Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Jaz sem imel continental trail attack pa nisem imel nobenih problemov z njo, sedaj imam dunlop trailmax T91 pa ne opazim nekih večjih razlik med njima, glede kilometrine bomo pa še videli kako bo, 2000 sem jih že naredil ;)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel continental trail attack pa nisem imel nobenih problemov z njo, sedaj imam dunlop trailmax T91 pa ne opazim nekih večjih razlik med njima, glede kilometrine bomo pa še videli kako bo, 2000 sem jih že naredil ;)

Lp

Orange je namontiral Continentalke in ne poroča o kakih problemih. Je pa njegove in moje isti poštar prinesel tako, da :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa imam spet problem. Upam, da ga bomo s skupnimi močmi rešili. Opazil sem, da mi trese krmilo. Še posebej je to opazno pri nizkih hitrostih, do 20 km/h. Takrat imam občutek kot, da bi bilo sprednje kolo na ledu ali olju. Z Razo sva prejšnji vikend probala pogruntat kaj bi lahko bilo. Motor sva dvignila in pocukala sprenje kolo, pa tudi vilici in ugotovila, da je cca. cm lufta. Dozdevalo se nama je, da je kriv ali ležaj, ali pomanjaknje olja v vilicah ali pa so vilice slabo pričvrščene. Sem motor peljal k mehaniku, ki je motor najprej preizkusil in mi rekel, da je z motorjem vse ok. Vseeno je potem porabil še dodatnih 15 min z ugotavljanjem kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu je obupal in mi rekel, da se nima časa ukvarjat s tem. Predvidevam, da mi boste ostali varaderovci lahko bolj pomagali. Torej, kakšen nasvet?

Aja, motor je letnik 07, prevoženih ima 18kkm in nove gume Cotni Trail attack.

Hvala za vse nasvete in pomoč.

Pozdravljen! V temle zapisu trdiš, da je cca cm :eek: "lufta". Sigurno je to vzrok za čudno obnašanje motorja ne pa gume. Sedaj moraš še samo najti vzrok za ta cca cm lufta. Preveri vijake na križih, ležaje krmilnega sistema, kolesne ležaje in distančnike na osi kolesa pa še kaj....

To lahko preizkusiš tudi tako, da sedeš na motor in potreseš krmilo (kratko in sunkovito). Potem stisneš zavoro in sunkovito potisneš motor naprej nazaj, če je kje kaj "lufta" boš sigurno opazil. Isto, če je možno preizkusiš na enakem motorju kot je tvoj in imel boš izhodišče za iskanje vzroka "plavanja po ledu ali olju". Nikakor ne pozabi preizkusit obročev "felten", če so res popolnona okrogle (poglej s SM) kolikšna so dovoljena odstopanja. Ne pozabi na zadnje kolo!

Če sem še kaj pozabil me dopolnite.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem probal nekaj različnih Varader, tudi par dni staro in je čisto pri vsaki začela balanca minimalno opletati levo desno pri majhni hitrosti, to je zaradi geometrije motorja, žal :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tlak je po predpisih.

Jaz sem imel enak problem pri Kawasakiju in V-maxu VEDNO skoraj vsako spomlad sem moral SAMO malo dotegniti križe in je bilo spet leto dni mir!Namreč ko dvigneš prednji konec motorja moraš na balanci čutiti majhen upor in NESME balanca biti prenahlapna! Probaj dotegnit križe, to ti je najhitreje in najceneje kar lahko sam narediš !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem probal nekaj različnih Varader, tudi par dni staro in je čisto pri vsaki začela balanca minimalno opletati levo desno pri majhni hitrosti, to je zaradi geometrije motorja, žal :whistle:

Ta zadeva je rešljiva z težjimi utežmi na konceh belance. Ko sem zamenjal belanco sem dal postružiti nove kromaste uteži, ki so nekoliko težje od originala in je zdaj mir.

Pri Winwtoujevem motorju je pri niski brzini belanco razmetalo, da bi padel v momentu, če bi spustil! Vilice so mehkejše od mojih in pri testu križnega ležaja z pumpanjem in stisnjeno zavoro ni bilo slišati ali čutiti zračnosti. Pri dvignjenem prednjem kolesu in rukanjem za krake vilic, pa se je čutil in videl premik naprej nazaj! Sem mu svetoval obisk mehanika in zatezanje ležaja v križu, saj sam nimam ustreznega orodja.

Kakšen je rezultat obiska pri mehaniku, je napisal! Ne vem pa katerega mehanika je izbral (za enega sem mu dal telefonsko številko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem pa katerega mehanika je izbral (za enega sem mu dal telefonsko številko).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vijake na križu mi je mehanik z momentnim ključem zategnil. Ne vem na koliko je imel nastavljeno. Upam, da je zadel. Razen enega vijaka, ki je bil dejansko samo malenkost premalo zategnjen, je bilo vse ok. Na žalost pa se občutek pri vožnji ni spremenil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno ti je mehanik zategoval vijake 11 in 23 kateri stiskajo teleskopa. S tem ni naredil nič! Zategniti bi moral sredinski steber na katerem sta ležaja 3 in 9 z kronsko matico 4 in 7. Pred stezanjem je potrebno zgornji del križa (14) sneti ali vsaj privzdigniti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če lahko prideš do Logatca,to lahko takoj zrihtava.

O super. Se bom res oglasil. Verjetno še ta teden. Čeprav napoved je slaba. Pošlji mi telefon na zs, pa se slišiva.

Hvala, Mitja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa imam spet problem. Upam, da ga bomo s skupnimi močmi rešili. Opazil sem, da mi trese krmilo. Še posebej je to opazno pri nizkih hitrostih, do 20 km/h. Takrat imam občutek kot, da bi bilo sprednje kolo na ledu ali olju. Z Razo sva prejšnji vikend probala pogruntat kaj bi lahko bilo. Motor sva dvignila in pocukala sprenje kolo, pa tudi vilici in ugotovila, da je cca. cm lufta. Dozdevalo se nama je, da je kriv ali ležaj, ali pomanjaknje olja v vilicah ali pa so vilice slabo pričvrščene. Sem motor peljal k mehaniku, ki je motor najprej preizkusil in mi rekel, da je z motorjem vse ok. Vseeno je potem porabil še dodatnih 15 min z ugotavljanjem kaj bi lahko bilo narobe. Na koncu je obupal in mi rekel, da se nima časa ukvarjat s tem. Predvidevam, da mi boste ostali varaderovci lahko bolj pomagali. Torej, kakšen nasvet?

Aja, motor je letnik 07, prevoženih ima 18kkm in nove gume Cotni Trail attack.

Hvala za vse nasvete in pomoč.

Jst k sm svojo dam prpelu sem mel podoben problem; pa tko nekak čudn se mi je pelal vse skup, pa včasih je mal počl k sm bremzu; ko mi je podrl mehankar vilce je bil ležaj zlomljen pa ena puša v vilcah zjahana. Jst bi dal podret vilce, ker mam še vedno v glavi kaj bi se lohk zgodil če bi mi ležaj zablokiru in ne bi balance več obrnu, med vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem probal nekaj različnih Varader, tudi par dni staro in je čisto pri vsaki začela balanca minimalno opletati levo desno pri majhni hitrosti, to je zaradi geometrije motorja, žal :whistle:

Mi ni na stari nič opletalo in mi tudi na sedanji ne opleta...izgleda da so zame naredili drugačno geometrijo motorja :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi ni na stari nič opletalo in mi tudi na sedanji ne opleta...izgleda da so zame naredili drugačno geometrijo motorja :naughty:

Meni tudi ne zmiraj :whistle: ne vem od katerega je to odvisno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in prišel je čas za zamenjavo sprednjih zavornih ploščic :klicaj:

Zanima me kaj imate namontirano (firma, matrial) in kako ste zadovoljni... .

Seveda pa me zanima tudi kje ste jih kupili in koliko € ?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...in prišel je čas za zamenjavo sprednjih zavornih ploščic :klicaj:

Zanima me kaj imate namontirano (firma, matrial) in kako ste zadovoljni... .

Seveda pa me zanima tudi kje ste jih kupili in koliko € ?

Hvala.

Original by Leteči, za ceno ga pokliči, je ugodna ja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Držiš knof "clock" da zaćne utripat ura, pol pa stisneš pa držiš, da laufa naprej, dokler nisi blizu točnega časa, takrat spustiš, pol pa za vsak stisk po minuto naprej premakne.

Ko si zaključu vzameš kontakt in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, očitno smo rešili težave z vibriranjem. Izkazalo se je, z 90% gotovostjo, da so za tresljaje in vibracije in spodnašanje sprednjega kolesa krive...gume.

Sem bil na Elisi v Domžalah in se je majster odpeljal en krog, še pred tem mi je povedal, da na varo še nikoli ni montiral ContiTrailAttack gume. Ko se je vrnil, je takoj povedal, da nekaj ne štima, da gre motor zelo težko v ovinek in da ima občutek, kot, da je sprednja guma popolnoma prazna. Smo preverili tlak, pa je bilo vse ok. Potem pa je gumo napumpal na skoraj 3 bare in glej čudež. Motor se pelje kot nov. Še vedno ni bp, je pa neprimerno boljše. Skratka, guma naj bi imela prešibko bočno ojačitev in se v ovinkih krivi, poleg tega, pa je za Varo premehka.

Po vsem skupaj, mi je ogromna skala padla s srca, saj sem bil že obupan. To, kar me pa bolj skrbi je, da pooblaščeni serviser (ki mi je gume priporočil in tudi namontiral) ni videl, ali pa priznal, da je z motorjem nekaj narobe. Raza je in mojster na Elisi sta odpeljala 200m in takoj povedala, da nekaj ni v redu. Sedaj, ali ni hotel priznati napake pri izbiri gum, ali pa je dejansko tako slabo podkovan, da napake ni opazil. Skraka, absolutno odsvetujem SMK servis v Ljubljani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, očitno smo rešili težave z vibriranjem. Izkazalo se je, z 90% gotovostjo, da so za tresljaje in vibracije in spodnašanje sprednjega kolesa krive...gume.

Sem bil na Elisi v Domžalah in se je majster odpeljal en krog, še pred tem mi je povedal, da na varo še nikoli ni montiral ContiTrailAttack gume. Ko se je vrnil, je takoj povedal, da nekaj ne štima, da gre motor zelo težko v ovinek in da ima občutek, kot, da je sprednja guma popolnoma prazna. Smo preverili tlak, pa je bilo vse ok. Potem pa je gumo napumpal na skoraj 3 bare in glej čudež. Motor se pelje kot nov. Še vedno ni bp, je pa neprimerno boljše. Skratka, guma naj bi imela prešibko bočno ojačitev in se v ovinkih krivi, poleg tega, pa je za Varo premehka.

Po vsem skupaj, mi je ogromna skala padla s srca, saj sem bil že obupan. To, kar me pa bolj skrbi je, da pooblaščeni serviser (ki mi je gume priporočil in tudi namontiral) ni videl, ali pa priznal, da je z motorjem nekaj narobe. Raza je in mojster na Elisi sta odpeljala 200m in takoj povedala, da nekaj ni v redu. Sedaj, ali ni hotel priznati napake pri izbiri gum, ali pa je dejansko tako slabo podkovan, da napake ni opazil. Skraka, absolutno odsvetujem SMK servis v Ljubljani.

Zato je po moje na Varo treba dajati dobre preizkušene gume kot so Metzeler ali Michelin, če se neka stvar obnese je nesmiselno preizkušati novosti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo dragi Varaderisti,

v petek med povratkom iz službe (z varo seveda) sem opazil, da je levi amortizer vilic močno masten in ob 5min stanja na mestu so bile že tudi kaplje na tleh. Kot lahko sklepam po prebiranju foruma mi je šel semering k vragu. Ker se bližam 60 000 km bi bilo vendarle dobro, da bi renoviral vse tri amortizerje in bi pri prednjih vzmeti zamenjal za progresivne plus olje bi dal gostejše a ne vem kam naj se obrnem. Mi lahko kdo kaj svetuje in me malce s cenami prestraši :) Jasno mi je že, da bom te praznike prizemljen a bi se vseeno rad kar najhitreje spet kotalil po dveh :)

Vsekakor nebi rad prevelikih stroškov tako, da menjava zadnjega amortizerja za 500-1000€ ne pride v poštev saj grem v Juliju v Dolomite in moram še zavore poštimat olje menjat obe gumi ... Ajoj ajoj :(

Torej za vsako informacijo bom zelo hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je prednja guma Made in Korea?

Sva jih z Orangetom ravno nabavla pa da vidimo kako in kaj. Če bo filing slab, gre dol in Bridgestone gor! Z Medzeler EXP pa nisem bil preveč zadovoljen (težave že pri centriranju- cela gora svinca, potem premikali gumo po feltni, da smo nekako prišli do razumnih obtežitev, vmes menjal vulkanizerja.....), je bila predhodnjica brez EXP boljša! Obe pa prekaša Bridgeston (zvozil dva para). Kar poznam Dunlop od prej, ni nikoli blestel po številu prevoženih kilometrov, je pa držal!

Raza, katere Bridgestonke tukaj omenjaš? Kmalu bom moral menjat pa z Michelin Anakee 1 nisem zadovoljen in bi rad kako gumo, ki bi lepo držala na cesti, omogočala zadovoljiv obisk gospoda McAdama in zdržala vsaj 12-14kilo km.

Pred Mickami sem peljal na Metzelercah in so mi bile boljše. Anakee je kar nekako kockasta (ju3 priložim kako sliko) po robovih in po sredini že čisto znucana. Ne morem pa reči koliko sem do sedaj prevozil ker ne najdem kam sem zapisal km-je ob menjavi :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!