Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Raza, se bova midva lahko kaj dobila? Sem probal namontirat ročke in regulator tako, kot imaš ti, pa sem pri razstavljanju regulatorja prerezal in polomil notri vse kar se je dalo. :headbang: Sem naročil nove, pa se, brez strokovnega nadzora :notworthy: , kar bojim spet razstavljat zadevo.

Objavljeno

Raza, se bova midva lahko kaj dobila? Sem probal namontirat ročke in regulator tako, kot imaš ti, pa sem pri razstavljanju regulatorja prerezal in polomil notri vse kar se je dalo. :headbang: Sem naročil nove, pa se, brez strokovnega nadzora :notworthy: , kar bojim spet razstavljat zadevo.

Ja madonca! A ne bi bilo bolje, če bi odnehal in počakal na pomoč?

Ko dobiš, se zmeniva, velja?

Objavljeno (popravljeno)

Po nasvetu letečega sem dans vn ruknil svečke denso XU24EPR-ZU ter notri dal NGK IJR8B-9, razlika je zelo opazna sploh pod "štant gasom", prej mi je motor ugašal, kljub temu da sem imel samo dobrih 10k s denso svečkam.

Je pa res da je cena denso vs ngk x3 ;)

Je pa zanimivo da denso svečke so na 16 gedore in ne paše original ključ kater je zraven varadere, paše pa na NGK svečke :)

Če bo kdo rabil jih imajo "samo v Eurotonu" na zalogi v celi lj, sem preklical vsepovsod kjer so jih imeli na netu, cena je pa cca 30 euro kos, dali so pa tudi nekaj popusta ;)

Lp

Popravljeno . Popravil motorist007
Objavljeno (popravljeno)

NGK IJR8B9 so najceneje v Promotor-ju! Pozimi sem dal za njih 22,90€ kom.

LP

Popravljeno . Popravil pero71
Objavljeno

NGK IJR8B9 so najceneje v Promotor-ju! Pozimi sem dal za njih 22,90€ kom.

LP

Možno ja, samo jaz sem iskal da je na zalogi ker sem rabil danes ;)

Objavljeno (popravljeno)

Po nasvetu letečega sem dans vn ruknil svečke denso XU24EPR-ZU ter notri dal NGK IJR8B-9, razlika je zelo opazna sploh pod "štant gasom", prej mi je motor ugašal, kljub temu da sem imel samo dobrih 10k s denso svečkam.

Je pa res da je cena denso vs ngk x3 ;)

Lp

Bo že res, da je cena X3, da pa zdržijo tudi km X3 pa nisi vedel? Prišparaš na šravbanju vsaj 2X.:yes: pa ušesa manj trpijo, k motor lepše teče- no to si pa že sam pogruntal :worship:

Drugač je pa fajn en par doma na lagarju met, saj takrat ko jih nujno rabiš so najdražje, če sploh so!

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Bo že res, da je cena X3, da pa zdržijo tudi km X3 pa nisi vedel? Prišparaš na šravbanju vsaj 2X.:yes: pa ušesa manj trpijo, k motor lepše teče- no to si pa že sam pogruntal :worship:

Drugač je pa fajn en par doma na lagarju met, saj takrat ko jih nujno rabiš so najdražje, če sploh so!

Oj, kok pa povprecno prblizno zdrzijo NGK?

Objavljeno (popravljeno)

Oj, kok pa povprecno prblizno zdrzijo NGK?

Po service manualu 24kkm, na lastno pest 40kkm

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Po service manualu 24kkm, na lastno pest 40kkm

Jaz sem obe menjal pri 50kkm. Stari svečki sta imeli razdaljo med elektrodama večjo za 0,02mm od novih.

.

Objavljeno

Ja madonca! A ne bi bilo bolje, če bi odnehal in počakal na pomoč?

Ko dobiš, se zmeniva, velja?

Jah, ko sem začel rezat in je vse pokalo in frčalo naokoli, me je bes gnal do konca. :devil: Sedaj vsaj vem, kaj se notri skriva :yea1: . Čakam, da me pokličejo, da so ročke prišle, potem se pa tudi midva slišiva. :naughty:

Objavljeno

Kupil sem ga preko neta na BBshop http://www.bbbikeshop.co.uk/. Poslal mi ga je po pošti 95 GBP cca 110€ skupaj z poštnino.

Previjati ga nisem dal, ker so mi v Izoli povedalo, da stane od 50 do 100€, zato se nisem odločil.

Drugače pa je olje isto kot v motorju, ga je pa malo, ko odpreš pokrov alternatorja.

Kot piše Sajo, je mogoče, da mi ga je skurilo, ker sem pred tem zamenjal baterijo, ki je bila fuč. Po novi bateriji še vedno mi ni polnilo, zato sem moral zamenjati še stator.

Sicer @mit00 že nekaj časa ni aktiven na forumu, me zanima, če je še kdo naročeval stator iz UK in kako kaj služi. Jaz sem naročil pri BB Bikeshop, na sliki izgleda isto kot pri Electrex World. Ima kdo kaj izkušenj s tem?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Servis imam ta teden na 38000km.

razmišljal sem, da bi menjal olje v vilicah. je potrebno menjat tudi vse semeringe, gumice.. ipd..

eni pravijo, da ne menjaj, dokler ne spusti.. drugi spet drugače.. kaj menite glede tega?

druga stvar: opazil sem, da imam balanco postrani (nisem padel..) ni mi jasno od česa to nastane.?

svečke-iridium so na 38000 že za menjati?

hvala za odg.

Objavljeno

Lani sem kupil rabljenega Varaderota letnik 2007 z znižanim sedežem, pa mi glede na mojo višino (184) to v bistvu nič ne koristi. Če je kdo zainteresiran za menjavo z original neznižanim sedežem od letnika 2007 dalje (ali pozna koga) me lahko kontaktira.

Lp, Andrej

Objavljeno (popravljeno)

Servis imam ta teden na 38000km.

razmišljal sem, da bi menjal olje v vilicah. je potrebno menjat tudi vse semeringe, gumice.. ipd..

eni pravijo, da ne menjaj, dokler ne spusti.. drugi spet drugače.. kaj menite glede tega?

druga stvar: opazil sem, da imam balanco postrani (nisem padel..) ni mi jasno od česa to nastane.?

svečke-iridium so na 38000 že za menjati?

hvala za odg.

škoda evrov japke :whistle: Sem na strani tistih ki ne menjajo dokler drži !! Tud ko spusti vidiš le rahlo sled olja tak da ni panike.Na yamahi mi je spustil en teleskop pa sem peljal k elisi in gasa dalje !!!

Sam mi vozmo Honde :naughty: !!

Men je točno na 38000 crknla svečka na mojo srečo doma pred garažo tak da le razmišljaj počasi !!! Pa Letečega kontaktiraj ti jih bo zrihtal ugodno :OK:

Balanca postrani :? Nemora to nastat kva pa vem,a si prvi lastnik?? Mal prečekiraj,če je kje kej zvit !!

LP

Popravljeno . Popravil kamerad
Objavljeno

Oj, po vseh info, ki sem jih delil tudi tukaj z vami, sem nabavil Metzeler Tourance, pri Širniku, za 200 eur z dostavo. Sem upošteval nasvet, da nimaš kaj menjat, če si bil zadovoljen. No ja, zmontirane pa še niso :(, bodo pa drug teden.

Zamenjat pa moram tesnilo na krivini na zadnjem cilindru (teflonska rinka). Baje, da gre za pogosti feler... Kupil sem jo pri AS, cena 6 eur. A je kdo od vas že to razdiral? Tko na prvo žogo je videt edino malo težko dostopno...

LP

Objavljeno

Servis imam ta teden na 38000km.

razmišljal sem, da bi menjal olje v vilicah. je potrebno menjat tudi vse semeringe, gumice.. ipd..

eni pravijo, da ne menjaj, dokler ne spusti.. drugi spet drugače.. kaj menite glede tega?

druga stvar: opazil sem, da imam balanco postrani (nisem padel..) ni mi jasno od česa to nastane.?

svečke-iridium so na 38000 že za menjati?

hvala za odg.

Men je olje na vilci spustil pr 66t, pa sem še 1500 naredu tok da ni panike!

Objavljeno

Servis imam ta teden na 38000km.

razmišljal sem, da bi menjal olje v vilicah. je potrebno menjat tudi vse semeringe, gumice.. ipd..

eni pravijo, da ne menjaj, dokler ne spusti.. drugi spet drugače.. kaj menite glede tega?

druga stvar: opazil sem, da imam balanco postrani (nisem padel..) ni mi jasno od česa to nastane.?

svečke-iridium so na 38000 že za menjati?

hvala za odg.

Zdaj ne vem točno, kaj je tvoja dilema... ali ne veš če bil menjal vse skupaj ali da bi menjal samo olje brez semeringov?

V glavnem, potrebno se je zavedat, da tudi vzmetenje rabi redni servis kot vsi ostali sklopi motorja, servisni intervali so tudi navedeni v navodilih oz. service manualu.

Jaz sem kompletno vse menjal lani, notri mi je dal serviser malo gostejše olje in se pri vožnji to kar občuti. Najprej sem mislil dati spredaj progresivne vzmeti, vendar pa mi zdaj, ko je notri gostejše olje, čisto ustreza.

Če pri teh kilometrih še nisi nič menjal v vilicah, bi ti jaz priporočal, da zamenjaš vse skupaj, saj strošek ni tako ogromen, razen če boš peljal na uradni servis. Jaz sem dal za redni servis, menjavo zavorne tekočine in olja v vilicah s semeringi vred 140 EUR.

Objavljeno

No, pa imam spet problem. Upam, da ga bomo s skupnimi močmi rešili. Opazil sem, da mi trese krmilo. Še posebej je to opazno pri nizkih hitrostih, do 20 km/h. Takrat imam občutek kot, da bi bilo sprednje kolo na ledu ali olju. Z Razo sva prejšnji vikend probala pogruntat kaj bi lahko bilo. Motor sva dvignila in pocukala sprenje kolo, pa tudi vilici in ugotovila, da je cca. cm lufta. Dozdevalo se nama je, da je kriv ali ležaj, ali pomanjaknje olja v vilicah ali pa so vilice slabo pričvrščene. Sem motor peljal k mehaniku, ki je motor najprej preizkusil in mi rekel, da je z motorjem vse ok. Vseeno je potem porabil še dodatnih 15 min z ugotavljanjem kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu je obupal in mi rekel, da se nima časa ukvarjat s tem. Predvidevam, da mi boste ostali varaderovci lahko bolj pomagali. Torej, kakšen nasvet?

Aja, motor je letnik 07, prevoženih ima 18kkm in nove gume Cotni Trail attack.

Hvala za vse nasvete in pomoč.

Objavljeno

No, pa imam spet problem. Upam, da ga bomo s skupnimi močmi rešili. Opazil sem, da mi trese krmilo. Še posebej je to opazno pri nizkih hitrostih, do 20 km/h. Takrat imam občutek kot, da bi bilo sprednje kolo na ledu ali olju. Z Razo sva prejšnji vikend probala pogruntat kaj bi lahko bilo. Motor sva dvignila in pocukala sprenje kolo, pa tudi vilici in ugotovila, da je cca. cm lufta. Dozdevalo se nama je, da je kriv ali ležaj, ali pomanjaknje olja v vilicah ali pa so vilice slabo pričvrščene. Sem motor peljal k mehaniku, ki je motor najprej preizkusil in mi rekel, da je z motorjem vse ok. Vseeno je potem porabil še dodatnih 15 min z ugotavljanjem kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu je obupal in mi rekel, da se nima časa ukvarjat s tem. Predvidevam, da mi boste ostali varaderovci lahko bolj pomagali. Torej, kakšen nasvet?

Aja, motor je letnik 07, prevoženih ima 18kkm in nove gume Cotni Trail attack.

Hvala za vse nasvete in pomoč.

Pa to vsem trese :whistle:

Objavljeno

No, pa imam spet problem. Upam, da ga bomo s skupnimi močmi rešili. Opazil sem, da mi trese krmilo. Še posebej je to opazno pri nizkih hitrostih, do 20 km/h. Takrat imam občutek kot, da bi bilo sprednje kolo na ledu ali olju. Z Razo sva prejšnji vikend probala pogruntat kaj bi lahko bilo. Motor sva dvignila in pocukala sprenje kolo, pa tudi vilici in ugotovila, da je cca. cm lufta. Dozdevalo se nama je, da je kriv ali ležaj, ali pomanjaknje olja v vilicah ali pa so vilice slabo pričvrščene. Sem motor peljal k mehaniku, ki je motor najprej preizkusil in mi rekel, da je z motorjem vse ok. Vseeno je potem porabil še dodatnih 15 min z ugotavljanjem kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu je obupal in mi rekel, da se nima časa ukvarjat s tem. Predvidevam, da mi boste ostali varaderovci lahko bolj pomagali. Torej, kakšen nasvet?

Aja, motor je letnik 07, prevoženih ima 18kkm in nove gume Cotni Trail attack.

Hvala za vse nasvete in pomoč.

Nekje sem ujel informacijo, da ima Conti Trail attack problem s kompatibilnostjo prednje gume na Vari. Povsod drugje je OK, na Vari pa naj bi treslo.

Se ti je to pojavilo morda z menjavo gum?

Objavljeno

Nekje sem ujel informacijo, da ima Conti Trail attack problem s kompatibilnostjo prednje gume na Vari. Povsod drugje je OK, na Vari pa naj bi treslo.

Se ti je to pojavilo morda z menjavo gum?

Motor sem kupil lani septembra in ga od prodajalca takoj odpeljal na servis, saj so bile nameščene še prve gume. Težko verjamem, da bi bil problem v znamki gum, saj jih ima kar dosti varaderovcev nameščenih. Saj pravim, tako Raza kot jaz sva mislila, da se mi samo dozdeva, pa ga je preizkusil še Raza in se po 2 minutah vrnil in potrdil, da nekaj ne štima.

Objavljeno

Če definitivna zračnost prednjega dela Vare za mehankarja pomeni OK, potem ne vem več......

Svetujem eno preprosto: Z nekom v bližini (lahko tudi pri meni, če nisem predaleč?), ki je to pripravljen naredit - zamenjajta predni kolesi in testirajata- pogoj, da nima namontiranih Conti Trail attack gum. Tako boš ovrgel mit o slabi gumi.

Objavljeno

Če definitivna zračnost prednjega dela Vare za mehankarja pomeni OK, potem ne vem več......

Svetujem eno preprosto: Z nekom v bližini (lahko tudi pri meni, če nisem predaleč?), ki je to pripravljen naredit - zamenjajta predni kolesi in testirajata- pogoj, da nima namontiranih Conti Trail attack gum. Tako boš ovrgel mit o slabi gumi.

A ti si že namontiral gume?

Objavljeno

Glede na napisano o občutku kot na ledu, olju predno menjaš feltne probaj če imaš slučajno previsok tlak v pnevmatikah....

Če definitivna zračnost prednjega dela Vare za mehankarja pomeni OK, potem ne vem več......

Svetujem eno preprosto: Z nekom v bližini (lahko tudi pri meni, če nisem predaleč?), ki je to pripravljen naredit - zamenjajta predni kolesi in testirajata- pogoj, da nima namontiranih Conti Trail attack gum. Tako boš ovrgel mit o slabi gumi.

Objavljeno

Tlak je po predpisih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!