Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ko se začne debata o nečem, vsi kar naenkrat pričnemo pretirano buljit v opevano stvar in posledično imajo kramarji sejem!:slap::?

Mislim, da bo marsikatero tesnilo zamenjano iz preventive in brez resne potrebe.

Verižna reakcija-preventiva :naughty: , sicer še ni nobenih simptomov, (vsa tri tesnila so verjetno enaka?) iščem še kje naročiti!

lp

Objavljeno

Verižna reakcija-preventiva :naughty: , sicer še ni nobenih simptomov, (vsa tri tesnila so verjetno enaka?) iščem še kje naročiti!

lp

AS Domžale, zadnji dve sem pravkar odnesel jaz. Nova dobijo najprej v torek ali četrtek.

Objavljeno

Menjam auspuh dihtunge za gajbo :beer1: :lol1:

prinenesem stare dobim gajbo :lol1: :xx:

Objavljeno (popravljeno)

Končno sm se lotu zamenjat stator; starga itak nism meru, ker sm "vedu" da je to - to, oziroma se mi je 10 EUR za nov multimeter (ker sm na starga pomotoma stopu) zdel popolnoma nepotreben strošek. z novim statorjem sem hotu zalaufat motor in ugotovu da je aku crknjen; fajn, potegnem vn, prštimam polnilc in porajtam da je ratu v akuju očitno nek "vakuuum", ker ga je dobesedno potegnil vase. ok, grem kupt nov aku, vržem not, grem narest tehničnega, registrirat motor pa nazaj; nč ni več kihu tko k zadnč, vse lepo laufa, ampak nekak nism bil zihr da je to vse kar me čaka, grem in reskiram 10 EUR za nov novcat digitalni multimeter. pridem dam, pomerm kako fila in na svojo grozo ugotovim da pod štantgasom "fila" 13V, na 4 jurje 13,9V, k sm pa luči pržgal mi je taprvič padla napetost na 12,8V, tadrugič mi je pa motor crknu. aha, fajn še regler mam za zamenjat, ja fino ne, elektrika mi je itak bla zmeri pr srcu (not). neki drkarm okol akuja, primem un rdeč konektor k je ena varovalka not, potegnem vn in pričaka me takle prizor k je na tej fotki z int. foruma.

stisnu sm nove čevle gor in zdej mam brez luči pod štantgasom 13,9V, na 4000 RPM 14,6V s pržganimi lučmi in ročkami na start poziciji pa 13,3V štantgas in 14V na 4000RPM. morm mal pogledat če je zadost, če ne se bom najprej lotu menjat kablovje okol akuja, pol pa meritve pa če nau drgač še nov regler; pol ga bom pa najbrž itak prodal motor, tko k ponavad - zrihtam za naslednga lastnika, da se fajn voz naprej :stupid: .

post-9206-0-15153400-1309468795_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Isto sranje s konektorjem imel na afriki nekje v Hrvaških vukojebinah.

Sam da si najdu da boš tista jajca končno spravil v operativo :)

Objavljeno

Teb itak nč ne verjamem :alko: .

Objavljeno

Ti maš pa še večje p....... s tem štromom ko pa jaz. Meni zaenkrat vse dela tako kot mora :huh:

Objavljeno

....primem un rdeč konektor k je ena varovalka not, potegnem vn in pričaka me takle prizor k je na tej fotki z int. foruma....

aprilia brown connector sindrom :) :) :)

Objavljeno

Ti maš pa še večje p....... s tem štromom ko pa jaz. Meni zaenkrat vse dela tako kot mora :huh:

ma sej priznam da sm mal šlampast, pa take stvari mal zanemarim, pa pozabm težit mehankarju, pol se pa tkole nabere; če bom rabu regler sva na vezi.

aprilia brown connector sindrom :) :) :)

:)

Objavljeno

Po dihtungah je štom na vrsti :naughty:

Vsi v AS po konektorje, reglerje ... :kva2:

Objavljeno

Ne ga srat bojo cene skočile v nebo (sej ne da je že zdej kej pocen).

a ma kdo za prodat pipco na rezervarju? mam filing da mi je počla, jst pa k butl nosm okol rezervar švasat, ker kao spušča.

Objavljeno

Končno sm se lotu zamenjat stator; starga itak nism meru, ker sm "vedu" da je to - to, oziroma se mi je 10 EUR za nov multimeter (ker sm na starga pomotoma stopu) zdel popolnoma nepotreben strošek. z novim statorjem sem hotu zalaufat motor in ugotovu da je aku crknjen; fajn, potegnem vn, prštimam polnilc in porajtam da je ratu v akuju očitno nek "vakuuum", ker ga je dobesedno potegnil vase. ok, grem kupt nov aku, vržem not, grem narest tehničnega, registrirat motor pa nazaj; nč ni več kihu tko k zadnč, vse lepo laufa, ampak nekak nism bil zihr da je to vse kar me čaka, grem in reskiram 10 EUR za nov novcat digitalni multimeter. pridem dam, pomerm kako fila in na svojo grozo ugotovim da pod štantgasom "fila" 13V, na 4 jurje 13,9V, k sm pa luči pržgal mi je taprvič padla napetost na 12,8V, tadrugič mi je pa motor crknu. aha, fajn še regler mam za zamenjat, ja fino ne, elektrika mi je itak bla zmeri pr srcu (not). neki drkarm okol akuja, primem un rdeč konektor k je ena varovalka not, potegnem vn in pričaka me takle prizor k je na tej fotki z int. foruma.

stisnu sm nove čevle gor in zdej mam brez luči pod štantgasom 13,9V, na 4000 RPM 14,6V s pržganimi lučmi in ročkami na start poziciji pa 13,3V štantgas in 14V na 4000RPM. morm mal pogledat če je zadost, če ne se bom najprej lotu menjat kablovje okol akuja, pol pa meritve pa če nau drgač še nov regler; pol ga bom pa najbrž itak prodal motor, tko k ponavad - zrihtam za naslednga lastnika, da se fajn voz naprej :stupid: .

To ti je vse crknilo zaradi slabega akumulatorja, tudi regler!

Objavljeno

Zarad stika mogoče; aku ni bil tolk slab (niti 2 leti ni bil star, pozim je bil izven motorja)

Objavljeno

Zarad stika mogoče; aku ni bil tolk slab (niti 2 leti ni bil star, pozim je bil izven motorja)

Dobr da ti jo niso mravle napadle k ti moped skoz uzun pod hruško stoji .)

Objavljeno

Dobr da ti jo niso mravle napadle k ti moped skoz uzun pod hruško stoji .)

Ha; kej pa si hruška vidu? bliz smreke je pa bil ja :yes: .

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

problem sz štromom končno rešen; dobu nov regler po ceni 80 EUR v Ljubljani - v tejle štacuni; (zamenjaj veliki "A" z malim "a"), polni perfektno; stator ki sem ga po svoji nespametnosti menjal pa je brezhiben ... zakaj mi je torej dihtnge porinl vn na pokrovu ventilov? aha, točno zarad butastga obročka na spoju auspuha s cilindrom - imenovanem tesnilo.

Objavljeno

A ma kdo izkušnje z setom za zvišanje zadnjega dela motorja od firme Lucas TRW ? Zadnjič sem ta set naročil pri TRG v Lj. ki so zastopniki za Luisa, ko sem dobil ta set, ki naj bi zadnji del motorja dvignil za 3 cm sem ga nemudoma namontiral pred tem pa še izmeril koliko je od tal guma ko je moped na centralcu, ko pa sem namontiral ta dva trikotnika s po tremi luknjami na vago pri spodnjem delu amortizerja sem ugotovil da se višina mopeda ni povečala niti za 1mm, potem sem to spet odmontiral in nesel nazaj v TRG kjer so prijazno vrnili € in mi zagotovili, da bodo kontaktirali s proizvajalcem kje je napaka :whistle:

Objavljeno

A ma kdo izkušnje z setom za zvišanje zadnjega dela motorja od firme Lucas TRW ? Zadnjič sem ta set naročil pri TRG v Lj. ki so zastopniki za Luisa, ko sem dobil ta set, ki naj bi zadnji del motorja dvignil za 3 cm sem ga nemudoma namontiral pred tem pa še izmeril koliko je od tal guma ko je moped na centralcu, ko pa sem namontiral ta dva trikotnika s po tremi luknjami na vago pri spodnjem delu amortizerja sem ugotovil da se višina mopeda ni povečala niti za 1mm, potem sem to spet odmontiral in nesel nazaj v TRG kjer so prijazno vrnili € in mi zagotovili, da bodo kontaktirali s proizvajalcem kje je napaka :whistle:

Novi in stari "trikotnik" bi moral primerjati med seboj in bi videl, če je kaj razlike v luknjah (medsebojna oddaljenost).

Objavljeno

Novi in stari "trikotnik" bi moral primerjati med seboj in bi videl, če je kaj razlike v luknjah (medsebojna oddaljenost).

Veš da sem jih primerjal, pa je med dvema kuknjama približno kakšen mm razlike, sam zgleda da to ni dovolj, da bi bil moped potem za 3cm višji :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

A ma kdo izkušnje z setom za zvišanje zadnjega dela motorja od firme Lucas TRW ? Zadnjič sem ta set naročil pri TRG v Lj. ki so zastopniki za Luisa, ko sem dobil ta set, ki naj bi zadnji del motorja dvignil za 3 cm sem ga nemudoma namontiral pred tem pa še izmeril koliko je od tal guma ko je moped na centralcu, ko pa sem namontiral ta dva trikotnika s po tremi luknjami na vago pri spodnjem delu amortizerja sem ugotovil da se višina mopeda ni povečala niti za 1mm, potem sem to spet odmontiral in nesel nazaj v TRG kjer so prijazno vrnili € in mi zagotovili, da bodo kontaktirali s proizvajalcem kje je napaka :whistle:

al

če boš kaj čaral od zadaj, boš moral tudi spredaj---isto velja za spuščanje!

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Ko boste menjavali set zloglasnih tesnil bodite pozorni, da to niso 3 enaka tesnila (grafitne puše), ampak 2 + 1.

Kataloške št.: 18392 MK4 000 X 2.(teh dveh ni ponavadi treba menjati - moje so bile kot nove je reku mehanik)

18392 MG7 750 X1. Ta je problematična, enostavno jo je zmanjkalo, verjetno jo prežge in vrže čez auspuh ven, enostavno je ni!!!

To vse velja za Varo letnik 2001, verjetno do 2003?

In jaz frajer sem imel MK4 3X!!:angry:

Objavljeno

Ko boste menjavali set zloglasnih tesnil bodite pozorni, da to niso 3 enaka tesnila (grafitne puše), ampak 2 + 1.

Kataloške št.: 18392 MK4 000 X 2.(teh dveh ni ponavadi treba menjati - moje so bile kot nove je reku mehanik)

18392 MG7 750 X1. Ta je problematična, enostavno jo je zmanjkalo, verjetno jo prežge in vrže čez auspuh ven, enostavno je ni!!!

To vse velja za Varo letnik 2001, verjetno do 2003?

In jaz frajer sem imel MK4 3X!!:angry:

In jaz sem imel v Andori na razpolago tri enaka tesnila in Varo letnik 07, pa je kar pasalo vkup!

Tudi kataloška je za ta letnik za vsa tesnila enaka.

18PFKL394328PACKING, MUFFLER£6.60(€7.19)($10.56)003

Objavljeno

A jst prow razumem da poka pa seka zarad tistga obročka - št.2 na skici?

Objavljeno (popravljeno)

A jst prow razumem da poka pa seka zarad tistga obročka - št.2 na skici?

Ne, to je tesnilo 18, v sredini slike!

Popravljeno . Popravil raza

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!