Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Kje pa se ta Motogoldi nahaja?

Če je iz prekmurja mi ne pomaga dosti ;)

Ja ni dost bližje MB okolica! Če imaš kakšno varianto da ti nekdo zastonj gume do tebe spravi; jaz ti jih tukaj rade volje naročim in založim denar; nimam pa ideje kako jih zastonj spravit do tebe?! :? Poštnina pa tudi nekaj nanese ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pripravljam se na servis pa me zanima sledeče:

1. Na koliko časa menjate zavorno tekočino?

2. Ali je bolje uporabiti original Hondin oljni filter ali je lahko tudi kakšne "no name" znamke

3. Olje MOTUL katere viskoznosti?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pripravljam se na servis pa me zanima sledeče:

1. Na koliko časa menjate zavorno tekočino?

2. Ali je bolje uporabiti original Hondin oljni filter ali je lahko tudi kakšne "no name" znamke

3. Olje MOTUL katere viskoznosti?

Lp

Pravkar menjal olje (Motul ester 5100 10W40) 3.6l ga gre noter, če menjaš še filter (firma Kyoto). Zavorno olje do sedaj menjal le enkrat in to kar nekaj časa nazaj. Tako, da tudi mene zanima kako drugi menjujete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar menjal olje (Motul ester 5100 10W40) 3.6l ga gre noter, če menjaš še filter (firma Kyoto). Zavorno olje do sedaj menjal le enkrat in to kar nekaj časa nazaj. Tako, da tudi mene zanima kako drugi menjujete.

Najboljš do servisa zapeljat pa da pomerijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar menjal olje (Motul ester 5100 10W40) 3.6l ga gre noter, če menjaš še filter (firma Kyoto). Zavorno olje do sedaj menjal le enkrat in to kar nekaj časa nazaj. Tako, da tudi mene zanima kako drugi menjujete.

Ista kombinacija olja in filtra. Po 4. sezonah pred letošnjo zamenjal zavorno tekočino. Pri menjavi ugotovil, da je že tretji komplet zadnjih ploščic šel v maloro. V najkrajšem čau bo potrebna menjava! Nekam hitr jih žre odzadaj, bo treba CBS izklopt (::nono: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ista kombinacija olja in filtra. Po 4. sezonah pred letošnjo zamenjal zavorno tekočino. Pri menjavi ugotovil, da je že tretji komplet zadnjih ploščic šel v maloro. V najkrajšem čau bo potrebna menjava! Nekam hitr jih žre odzadaj, bo treba CBS izklopt (::nono: )

CBS je že super samo, da bi pri Hondi na zadnjo gumo montirali dva diska kot na prvo pa bi bil problem rešen. Tako pa imam tudi jaz največjo obrabo na zadnjih ploščicah :(

Še dobro, da si me spomnil, da preverim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottie in Raza kje nabavita Kyoto oljni filter? Jaz ga na spletu nisem našel................dobavitelja v SLO; ali kupita v tujini? :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Scottie in Raza kje nabavita Kyoto oljni filter? Jaz ga na spletu nisem našel................dobavitelja v SLO; ali kupita v tujini? :surrender:

Verjetno imava s Scottiejem istega dilerja -Leteči!!!! Pravi naslov za dele in potrošni materjal.:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, kakšna je razlika med Metzeler Touranca in Metzeler Touranca EXP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo pove, kakšna je razlika med Metzeler Touranca in Metzeler Touranca EXP.

Oj!

V osnovi je EXP bolj cestna. Ce pogledas slike (ki jih najdes na netu brez problema), se to ze iz slike profila vidi. Kar se EXP tice, za Varo priporocajo EXP M, ki je bolj primerna zaradi Varine teze.

Jaz sem bil v dilemi, kaj kupit... Pa se pridruzujem mnenju ene par postov nazaj: na Varo tudi po mojem mnenju najbolj pasejo Metzeler Tourance. S prejsnjim setom sem naredil cca 18kkm. Vzel sem navadne Tourance (69V). Odlocil sem se za Sirnika, je bil najbolj ugoden. Spodaj so cene pnevmatik za Varo pri njih.

Cene za set:

METZELER TOURANCE EXP M=209 EUR

METZELER TOURANCE=193 EUR

PIRELLI SCORPION TRIAL=219 EUR

CONTI TRIAL ATT=189 EUR

Montaza 10 EUR po osi (ce prineses samo feltno, je 5 EUR za eno). Dostava je 6 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CBS je že super samo, da bi pri Hondi na zadnjo gumo montirali dva diska kot na prvo pa bi bil problem rešen. Tako pa imam tudi jaz največjo obrabo na zadnjih ploščicah :(

Še dobro, da si me spomnil, da preverim :)

Fantje preveč bremzate pa si stroške brezveze delate. :lol:

Midva ravno s ture po Slovaški in delu Poljske. Dosegel nov rekord....minimalna poraba na moji stari dami....5,8l/100km in to čez ovinke zahodnih in visokih Tater.

Drugače mi je pa tokrat pri 123.000 km izdihnil ležaj na zadnjem kolesu (desni), pozimi sem jih kontroliral in so bili ok, nekje v Tatrah pa je zadaj samo začelo šklopotat, potem sem pa kakih 30km cvilil po ovinkih in upal da se bom privlekel do mesta.

Nobenih znakov prej, od začetka do uničenja je trajalo le par minut. Sumim, da so bila tesnila zaradi starosti tako trda da so notri spustila vodo in potem je bilo le še vprašanje časa kdaj bo do tega prišlo.

No hvala bogu Honda uporablja standardne ležaje in so imeli ''Ložisko'' na zalogi v prvi trgovini z ležaji tako da sva bila zjutraj v eni uri spet na cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje preveč bremzate pa si stroške brezveze delate. :lol:

Madona, zadnjo stisnem le v kriznih situacijah, pa so ploščice, kot da so v mopedu, kjer se je več na zadnjo bremzal!

Boš moral v akcijo, če nimaš zaloge! Rabim do 15.maja! Če lohk?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pri 123.000 km ...

Torej bi bilo dobro pri 100 000 ležaj preventivno menjat :) bom zapisal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem kupoval svojo prvo Varo je ena, ki sem jo šel gledat že pri manj kot 80.000 km imela zanič zadnji ležaj.

Je pa res, da je bila vsaj ene trikrat na tleh :cry: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni toliko problem v ležajih kot v semeringu ki preprečuje da bi voda prišla do ležaja. Menjave koles in leta pustijo posledice tudi na tesnilu. Sicer pa, ležaji so standardni in jih dobiš praktično povsod za manj kot 10 EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da ni toliko problem v ležajih kot v semeringu ki preprečuje da bi voda prišla do ležaja. Menjave koles in leta pustijo posledice tudi na tesnilu. Sicer pa, ležaji so standardni in jih dobiš praktično povsod za manj kot 10 EUR.

Pri izbiri ležajev ne šparat se neobnese,kupite vedno dražje ležaje ni nujno da so originalni, ampak vsaka firma kot je npr.FAG,SKF,NTN itd. ima tri kvalitete ležajev za motor vedno zahtevajte ležaje z poliamidno kletko ne z železno ali bronasto-mesingasto in obvezno z obeh strani zatesnjen s semeringom.Npr. ležaji fime NTN so lahko Nemškega,Korejskega ali Japoskega porekla in z oznako npr.št.ležaja 6303 LVA potem je kletka poliamidna in je zatesnjen z obeh strani s semeringi cena tega ležaja je od 15-20€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri izbiri ležajev ne šparat se neobnese,kupite vedno dražje ležaje ni nujno da so originalni, ampak vsaka firma kot je npr.FAG,SKF,NTN itd. ima tri kvalitete ležajev za motor vedno zahtevajte ležaje z poliamidno kletko ne z železno ali bronasto-mesingasto in obvezno z obeh strani zatesnjen s semeringom.Npr. ležaji fime NTN so lahko Nemškega,Korejskega ali Japoskega porekla in z oznako npr.št.ležaja 6303 LVA potem je kletka poliamidna in je zatesnjen z obeh strani s semeringi cena tega ležaja je od 15-20€.

Ko se ti sesuje ležaj bogu iza nogu, potem si vesel vsakega ležaja, ki pride pod roke in paše v ležišče in na velo! Verjemi!

Za preventivno menjavo pa se kar držite navodil zgoraj.....Vprašajte v Tinex v Šenčur bojo sigurno imeli pravega, pa tudi semering za zraven!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri izbiri ležajev ne šparat se neobnese,kupite vedno dražje ležaje ni nujno da so originalni, ampak vsaka firma kot je npr.FAG,SKF,NTN itd. ima tri kvalitete ležajev za motor vedno zahtevajte ležaje z poliamidno kletko ne z železno ali bronasto-mesingasto in obvezno z obeh strani zatesnjen s semeringom.Npr. ležaji fime NTN so lahko Nemškega,Korejskega ali Japoskega porekla in z oznako npr.št.ležaja 6303 LVA potem je kletka poliamidna in je zatesnjen z obeh strani s semeringi cena tega ležaja je od 15-20€.

Zanimiva in dobrodošla informacija. Hvala Bremzer :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se ti sesuje ležaj bogu iza nogu, potem si vesel vsakega ležaja, ki pride pod roke in paše v ležišče in na velo! Verjemi!

Za preventivno menjavo pa se kar držite navodil zgoraj.....Vprašajte v Tinex v Šenčur bojo sigurno imeli pravega, pa tudi semering za zraven!

To je res, bi bil zadovoljen tud če bi bil lesen. Ko sem iskal ložisko....mi je ponudil dobri in slabi kvalitet pa sem od izbire ki je bila na voljo vzel boljšo opcijo. Drugače so pa tudi v originalu vgrajeni ležaji s kovinsko kletko in brez semeringov. Če bodo tile novi zdržali naslednjih 120.000km bom čist zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Zamenjat pa moram tesnilo na krivini na zadnjem cilindru (teflonska rinka). Baje, da gre za pogosti feler... Kupil sem jo pri AS, cena 6 eur. A je kdo od vas že to razdiral? Tko na prvo žogo je videt edino malo težko dostopno...

LP

Evo, zrihtano. Ce koga zanimajo detajli, naj mi napise. Na kratko pa tako, da gre za minimalni strosek materiala, vendar pa je precej tecno sraufanje - sploh ce imas bolj krampaste prste kot jaz, ne pa kaksnih ginekoloskih, haha. Zanimivo je, da je teflonsko tesnilo dobesedno izginilo... niti sledu ni bilo, da je tam kdaj bilo kaksno tesnilo.

Upam, da bo zdaj motorin nehal kasljat pa nazaj sekat, LeoVincije bom pa bom tud probal z dusilci. Ce prav pomislim, se je ze nekaj casa moja Vara v nizjih obratih ter pri zapori plina obnasala precej pobalinsko. Delno je bil zagotovo vzrok uhajanje pri omenjeni krivini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej si mi pa polepšal dan. Popoln timing. Hvala za info.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jih tukaj zmiraj dobil najcenejše :worship:

Koliko je pa poštnina? Ker na gume direkt je cena z poštnino za 10€ dražja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katera cena je prava? 121 ali 149?

150/70 17

prej je bila debata o lagerjih..

prejšnji teden smo se ganjal po albaniji in sem opazil, da se med 70-90kmh izpod sprednjega kolesa sliši "grob" zvok.

Dal sem ga na stojalo, zavrtel sprednje kolo in se ni prosto vrtelo. (za primerjavo na kolegovim GSu se je kolo vrtelo veliko bolj)

Pred izletom je bil sicer na servisu, kjer mi je servisel menjal olje v vilicah. Je možno, da je preveč zategnil kolo? ali je lager? oz. kaj drugega?

Thx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!