Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Vsi ki ste pred nakupom gum preverite pri Motorjet-u iz MB ; Metzeler znižane za 35%.

Tako oglašujejo na spletu na njihovi strani : http://www.motorjet.com/gume/enduro.html

Mogoče pa je vse res :?:OK:

Lp

V petek 29 aprila sem dal za dve gumi (prednja 110/80R19 in zadnja 150/70R17 TOURANCE) Zadnja premontaža sprednja pa za s "seboj" 199,98€.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je možno, da je preveč zategnil kolo? ali je lager? oz. kaj drugega?

Thx.

Pred vsem poglej koliko ti držijo zavore! Pred vrtenjem razmajaj čeljusti, da popustijo ploščice. Če so krive zavore, boš moral očistiti zavorne bate. Ležaja ne more preveč zategnit, ker so vmes distančniki, le ti pa morajo biti pravilno zloženi.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil danes z motorjem pri mehaniku, ki je opravil vse meritve, ki so bile vse OK oziroma v mejah normale, samo stator ni dal nič od sebe (Electrexworld po 600km).

Nikjer ni nič prebijalo, konektorji vsi ok, regler ok, ko smo dali notri nov original stator, polni tako kot mora.

Tako,da očitno je aftermarket stator hin, ni pa na statorju nobenih poškodb oziroma vidit, da bi ga skurilo, samo od sebe ne da čisto nič V.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo pozdravljeni

Sem nov na tem forumu,pa vas vse prav lepo pozdravljam.

Nabavil sem si Hondo XL 1000 va,l. 2009,rabljeno iz Anglije. Mam pa za vas eno vprašanje,če mi lahko pomagate in sicer eletronski števec na Varaderu mi kaže vse v miljah,pa me zanima, če lahko to kako spremenim v KM.

Hvala na odgovoru

L.P.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil danes z motorjem pri mehaniku, ki je opravil vse meritve, ki so bile vse OK oziroma v mejah normale, samo stator ni dal nič od sebe (Electrexworld po 600km).

Nikjer ni nič prebijalo, konektorji vsi ok, regler ok, ko smo dali notri nov original stator, polni tako kot mora.

Tako,da očitno je aftermarket stator hin, ni pa na statorju nobenih poškodb oziroma vidit, da bi ga skurilo, samo od sebe ne da čisto nič V.

Koliko te je prišel original stator ? A si kaj vprašal zakaj stator crkne ? Meni se zdi da pri Varaderu kar pogosto :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko te je prišel original stator ? A si kaj vprašal zakaj stator crkne ? Meni se zdi da pri Varaderu kar pogosto :whistle:

Meni je prvi (original) crknil verjetno, ker sem ga mel lani na levem boku in od takrat naprej mi ga je začel motor svirat... Tele aftermarket pa nimam pojma zakaj je mrknu!

Original stator sem pa dobil zelo ugodno. Na servisu so imel eno celo novo mašino, ki je bila namenjena za menjavo v garanciji za letnike 99, in so mi dali iz te mašine čisto nov nerabljen stator :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko te je prišel original stator ? A si kaj vprašal zakaj stator crkne ? Meni se zdi da pri Varaderu kar pogosto :whistle:

Stator baje v veliko primerih crkne ko se motor ob izpraznjenem akumulatorju vžiga na kable preko avta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Sem nov član tega foruma. Včeraj sem kupil Hondo Varadero 1000, letnik 99. Motor ima 70.500km in je zelo lepo ohranjen ter lepo vožen. Lastnik je bil namreč starejši gospod z NG. Zamenjati je potrebno gume in verižni set. Verjetno je že veliko napisanega a se počasi prebijam skoraj skozi 100 strani te teme. Gledam ponudbo Meztelerja na Moto Jet-u, pa ne vem, ali so z gumami Metzeler Tourance še vedno problemi s tresenjem kot ste jih nekateri opisovali pred leti. Kaj bolj priporočate ali Tourance ali Tourance EXP. Ali bolj priporočate kako drugo znamko? Voziti se nameravam izključno po cesti. Ali je bolje vzeti original Hondin verižni set, ali zadostuje kak cenejši?

Hvala za odgovore!

post-32667-0-73525700-1304685646_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Sem nov član tega foruma. Včeraj sem kupil Hondo Varadero 1000, letnik 99. Motor ima 70.500km in je zelo lepo ohranjen ter lepo vožen. Lastnik je bil namreč starejši gospod z NG. Zamenjati je potrebno gume in verižni set. Verjetno je že veliko napisanega a se počasi prebijam skoraj skozi 100 strani te teme. Gledam ponudbo Meztelerja na Moto Jet-u, pa ne vem, ali so z gumami Metzeler Tourance še vedno problemi s tresenjem kot ste jih nekateri opisovali pred leti. Kaj bolj priporočate ali Tourance ali Tourance EXP. Ali bolj priporočate kako drugo znamko? Voziti se nameravam izključno po cesti. Ali je bolje vzeti original Hondin verižni set, ali zadostuje kak cenejši?

Hvala za odgovore!

Če prebereš kako stran nazaj boš videl, da smo se nekateri strinjali, da na Varo še najbolj pašejo navadne Tourance. EXP so bolj cestne a se dosti hitreje obrabijo. Za verižni set pa ti svetujem Letečega. Meni je lani zrihtal DID-ov verižni set.

In na koncu naj ti še zaželim dobrodošlico med nami. In kot bi rekel naš predsednik Kotzi:

Lepe in varne kilometre :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPU od sobote dopoldan še enega ki se sedaj ukvarja s tem problemom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPU od sobote dopoldan še enega ki se sedaj ukvarja s tem problemom.

Da ga nis slučajn na kleme vžigov :hmm::?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

CPU od sobote dopoldan še enega ki se sedaj ukvarja s tem problemom.

A ni štroma, al ti prebija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem že večkrat vžigal na kleme, pa do sedaj hvalabogu še nisem imel nobenih težav? :hmm:

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jaz tisti......hajoktejnu je v soboto ven porinilo isto tesnilo kot tebi in baje je imel težave z elektriko tako da sumim na iste vzroke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem jaz tisti......hajoktejnu je v soboto ven porinilo isto tesnilo kot tebi in baje je imel težave z elektriko tako da sumim na iste vzroke.

Kolikor sem jaz to iskal po netu in tujih forumih, je pri več modelih honde razlog, da ti porine ven tesnila na pokrovu cilindra, najpogosteje prav problem s statorjem, in sicer je poškodovano navitje in je v stiku z okvirjem motorja. Stator v teh primerih pri meritvah daje popolnoma ustrezne vrednosti (od napetosti do upornosti), tako da je potrebno stator vzeti ven in dobro pregledati.

Iz lastnih izkušenj odsvetujem zamenjavo s kakšno aftermarket zadevo in svetujem le zamenjavo z novim originalnim, kljub stroškom...žal :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor sem jaz to iskal po netu in tujih forumih, je pri več modelih honde razlog, da ti porine ven tesnila na pokrovu cilindra, najpogosteje prav problem s statorjem, in sicer je poškodovano navitje in je v stiku z okvirjem motorja. Stator v teh primerih pri meritvah daje popolnoma ustrezne vrednosti (od napetosti do upornosti), tako da je potrebno stator vzeti ven in dobro pregledati.

Iz lastnih izkušenj odsvetujem zamenjavo s kakšno aftermarket zadevo in svetujem le zamenjavo z novim originalnim, kljub stroškom...žal :cry:

Kakšni pa so simptomi za težave s statorjem?

Ker jaz imam obcutek, da moja Varica ne deluje prav, ko je segreta na delovno temperaturo. Glasna je in občutek imam, da ne potegne kot bi morala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšni pa so simptomi za težave s statorjem?

Ker jaz imam obcutek, da moja Varica ne deluje prav, ko je segreta na delovno temperaturo. Glasna je in občutek imam, da ne potegne kot bi morala.

Malo bolj glasno kihne in pa bel dim, ko olje porine ven. To imaš ti verjetno kakšne druge vzroke...

Mogoče se je pa čez zimo povečal vpliv gravitacije na tvoje telo :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo bolj glasno kihne in pa bel dim, ko olje porine ven. To imaš ti verjetno kakšne druge vzroke...

Mogoče se je pa čez zimo povečal vpliv gravitacije na tvoje telo :devil:

To bi lahko bil problem ja :)

Kmalu bodo v šoli učili, da ima zemlja dva naravna satelita - luno in mene ;)

Vendar nosi Varica "gravitacijski" problem od starta naprej pa se mi dozdeva, da se šele potem, ko pride na delovno temperaturo prične dogajati :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, še en s podobnim ali istim problemom; meni se je pred časom začelo tole "kihanje" in tud jst sm opazil da motor ne gre kot bi moral, še posebej v spodnjih obratih, do 3 jurje začne včasih "poskakovat", če ji dam mal "medgasa" kadar šaltam al pa kr tko (da slišim mal simfonijo iz izpuhov :yea2: ), mi včasih hoče crknit med vožnjo. To se mi dogaja že kr dobro leto; moj mahankar se otepa dnarja zgleda, ker sem ga vsaj trikrat prosil naj mi naštela frgazerje, pa nč; v zadnjem času sm opazil da mi tud luči pojemajo ob zmanjšanem gasu, na klemah sicer izmerjeno kr normalno fila, ostalih meritev še ni; no, v soboto se prpelem na pumpo, po ene dveh urah ne preveč živahne vožnje, ugasnem motor, grem po kofe, spijem, hočem zalaufat, mal zavergla, spustim; drugič isto; tretjič, vergla 3 sekunde, vseka k v filmu izpod rezervarja, dim, iščem gasilni aparat, ampak dim se razkadi. Pogledam kaj bi blo in mi je na obeh cilindrih vn porinlo tiste gumaste čepe na pokrovu ventilov; no dons mi jih je mehankar dal nazaj, motor normalno laufa, vzrok pa najbrž ostaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, še en s podobnim ali istim problemom; meni se je pred časom začelo tole "kihanje" in tud jst sm opazil da motor ne gre kot bi moral, še posebej v spodnjih obratih, do 3 jurje začne včasih "poskakovat", če ji dam mal "medgasa" kadar šaltam al pa kr tko (da slišim mal simfonijo iz izpuhov :yea2: ), mi včasih hoče crknit med vožnjo. To se mi dogaja že kr dobro leto; moj mahankar se otepa dnarja zgleda, ker sem ga vsaj trikrat prosil naj mi naštela frgazerje, pa nč; v zadnjem času sm opazil da mi tud luči pojemajo ob zmanjšanem gasu, na klemah sicer izmerjeno kr normalno fila, ostalih meritev še ni; no, v soboto se prpelem na pumpo, po ene dveh urah ne preveč živahne vožnje, ugasnem motor, grem po kofe, spijem, hočem zalaufat, mal zavergla, spustim; drugič isto; tretjič, vergla 3 sekunde, vseka k v filmu izpod rezervarja, dim, iščem gasilni aparat, ampak dim se razkadi. Pogledam kaj bi blo in mi je na obeh cilindrih vn porinlo tiste gumaste čepe na pokrovu ventilov; no dons mi jih je mehankar dal nazaj, motor normalno laufa, vzrok pa najbrž ostaja.

Moram biti tudi jaz na tole pozoren. Sicer se mi za sedaj ne dogaja, da bi mi kaj pocalo ali da bi luči slabše svetile. Tudi mi nič ne poskakuje ter moja je letnik 2004 torej nima frgazerjev. Tale zgodbica z gasilnim je pa od daleč prav zabavna :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!