Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Na da bi ga zlomil pri zategovanju, ampak , da bi počil, ko se motor segreje. Če je zategnjen na maksimum in ko se material raztegne bi lahko počil. Sem si za vsak slučaj sposodil moment ključ (ziher je ziher) :unsure:

Oj,

Sicer ti je ze Raza kvaitetno odgovoril glede zategovanja...

Pri meni pa je bil problem odtegnit original vijak... Zelo na trdo je slo in sem ze vedel, kaj se je zgodilo... Vijak je sel skupaj z navojem :unsure:headbang.gif Ves nejevoljen sem potem vseeno poizkusil privijaciti nazaj, ko sem montiral roll-bar (vijak je drug, ker je daljsi) in zacuda je lepo prijel. Torej, zaenkrat se ne kaze kaksno dodatno delo z npr. vrtanjem/vrezovanjem novega navoja...

Ajde, good luck!

LP, Gee

Popravljeno . Popravil scht@bec
Objavljeno

Evo, zrihtano. Roll bari so gor, z moment ključem pa tako nisem prišel zraven.

Hvala za nasvete :worship:

Objavljeno

Oj,

nedvomno ima kdo na Vari scotoiler od Letecega namontiran... Lahko prosim kdo prilima kaksno slikco, kam je to na Vari optimalno zmontirat?

Hvala, LP

Objavljeno

Oj,

nedvomno ima kdo na Vari scotoiler od Letecega namontiran... Lahko prosim kdo prilima kaksno slikco, kam je to na Vari optimalno zmontirat?

Hvala, LP

Nekaj je slik tu

Če te zanima še kak detajl povej.

Objavljeno

Oj,

nedvomno ima kdo na Vari scotoiler od Letecega namontiran... Lahko prosim kdo prilima kaksno slikco, kam je to na Vari optimalno zmontirat?

Hvala, LP

Imam že kakšni dve leti zadeva deluje dobro, rezervarček pod sedežem, elktromagnetni ventil pod desnim stranskim pokrovom in kontrolni ventil na levi strani zmontiran tako da je lahko dostopen za regulacijo doziranja.

lp

Objavljeno

Raza & Royal, hvala obema.

Bom tudi sam zmontiral na tak nacin. Za strom, kamor se sicer nocem ''petljat'', bo treba ugotovit, kaj je tam najblizje in primerno (glede kontakta). Bom morda se kaj povprasal koga preko PM, ce ni tudi za druge zanimivo. Opisal bom morda kaksno drugacno resitev, ko bom montiral. Zaenkrat se mi zdi, da bi sel rezervoarcek morda lahko na eno stran pod oblogo, saj ga lahko nafilam z injekcijo preko oddusne cevke in ne rabi biti lepo dostopen ali lahko snemljiv.

Sicer pa imam na koncu dve cevki za mazanje, po moje sta za na vsako stran zobnika (saj drugace ne more biti) - do sedaj po slikah vidim, da je bila ena. Pa tisti del pred koncnima cevkama (ne vem, kako se mu rece), ki se pritrdi na nihajko, je zdaj iz nekega crnega materiala. Kot kaze, je Leteci to malo modificiral :)

Objavljeno

Slovenski??? Kdo jih pa dela? Ker tole niso Alposovi...razen če so menjali dizajn

O katerih tesnilih je to toliko govora?,,,,so to tesnilni obročki pri cilindru ali na spojih ...je kakšna kataloška da se če je to folklora pravočasno nabavi- menja, ker imam daljšo pot pred sabo da to porihtam :rolleyes:

lp

Objavljeno

Raza & Royal, hvala obema.

Bom tudi sam zmontiral na tak nacin. Za strom, kamor se sicer nocem ''petljat'', bo treba ugotovit, kaj je tam najblizje in primerno (glede kontakta). Bom morda se kaj povprasal koga preko PM, ce ni tudi za druge zanimivo. Opisal bom morda kaksno drugacno resitev, ko bom montiral. Zaenkrat se mi zdi, da bi sel rezervoarcek morda lahko na eno stran pod oblogo, saj ga lahko nafilam z injekcijo preko oddusne cevke in ne rabi biti lepo dostopen ali lahko snemljiv.

Sicer pa imam na koncu dve cevki za mazanje, po moje sta za na vsako stran zobnika (saj drugace ne more biti) - do sedaj po slikah vidim, da je bila ena. Pa tisti del pred koncnima cevkama (ne vem, kako se mu rece), ki se pritrdi na nihajko, je zdaj iz nekega crnega materiala. Kot kaze, je Leteci to malo modificiral :)

Za priklop elektrike sem si dogradil en rele, ki se vklaplja ob kontaktu s ključem. Zraven akumulatorja in varovalk je dovolj prostora za takšen rele, pa še vsi priklopi so blizu(na varovalkah). Lahko pa elektromagnet priklopiš na konektor od zadnje pozicijske luči.

Če si gledal slike z povezave je to stanje ob montaži. Do sedaj sem spremenil le to kar ti sedaj ponuja leteči že v kompletu, to je dual sistem mazanja na obe strani zobnika, le da sem namesto plastičnih cevk uporabil kovinske cevke-kapilare od ternostata hladilnika.

Polnenje preko injekcije bo težko izvedljivo, ker potem rabiš še en oddušek. Po obstoječem ni šanse spraviti olja v tank! Glej pa, da je rezervoarček čimbolj pokonci, kajti ob vožnji v klanec se mi je dogajalo (poln rezervoarček), da je olje preko odduške pričelo teči nazaj in posledično ni mazanja ampak totalno usran zadek. Iz preventive sem si med oddušek prigradil "lovilno posodo" kamor se ujame iztečeno olje, katrega na daljši turi lahko uporabiš, če ti zmanjka.

Objavljeno

O katerih tesnilih je to toliko govora?,,,,so to tesnilni obročki pri cilindru ali na spojih ...je kakšna kataloška da se če je to folklora pravočasno nabavi- menja, ker imam daljšo pot pred sabo da to porihtam :rolleyes:

lp

To so trije grafitni obročki - cevke na spojih cevi zadnjega cilindra s kolektorjem in obeh loncev. Problematičen je praktično samo tisti najbolj zajeeebani na spoju cevi zadnjega cilindra s kolektorjem. To tesnilo dobesedno izgine in je med cevema cca 2 mm lufta.Da boš to menjal nekje na terenu bo muka!

Je teško dostopno, posebno, če je zmontirana dodatna opreme, kot sta centralno stojalo in nosilci bočnih kufrov. Rabiš kar nekaj orodja in živcev.

Objavljeno (popravljeno)

To je to tesnilo ( v priponki ).Jaz sem to pokazal prodajalcu v AS Trzin in je takoj našel.

TESNILO.pdf

Popravljeno . Popravil sedomed
Objavljeno

Raza & Royal, hvala obema.

Bom tudi sam zmontiral na tak nacin. Za strom, kamor se sicer nocem ''petljat'', bo treba ugotovit, kaj je tam najblizje in primerno (glede kontakta). Bom morda se kaj povprasal koga preko PM, ce ni tudi za druge zanimivo. Opisal bom morda kaksno drugacno resitev, ko bom montiral. Zaenkrat se mi zdi, da bi sel rezervoarcek morda lahko na eno stran pod oblogo, saj ga lahko nafilam z injekcijo preko oddusne cevke in ne rabi biti lepo dostopen ali lahko snemljiv.

Sicer pa imam na koncu dve cevki za mazanje, po moje sta za na vsako stran zobnika (saj drugace ne more biti) - do sedaj po slikah vidim, da je bila ena. Pa tisti del pred koncnima cevkama (ne vem, kako se mu rece), ki se pritrdi na nihajko, je zdaj iz nekega crnega materiala. Kot kaze, je Leteci to malo modificiral :)

jaz sem štrom vezal kar na luči zadnje pozicije...tako imaš vklop ko vžgeš motor in hkrati varovanje...najbolj simpl rešitev :naughty:

Objavljeno

To so trije grafitni obročki - cevke na spojih cevi zadnjega cilindra s kolektorjem in obeh loncev. Problematičen je praktično samo tisti najbolj zajeeebani na spoju cevi zadnjega cilindra s kolektorjem. To tesnilo dobesedno izgine in je med cevema cca 2 mm lufta.Da boš to menjal nekje na terenu bo muka!

Je teško dostopno, posebno, če je zmontirana dodatna opreme, kot sta centralno stojalo in nosilci bočnih kufrov. Rabiš kar nekaj orodja in živcev.

sedomed--raza hvala za info

kakšne so posledice če to tesnilo ne tesni...po moje lahko pride do pregrevanja ....prvi simptomi pa so lahko tudi pokanje iz ispuha

(bom menjal preventivno...še dobro da nimam centralnega :naughty: )

lp

Objavljeno

sedomed--raza hvala za info

kakšne so posledice če to tesnilo ne tesni...po moje lahko pride do pregrevanja ....prvi simptomi pa so lahko tudi pokanje iz ispuha

(bom menjal preventivno...še dobro da nimam centralnega :naughty: )

lp

Prvi pokazatelj je nekoliko glasnejši izpuh in sekanje -pokanje iz izpuha. Drugi pokazatelj je pretirana poraba goriva, ker lambda sonda daje napačne podatke za vbrizg (povečana količina kisika v izpušnih plinih zaradi nasesavanja zraka na spoju).

Dolgoročno lahko privede do poškodbe ventilov.

Objavljeno

Prvi pokazatelj je nekoliko glasnejši izpuh in sekanje -pokanje iz izpuha. Drugi pokazatelj je pretirana poraba goriva, ker lambda sonda daje napačne podatke za vbrizg (povečana količina kisika v izpušnih plinih zaradi nasesavanja zraka na spoju).

Dolgoročno lahko privede do poškodbe ventilov.

Mater, pol mam pa tud jaz te simptome in to že celo sezono in Gruntar v Kopru je rekel, da to itaq vse normalno dela ko sem mu težil, da je glasnejši in, da ne potegne več tako kot je včasih.

Ne morem verjet, da tega na pooblaščenem servisu ni vedel :eek: kak lamer :bum:.

Raza še dobro, da mam tebe :)

Mi lahko kdo pove kako težko se ta tesnila dobi in koliko vsako stane?

Ali je smotrno zamenjat vsa ta tesnila že ko sem pri tem ali za druga ni panike?

In jaz grem čez 10 dni na furo jao jao.

Ju3 moram ta tesnila nabavt obavezno :huh:

Objavljeno (popravljeno)

Mater, pol mam pa tud jaz te simptome in to že celo sezono in Gruntar v Kopru je rekel, da to itaq vse normalno dela ko sem mu težil, da je glasnejši in, da ne potegne več tako kot je včasih.

Ne morem verjet, da tega na pooblaščenem servisu ni vedel :eek: kak lamer :bum:.

Raza še dobro, da mam tebe :)

Mi lahko kdo pove kako težko se ta tesnila dobi in koliko vsako stane?

Ali je smotrno zamenjat vsa ta tesnila že ko sem pri tem ali za druga ni panike?

In jaz grem čez 10 dni na furo jao jao.

Ju3 moram ta tesnila nabavt obavezno :huh:

Tesnila so zanemarljivo poceni saj komplet treh stane pod 25 eur. Se pa splača, če ni že kar obvezno, da zamenjaš vse tri, ko je že ravno razkopano. Da bi zamenjal samo kritičnega, ni varjante, ker moraš začet podirat pri loncih!

Koliko natančno stane delo, boš izvedel na koncu, ko dobiš račun. Moj račun iz Andore sigurno ni primerljiv, sem bil pa nepozabno zadovoljen!

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Tesnila so zanemarljivo poceni saj komplet treh stane pod 25 eur. Se pa splača, če ni že kar obvezno, da zamenjaš vse tri, ko je že ravno razkopano. Da bi zamenjal samo kritičnega, ni varjante, ker moraš začet podirat pri loncih!

Koliko natančno stane delo, boš izvedel na koncu, ko dobiš račun. Moj račun iz Andore sigurno ni primerljiv, sem bil pa nepozabno zadovoljen!

Upam, da jih v AS-u imajo takoj ju3 pokličem. Tebi so jih menjali na servisu? Sam nebi poskusil?

Objavljeno

Upam, da jih v AS-u imajo takoj ju3 pokličem. Tebi so jih menjali na servisu? Sam nebi poskusil?

Če to nebi bilo na poti, bi se sigurno lotil sam. Sedaj po iskušnji, ko sem celotno proceduro bil prisoten in pomagal mehaniku, nisem več tega mnenja! Kot prvo obvezno rabiš dvigalo, ali pa postaviti moped na zic in roge, da je vsaj kolikor toliko dostopno. Velika napota je centralno stojalo, ki onemogoča, da kolektor umakneš.

Sestavljanje zadnje krivine in kolektorja je pa zgodba zase, saj nikakor nisva mogla primerno razširit del kamor je vstavljeno tesnilo (ta del stisne objemka, ko je sestavleno). Debeli prsti in zelo malo placa ob zadnjem amortizerju, šmirasta ketna in še kup ostrih robov.......... Par sočnih po špansko in po dobrih štirih urah potnega čela, je Vara zapredla z dobro staro štimo!

Objavljeno

Tesnilo pri zadnjem cilindru je res nedostopno.Jaz sem kar snel komplet izpuh, vstavil tesnilo in nataknil cev in jo malo razmigal. Drugače gre čisto na knap in je cela jeba cev nataknit saj je tesnilo mehko in se upogiba...Potem sem izpuh zmontiral nazaj in cevi ni bilo problem nataknit, kjub nedostopnosti.Je pa res, da nimam centralnega stojala. Mogoče bi bilo hitreje če bi stojalo odmontiral ker drugače res rabiš gumijaste prste.V AS-u je tesnilo nekaj manj kot 6 eur.

Objavljeno

Tesnilo pri zadnjem cilindru je res nedostopno.Jaz sem kar snel komplet izpuh, vstavil tesnilo in nataknil cev in jo malo razmigal. Drugače gre čisto na knap in je cela jeba cev nataknit saj je tesnilo mehko in se upogiba...Potem sem izpuh zmontiral nazaj in cevi ni bilo problem nataknit, kjub nedostopnosti.Je pa res, da nimam centralnega stojala. Mogoče bi bilo hitreje če bi stojalo odmontiral ker drugače res rabiš gumijaste prste.V AS-u je tesnilo nekaj manj kot 6 eur.

V AS-u imajo samo dve tesnili tako, da bom moral dvakrat šravfat :(

Dobijo jih šele naslednji četrtek jaz pa verjetno v soboto na furo.

Je komu kako tesnilo ostalo :)

Objavljeno

V AS-u imajo samo dve tesnili tako, da bom moral dvakrat šravfat :(

Dobijo jih šele naslednji četrtek jaz pa verjetno v soboto na furo.

Je komu kako tesnilo ostalo :)

Važno je da zamenjaš tesnilo na krivini zadnjega cilindra. Na loncih je za silo uporabno staro v kolikor ga ne poškoduješ, pa še zamenjat ga ni frka!

Smo v ASu naredili celo štalo s temi tesnili :kva2: . Se bodo še podražila!

Objavljeno

tudi jaz sem že "menjal" to tesnilo.

Prejšnji lastnik je mel akrapoviča gor, men je nato moped prodal z original auspufom vendar pozabil na tesnilo.

med vožnjo navzdol je precej pokalo, pa tu poraba se mi zdi da je bila prej višja kot sedaj..

S serviserjem sva se skupaj 1.5 ure na hard matrala, da sva ga namontirala.. predvsem centralno stojalo je precej na poti...

je pa to tesnilo precej krhko in ga zelo hitro poškoduješ... cena pa zanemarljiva glede na čas montaže :)

Objavljeno

Scht@bec je imel eno tesnilo viška.

Vprašaj njega.

Objavljeno

Pa kaj je zdaj to s temi tesnili? Crkujejo po tekočem traku? Menda bo res nekaj z sevanjem.:eek:

Tudi sam sem pri menjavi teh tesnil. Sem jih naročil v Celju pri Čepinu, on pa pri ASu. Menda bodo v četrtek, upam!!

Objavljeno

Pa kaj je zdaj to s temi tesnili? Crkujejo po tekočem traku? Menda bo res nekaj z sevanjem.:eek:

Tudi sam sem pri menjavi teh tesnil. Sem jih naročil v Celju pri Čepinu, on pa pri ASu. Menda bodo v četrtek, upam!!

Ko se začne debata o nečem, vsi kar naenkrat pričnemo pretirano buljit v opevano stvar in posledično imajo kramarji sejem!:slap::?

Mislim, da bo marsikatero tesnilo zamenjano iz preventive in brez resne potrebe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!