Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

S sprednjo gumo ga ni za srat!

Če daš gobico je sigorno bolj zihr, kot samo injekcija.

Če je pa guma sfurana čez polovico kilometrine, jo raje zamenjaj, boš lažje spal!

Sam sem vrgel stran zadnjo z samo 1Kkm, samo jo je požvečilo, ker se je odlimala od feltne!

Objavljeno

zadnjič sem ga na mestu malo v "breg prislonil". Zdi se mi, da je balanca malenkost postrani.

kako se torej naravna balanca? se odvije glavni vijak na križu??

lp

Objavljeno

Najprej poglej, če nista vijaka s katerima je belanca na križ pritrjena zvita.

Objavljeno

Alo, dajte mi povedat, če je ketna preohlapna je dovolj, če zategnem samo vijak na zadnjem levem kolesu, ali moram odpustiti os in potegniti kolo nazaj?

Objavljeno (popravljeno)

Alo, dajte mi povedat, če je ketna preohlapna je dovolj, če zategnem samo vijak na zadnjem levem kolesu, ali moram odpustiti os in potegniti kolo nazaj?

tvoja vara ima tud desno zadnje kolo?!?!?!?! :eek: /joke :D

privit moraš oba vijaka, da je osovina kolesa kar se da pravokotno na nihajko. če pritegneš samo enega, boš imel kolo postrani!

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

tvoja vara ima tud desno zadnje kolo?!?!?!?! :eek: /joke :D

privit moraš oba vijaka, da je osovina kolesa kar se da pravokotno na nihajko. če pritegneš samo enega, boš imel kolo postrani!

lol. napaka. Je bilo mišljeno na levi strani zadnjega kolesa. Tam je nek zategovalnik verige. Sem mislil, da je dovolj samo to "našponat"

Objavljeno

Alo, dajte mi povedat, če je ketna preohlapna je dovolj, če zategnem samo vijak na zadnjem levem kolesu, ali moram odpustiti os in potegniti kolo nazaj?

Boš moral kar lepo os kolesa popustit in oba vijaka na koncu nihajke za iste obrate zategnit. Kolo mora nazaj vsporedno, če ne bo stalo postrani. Na napenjalcih imaš zarezice s katerimi si lahko pomagaš.

Objavljeno

Alo, dajte mi povedat, če je ketna preohlapna je dovolj, če zategnem samo vijak na zadnjem levem kolesu, ali moram odpustiti os in potegniti kolo nazaj?

Pozoren bodi. da ne boš preveč našpanal verige!

Objavljeno

Sem bil na servisu in je bilo ugotovljeno, da je veriga oddelala svoje :cry: . Torej, kje kupujete in kolito plačate za novo verigo? Na servisu je original veriga 150 eur. Se bolj splača od DIDa vzet?

Objavljeno

Sem bil na servisu in je bilo ugotovljeno, da je veriga oddelala svoje :cry: . Torej, kje kupujete in kolito plačate za novo verigo? Na servisu je original veriga 150 eur. Se bolj splača od DIDa vzet?

Sej DID je tudi original,pa pazi ker so vsaj tri različne kvalitete.

LP

Objavljeno

kontaktiraj Letečega

Sem ga kontaktiral, pa ni ne duha in ne sluha od njega, tak da... lepo iščem dalje.

Saj ko me bo pa :headbang: raz.....o bom pa original kupo

Objavljeno

Sem ga kontaktiral, pa ni ne duha in ne sluha od njega, tak da... lepo iščem dalje.

Saj ko me bo pa :headbang: raz.....o bom pa original kupo

Leteči je na dopustu!!!!

Objavljeno

Leteči je na dopustu!!!!

Raza, si ti že menjal verigo? Če si, katero si dal, koliko in kje?

Objavljeno

Raza, si ti že menjal verigo? Če si, katero si dal, koliko in kje?

Jaz sem jo menjal, kupil sem DIDovo(+oba zobnika) v Luisu, cena pa je bila mislim da okoli 130€ :OK:

Objavljeno

Raza, si ti že menjal verigo? Če si, katero si dal, koliko in kje?

Menjal lani pri 43Kkm. Ketno sem vzel pri Letečem skupaj z verižniki in sicer sem hotel prednji verižnik imeti original Honda, ker ima boke obložene z gumo in je posledično manj hrupa in mirnejši tek. Zaradi original dela je bila tudi cena seta precej višja. Mislim, da je prišlo slabih 180 Eur.

S tem setom pa nisem imel ravno sreče, saj je veriga po slabih 10Kkm opravila svoje. Motor je začel nekaj cukat pri enakomerni vožnji in serviser je ugotovil neenakomerno raztegnjeno verigo. Kontaktiral sem Letečega saj naj bi bila veriga močnejša od originala. Grega ni mogel verjeti, zato je predlagal reklamacijo in mi je verigo zamenjal za zlato verzijo s tem, da sem doplačal 17 Eur razlike v ceni verige. To je tudi najmočnejša veriga, ki se da dobit v seriji 525.Po menjavi je cukanje izginilo!

Objavljeno

Jaz sem jo menjal, kupil sem DIDovo(+oba zobnika) v Luisu, cena pa je bila mislim da okoli 130€ :OK:

Si jo sam menjal ali na servisu..ker jo je problem zanetat če nimaš pravega orodja, predvidevam menjavo za naslednjo sezono do takrat še bo v uporabi stara-prvovgradnja. Do takrat bom iskal orginal prvi zobnik z gumo ....ostalo bo pa najmočneša varianta RK baje so dobre zelo.

lp

Objavljeno

Si jo sam menjal ali na servisu..ker jo je problem zanetat če nimaš pravega orodja, predvidevam menjavo za naslednjo sezono do takrat še bo v uporabi stara-prvovgradnja. Do takrat bom iskal orginal prvi zobnik z gumo ....ostalo bo pa najmočneša varianta RK baje so dobre zelo.

lp

Jaz sem jo nesel kar na servis na AS-a in so mi jo zanetali, potem sem doma namontiral že sestavljeno, mal več je za šraufat :whistle:

Objavljeno

Se opravičujem če me je kdo iskal in me ni mogel dobiti na telefon, sva en teden malce bluzila po Romuniji.

Varaderki še malenkost manjka do 130.000 Africa pa je takoj za Romunsko mejo prebila mejo 100.000 km. Zdej mamo pa res same starine pr bajt :D

Objavljeno

Si jo sam menjal ali na servisu..ker jo je problem zanetat če nimaš pravega orodja, predvidevam menjavo za naslednjo sezono do takrat še bo v uporabi stara-prvovgradnja. Do takrat bom iskal orginal prvi zobnik z gumo ....ostalo bo pa najmočneša varianta RK baje so dobre zelo.

lp

Sam sem jo zamenjal, pravo orodje sem si sposodil, tako da to ni noben bav-bav. .)

Objavljeno

Ker sem na zadnji furi domov v sprednji gumi pripeljal "kniping" sem pač zamenjal prednjo gumo. Serviser mi je zmontiral Metzeler Tourance (navadno) in sedaj se mi dogaja, da ko spustim gas(in krmilo) in hitrost pade na 70 - 60 km/h mi začne krmilo opletat. Ampak takoj ko položim roko na krmilo nihanje preneha. Nova guma, scentrirana pa ta neprijetnost. Pri prejšnji Tourance EXP se mi to ni dogajalo. Kaj je za naredit? Imel kdo podobem problem? :?

Lp

Objavljeno

Se opravičujem če me je kdo iskal in me ni mogel dobiti na telefon, sva en teden malce bluzila po Romuniji.

Varaderki še malenkost manjka do 130.000 Africa pa je takoj za Romunsko mejo prebila mejo 100.000 km. Zdej mamo pa res same starine pr bajt :D

Lahko bi kaj namignil, da si v Romuniji.....jaz sem danes prisel iz Romunije v Srbijo....bi spila kaksnega Ursusa...

Objavljeno

Ker sem na zadnji furi domov v sprednji gumi pripeljal "kniping" sem pač zamenjal prednjo gumo. Serviser mi je zmontiral Metzeler Tourance (navadno) in sedaj se mi dogaja, da ko spustim gas(in krmilo) in hitrost pade na 70 - 60 km/h mi začne krmilo opletat. Ampak takoj ko položim roko na krmilo nihanje preneha. Nova guma, scentrirana pa ta neprijetnost. Pri prejšnji Tourance EXP se mi to ni dogajalo. Kaj je za naredit? Imel kdo podobem problem? :?

Lp

Vidiš, jaz imam pa ravno obratno situacijo. 2 in 1/2 kompleta navadnih Tourance vozil brez problema (45kkm). Sedaj pa EXP na novem motorju in se dogaja točno to kar opisuješ. Na prvem servisu (1000km) sem jim omenil, pa so se zgovarjal, da se bo zadeva "ulegla". Na 5kkm sem motor odpeljal v servis, pa so zadevo na novo centrirali, je sicer nekaj bolje ampak to ni to.

Sam sem preveril oba kolesna obroča in sta popolnoma OK. Se pa na zadnji gumi opazi, da malo "poskakuje". Gume imajo trenutno 9900km nekje na polovici obrabe.

Naslednji par gum bo zoped "navaden"!

LP, Mirč

Objavljeno

Gume imajo trenutno 9900km nekje na polovici obrabe.

Objavljeno

9900km? polovica obrabe? si preprican? kot vem, je nekje 12000-14000 max.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!