Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Se ti zahvaljujem za hiter odgovor, res je prišla vlaga v konektorje pod merilniki in je prekinili el. tok. Ko se je motor posušil je merilnik ponovno začel delovati, opozorilna lučka FI pa ne sveti več! Težava se je odpravila sama po sebi :D :D:D:D

lp blaž

Jaz bi vseeno konektorje razstavil in sestavil, da bi izboljšal kontakte. Pa zaščitne gume bi pazljivo namestil, da bi bolje tesnile in sproti pogledal, če so napokane ali kako drugače poškodovane.

Objavljeno

Se ti zahvaljujem za hiter odgovor, res je prišla vlaga v konektorje pod merilniki in je prekinili el. tok. Ko se je motor posušil je merilnik ponovno začel delovati, opozorilna lučka FI pa ne sveti več! Težava se je odpravila sama po sebi :D :D:D:D

lp blaž

A ti ne veš, Vara se sama popravi :smoke:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Letos sem se odločil, da poiščem servis bliže domačega kraja. Zato sem bil malo bolj pozoren na opravljeno delo. Po prihodu domov sem tako opazil, da je olja v motorju kar nekaj mm nad max nivojem. :headbang: Ko pa sem včeraj po prevožemih 130 kilometrih zopet preveril, sem ugotovil, a je olja točno do max oznake. :OK:

Ali kdo mogoče ve, če ima motor kakšno varovanje za preveliko količino olja in kam je to olje šlo? :hmm: Pod motorjem nisem opazil kakšnih večjih luž. Tudi izpušni lonci niso mastni.

A Vara tudi to sama popravi? :D

Objavljeno

Jaz ob menjavi olja nalijem kakšna 2mm pod oznako max. da je potem ko je moped segret ravno do vrhnje oznake, če je olja kakšen mm več pa tudi ni narobe

Objavljeno

Letos sem se odločil, da poiščem servis bliže domačega kraja. Zato sem bil malo bolj pozoren na opravljeno delo. Po prihodu domov sem tako opazil, da je olja v motorju kar nekaj mm nad max nivojem. :headbang: Ko pa sem včeraj po prevožemih 130 kilometrih zopet preveril, sem ugotovil, a je olja točno do max oznake. :OK:

Ali kdo mogoče ve, če ima motor kakšno varovanje za preveliko količino olja in kam je to olje šlo? :hmm: Pod motorjem nisem opazil kakšnih večjih luž. Tudi izpušni lonci niso mastni.

A Vara tudi to sama popravi? :D

Ni v redu če je olja nad oznako max....mora biti pod oznako, na revisih so zelo površni kar se tiče menjave olja-dolivanja na točno določen nivo,,,,,prihaja do prevelikega pritiska na tesnila .....ker pa se vara kot rečeno sama popravlja :OK: višek odda na oddušno cev okrova motorja, če gre za manjše količine, lahko pa prebijejo tudi kakšno tesnilo. :BUA:

Objavljeno

Zdravo

Imam en velik problem pa bi poprosil vas znalce za pomoč.

Po menjavi 2 akumulatorjev, meritvah reglerja, navitja in vsega, obisku servisa, sem prišel do tega da mi nekaj prazni akumulator.

Poraba ob ugasnjenem motorju znaša če imam priklopljene vse varovalke 40-70 mA. Če pa izklopim varovalko ki skrbi za napajanje Ure in kilomerstega števca pade poraba na 2.4 mA.

Zdaj bi pa prosil koga če ima možnost da mi pomeri porabo z in brez varovalke za uro, saj po service manualu naj bi bila poraba do 2.5 mA v mirovanju.

Zdej naj omenim da števec in ura drugače deluje brez problema.

LP

Objavljeno

Zdravo

Imam en velik problem pa bi poprosil vas znalce za pomoč.

Po menjavi 2 akumulatorjev, meritvah reglerja, navitja in vsega, obisku servisa, sem prišel do tega da mi nekaj prazni akumulator.

Poraba ob ugasnjenem motorju znaša če imam priklopljene vse varovalke 40-70 mA. Če pa izklopim varovalko ki skrbi za napajanje Ure in kilomerstega števca pade poraba na 2.4 mA.

Zdaj bi pa prosil koga če ima možnost da mi pomeri porabo z in brez varovalke za uro, saj po service manualu naj bi bila poraba do 2.5 mA v mirovanju.

Zdej naj omenim da števec in ura drugače deluje brez problema.

LP

A je možno da je kj v stiku

Objavljeno

A je možno da je kj v stiku

Kabli niso ... če odklopim števec. je isto poraba pade na 2.5 mA ... zdaj nekaj je pomoje narobe v števcu (če je narobe ) zato bi se rad prepričal kako je pri kom drugem ...

Objavljeno

Zanimivo se mi zdi to, da sem iz servisa domov prevozil 30km in je bilo ollja še vedno preveč. Šele ko sem prevozil preko 100km skupaj z dodatim balastom (ženo) in temperaturo okolice preko 30 stopinj, je količina olja padla na predpisan nivo, Očitno je res pritisk v motorju poskrbel za izmet presežka olja. Čudno se mi je zdelo samo to, ker na nobenem postanku ni bilo opaziti večje luže. Verjetno se je olje odcedilo med potjo.

Objavljeno

Zanimivo se mi zdi to, da sem iz servisa domov prevozil 30km in je bilo ollja še vedno preveč. Šele ko sem prevozil preko 100km skupaj z dodatim balastom (ženo) in temperaturo okolice preko 30 stopinj, je količina olja padla na predpisan nivo, Očitno je res pritisk v motorju poskrbel za izmet presežka olja. Čudno se mi je zdelo samo to, ker na nobenem postanku ni bilo opaziti večje luže. Verjetno se je olje odcedilo med potjo.

Vsi odduški z motorja so speljani v airbox, tako,da pod mašino nima kaj luže delat, razn če ti tesnila porine ven!

Da bi pa tam čez popil višek olja pa močno dvomim. Bi bilo vidt kot da se s starin cvajtaktarjem voziš (moder dim iz ispušne cevi).

Objavljeno

Vsi odduški z motorja so speljani v airbox, tako,da pod mašino nima kaj luže delat, razn če ti tesnila porine ven!

Da bi pa tam čez popil višek olja pa močno dvomim. Bi bilo vidt kot da se s starin cvajtaktarjem voziš (moder dim iz ispušne cevi).

Na mojem so odduški speljani pod motorjem...upam da smo na isti valovni dolžini :grim

Objavljeno

savinshek@ katero olje si nalil, če ni vojna tajna?

Ker višek Motula 5100, ki sem ga po nesreči nalil do Max sem moral čez par fur odlit na izpust (3 dl), ker po teoriji samopopravila ni hotelo izpuhteti.

Objavljeno (popravljeno)

Na mojem so odduški speljani pod motorjem...upam da smo na isti valovni dolžini :grim

Od tega ti 2 cevke peljejo na tank, ena na hladilnik in ena na vodno pumpo. Servis manual 1-27

Popravljeno . Popravil raza
Objavljeno

Ne vem zakaj toliko besed okrog količine olja. ko se dela servis se pač staro olje zlije ven, zamenjaš filter in vliješ količino kot je predpisana po service manualu.....in imaš mir naslednjih 12.000km.

Ni nobene potrebe nalivat s kupčkom in se po tem živcirat kaj sedaj.

Hja.....tale Hondin sistem okoli olja kar malo pogrešam ko pri pomaranči vlačim tisto palčko ven in noter pa nikoli ne veš ali je olja dovolj ali ne.

Objavljeno

savinshek@ katero olje si nalil, če ni vojna tajna?

Ker višek Motula 5100, ki sem ga po nesreči nalil do Max sem moral čez par fur odlit na izpust (3 dl), ker po teoriji samopopravila ni hotelo izpuhteti.

Nisem doma, tako da ne morem pogledati. Kolikor se na pamet spomnim je motulovo olje od10 do 40. Ampak nisem čisto siguren, bom jutri točno pogledal. Drugače se mi pa zdi da tistih nekaj mm, ni tako mala količina olja. Torej bi se nekje moralo pokazati.

Objavljeno (popravljeno)

Od tega ti 2 cevke peljejo na tank, ena na hladilnik in ena na vodno pumpo. Servis manual 1-27

Kaj pa je pol ta šop različnih odduškov-cevi pod motorjem??

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

ja zaribal ti bo, takoj reklamacijo na servis :doze:

Objavljeno

Kaj pa je pol ta šop različnih odduškov-cevi pod motorjem??

Pa to ti je to kar sem napisal!

Objavljeno

Nisem doma, tako da ne morem pogledati. Kolikor se na pamet spomnim je motulovo olje od10 do 40. Ampak nisem čisto siguren, bom jutri točno pogledal. Drugače se mi pa zdi da tistih nekaj mm, ni tako mala količina olja. Torej bi se nekje moralo pokazati.

Če ni luže ali konkretno mastno na motorju in ti nivo na merilnem okencu ne pada več, pzabi na vse skupaj! Lahko je šlo samo za netočno meritev! Postopek meritve pa SM

Objavljeno

Evo, da naredim zaključek s temle mojim oljem, sem danes prekopal cel motor. Po podatkih na računu so napisali da je v motorju "olje 5100 ESTER 10W40 4l". Po opravljeni meritvi olja po zgornjem postopku, ugotavljam da je olja točno do max oznake in ker viška olja ni nikjer na vidiku pomeni da je vse lepo in prav. Obstaja torej čistooooooooooooooooooooooo majčkena možnost da se je merilec zmotil. :headbang:

Raza in ostali hvala za prijaznost in pomoč. :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo

Imam en velik problem pa bi poprosil vas znalce za pomoč.

Po menjavi 2 akumulatorjev, meritvah reglerja, navitja in vsega, obisku servisa, sem prišel do tega da mi nekaj prazni akumulator.

Poraba ob ugasnjenem motorju znaša če imam priklopljene vse varovalke 40-70 mA. Če pa izklopim varovalko ki skrbi za napajanje Ure in kilomerstega števca pade poraba na 2.4 mA.

Zdaj bi pa prosil koga če ima možnost da mi pomeri porabo z in brez varovalke za uro, saj po service manualu naj bi bila poraba do 2.5 mA v mirovanju.

Zdej naj omenim da števec in ura drugače deluje brez problema.

LP

Evo ker sem prekopal cel motor sem se poigral še malo z varovalkami. Pri meni je poraba v mirovanju 6,5mA. Če odklopim alarmno napravo pade na 0,6mA. Če odklopim še varovalko za uro in števec pade poraba na 0,05mA.

Upam da bo kej pomagalo.

Popravljeno . Popravil savinshek
Objavljeno

Pa to ti je to kar sem napisal!

Ok ...v začetku si napisal, da je vse speljano v air box pa me je malo zmedlo :grim

Objavljeno (popravljeno)

Ok ...v začetku si napisal, da je vse speljano v air box pa me je malo zmedlo :grim

Pa še za vse tiste, ki se boste sami lotili menjave zraćnega filtra, ne kupujte nobenega ponaredka, ker ne paše nobeden :headbang: če kdo želi poiskusit imam dva Dello in Hilfo :BUA:

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Evo, da naredim zaključek s temle mojim oljem, sem danes prekopal cel motor. Po podatkih na računu so napisali da je v motorju "olje 5100 ESTER 10W40 4l". Po opravljeni meritvi olja po zgornjem postopku, ugotavljam da je olja točno do max oznake in ker viška olja ni nikjer na vidiku pomeni da je vse lepo in prav. Obstaja torej čistooooooooooooooooooooooo majčkena možnost da se je merilec zmotil. :headbang:

Raza in ostali hvala za prijaznost in pomoč. :OK:

In če so dejansko nalili 4 l olja, ga je taman 4 dl preveč! (za na račun, seveda!) :kva2: Al bi ti ga pa moral v kantici za sabo dat. Za dolivat, kao. Sam kaj, ko Vara ne kur olja :whistle: Pa ne me :bum:

Objavljeno

Pa še za vse tiste, ki se boste sami lotili menjave zraćnega filtra, ne kupujte nobenega ponaredka, ker ne paše nobeden :headbang: če kdo želi poiskusit imam dva Dello in Hilfo :BUA:

Jaz pa zamenjam K&N skupaj s sprejem za mazanje za original! Filter sigurno 100% paše! Je bil vgrajen ene 2000km, potem sem vstavil original. Prav bi prišel tistim, ki imate Akrapote, Leote in podobno odprte rore. Na original ne dela glih čudežov, kot navajajo v reklamah. Poraba je celo malo narasla in potem se vprašaš zakaj K&N?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!