važno je da ti na račun napiše montaža zraven, in potem že lahko zahtevaš povračilo denarja, se da vse zmenit ;)

Boš poročal koliko km bo zdržal komplet! Dunlop namreč ni znan po kilometrini! Vsaj iz mojih iskušenj iz preteklosti.

Objavljeno

Boš poročal koliko km bo zdržal komplet! Dunlop namreč ni znan po kilometrini! Vsaj iz mojih iskušenj iz preteklosti.

Ja tudi moje izkušnje glede kilometrine so podobne, zadnja je zdržala cca 7500km, čeprav oprijem je bil pa dober.....

Tudi mene zelo zanima, kako se obnese ta novi model :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

A je prednja guma Made in Korea?

Sva jih z Orangetom ravno nabavla pa da vidimo kako in kaj. Če bo filing slab, gre dol in Bridgestone gor! Z Medzeler EXP pa nisem bil preveč zadovoljen (težave že pri centriranju- cela gora svinca, potem premikali gumo po feltni, da smo nekako prišli do razumnih obtežitev, vmes menjal vulkanizerja.....), je bila predhodnjica brez EXP boljša! Obe pa prekaša Bridgeston (zvozil dva para). Kar poznam Dunlop od prej, ni nikoli blestel po številu prevoženih kilometrov, je pa držal!

Koliko km priblizno si naredu z enim setom Bridgestone ? A si vecinoma solo, nalozen? Stil voznje? Sorry, ce je prevec personal, pa mi prosim napisi PM.

Kolebam med Dunlop TW (neznanka, hvalijo se, da so izboljsali kilometrazo, dodali silico... ), Metz Tourance in Bridgestone Battle Wing...

Thanks!

Popravljeno . Popravil scht@bec
Objavljeno

Na mojih Varah sem do sedaj vozil Michelin, ki so bile pred Anakee, pa se mi niso najbolje obnesle, zato Anakee tudi poskusil nisem.

Večino Metzeler Tourance s katerimi sem bil zelo zadovoljen, kar se km tiče so mi pa zdržale čisto različno, običajno sprednja zdrži dve zadnji gumi, ki sem jih menjal med 10.000 in 18.000 km. je pa zanimivo, da so se manj obrabljale pri vožnji v dvoje in polno naloženem motorju (najbrž zaradi bolj počasne vožnje).

Ko sem kupil drugo Varo so bile gor še originalne Bridgestoneke Batle-Wing, ki so imele slabih 4000 km pa so bile pri 6000 km obe zanič, zato potem tudi nisem sprobal novejšega modela teh gum.

Objavljeno

HVALA, ROBSTERJU za podarjene dele od ta stare Vare :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Koliko km priblizno si naredu z enim setom Bridgestone ? A si vecinoma solo, nalozen? Stil voznje? Sorry, ce je prevec personal, pa mi prosim napisi PM.

Kolebam med Dunlop TW (neznanka, hvalijo se, da so izboljsali kilometrazo, dodali silico... ), Metz Tourance in Bridgestone Battle Wing...

Thanks!

Na novi Vari so bile Bridgestone BW 501-502 in so prevozile skoraj 14K km in v glavnem v dvoje +kovček. Ko je zadnja opravila svoje, sem nabavil novo BW502 in prevozil še kake 3kkm. Potem je začela popuščati (dva opozorilna lahna zdrsa prednjega dela) prednja. Ker nisem nikjer dobil 501 sem vzel komplet Metzeler Tuarence (stari model) in preobul obe kolesi. Zadnjo Bridgestonko sem seveda dal na "lager" in ko je po slabih 12kkm zadnja Medzelerka prišla do limita sem nataknil tisto z "lagerja" in prevozil še nekako 8kkm. Sledil je komplet tanovih EXP Medzelerk. Štala že pri montaži s centriranje, kot sem že pisal. Navozile so 10kkm in so fuč. Zdaj na montažo čakajo Continentalke, pa de vidimo.

Stil vožnje je v večji meri turistično naravnan. Včasih zapaše tudi kak ovinek bolj na "koleno" zapeljat, toda z obrabo robov nisem imel nikoli težev. Je pa vse gume pobralo na prehodu in nikoli le po sredini. AC se izogibam kolikor se le da, makadama pa mora na vsaki poti biti vsaj za vzorec!

Mogoče bodo nekateri mnenja, da gum različnih proizvajalcev ni priporočljivo montirat-vozit in da je potrebno menjati vedno v paru......ampak :whistle:

Objavljeno

Z original setom Bridgestone TW152+101 sem prevozil 11.000 km, dva na motorju + 3 kovčki. Ko sem gume menjal bi bile dobre še za cca. 3.000 km (menjava je bila potrebna zaradi daljšega potovanja).

Zamenjal sem jih z Michelin Anakee 2, trenutno prevoženih 4.000 km, super gume. S temi gumami imam boljši občutek kot z Bridgestonom, predvsem na mokrem.

Objavljeno

Kje bi lahko kupil te čepke za pritrditev plastičnih delov na Vari?

post-9696-0-82645500-1299101046_thumb.jpg post-9696-0-35993500-1299101060_thumb.jpg

.

Objavljeno

Z original setom Bridgestone TW152+101 sem prevozil 11.000 km, dva na motorju + 3 kovčki. Ko sem gume menjal bi bile dobre še za cca. 3.000 km (menjava je bila potrebna zaradi daljšega potovanja).

Zamenjal sem jih z Michelin Anakee 2, trenutno prevoženih 4.000 km, super gume. S temi gumami imam boljši občutek kot z Bridgestonom, predvsem na mokrem.

Jaz sem prej zvozil par kompletov dunlopk, lani sem pa dal gor tudi iste michelinke. Po cca 6kkm je zadnja skoraj še ko nova, vendar pa me nekaj moti, med vožnjo namreč ko nagnem motor v bolj zaprtih ovinkih gre motor namreč lepo v ovinek, ko pa pride čez določen naklon, mi ga pa kar nekako v sprednjem koncu zmanjka oziroma potegne, podobno kot bi imel "kockasto" gumo. Pritisk v gumah je pravilen, tekalna površina guma izgleda tudi čisto v redu. Saj motor ne zdrsne, samo občutek je pa čuden do amena in kar rabiš da se ga navadiš. Verjetno je to zaradi profila gume ali pa sem bil preveč dunlopk navajen...

Objavljeno

Kje bi lahko kupil te čepke za pritrditev plastičnih delov na Vari?

post-9696-0-82645500-1299101046_thumb.jpg post-9696-0-35993500-1299101060_thumb.jpg

.

AS- Trzin , jih sigurno imajo, sem jih tudi jaz tam kupil.

Objavljeno

Kje bi lahko kupil te čepke za pritrditev plastičnih delov na Vari?

post-9696-0-82645500-1299101046_thumb.jpg post-9696-0-35993500-1299101060_thumb.jpg

.

Te čepke dobiš na vsakem Honda servisu, če jih pa nima na zalogi ti jih pa naroči, stanejo pa neko malenkost ...

Objavljeno

Jaz sem prej zvozil par kompletov dunlopk, lani sem pa dal gor tudi iste michelinke. Po cca 6kkm je zadnja skoraj še ko nova, vendar pa me nekaj moti, med vožnjo namreč ko nagnem motor v bolj zaprtih ovinkih gre motor namreč lepo v ovinek, ko pa pride čez določen naklon, mi ga pa kar nekako v sprednjem koncu zmanjka oziroma potegne, podobno kot bi imel "kockasto" gumo. Pritisk v gumah je pravilen, tekalna površina guma izgleda tudi čisto v redu. Saj motor ne zdrsne, samo občutek je pa čuden do amena in kar rabiš da se ga navadiš. Verjetno je to zaradi profila gume ali pa sem bil preveč dunlopk navajen...

Michelinka ima malo močnejši vzdolžni kanal na obeh straneh ... ja dokler se ne navadiš je res malo čuden občutek, sem imel isti problem.

Objavljeno

Kje bi lahko kupil te čepke za pritrditev plastičnih delov na Vari?

post-9696-0-82645500-1299101046_thumb.jpg post-9696-0-35993500-1299101060_thumb.jpg

.

pri suzukiju. in kawasakiju. in ........... :evilgrin:

so standardni zatici. najbrz jih dobis se kje. n.pr. 10 kom € 2.- (suzuki graz)

Objavljeno

AS- Trzin , jih sigurno imajo, sem jih tudi jaz tam kupil.

Te čepke dobiš na vsakem Honda servisu, če jih pa nima na zalogi ti jih pa naroči, stanejo pa neko malenkost ...

pri suzukiju. in kawasakiju. in ........... :evilgrin:

so standardni zatici. najbrz jih dobis se kje. n.pr. 10 kom € 2.- (suzuki graz)

Sem vprašal na dveh servisih, pa jih niso imeli.

Hvala vsem za odgovore!

.

Objavljeno

Pozdravljeni Varaderoti,

sem pred tem, da tudi jaz kupim Varadero in sem včeraj prebral večino te teme, ki je bila kar precej v pomoč. Zanima me pa še par stvari:

vidim, da kar vneto predelujete motorje. Ali predelave potem tudi vpišete v kartončke ali računate na to, da se pač nihče ne bo obregnil ob vas. Recimo širše krmilo... ali dobite zraven potrebne certifikate ali ne? Isto velja za 12V vtičnico. Kolikor vem, bi morale biti vse spremembe homologirane in glede na to, kar so mi povedali na LPP-ju, je homologirat karkoli domače izdelave pri nas praktično nemogoče. Vem, da bo neoriginalno krmilo spoznal samo nekdo, ki Varadero pozna, ampak če se vas policaj loti je..t, vas bo je..l za vsako malenkost, ki jo bo lahko našel in takrat bodo to tudi vtičnica, predalček, šipa...

Ali pride RLS oiler s kakšnim certifikatom ali obstaja člen v zakonu, po katerem takega dodatka ni treba imeti vpisanega v homologacijski kartonček?

tu vidim, da ste strokovnjaki, ki ste svojo Varadero že velikokrat slekli (ali vsaj videli golo). Ali je pod oklepom še kaj prostora za povečanje tanka?

Ali se je kdo lotil izboljšanja vetrne zaščite tudi za rame in/ali noge. Bral sem, da je voznik v dežju takoj moker. Kar je nekako logično, ker je zaščite ob boku ravno za polovico noge. Razmišljal sem, da bi naredil širše plastike, ki bi nudile boljšo zaščito od kolena navzdol, spodaj bi dobil pa prostora za še kakšen liter goriva. No, potem so me pa na LPP prizemljili, ker se tega ne bi dalo homologirat.. Kaj menite o tem?

ali se da in ali je kdo menjal alternator za močnejšega? Vidim, da vam električni porabniki porabijo več energije, kot jo uspe alternator sproducirati.

No, toliko zaenkrat. Če se bom še česa spomnil, bom pa vprašal.

Hvala!

Objavljeno

Saj, ravno v tem je problem. Nimam navodil. Jih iščem povsod, pa jih ne dobim.

Oj

Če še vedno iščeš navodila za Varico, me kontaktiraj (matej.ajd@gmail.com).

Jaz jih imam v PDF obliki

Objavljeno

Pozdravljeni Varaderoti,

sem pred tem, da tudi jaz kupim Varadero in sem včeraj prebral večino te teme, ki je bila kar precej v pomoč. Zanima me pa še par stvari:

vidim, da kar vneto predelujete motorje. Ali predelave potem tudi vpišete v kartončke ali računate na to, da se pač nihče ne bo obregnil ob vas. Recimo širše krmilo... ali dobite zraven potrebne certifikate ali ne? Isto velja za 12V vtičnico. Kolikor vem, bi morale biti vse spremembe homologirane in glede na to, kar so mi povedali na LPP-ju, je homologirat karkoli domače izdelave pri nas praktično nemogoče. Vem, da bo neoriginalno krmilo spoznal samo nekdo, ki Varadero pozna, ampak če se vas policaj loti je..t, vas bo je..l za vsako malenkost, ki jo bo lahko našel in takrat bodo to tudi vtičnica, predalček, šipa...

Ali pride RLS oiler s kakšnim certifikatom ali obstaja člen v zakonu, po katerem takega dodatka ni treba imeti vpisanega v homologacijski kartonček?

tu vidim, da ste strokovnjaki, ki ste svojo Varadero že velikokrat slekli (ali vsaj videli golo). Ali je pod oklepom še kaj prostora za povečanje tanka?

Ali se je kdo lotil izboljšanja vetrne zaščite tudi za rame in/ali noge. Bral sem, da je voznik v dežju takoj moker. Kar je nekako logično, ker je zaščite ob boku ravno za polovico noge. Razmišljal sem, da bi naredil širše plastike, ki bi nudile boljšo zaščito od kolena navzdol, spodaj bi dobil pa prostora za še kakšen liter goriva. No, potem so me pa na LPP prizemljili, ker se tega ne bi dalo homologirat.. Kaj menite o tem?

ali se da in ali je kdo menjal alternator za močnejšega? Vidim, da vam električni porabniki porabijo več energije, kot jo uspe alternator sproducirati.

No, toliko zaenkrat. Če se bom še česa spomnil, bom pa vprašal.

Hvala!

Pozdravljen!

Izgleda, ali si popolnoma nov v svetu motorizma ali pa totalno prestrašen s strani "nekoga", kar se tiče homologacij. Mislim, da je pretiran strah pred homologacijo povsem odveč, če se na motor montira dodatna oprema, kot so stvari ki jih omenjaš.

Edina stvar, ki pri modrih utegne vzbuditi zanimanje po homologaciji so izpušne cevi. Vse ostalo do sedaj še ni bilo problematično. Če bi bilo, bi se verjetno izogibali montažam. Kaj je lahko 12 V vtičnica spornega? Pa ojler, šipa, širša belanca? Vse stvari so kupljene in imajo CE in TUV oznake.

Problem nastane, če posegaš v predelave, ki bodejo v oči in ušesa!

Uspešen nakup in še bolj srečno vožnjo z "okranclano" Varadero ti želim!

Objavljeno

Če bi pa na servis pripeljal, pa bi se takoj našli za popravilo :)

Itak! :yes:

.

Objavljeno

Pozdravljen!

Izgleda, ali si popolnoma nov v svetu motorizma ali pa totalno prestrašen s strani "nekoga", kar se tiče homologacij. Mislim, da je pretiran strah pred homologacijo povsem odveč, če se na motor montira dodatna oprema, kot so stvari ki jih omenjaš.

Edina stvar, ki pri modrih utegne vzbuditi zanimanje po homologaciji so izpušne cevi. Vse ostalo do sedaj še ni bilo problematično. Če bi bilo, bi se verjetno izogibali montažam. Kaj je lahko 12 V vtičnica spornega? Pa ojler, šipa, širša belanca? Vse stvari so kupljene in imajo CE in TUV oznake.

Problem nastane, če posegaš v predelave, ki bodejo v oči in ušesa!

Uspešen nakup in še bolj srečno vožnjo z "okranclano" Varadero ti želim!

Živjo

Ne gre za to, da bi bil totalno prestrašen. Po zakonu mora biti vsaka predelava vpisana v kartonček, za to mora imeti pa certifikate. Če tega nimaš, že kršiš zakon in potem je od sreče in natančnosti policaja odvisno, ali se bo zapičil vate ali ne. Očitno se načeloma ne, pravico pa imajo. Tudi jaz imam zdaj zaščito rok, ki dvomim, da ima kakšne certifikate in zamenjano šipo in nič od tega vpisano v kartonček. So me že ustavili in se nihče ni ob nič obregnil.

Bolj me je zanimalo, kje je meja in če je imel kdo s tem že težave.

Pač pravno gledano vsaka stvar vpliva na vožnjo in posledično varnost in zna biti sploh v primeru kakšne nezgode problem, če se detajlno zapičijo v motor.

No ja, bo že :)

Objavljeno

Pač pravno gledano vsaka stvar vpliva na vožnjo in posledično varnost in zna biti sploh v primeru kakšne nezgode problem, če se detajlno zapičijo v motor.

In kako vpliva 12V vtičnica?Ali pa zaščita za roke? :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!