Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Kupujem volan za mojo kravico. Naj bi bil nekje enako visok in širok kot standarden le manj upognjen nazaj (manj upogneno zapestje pri držanju) . Upam, da se razumemo. :?

Če kdo ve kaj več o tem prosim ... .

Hvala.

Tukaj poglej:

http://www.fehling.d...erid=6〈=eng

Dobiš jo pa v Luisu

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, to je to.

Meter v roke pa merit.

HVALA sayo!!

Če še nisi poiskal strani, kjer je bilo kar nekaj napisanega okoli menjave belance, ti svetujem, da jih poiščeš. Boš našel kar nekaj detajlov, na katere moraš pazit, ker nova belanca nima izvrtin, ki so potrebne za montažo ročk in stikal. V glavnem so nove belance širše in jih je najprej potrebno na obeh koncih rezat, ker drugače ne prideš skozi z dolžino pletenic. Potem pa copy-paste kar se izvrtin tiče.

Obilo zabave pri menjavi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Staro spustiš ven jo zmeriš koliko jo je in naliješ toliko nove noter, sem glih na moji zverini zamenjal.

Kje se izpusti ali je potrebno kje kaj odzračit ..je kakšne posebne kvalite tekočina? še eno vprašanje, opazil sem, da mi na rastezni malo pušča pri pokrovčku oz. v tem območju, pa ne morem ugotovit ali je kriv pokrovček ali raztezna?

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjava balance uspela. Kupil sem preizkušeno Fehling-ovo in jo kot po navodilih skrajšal za 2cm na vsaki strani (pozabil podložiti na vpetju kjer kar lepo drsi :klicaj: ).

Vožnja se mi zdaj zdi dosti bolj natančna (boljša vodljivost) in prijetna.

Hvala vsem za nasvete... !

Pred dvemi leti sem zamenjal vzmeti v sprednih vilicah, čez vikend pa še zadnji standardni amortizer/vzmet z Wilbersovim. Če se prav spomnim je nekdo enkrat napisal, da iz krave presedlaš na gorsko kolo. Trditev drži kot pribita!!

Pa lepo in varno sezono vsem.

post-22231-0-16333300-1330973494_thumb.jpg

post-22231-0-44924100-1330973648_thumb.jpg

post-22231-0-39109000-1330973769_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk € pa je tale fedrčk (oz. kompletek)?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjava balance uspela. Kupil sem preizkušeno Fehling-ovo in jo kot po navodilih skrajšal za 2cm na vsaki strani (pozabil podložiti na vpetju kjer kar lepo drsi :klicaj: ).

Vožnja se mi zdaj zdi dosti bolj natančna (boljša vodljivost) in prijetna.

Hvala vsem za nasvete... !

Pred dvemi leti sem zamenjal vzmeti v sprednih vilicah, čez vikend pa še zadnji standardni amortizer/vzmet z Wilbersovim. Če se prav spomnim je nekdo enkrat napisal, da iz krave presedlaš na gorsko kolo. Trditev drži kot pribita!!

Pa lepo in varno sezono vsem.

Dobr s tole ušpiču, a to maš tistega Wilbersa brez plinske bombice k stane okoli 450€, a si naročil malo daljšega da je moped malo višji ? Zdaj se boš pa carsko vozu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wilbers je brez plinske bombice in je kupljen rabljen z garancijo, vožen baje 1000 km (po izgledu sodeč še manj). Nastavljen je na 120Kg in zniža motor za 20mm, ker pa sem prej imel znižan motor za 20mm s "kostmi" sem nazaj namontiral prvotne "kosti" in je motor sedaj višji za 5mm :? .

Cena na računu je 499€. Mislim, da je ista cena kot pri našem uvozniku. Je mi pa letos na motosejmu v Veroni zastopnik Wilbers-a ponujal neki popust pa se mogoče splača počakat na Moto boom (Celje 12-15. 04.2012)

Se pa da ta amortizer dosti lepše nastavit kot originalen, pri katerem je razlika komaj občutna, pri tem pa je razlika občutna že pri dveh klikih.

Vožja pa kot praviš - CARSKA :smoke::OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wilbers je brez plinske bombice in je kupljen rabljen z garancijo, vožen baje 1000 km (po izgledu sodeč še manj). Nastavljen je na 120Kg in zniža motor za 20mm, ker pa sem prej imel znižan motor za 20mm s "kostmi" sem nazaj namontiral prvotne "kosti" in je motor sedaj višji za 5mm :? .

Cena na računu je 499€. Mislim, da je ista cena kot pri našem uvozniku. Je mi pa letos na motosejmu v Veroni zastopnik Wilbers-a ponujal neki popust pa se mogoče splača počakat na Moto boom (Celje 12-15. 04.2012)

Se pa da ta amortizer dosti lepše nastavit kot originalen, pri katerem je razlika komaj občutna, pri tem pa je razlika občutna že pri dveh klikih.

Vožja pa kot praviš - CARSKA :smoke::OK: .

V čem je taka "CARSKA" razlika ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je taka "CARSKA" razlika ?

Vožnja po ovinku je dosti bolj mirna, motor dosti lepše reagira na neravnine v ovinku kot prej pa tudi "hitro" spremembo smeri se da lepše odpeljati kot npr. izvoz iz krožišča... .

Za kakšen makedam pa še ni bilo prilike... bo pa sigurno. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello, prijatelj bi rad prišel med naše vrste pa me je prosil za nasvet, oziroma

če kdo pozna to mašinco? Mogoče celo kdo od tukaj?

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=5804414

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na a.netu je, oranžna ceno ima 8200€, prodaja pa se pri Avtokomercu na Ptujski c v MB.

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vožnja po ovinku je dosti bolj mirna, motor dosti lepše reagira na neravnine v ovinku kot prej pa tudi "hitro" spremembo smeri se da lepše odpeljati kot npr. izvoz iz krožišča... .

Za kakšen makedam pa še ni bilo prilike... bo pa sigurno. :yea2:

Ja ja ....se pozna.

Sam sem ga tudi naročil ''po meri''...... ni bil poceni samo dosedaj najboljša investicija v motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Mogoče je kdo že kaj napisal o dodatnem spojlerčku na prednji šipi, pa da ne iščem , me zanima kako se obnese, če ga ima kdo.

Visok sem 1.84, imam navadno šipo, preklopno čelado, sicer zdaj kupujem novo, me pa kar moti šumenje.Zdaj pa če bi spojlerček pomagal, bi nabavil ponovno preklopno, drugače pa razmišljam o integralni.Veter dobivam točno od konca vizirja pa naprej.Dobro, tudi čepki so varianta.Hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer 6 cm več kot ti, pa mi gun spojlerček ne pomaga kaj dosti. Ravno tako mi nabija zrak direkt v čelado. Mam pa tudi preklopno in je cel vihar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam sicer 6 cm več kot ti, pa mi gun spojlerček ne pomaga kaj dosti. Ravno tako mi nabija zrak direkt v čelado. Mam pa tudi preklopno in je cel vihar.

Ja sranje.Mene je zaćelo letos zelo motit.Sem šel sprobat Nolan 104, v redu čelada, lepo sede, pa je še vedno bolj glasna od moje stare HJC,pa že ta mi gre na živce.Dobro , 6cm je le dosti, da ti nabija v rob.Mogoče se bo pa treba na čepke privadit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sranje.Mene je zaćelo letos zelo motit.Sem šel sprobat Nolan 104, v redu čelada, lepo sede, pa je še vedno bolj glasna od moje stare HJC,pa že ta mi gre na živce.Dobro , 6cm je le dosti, da ti nabija v rob.Mogoče se bo pa treba na čepke privadit.

Sam spojlerček na original šipi nima enakega učinka kot na MRA šipi. šipa je drugače oblikovana in je celo nižja od originala. Dodatno ima nižje od spojlerja dve odprtini-luknji, ki prepuščata nekaj zračnega toka, kar razbije vrtinčenje zraka za šipo. Meni je precej boljša od originala, kar se pozna na količini mrčesa na čeladi. Prej sem imel po vizirju tu pa tam kako packo, sedaj je vizir čist, le zgornji del čelade dobi kako fresko. Sicer nisem pristaš preklopnih čelad, tako da glede hrupa nebi komentiral. Moja X-Lite 551 mi s hrupom ne dela težav.

Sicer pa cenovno samo spojler ali komplet šipa ni tako huda razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vozu original šipo in S1 čelado, pa je bilo vse čisto OK.

Se pa nebi branil MRA šipe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam spojlerček na original šipi nima enakega učinka kot na MRA šipi. šipa je drugače oblikovana in je celo nižja od originala. Dodatno ima nižje od spojlerja dve odprtini-luknji, ki prepuščata nekaj zračnega toka, kar razbije vrtinčenje zraka za šipo. Meni je precej boljša od originala, kar se pozna na količini mrčesa na čeladi. Prej sem imel po vizirju tu pa tam kako packo, sedaj je vizir čist, le zgornji del čelade dobi kako fresko. Sicer nisem pristaš preklopnih čelad, tako da glede hrupa nebi komentiral. Moja X-Lite 551 mi s hrupom ne dela težav.

Sicer pa cenovno samo spojler ali komplet šipa ni tako huda razlika.

Raza, jaz se tudi nagibam na MRA šipo , pa integralko.Mam en dan namen probat X-lite, pa še HJC , ki jr menda še lažja, pa ima prav tako integriran sončni vizir.Saj zdaj mam itak pokvarjeno preklopno,tako da je zanič in nevarna integralka.Rea pa da je razlika v cen i par deset EUR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam spojlerček na original šipi nima enakega učinka kot na MRA šipi. šipa je drugače oblikovana in je celo nižja od originala. Dodatno ima nižje od spojlerja dve odprtini-luknji, ki prepuščata nekaj zračnega toka, kar razbije vrtinčenje zraka za šipo. Meni je precej boljša od originala, kar se pozna na količini mrčesa na čeladi. Prej sem imel po vizirju tu pa tam kako packo, sedaj je vizir čist, le zgornji del čelade dobi kako fresko. Sicer nisem pristaš preklopnih čelad, tako da glede hrupa nebi komentiral. Moja X-Lite 551 mi s hrupom ne dela težav.

Sicer pa cenovno samo spojler ali komplet šipa ni tako huda razlika.Nisem pa ćisto razume, ali sama MRA šipa ali še dodatno MRA šipa pa spojlerčekl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tko naroču.Upam da je to to.Montaža pa praviš da je enostavna

Enostavna! Snames okrasne gume, odviješ vijake, snameš plastične vložke, jih prestaviš na MRA in priviješ novo šipo. še okrasne gume nazaj in to je to. Montaža okrasnih gum utegne malo zaj....t, ker izvrtine nimajo pobranih robov, zato ti svetujem, da jih sam posnameš z nekoliko večjim svedrom, kar tako, da ročno zavrtis sveder. Čepke pa pred montažo malo namaži. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enostavna! Snames okrasne gume, odviješ vijake, snameš plastične vložke, jih prestaviš na MRA in priviješ novo šipo. še okrasne gume nazaj in to je to. Montaža okrasnih gum utegne malo zaj....t, ker izvrtine nimajo pobranih robov, zato ti svetujem, da jih sam posnameš z nekoliko večjim svedrom, kar tako, da ročno zavrtis sveder. Čepke pa pred montažo malo namaži. :OK:

Hvala :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!