Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Po nekaj tisoč kilometrih se gume večinoma neenakomerno obrabijo (zadnja po sredini, sprednja pa postane nekako koničasta) s tem se ciklistika motocikla poruši vendar se tega navadiš. Pri montaži novih gum, pa je krivulja profila enakomerna in motor kar nekako "pade" v ovinek. To lahko preseneti če si navajen, da je potrebno motor "siliti" v ovinek. Zato pa je potrebno prvih nekaj km previdno tudi zaradi vrhnje plasti gume, ki rada drsi.

SREČNO!

Mina je praktično vse povedal.

Ko sem šel prvič v ovinek (seveda počasi, saj sem bil opozorjen zaradi plasti, ki drsi)je motor kar padel.

Imam pa občutek, da zelo lepo vozi v ovinek.

Dost lepše kot prej, saj so gume bile čisto zanič.

Tudi prej sem imel conti trail attack in sem bil z njimi zadovoljen.

Objavljeno

Bova že zrihtala,da bo pasal,nebi smel bit problem.Če je pasal na mojo,bo tudi na tvojo,samo dogovort se morva.Lp Smiljan

Objavljeno

Ravnokar zamenjal tesnilo med krivino in izpuhom zadnjega cilindra, pa vidim, da mi rahlo pušča olje na sprednjem amortizerju. :angry:

Pa to ni res !!!Al dežuje, al me pa moped :l_01: Ja nč, spet bom šraufal :(

Objavljeno

Ravnokar zamenjal tesnilo med krivino in izpuhom zadnjega cilindra, pa vidim, da mi rahlo pušča olje na sprednjem amortizerju. :angry:

Pa to ni res !!!Al dežuje, al me pa moped :l_01: Ja nč, spet bom šraufal :(

Sedomed, sam brez panike :)

V AS po tesnila in olje jaz ti priporočam menjavo tudi grafitnih tesnil. Sprintaj si dotično poglavje iz navodil in akcija. Svetujem ti še en par rok blizu za pridržanje vzmeti ;)

Objavljeno

Predvidevam, da si imel isti problem.Kakšen je bil strošek ??? :? :? :?

Objavljeno

Predvidevam, da si imel isti problem.Kakšen je bil strošek ??? :? :? :?

Hmm dejansko je bil moj problem večji saj sem menjal še bate vilic. Ampak za menjavo tesnil in olja ni strošek večji od 50€. Točnega stroška se ne spomnim.

Objavljeno

Tole si se pa izprsiu. Ampak, zgleda oa sexy!!

Objavljeno

Tole si se pa izprsiu. Ampak, zgleda oa sexy!!

Niti isem tolk izprsio, je slovenski proizvod in ugodna cena :rolleyes:

Objavljeno

Ravnokar zamenjal tesnilo med krivino in izpuhom zadnjega cilindra, pa vidim, da mi rahlo pušča olje na sprednjem amortizerju. :angry:

Pa to ni res !!!Al dežuje, al me pa moped :l_01: Ja nč, spet bom šraufal :(

Izgleda, da je letos leto preplozanih tesnil (vseh sort oblik in namembnosti) ter gum takšnih in drugačnih!:lol1:

A ma sevanje kaj zraven :?

Objavljeno

Niti isem tolk izprsio, je slovenski proizvod in ugodna cena :rolleyes:

Slovenski??? Kdo jih pa dela? Ker tole niso Alposovi...razen če so menjali dizajn

Objavljeno

Slovenski??? Kdo jih pa dela? Ker tole niso Alposovi...razen če so menjali dizajn

No ja, so sicer kopija Traxa, ampak jih dela možakar v Ločici ob Savinji. Cena za kufre z adapterjem je 300 EUR. ČE rabiš kontakt lahko na PM.

Objavljeno

No ja, so sicer kopija Traxa, ampak jih dela možakar v Ločici ob Savinji. Cena za kufre z adapterjem je 300 EUR. ČE rabiš kontakt lahko na PM.

Super zgledajo. A adapterje ti on privari na obstoječe okovje??? Zvari kakor kaže na sliki - ne vem če ne bo to ščasoma počilo zaradi vibracij.

Se mi zdi premala stična površina. Preveč točkovno varjeno. Ali pa se motim.

Scarabeo

Objavljeno

Super zgledajo. A adapterje ti on privari na obstoječe okovje??? Zvari kakor kaže na sliki - ne vem če ne bo to ščasoma počilo zaradi vibracij.

Se mi zdi premala stična površina. Preveč točkovno varjeno. Ali pa se motim.

Scarabeo

Ja adapterje je on navaril. Zadaj sicer nisem slikal, ampak je kar konkretno privarjeno in mojster pravi, da mora držat :closedeyes:

Objavljeno

Dragi Varaderovci!

A kdo pozna (je že kupoval) v tej trgovini.

http://www.motonet.si/home/

Meni se zdi, da imajo kar ugodne cene, samo saj poznate pregovor:

Nikoli nisi tako bogat, da bi lahko poceni kupoval.

zanima me predvsem kvaliteta?

LP M

Objavljeno

Dragi Varaderovci!

A kdo pozna (je že kupoval) v tej trgovini.

http://www.motonet.si/home/

Meni se zdi, da imajo kar ugodne cene, samo saj poznate pregovor:

Nikoli nisi tako bogat, da bi lahko poceni kupoval.

zanima me predvsem kvaliteta?

LP M

To je roba preko trgovine iz Češke.

baje je OK.

Objavljeno

Ker je na moji vari l.01 zadnji amortizer že konec jemal, sem danes namontiral rabljeni amortizer od l.03. Razlika več kot očitna, motor je bol miren tako v ovinku kot po ravnini, predvsem prednji del :notworthy:

Objavljeno

Izgleda, da je letos leto preplozanih tesnil (vseh sort oblik in namembnosti) ter gum takšnih in drugačnih!:lol1:

A ma sevanje kaj zraven :?

Mislim, je pa res leto tesnil.V soboto grem v Makedonijo, Albanijo, Črno Goro, Bosno in nazaj.cca 3000 km.Grem na servis naj mal pogledajo, ker mi

je mal pokal k smo šli Iztok, Smiljan in jaz v Piran in jasno, tesnilo, pa še kazal je , da ga na AS nimajo, pa so ga najdli, na srećo, ker drugač bi moral ostat doma, ker bi lahko prežgalo ventil.Zdaj pa čakam.

Objavljeno

A mogoče kdo ve, kakšna je cena za sprednjo turansko pri Širniku? :unsure: Iščem po netu, pa ne najdem cenika. :eek: Pri Motor jetu je cca 94 Eur.

Objavljeno

Živjo,jaz sem zadnjič menjal gume pri Širniku,in me je prišlo skupaj 236.21 eur.Torej spredja guma je 103.20,zadnja pa 116eur .Imam pa turance EXP.Lp Smiljan

Objavljeno

Jutri nameravam montirat roll bare.Zanima me če je potrebno nosilne vijake motorja zategnit z moment ključem ali ste ga zategovali po občutku.Malo me skrbi, da ne bi preveč pritegnil. Nosilec motorja se verjetno precej segreje in rasteza...

Ne bi rad, da mi poči vijak ipd. :?

Objavljeno

Eh sej ni narjen iz stekla; po filingu zategn pa je.

Objavljeno

Jst sem še pri prejšnjem motorju zategoval po filingu in zlomil vijak! Po filingu- 2 stopnji pa bo kar ok

Objavljeno

Na da bi ga zlomil pri zategovanju, ampak , da bi počil, ko se motor segreje. Če je zategnjen na maksimum in ko se material raztegne bi lahko počil. Sem si za vsak slučaj sposodil moment ključ (ziher je ziher) :unsure:

Objavljeno

Na da bi ga zlomil pri zategovanju, ampak , da bi počil, ko se motor segreje. Če je zategnjen na maksimum in ko se material raztegne bi lahko počil. Sem si za vsak slučaj sposodil moment ključ (ziher je ziher) :unsure:

Ob segrevanju se materjal razteza in zaradi tega sigurno ne bo počil, kvečjemu popustil!.

Privijaj pri hladnem motorju in z občutkom. Ko boš odvijal original vijak boš dobil filing koliko je bilo zategnjeno.

Sicer pa servis manual in moment ključ. 64 Nm za vijak fi12mm in 74 Nm za fi14mm vijak

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!