Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni Varoljubci :)

vas že kaj peče tazadnja? :kva2:

Imam eno vprašanje za vse lastnike karburatorskih Var. Kako rešite težavo pri premagovanju prelazov (velikih nadmorskih višin)?

Namreč prijatelj organizira eno daljše potovanje in v klapi ima tudi karburatorske varaderiste, ki so imeli že težave z vžiganjem in obdržanjem Vare kasneje pri življenju (visoki obrati).

Obstaja kaka finta, da to na dokaj enostaven način rešiš?

Objavljeno (popravljeno)

A veš kaj naredijo Indijanci v Andih pri nadmorski višini nad 4.000m pri karburatorskih mašinah?

Zračni filter dol, pa čebulo gor!

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni Varoljubci :)

vas že kaj peče tazadnja? :kva2:

Imam eno vprašanje za vse lastnike karburatorskih Var. Kako rešite težavo pri premagovanju prelazov (velikih nadmorskih višin)?

Namreč prijatelj organizira eno daljše potovanje in v klapi ima tudi karburatorske varaderiste, ki so imeli že težave z vžiganjem in obdržanjem Vare kasneje pri življenju (visoki obrati).

Obstaja kaka finta, da to na dokaj enostaven način rešiš?

ne da bi jst porajtu da je kej narobe z njo na nadmorski višini ... fajn mogoče narest sinhronizacijo pa nastavitev karbov pa bo ... edin če govorimo o višinah +4000 m, tm je pa nism probavu še :grrr

PS: nč me ne peče ne ... mam fajn prilo zmeri spodi :P

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Jaz v Dolomitih na cca 2200 in malo več nisem mel težav, če bodo šli višje pa ne vem...

Ima pa stara vara desno pod tankom gumb za štelanje štandgasa pa naj mal odprejo, ko bodo višje...

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

Na višje ležečih predelih je glavni problem pri uplinjačih pomanjkanje zraka glede na količino goriva, ki ga omogočajo dize. Pride do zalivanja ali drugače rečeno do prebogate mešanice z gorivom. Pomaga spuščanje igel in zmanjševanje (zamenjava) diz. To bi prišlo v poštev, če bi se res dolgo vozil po višje ležečih predelih.Za prečkanje enega prelaza pa je to preveč dela. Izogibati se je potrebno prekomernega odpiranja plina in sunkovito ravnaje z njim, kar še poslapša situacijo (dodaten vbrizg goriva!). Pomaga tudi, kot je že moto rider omnil, odstranjevanje filtra za zrak, in delov, ki oviajo pretok zraka.

Kaj pa ima čebula zraven, pa nebi vedel.

Objavljeno

Do sedaj sem bil najviše na passo Pordoi 2239, pa težav ni bilo zaznati.

Objavljeno

Pozdravljeni Varoljubci :)

vas že kaj peče tazadnja? :kva2:

Imam eno vprašanje za vse lastnike karburatorskih Var. Kako rešite težavo pri premagovanju prelazov (velikih nadmorskih višin)?

Namreč prijatelj organizira eno daljše potovanje in v klapi ima tudi karburatorske varaderiste, ki so imeli že težave z vžiganjem in obdržanjem Vare kasneje pri življenju (visoki obrati).

Obstaja kaka finta, da to na dokaj enostaven način rešiš?

Glej to je malo lovska,če je motor redno servisiran (zračni filter,svečke,nastavljen CO) nesme noben motor delat težav tja do 3K m nadmorske višine. Sam sem se vozil z V-maxom na 2800 m nadmorske višine(en prelaz), ko greš iz Dolomitov v Linchenstein-švico, mogoče Furka nevem več točno imena, ponoči je cesta z rampo zaprta.Z mrenoj sta bila še dva kolega z motorjema Yamaha Diverzione 900, Honda 600 CBR nobeden ni imel nikakršnih težav,tudi po postanku in pijači navrhu passa so vsi motorji delovali brezhibno,zato mislim,da je ta tvoj strah popolnoma odveč ! !

Objavljeno

Na varaderi letnik 99 sem že konec sezone opazil, da se desni žmigavec kdaj prižge, kdaj pa tut ne. Pa sem včeraj mal bl natančno stestiral in je zgleda v ročki en slab stik. Kdaj prime, kdaj pa tut ne. Ali ima kdo s tem kakšne izkušnje? A se kaj da popravit, al je treba menjat kar komplet celo ročko, kar verjetno ni glih poceni?

Objavljeno (popravljeno)

http://www.ebay.de/itm/Honda-Varadero-1000-Bj-2000-Lenkerschalter-links-/190628989497?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2c625f8a39

Na varaderi letnik 99 sem že konec sezone opazil, da se desni žmigavec kdaj prižge, kdaj pa tut ne. Pa sem včeraj mal bl natančno stestiral in je zgleda v ročki en slab stik. Kdaj prime, kdaj pa tut ne. Ali ima kdo s tem kakšne izkušnje? A se kaj da popravit, al je treba menjat kar komplet celo ročko, kar verjetno ni glih poceni?

mogoče bi ti link prišel prav, ker bistvenih razlik v stikalih glede na letnik verjetno ni

http://www.ebay.de/i...=item2c62a78168

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Na varaderi letnik 99 sem že konec sezone opazil, da se desni žmigavec kdaj prižge, kdaj pa tut ne. Pa sem včeraj mal bl natančno stestiral in je zgleda v ročki en slab stik. Kdaj prime, kdaj pa tut ne. Ali ima kdo s tem kakšne izkušnje? A se kaj da popravit, al je treba menjat kar komplet celo ročko, kar verjetno ni glih poceni?

Preveri še žarnico. Meni se je odlepila in je včasih delala, včasih spet ne. Sem jo v Romuniji kar zaselotejpal......še dobro da si me spomnil.

Objavljeno (popravljeno)

Še to preverim, če ne pa kar zamenjat.

Popravljeno . Popravil sasso73
Objavljeno

men se to isto dogaja; vzrok je v slabih kontaktih na šalterju; sm že razdru pa očistil pa namazal, ampak so očitno že tolk izrabljeni; sej k toplo rata mi pol čist okej delajo; če jih pa kdaj noče vklopit se pa sam dotakneš šalterja narahlo pa začnejo :)

Objavljeno (popravljeno)

Glej to je malo lovska,če je motor redno servisiran (zračni filter,svečke,nastavljen CO) nesme noben motor delat težav tja do 3K m nadmorske višine. Sam sem se vozil z V-maxom na 2800 m nadmorske višine(en prelaz), ko greš iz Dolomitov v Linchenstein-švico, mogoče Furka nevem več točno imena, ponoči je cesta z rampo zaprta.Z mrenoj sta bila še dva kolega z motorjema Yamaha Diverzione 900, Honda 600 CBR nobeden ni imel nikakršnih težav,tudi po postanku in pijači navrhu passa so vsi motorji delovali brezhibno,zato mislim,da je ta tvoj strah popolnoma odveč ! !

Da se razumemo govorim o Varah l.99 do 03, ki še niso imele injectiona. Jaz z mojo nisem imel tudi na Stelviju (2757) nobenih problemov a kot pravi omenjeni prijatelj so nekateri te težave že imeli.

P.S. seveda se vsem zahvaljujem za informacije, ki jih bom tudi posredoval naprej.

Zdej pa še 10 minut pa na ta prekleti mraz :mellow: in burjo :eek:

Popravljeno . Popravil Scottie
Objavljeno

Da se razumemo govorim o Varah l.99 do 03, ki še niso imele injectiona. Jaz z mojo nisem imel tudi na Stelviju (2757) nobenih problemov a kot pravi omenjeni prijatelj so nekateri te težave že imeli.

P.S. seveda se vsem zahvaljujem za informacije, ki jih bom tudi posredoval naprej.

Zdej pa še 10 minut pa na ta prekleti mraz :mellow: in burjo :eek:

Jaz sem imel prav tako Varadero letnik 2002 - na uplinjače.

Odličen motor za dolge proge, potovalna hitrost vse tja do 160km/h...

...Morda malo žejna!

Ampak kot je napisal @Scottie - na potovanju do Irana preko Turčije, ki ima zelo drag, v vzhodnih predelih pa tudi zelo slab bencin, sem doživel točno takšno slabo izkušnjo:

Na višini 2700 metrov je motor komaj še deloval. Moral sem ga držati med 4000 in 5000 obrati, drugače celo samega sebe ni hotel vleči.

Prve dni potovanja po vzhodni Turčiji sem mislil, da je kaj narobe z motorjem, nato sem se navadil. Pri povratku v zahodni del Turčije je motor zopet pričel normalno delovati.

Gre torej za kombinacijo slabega bencina (ki ga naši vzhodni sosedje pogosto imajo) in nadmorsko višino...

Sicer Varedero nimam več, ampak morda bi se dalo kako dodatno odpreti dotok zraka do posode z zračnim filtrom? Morda dodatna luknja s čepom, ki ga odpiraš po potrebi?

Verjamem, da novejše Varadero nimajo tega problema, saj elektronika nastavi potrebno mešanico bencina in zraka.

Objavljeno

A je že kdo menjaval hladilno tekočino pri Vari, me zanima kakšen je postopek ?

Objavljeno

Glej to je malo lovska,če je motor redno servisiran (zračni filter,svečke,nastavljen CO) nesme noben motor delat težav tja do 3K m nadmorske višine. Sam sem se vozil z V-maxom na 2800 m nadmorske višine(en prelaz), ko greš iz Dolomitov v Linchenstein-švico, mogoče Furka nevem več točno imena, ponoči je cesta z rampo zaprta.Z mrenoj sta bila še dva kolega z motorjema Yamaha Diverzione 900, Honda 600 CBR nobeden ni imel nikakršnih težav,tudi po postanku in pijači navrhu passa so vsi motorji delovali brezhibno,zato mislim,da je ta tvoj strah popolnoma odveč ! !

Ni ravno lovska. Z redno servisiranim motorjem , novim zračnim filtrom, svečkami in še čem sem se s tem problemom ukvarjal na višjeležečih prelazih v Turčiji in Iranu. Afrika je enkrat celo crknila povsem na vrhu prelaza nekaj nad 3.000m.

Saj vozit se da samo ni pa ravno najboljši občutek.....hitra rešitev je zračni filter ven...če bi hotel kaj več bi moral pa že malce po vplinjačih požgačkat.

Objavljeno

rešitev za to je menjava diz na 160 pa 162 na zadnjem cilindru

Objavljeno

rešitev za to je menjava diz na 160 pa 162 na zadnjem cilindru

? Rešitev za cukanje na višinah s slabim bencinom?

Ali menjava za manjše dize, kot so originalne?

Lahko bolj podrobne informacije, prosim?

Objavljeno

A je že kdo menjaval hladilno tekočino pri Vari, me zanima kakšen je postopek ?

Staro spustiš ven jo zmeriš koliko jo je in naliješ toliko nove noter, sem glih na moji zverini zamenjal.

Objavljeno

Če kdo kupuje LeoVinci auspuhe za Varo, imate ene rabljene na A. netu

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem volan za mojo kravico. Naj bi bil nekje enako visok in širok kot standarden le manj upognjen nazaj (manj upogneno zapestje pri držanju) . Upam, da se razumemo. :?

Če kdo ve kaj več o tem prosim ... .

Hvala.

Objavljeno

Kupujem volan za mojo kravico. Naj bi bil nekje enako visok in širok kot standarden le manj upognjen nazaj (manj upogneno zapestje pri držanju) . Upam, da se razumemo. :?

Če kdo ve kaj več o tem prosim ... .

Hvala.

Polistaj malo nazaj po tele temi so fantje že menjaval in bli zadovoljni. Louis pa ima kar iščeš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!