Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdravo. Že ob zaključku lanske sezone sezone sem opazil, da mi motor včasih malce težje vžge (simptom je takšen, kot, da bi akumulator imel za trenutek premalo zagonske moči). Posledično mi v takšnem primeru števec dnevnih kilometrov in uro "vrže" na nulo. Motor mi je sicer doslej nato vedno vžgal, le kot da mu občasno zmanjka štroma. To se mu dogaja ob hladnem in tudi ob toplem motorju, mogoče celo večkrat ob toplem. Je vzrok akumulator, ki počasi peša ali kaj drugega (zaganjač. .)? Lp

Identičen problem sem rešil z zamenjavo akumolatorja. Zdaj ure več ne resetira in sem ostal brez izgovora za zamujanje   .) .

Objavljeno

Vem da tema ni prava, ampak vseeno...ker temo prebirate pretežno varaderisti.

Gume mi počasi pešajo, pa me zanima kaj mi predlagate za to kar težko stvarco.

Sedaj imam anakee2 in se odločam med anakee2 in tourance (ne EXP). Pretežno pa vozim po "našem luknjastem" asfaltu.

Prebral sem vse poste o obeh modelih gum in sem malo zmeden....oboje OK?

Med varaderisti sem šele ene pol leta in nimam izkušenj z njo in njenimi obuvali. Zaradi slabe izkušnje tresenja trailattack na transalpu, (sicer drži super), pa se bom tej gumi raje izognil.

 

LP

sam imam že šesti komplt Turance in so mi ok. Ne spusti tudi po največjih nalivih. Pred tremi leti teden dežja po Ukraini in brez problemov. Ostalih gum ne poznam

Objavljeno

sam imam že šesti komplt Turance in so mi ok. Ne spusti tudi po največjih nalivih. Pred tremi leti teden dežja po Ukraini in brez problemov. Ostalih gum ne poznam

Jaz sem letos namontiral turance next. Zaenkrat zadovoljen...

Objavljeno

Preveril aku pri ugašnjenem motorju in kaže 12.6 V. Pri vžganem motorju kaže konstantno 13.8 V in to s prižganimi lučmi, saj nima stikala, da bi jih ugasnil. Je to dovolj? Ob dodajanju gasa ni spremembe. Aku je po razbranem sodeč 16 Ah. Dovolj? Ker v spominu imam nekje podatek o 18 Ah. Očistil sem kontakte na polih, ker so bili koridirani.

No pa da napišem moje meritve:

 

Motor: Varadero L.2003 - SD02

ugasnjen motor s prižganimi lučmi:12,25V

ugasnjen motor z ugasnjenimi lučmi:12,57V

delujoč motor s prižganimi lučmi:13,8V

delujoč motor z ugasnjenimi lučmi:14,25V

Po teh meritvah sklepam, da moram tudi jaz počasi začet razmišljat o nabavi akumulatorja (upam, da bo še zdržal do zime)

Pri tebi pa je tudi verjetno opešan. Velika razlika je tudi od znamke do znamke pri zagonskih tokovih, ki so najpomembnejši.

Specifikacija baterije je včasih eno, realnost pa drugo. Mene verjetno rešuje to, da imam noter Yuasa baterijo in bom tudi ob menjavi vzel isto znamko.

 

Če sem ti kaj pomagal, sem zadovoljen, če si pa že rešil problem je pa tolko boljše.

LP

 

Prilagam pa ti še specifikacijo baterije in polnjenja iz servisnih navodil.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/26709956/Varadero%20SD02_BATTERY%20SPEC..pdf

Objavljeno

Jst mam novga (fiamm 18ah) pa ima 12,3 ko pa laufa pa fila isto 13,8 !!! Imel sem pa yuaso ytx16......14ah pa je po dobrem letu spustila dušo s podobnimi simptomi!!

Teli rezultati KNNMS so naravnost idealni  :OK:

 

 

LP

Objavljeno

Vem da tema ni prava, ampak vseeno...ker temo prebirate pretežno varaderisti.

Gume mi počasi pešajo, pa me zanima kaj mi predlagate za to kar težko stvarco.

Sedaj imam anakee2 in se odločam med anakee2 in tourance (ne EXP). Pretežno pa vozim po "našem luknjastem" asfaltu.

Prebral sem vse poste o obeh modelih gum in sem malo zmeden....oboje OK?

Med varaderisti sem šele ene pol leta in nimam izkušenj z njo in njenimi obuvali. Zaradi slabe izkušnje tresenja trailattack na transalpu, (sicer drži super), pa se bom tej gumi raje izognil.

 

LP

 

Navadna tourance se lepo obrablja (drži obliko do kraja) in lepo drži. 

Dobra guma, samo malo glasnejša in zdrži več kot EXP. 

Anake nisem vozil.

 

Scarabeo

Objavljeno

Vem da tema ni prava, ampak vseeno...ker temo prebirate pretežno varaderisti.

Gume mi počasi pešajo, pa me zanima kaj mi predlagate za to kar težko stvarco.

Sedaj imam anakee2 in se odločam med anakee2 in tourance (ne EXP). Pretežno pa vozim po "našem luknjastem" asfaltu.

Prebral sem vse poste o obeh modelih gum in sem malo zmeden....oboje OK?

Med varaderisti sem šele ene pol leta in nimam izkušenj z njo in njenimi obuvali. Zaradi slabe izkušnje tresenja trailattack na transalpu, (sicer drži super), pa se bom tej gumi raje izognil.

 

LP

Kot je že Scarabeo povdaril,tourance (navadna)malo glasnejša drugač pa super guma.Probal sem tud EXP pa mi tud prbližn ni odgovarjala V mokrem se po testih precej bolš obnaša kot Michelin

Objavljeno

Ja upam, da bo baterija zdržala še dolgo in bom teh 100€ dalj časa v žepu nosil. :OK:

Kar se pa tiče gum, bom pa verjetno kar turanco ta staro gor namontiral, pa da vidim kako bo.

Če ste z njimi zadovoljni vsi ki jih imate, bom pa že tudi jaz.

Objavljeno

V Karlovcu me je ena teta izsilila BREMZ BREMZ, buf po tleh! Meni nič, moped še kar, GPS fuč. Je teta plačala gps in smo šli dalje.

post-25395-0-38702300-1367513027_thumb.jpg

post-25395-0-65964200-1367513047_thumb.jpg

post-25395-0-06175000-1367513063_thumb.jpg

Objavljeno

Sam da je glava cela!

Objavljeno

Sam da je glava cela!

Celo čelada je cela  :D

Objavljeno

Če kdo rabi gume za VARO Metzeler Tourance kpl. prva + zadnja pri Panigazu ugodnih 183 €

Objavljeno

V Karlovcu me je ena teta izsilila BREMZ BREMZ, buf po tleh! Meni nič, moped še kar, GPS fuč. Je teta plačala gps in smo šli dalje.

attachicon.gifDSC02387.JPG

attachicon.gifDSC02388.JPG

attachicon.gifDSC02389.JPG

 

Dobro si jo odnesel. Kaj pa rolbari? So kaj zviti?

 

Vem da tema ni prava, ampak vseeno...ker temo prebirate pretežno varaderisti.

Gume mi počasi pešajo, pa me zanima kaj mi predlagate za to kar težko stvarco.

Sedaj imam anakee2 in se odločam med anakee2 in tourance (ne EXP). Pretežno pa vozim po "našem luknjastem" asfaltu.

Prebral sem vse poste o obeh modelih gum in sem malo zmeden....oboje OK?

Med varaderisti sem šele ene pol leta in nimam izkušenj z njo in njenimi obuvali. Zaradi slabe izkušnje tresenja trailattack na transalpu, (sicer drži super), pa se bom tej gumi raje izognil.

 

LP

 

Jaz sem preiskusi Anakee in Tourance in moram reči da mi Tourance bolj odgovarjajo. Sicer so Michelinke super za po katranskih kačicah, ki jih sploh ne čutiš (Tourance ne mara kačic) vendar mi je tresla ko hudič in balance pod nobenim pogojem nisem smel spustiti iz ro ter zdržale so mi samo kakih 8000 km medtem ko mi Tourance še zdaj po 13000 km tečejo gladko in balanco lahko BP spustim pa še vedno teče kot mora in še vedno bom kakih 1000 kmjev naredil z njo. Na začetku, ko sem vozil še bolj z rešpektom sem z Tourance naredil 18000km. Tako, da po načelu ne popravljaj kar ni pokvarjeno bodo moje naslednje verjetno tudi Tourance. Nisem pa še slišal za Tourance Next, ki jih omenja MariborBMW par postov višje. Kdo pozna to gumo? Kake so razlike? Je namenjena za enake razmere kot Tourance?

Objavljeno

Dobro si jo odnesel. Kaj pa rolbari? So kaj zviti?

 

 

Jaz sem preiskusi Anakee in Tourance in moram reči da mi Tourance bolj odgovarjajo. Sicer so Michelinke super za po katranskih kačicah, ki jih sploh ne čutiš (Tourance ne mara kačic) vendar mi je tresla ko hudič in balance pod nobenim pogojem nisem smel spustiti iz ro ter zdržale so mi samo kakih 8000 km medtem ko mi Tourance še zdaj po 13000 km tečejo gladko in balanco lahko BP spustim pa še vedno teče kot mora in še vedno bom kakih 1000 kmjev naredil z njo. Na začetku, ko sem vozil še bolj z rešpektom sem z Tourance naredil 18000km. Tako, da po načelu ne popravljaj kar ni pokvarjeno bodo moje naslednje verjetno tudi Tourance. Nisem pa še slišal za Tourance Next, ki jih omenja MariborBMW par postov višje. Kdo pozna to gumo? Kake so razlike? Je namenjena za enake razmere kot Tourance?

Rolbari so zakon. Malenkost so se zvil, ampak to samo jaz opazim .) . Jih je pa pobrusilo po levi strani tako, da sedaj nosim ključe v desnem žepu :D .

Objavljeno

Rolbari so zakon. Malenkost so se zvil, ampak to samo jaz opazim .) . Jih je pa pobrusilo po levi strani tako, da sedaj nosim ključe v desnem žepu :D .

Rolbari so najboljša dodatna invensticija na Vari. Sva se par dni nazaj z ženo pod vrhom Lovčena v Črni Gori pri obračanju prav počasi in teatralno prevrnila na levi bok. Par nepomembnih prask na rolbaru in nekaj prask na stranskem kovčku. Neprecenljivo. 

Objavljeno

Še ena težava, ki me bolj skrbi kot težava z akumulatorjem opisana v prejšnjih postih. Pri vožnji v mestu, ko se je vozilo počasi, od semaforja do semaforja sem opazil, da so pričeli padati obrati motorja pri prostem teku. Obrati so padli pod 1000, nato se dvignili, motor je cukal in nato tudi crknil. Ko se je motor malo ohladil je delal kot mora. To se je zgodilo večkrat, enkrat mi je tudi pošteno vsekalo iz izpuhov. Dogaja se le ob pregretem motorju. Ventilator hladilnika dela, nisem pa siguren če vklaplja vedno pravočasno. Hladilne tekočine in olja je dovolj. Na prikazovalniku temp. motorja je vse ok. Kaj bi lahko bil vzrok? Svečke sem zamenjal približno 3000 km nazaj. Kupljene v Angliji preko Ebaya, NGK, po oznakah enake kot prvovgradnja. Ker se mi je to pričelo dogajati na poti po Balkanu sem samo upal, da se privlečem domov. Pri vožnji izven naselja nobenih težav. Motor vžiga kot mora in dokler ni pošteno vroč dela brez posebnosti. Vem da sem natresel en kup podatkov in da bo treba do mehanika, pa vseeno prosim za kakšno mnenje oz. diagnozo.  

Objavljeno

Še ena težava, ki me bolj skrbi kot težava z akumulatorjem opisana v prejšnjih postih. Pri vožnji v mestu, ko se je vozilo počasi, od semaforja do semaforja sem opazil, da so pričeli padati obrati motorja pri prostem teku. Obrati so padli pod 1000, nato se dvignili, motor je cukal in nato tudi crknil. Ko se je motor malo ohladil je delal kot mora. To se je zgodilo večkrat, enkrat mi je tudi pošteno vsekalo iz izpuhov. Dogaja se le ob pregretem motorju. Ventilator hladilnika dela, nisem pa siguren če vklaplja vedno pravočasno. Hladilne tekočine in olja je dovolj. Na prikazovalniku temp. motorja je vse ok. Kaj bi lahko bil vzrok? Svečke sem zamenjal približno 3000 km nazaj. Kupljene v Angliji preko Ebaya, NGK, po oznakah enake kot prvovgradnja. Ker se mi je to pričelo dogajati na poti po Balkanu sem samo upal, da se privlečem domov. Pri vožnji izven naselja nobenih težav. Motor vžiga kot mora in dokler ni pošteno vroč dela brez posebnosti. Vem da sem natresel en kup podatkov in da bo treba do mehanika, pa vseeno prosim za kakšno mnenje oz. diagnozo.  

 

 Se ti je to dogajalo tudi pred menjavo svečk ? 

Objavljeno

 Se ti je to dogajalo tudi pred menjavo svečk ? 

Ne. Saj to mi je sumljivo. Prodajalec na Ebayu je po ratingu sodeč zaupanja vreden, vendar nikoli ne veš...

Objavljeno

Vzemi ven svečke pa daj nazaj stare, pa probaj, to je najenostavnejše, drugače je lahko tudi HISS ali bencinska črpalka

Objavljeno

Če gre za stari model gre lahko za bencinsko pumpo......vsaj po simptomih sodeč.

 

Na ZS sem ti poslal moj telefon pa me pokliči v soboto ker prej me ne bo domov z dopusta, pa bova čez vikend lahko preverila ali je morda res problem z črpalko in jo bova po potrebi obnovila.

 

LP iz Ohrida

Objavljeno

Če gre za stari model gre lahko za bencinsko pumpo......vsaj po simptomih sodeč.

 

Na ZS sem ti poslal moj telefon pa me pokliči v soboto ker prej me ne bo domov z dopusta, pa bova čez vikend lahko preverila ali je morda res problem z črpalko in jo bova po potrebi obnovila.

 

LP iz Ohrida

Vara je letnik 2004, model z vbrizgom. Verjetno bom prvo menjal svečke nazaj za stare, ki tako ali tako še niso bile zrele za zamenjavo (še cca. 2000 km pred zamenjavo).

Objavljeno

Ko ima hudič tamale!! Pri umikanju rezervoarja zaradi menjave svečk sem uspel nekako malo precvikat tisto kratko gumijasto cev, ki vodi iz leve pipice proti skupnemu vodu do bencinske pumpe. Sem preveril in se cevka dobi samo skupaj v kompletu z ostalimi cevkami. To pa pride vsaj 75 EUR, v Angliji. Ima kdo kakšno informacijo če se v Slovenji ukvarja kdo z izdelavo tovrstnih cevi za gorivo po naročilu? Cev je namreč dolžine 11.5 cm, gre v črko L in ima različna premera na vsaki strani. Na eni strani notranji fi 8 mm in na drugi strani 13 mm. V priponki je pod številko 58, tista v obliki bumeranga. Vsaka informacija bo dobrodošla.

post-5509-0-87194100-1367954235_thumb.jpg

post-5509-0-00124400-1367954369_thumb.jpg

Objavljeno

Ko ima hudič tamale!! Pri umikanju rezervoarja zaradi menjave svečk sem uspel nekako malo precvikat tisto kratko gumijasto cev, ki vodi iz leve pipice proti skupnemu vodu do bencinske pumpe. Sem preveril in se cevka dobi samo skupaj v kompletu z ostalimi cevkami. To pa pride vsaj 75 EUR, v Angliji. Ima kdo kakšno informacijo če se v Slovenji ukvarja kdo z izdelavo tovrstnih cevi za gorivo po naročilu? Cev je namreč dolžine 11.5 cm, gre v črko L in ima različna premera na vsaki strani. Na eni strani notranji fi 8 mm in na drugi strani 13 mm. V priponki je pod številko 58, tista v obliki bumeranga. Vsaka informacija bo dobrodošla.

 

Zakaj si odmikal rezervoar....saj se samo malo privzdigne??

Objavljeno

V Sežani je podjetje, ki ima kar precej robe. Večkrat sem že rešil zadeve z njihovo pomočjo.

Kar se tiče cevi so zakon!

 

http://www.pah.si/podjetje.asp

Objavljeno

Zakaj si odmikal rezervoar....saj se samo malo privzdigne??

Se mi je zdelo, da imam premalo prostora.. Zdaj je kar je..

 

V Sežani je podjetje, ki ima kar precej robe. Večkrat sem že rešil zadeve z njihovo pomočjo.

Kar se tiče cevi so zakon!

 

http://www.pah.si/podjetje.asp

Bom povprašal. Hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!