Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Videt je kot vodoodporni 12V LED trak, dobiš ga marsikje, npr. inled.si ali pa superstrela.com. Glede na to, da ni na kufr, ne rabiš niti konektorja za snemat vmes dajat, ampak je lahko fiksno na nosilcu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čigava je ta Vara, k me zanima kako je izvedel tiste ledice za štop na prtljažniku in kje je nabavu materijal

 

Flexible RED 60CM 30 LED SMD Waterproof Light Strip 12V | eBay

 

Z nitro obvezno spucaš ,odstraniš trak in nalepiš !!  In čakaš božič..... :P

Pravjo kinezi ,da je vaserdiht.....ostalo je pa SVLR opisal.....

Nad rorčki je pa dodatna pozicija (obvezna oprema na Dolenjskem v času Martina)

 

post-20913-0-33591800-1364541841_thumb.jpg post-20913-0-22170000-1364541917_thumb.jpg

 

 

LP

Popravljeno . Popravil kamerad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super strela ima tak trak jaz ga bom dal isto na plato od kovčka in vezal na ŠTOP luč. Ne spoznam se glih na štrom, sam mislim da ga lahko direkt zadaj zvežem na žise od stop luči, al kako drugače ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno misliš........minus nekam na maso,plus sem pa porinu u konektor (konektor narazen,preveriš katera je stop,vtakneš žičko not in konektor skup ) Pa obvezno moraš rdečo žičko vezat na plus ker drugač ne sveti (velja za vse led žarnice) !! 60 cm je idealna dolžina za ploščo !!

Pa patent je zaščiten sayo in vsako kopiranje stane ob prilki malo :beer1:

Zdj boš ledice not tlaču k se bo treba vozit ??? Kva si pa pozim počel :P

 

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno misliš........minus nekam na maso,plus sem pa porinu u konektor (konektor narazen,preveriš katera je stop,vtakneš žičko not in konektor skup ) Pa obvezno moraš rdečo žičko vezat na plus ker drugač ne sveti (velja za vse led žarnice) !! 60 cm je idealna dolžina za ploščo !!

Pa patent je zaščiten sayo in vsako kopiranje stane ob prilki malo :beer1:

Zdj boš ledice not tlaču k se bo treba vozit ??? Kva si pa pozim počel :P

 

 

LP

Plačam VELIKO :beer1: , pa to bom drug teden brklov, saj vreme bo itaq za en kurc

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kamerad, a potem te pa letos ne bo na štrudelj?????

Letos bom med prvimi na spisku.....upam,da ne odpade..... :notworthy:

 

 

Kamerad, kva boš pa nabavu?

Nj bo črna al pa plava.....važn,da je VARA :wub:

Ni kej več šraufat pa je dolgčas.....1 ogled in presenetljivo kar velik odziv na oglas !!! Zaenkrat ostane v garaži in čaka,da mine recesija ....

 

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjic sem gledu uno v kmcju, plava obtolcena k jabuk, brez kakrsnekoli opreme. Pa sm jst mislu da je bla moja boga. Cena 2790, tko cist za info da komu prsparam pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjic sem gledu uno v kmcju, plava obtolcena k jabuk, brez kakrsnekoli opreme. Pa sm jst mislu da je bla moja boga. Cena 2790, tko cist za info da komu prsparam pot.

Tista je not, men se zdi že od jeseni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

 

Bo dobil kamerad :beer1: sm zmeru zdle....

 

Sm vzel kos pleha,ga odrezal na 7x3 ,spodaj dober centi spodaj zakrivil navznoter in prej zvrtal luknjo za kos pleha,da sem ga privil na vijak bloka motorja.Razdaljo med senzorji (od-do) imam 2,4 cm.Kak sem pa cahnau in vrtal pa verjetn ni treba..... :whistle:  Za nosilec magneta sem pa odrezal pleh 8,5 x1 ,ga 1,5cm na koncu zakrivil in privil na šalthebl. Magnet je pritrjen z notranje strani te ploščice in sicer je konec magneta poravnan z koncem senzorjev saj ko magnet potuje gor ali dol gre preko sredine magneta...kapiš ?? Magnet na pleh že sam od sebe drži ko vrag za vsak slučaj pa sem ga zalil še s tekočim lepilom !!

Nevtral imaš pa nad gredjo šalthebla tak da prej potegn tisto belo žičko gor ker pol bo kriza....+ na pozicijo minus pa nekam na gumo :P  !!

Same žičke pa v požirko pa pogrej al pa v izolir pol pa zmontiraš....

 

attachicon.gifIMG_20130316_151041.jpg attachicon.gifIMG_20130316_151028.jpgattachicon.gifIMG_20130316_151028.jpg attachicon.gifIMG_20130316_151021.jpgattachicon.gifIMG_20130316_151021.jpg attachicon.gifIMG_20130316_151004.jpgattachicon.gifIMG_20130316_151004.jpg attachicon.gifIMG_20130311_172102.jpg

 zdravo

zmontiral sem prikazovalnik po tvojih navodilih-nekaj sem naredil narobe,ko vžgem motor in se začnem peljat vse deluje ok.dokler gredo predstave gor, ko pa začnem z predstavani dol,pride do neutrala in pokaže nič ,ko dam v prvo še vedno kaže nič ,ko pa dam v drugo pa kaže št. ena in nato kaže vedno eno predstavo manj enke pa sploh ne razen če ugasnem motor dam v neutral in ga nato prižgem ,potem enka dela dokler spet ne pridem čez neutral, ali mogoče veš kje imam problem??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvezal si verjetn ok saj bi drugač že v štartu kazalo narobe......sam dam v 1. in še vedno kaže 0 potem pa še 1x prtisnem dol pa pokaže 1 potem pa dela ok gor in dol...

V štartu pa sm mislu vse skup dol potegnt pa fuknt u kanto saj je tist magnetek precej občutljiv in ga je treba kar precizno nastavt !!

Mal sem tisto ploščico zvijal gori-doli pa mal tist plehek z magnetkom zdj pa dela kot sem zgoraj napisal.....čudn mi pa je ,da kaže 1. ko šaltaš gor ?? Se  mi zdi,da ti gre magnetek preveč dol,če imaš možnost spodnji senzor pomakni malo nižje...

Probaj mal pomikat magnetek naprej-nazaj,če bo kej razlike....je kar jeba nastavt tole pizdarijo ja !!!

Da te niso slučajn kitajčki :l_01:...se hecam,ti kr vztrajaj !!

 

LP

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 zdravo

zmontiral sem prikazovalnik po tvojih navodilih-nekaj sem naredil narobe,ko vžgem motor in se začnem peljat vse deluje ok.dokler gredo predstave gor, ko pa začnem z predstavani dol,pride do neutrala in pokaže nič ,ko dam v prvo še vedno kaže nič ,ko pa dam v drugo pa kaže št. ena in nato kaže vedno eno predstavo manj enke pa sploh ne razen če ugasnem motor dam v neutral in ga nato prižgem ,potem enka dela dokler spet ne pridem čez neutral, ali mogoče veš kje imam problem??

Če rabiš močnejši magnetek, ti enga lahko odstopim.

Če je v oddaljenosti problem seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo rabi  "reparaturanleitung", oziroma komplet servisno knjigo za varaderote od 1999 l. naprej (nemški jezik)....mu jo odstopim za eno pivo :beer1: .

 

L.P. Klemen

post-16014-0-39197600-1366364275_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Že ob zaključku lanske sezone sezone sem opazil, da mi motor včasih malce težje vžge (simptom je takšen, kot, da bi akumulator imel za trenutek premalo zagonske moči). Posledično mi v takšnem primeru števec dnevnih kilometrov in uro "vrže" na nulo. Motor mi je sicer doslej nato vedno vžgal, le kot da mu občasno zmanjka štroma. To se mu dogaja ob hladnem in tudi ob toplem motorju, mogoče celo večkrat ob toplem. Je vzrok akumulator, ki počasi peša ali kaj drugega (zaganjač..)? Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KO sem še jaz imel varo sem imel iste probleme. Menjal aku pa nič ni pomagalo. Krivec je bil regler - zamenjal - pa nikoli več problemov.

Z multimetrom zmeri napetost na akuju pri ugasnjenih in nato pri prižganih lučeh (mašina mora laufat). Ko je regler hin se napetost pri prižganih lučeh močno zmanjša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je pri vari imel slab accu, jaz pri transalpu tudi, zato se je tudi elektronika od preverjanja kode kluča zresetirala pri zagonu in posledično ni vžgalo. Pri vari se mi to še ni zgodilo, sem pa naredil in namontiral zakasnjen vklop luči in možnost izklopa. Vzemi multimeter in preveri polnjenje kot ti je bilo napisano, mogoče je tudi to in imaš zato baterijo bolj prazno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je pri vari imel slab accu, jaz pri transalpu tudi, zato se je tudi elektronika od preverjanja kode kluča zresetirala pri zagonu in posledično ni vžgalo. Pri vari se mi to še ni zgodilo, sem pa naredil in namontiral zakasnjen vklop luči in možnost izklopa. Vzemi multimeter in preveri polnjenje kot ti je bilo napisano, mogoče je tudi to in imaš zato baterijo bolj prazno.

 

Preveril aku pri ugašnjenem motorju in kaže 12.6 V. Pri vžganem motorju kaže konstantno 13.8 V in to s prižganimi lučmi, saj nima stikala, da bi jih ugasnil. Je to dovolj? Ob dodajanju gasa ni spremembe. Aku je po razbranem sodeč 16 Ah. Dovolj? Ker v spominu imam nekje podatek o 18 Ah. Očistil sem kontakte na polih, ker so bili koridirani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z vsemi akomulatorji, ki so imeli okoli 12.6 sem imel težave. Vsi naslednji so mi kazali okoli okoli 12.85. Moje mnenje je, da ti je 13.8 premalo za polnenje.

Običajno kaže okoli 14,25V.

Ko sem imel slab akomulator, mi je šel regler. Kdo je koga uničil ne vem.

Najlažje ugotoviš, če je akku še dober, ga napolni. Vstavi v motor in meri, kazal ti bo kao dovolj, potem ga pa zalavfaj in vseskozi meri. Če ti ga med vžigom pobere pod 11.5V, je slab, ča pa še precej manj pa samo v koš z njim.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveril aku pri ugašnjenem motorju in kaže 12.6 V. Pri vžganem motorju kaže konstantno 13.8 V in to s prižganimi lučmi, saj nima stikala, da bi jih ugasnil. Je to dovolj? Ob dodajanju gasa ni spremembe. Aku je po razbranem sodeč 16 Ah. Dovolj? Ker v spominu imam nekje podatek o 18 Ah. Očistil sem kontakte na polih, ker so bili koridirani.

Žal nisem doma, da bi preveril napetost. Mislim da je za polno baterijo, napetost neobremenjene 12,6V prenizka. Kolikšna je pa napetost polnjenja ti pa jaz ne znam zagotovo reči, pod 13,8V pa mislim da ne bi smela iti. Stare vare SD2 so menda imele tudi težave z zagotavljanjem dovolj energije hkratni porabi motorja in polnjenju baterije. Zato so pri novejši dodali 50W močnejši alternator. Če bo zadeva še aktualna, čez en teden ko se vrnem domov, ti bom pa z veseljem pomagal raziskati zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da tema ni prava, ampak vseeno...ker temo prebirate pretežno varaderisti.

Gume mi počasi pešajo, pa me zanima kaj mi predlagate za to kar težko stvarco.

Sedaj imam anakee2 in se odločam med anakee2 in tourance (ne EXP). Pretežno pa vozim po "našem luknjastem" asfaltu.

Prebral sem vse poste o obeh modelih gum in sem malo zmeden....oboje OK?

Med varaderisti sem šele ene pol leta in nimam izkušenj z njo in njenimi obuvali. Zaradi slabe izkušnje tresenja trailattack na transalpu, (sicer drži super), pa se bom tej gumi raje izognil.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!