Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Ko ima hudič tamale!! Pri umikanju rezervoarja zaradi menjave svečk sem uspel nekako malo precvikat tisto kratko gumijasto cev, ki vodi iz leve pipice proti skupnemu vodu do bencinske pumpe. Sem preveril in se cevka dobi samo skupaj v kompletu z ostalimi cevkami. To pa pride vsaj 75 EUR, v Angliji. Ima kdo kakšno informacijo če se v Slovenji ukvarja kdo z izdelavo tovrstnih cevi za gorivo po naročilu? Cev je namreč dolžine 11.5 cm, gre v črko L in ima različna premera na vsaki strani. Na eni strani notranji fi 8 mm in na drugi strani 13 mm. V priponki je pod številko 58, tista v obliki bumeranga. Vsaka informacija bo dobrodošla.

Pojdi v avtoštacuno najdi gumjasto cevko fi 8 nato kupi še dve navadni objemki, strgano cevko odreži, vmes daj bakreno, plastično ali alu cevko in poštukaj, to ti je najenostavnejša in najcenejša rešitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Karlovcu me je ena teta izsilila BREMZ BREMZ, buf po tleh! Meni nič, moped še kar, GPS fuč. Je teta plačala gps in smo šli dalje.

attachicon.gifDSC02387.JPG

attachicon.gifDSC02388.JPG

attachicon.gifDSC02389.JPG

A si bil na motorjadi? Sem gledal naokoli pa v tisti gneči nisem videl nobene Vare iz naših koncev. Si imel pa srečo v nesreči, da si ti nepoškodovanl, razen motorja in GPS. A ti je GPS padel iz motorja, da se je razbil? Se kdaj dobimo na kavi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si bil na motorjadi? Sem gledal naokoli pa v tisti gneči nisem videl nobene Vare iz naših koncev. Si imel pa srečo v nesreči, da si ti nepoškodovanl, razen motorja in GPS. A ti je GPS padel iz motorja, da se je razbil? Se kdaj dobimo na kavi?

Nisem bil na motorijadi, bil sem v Bih na jagenjčku :OK: . GPS je padel, pa še povozili so ga. Za kafe pa ni problema, samo povej kdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem bil na motorijadi, bil sem v Bih na jagenjčku :OK: . GPS je padel, pa še povozili so ga. Za kafe pa ni problema, samo povej kdaj.

Za kafe takoj, ko bo prilika te pokličem na GSM in se zmenva. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kafe takoj, ko bo prilika te pokličem na GSM in se zmenva. 

Ok, se slišimo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Sežani je podjetje, ki ima kar precej robe. Večkrat sem že rešil zadeve z njihovo pomočjo.

Kar se tiče cevi so zakon!

 

http://www.pah.si/podjetje.asp

 

Lahko je rešitev v sili, ampak se ne bi igral z nekimi bajpasi, če hočeš imeti mir....brez požara, odločitev je tvoja, sam tega že ne bi experimentiral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je rešitev v sili, ampak se ne bi igral z nekimi bajpasi, če hočeš imeti mir....brez požara, odločitev je tvoja, sam tega že ne bi experimentiral.

Ne skrbi, to podjetje izdeluje resne cevi za resne stroje. Če še nisi slišal zanj, še ne pomeni da ni kvalitete. Kakorkoli že, original je original, ampak prva vgradnja je pa le prva vgradnja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem je joshi tankal gnojnico tam doli :boobies:

 

LP

Bil je bezolovni benzin. Vsaj tako je pisalo.. :sleep2:

 

 

Ne skrbi, to podjetje izdeluje resne cevi za resne stroje. Če še nisi slišal zanj, še ne pomeni da ni kvalitete. Kakorkoli že, original je original, ampak prva vgradnja je pa le prva vgradnja.

LP

Včeraj sem "štukal" cev. Uporabil kovinski vmesnik, cev enakega premera in objemki. Cev je seveda namenjena za pretok goriva. Zaenkrat je vse tako kot mora biti. Še dobro, da je na levi strani tanka, kjer se da hitro vizualno preverit če vse dihta. To je začasna rešitev. Sledi verjetno sanacija z originalno cevjo. Še prej bom preveril pri naših proizvajalcih če lahko kdo izdela takšno cev (različna premera itd..).  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bil je bezolovni benzin. Vsaj tako je pisalo.. :sleep2:

 

 

Včeraj sem "štukal" cev. Uporabil kovinski vmesnik, cev enakega premera in objemki. Cev je seveda namenjena za pretok goriva. Zaenkrat je vse tako kot mora biti. Še dobro, da je na levi strani tanka, kjer se da hitro vizualno preverit če vse dihta. To je začasna rešitev. Sledi verjetno sanacija z originalno cevjo. Še prej bom preveril pri naših proizvajalcih če lahko kdo izdela takšno cev (različna premera itd. .).  

http://www.prit.si/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ena težava, ki me bolj skrbi kot težava z akumulatorjem opisana v prejšnjih postih. Pri vožnji v mestu, ko se je vozilo počasi, od semaforja do semaforja sem opazil, da so pričeli padati obrati motorja pri prostem teku. Obrati so padli pod 1000, nato se dvignili, motor je cukal in nato tudi crknil. Ko se je motor malo ohladil je delal kot mora. To se je zgodilo večkrat, enkrat mi je tudi pošteno vsekalo iz izpuhov. Dogaja se le ob pregretem motorju. Ventilator hladilnika dela, nisem pa siguren če vklaplja vedno pravočasno. Hladilne tekočine in olja je dovolj. Na prikazovalniku temp. motorja je vse ok. Kaj bi lahko bil vzrok? Svečke sem zamenjal približno 3000 km nazaj. Kupljene v Angliji preko Ebaya, NGK, po oznakah enake kot prvovgradnja. Ker se mi je to pričelo dogajati na poti po Balkanu sem samo upal, da se privlečem domov. Pri vožnji izven naselja nobenih težav. Motor vžiga kot mora in dokler ni pošteno vroč dela brez posebnosti. Vem da sem natresel en kup podatkov in da bo treba do mehanika, pa vseeno prosim za kakšno mnenje oz. diagnozo.  

 

Sem dal nazaj stari svečki in so enake težave. Torej svečke izključujem. Opazil sem, da začnejo obrati nihati po kakšnih 5 zaporednih zagonih ventilatorja za prisilno hlajenje (opazoval pri parkiranem motorju). Motor že hoče crknit in si opomore. Če ga pustim dlje časa crkne. Če vmes speljem in nadaljujem z vožno malo pocuka na začetku nato deluje kot mora (verjetno zaradi učinka hlajenja med vožnjo). Ima še kdo kakšno idejo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dal nazaj stari svečki in so enake težave. Torej svečke izključujem. Opazil sem, da začnejo obrati nihati po kakšnih 5 zaporednih zagonih ventilatorja za prisilno hlajenje (opazoval pri parkiranem motorju). Motor že hoče crknit in si opomore. Če ga pustim dlje časa crkne. Če vmes speljem in nadaljujem z vožno malo pocuka na začetku nato deluje kot mora (verjetno zaradi učinka hlajenja med vožnjo). Ima še kdo kakšno idejo?

Termostat, ne odpre pretoka do konca, posledično pregrevanje.

 

Poz. 2 na sliki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Termostat, ne odpre pretoka do konca, posledično pregrevanje.

 

Poz. 2 na sliki

 

Ni napisal če mu kaj naraste temperatura nad normalo,,če je to vzrok bi moralo pokazat odklon :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

 

Včeraj sem "štukal" cev. Uporabil kovinski vmesnik, cev enakega premera in objemki. Cev je seveda namenjena za pretok goriva. Zaenkrat je vse tako kot mora biti. Še dobro, da je na levi strani tanka, kjer se da hitro vizualno preverit če vse dihta. To je začasna rešitev. Sledi verjetno sanacija z originalno cevjo. Še prej bom preveril pri naših proizvajalcih če lahko kdo izdela takšno cev (različna premera itd. .).  

Ma to mora delat, ne kompliciraj, sam imam tako štukano bencinsko cevko na svoji Vari že 4 leta brez problema

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma to mora delat, ne kompliciraj, sam imam tako štukano bencinsko cevko na svoji Vari že 4 leta brez problema

Zaenkrat ostane tako. Sproti bom preverjal, če v redu tesni.

 

 

Ni napisal če mu kaj naraste temperatura nad normalo,,če je to vzrok bi moralo pokazat odklon :grim

Grafični prikaz temperature na števcu ostane nespremenjen, se pravi ne vseka čez polovico. Če je prikaz natančen pa ne vem. Lažje bi bilo, če bi se temperatura odčitavala v cifrah, potem bi videl do koliko naraste temp. motorja ko začne zajeb.. Pa ni mi najbolj logično, da bi zaradi začetka pregrevanja pričeli padati obrati. Sem že večkrat videl npr. na avtih kako je prišlo do pare iz hladilnega sistema pa je motor še vedno deloval..

Treba bo do specialista za tovrstne zadeve. Kakšno priporočilo za posavsko dolenjski okoliš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaenkrat ostane tako. Sproti bom preverjal, če v redu tesni.

 

 

Grafični prikaz temperature na števcu ostane nespremenjen, se pravi ne vseka čez polovico. Če je prikaz natančen pa ne vem. Lažje bi bilo, če bi se temperatura odčitavala v cifrah, potem bi videl do koliko naraste temp. motorja ko začne zajeb.. Pa ni mi najbolj logično, da bi zaradi začetka pregrevanja pričeli padati obrati. Sem že večkrat videl npr. na avtih kako je prišlo do pare iz hladilnega sistema pa je motor še vedno deloval..

Treba bo do specialista za tovrstne zadeve. Kakšno priporočilo za posavsko dolenjski okoliš?

 

 

Zaenkrat ostane tako. Sproti bom preverjal, če v redu tesni.

 

 

Grafični prikaz temperature na števcu ostane nespremenjen, se pravi ne vseka čez polovico. Če je prikaz natančen pa ne vem. Lažje bi bilo, če bi se temperatura odčitavala v cifrah, potem bi videl do koliko naraste temp. motorja ko začne zajeb.. Pa ni mi najbolj logično, da bi zaradi začetka pregrevanja pričeli padati obrati. Sem že večkrat videl npr. na avtih kako je prišlo do pare iz hladilnega sistema pa je motor še vedno deloval..

Treba bo do specialista za tovrstne zadeve. Kakšno priporočilo za posavsko dolenjski okoliš?

 

Preveri še vžigalne kable, lahko da kateri prebija. Kar pa se tiče improvizacije dotoka goriva, lahko deluje 20 let ....sem ziheraš vgradil bi orginal . :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem dal nazaj stari svečki in so enake težave. Torej svečke izključujem. Opazil sem, da začnejo obrati nihati po kakšnih 5 zaporednih zagonih ventilatorja za prisilno hlajenje (opazoval pri parkiranem motorju). Motor že hoče crknit in si opomore. Če ga pustim dlje časa crkne. Če vmes speljem in nadaljujem z vožno malo pocuka na začetku nato deluje kot mora (verjetno zaradi učinka hlajenja med vožnjo). Ima še kdo kakšno idejo?

Daj preveri kontakte na bencinski črpalki, oz. njeno delovanje. Možno bi bilo, da se črpalka pregreva, ko pa se nekoliko ohladi pa deluje normalno naprej. 

Upam, da rešiš čim ceneje! 

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj preveri kontakte na bencinski črpalki, oz. njeno delovanje. Možno bi bilo, da se črpalka pregreva, ko pa se nekoliko ohladi pa deluje normalno naprej. 

Upam, da rešiš čim ceneje! 

 

lp

Sem danes govoril z mehanikom. Motor bo pregledal šele čez en teden, prej nima časa. Je pa omenil bencinsko pumpo, vžigalni tuljavi oz. celo slab akumulator. Bo preveril pritisk pumpe in ostale parametre, se pravi, da se izključijo posamezni "osumljenci". Termostat je izključil ker pravi, da potem ne bi prišlo do vklapljanja ventilatorja. Bom poročal. Hvala za vse namige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla,  prodam za:

 

HONDA XL 1000 V VARADERO SD02

 

Zaščita rezervoarja in motorja - Tank & Engine Crash Bar
Hepco & Becker / Made in Germany
NOVO - Original zapakirano - Nerabljeno

 

LOUIS Koda: 10023368

 

Cena: 179,00 EUR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

 

kupujem centralno stojalo za Varadero 1000 l.2008.

Novi so predragi, pa me zanima, če ga kdo prodaja, ali pozna koga ki ga prodaja, ...

 

Naj mi prosim javi.

 

Hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem danes govoril z mehanikom. Motor bo pregledal šele čez en teden, prej nima časa. Je pa omenil bencinsko pumpo, vžigalni tuljavi oz. celo slab akumulator. Bo preveril pritisk pumpe in ostale parametre, se pravi, da se izključijo posamezni "osumljenci". Termostat je izključil ker pravi, da potem ne bi prišlo do vklapljanja ventilatorja. Bom poročal. Hvala za vse namige.

 

Si že odkril napako? Sprašujem, ker ima moja vara SD02 letnik 03 iste težave s tem, da tudi pri zagonu hladnega motorja 2-3x ugasne potem pa dela BP. Upam, da bova težavo uspešno odpravila...

 

Hvala za odgovor, LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si že odkril napako? Sprašujem, ker ima moja vara SD02 letnik 03 iste težave s tem, da tudi pri zagonu hladnega motorja 2-3x ugasne potem pa dela BP. Upam, da bova težavo uspešno odpravila...

 

Hvala za odgovor, LP!

Žal še ne, ker čakam na klic mehanika (prezaseden). Jutri ali v sredo naj bi ga vzel v "obdelavo". Poročam. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Še ena težava, ki me bolj skrbi kot težava z akumulatorjem opisana v prejšnjih postih. Pri vožnji v mestu, ko se je vozilo počasi, od semaforja do semaforja sem opazil, da so pričeli padati obrati motorja pri prostem teku. Obrati so padli pod 1000, nato se dvignili, motor je cukal in nato tudi crknil. Ko se je motor malo ohladil je delal kot mora. To se je zgodilo večkrat, enkrat mi je tudi pošteno vsekalo iz izpuhov. Dogaja se le ob pregretem motorju. Ventilator hladilnika dela, nisem pa siguren če vklaplja vedno pravočasno. Hladilne tekočine in olja je dovolj. Na prikazovalniku temp. motorja je vse ok. Kaj bi lahko bil vzrok? Svečke sem zamenjal približno 3000 km nazaj. Kupljene v Angliji preko Ebaya, NGK, po oznakah enake kot prvovgradnja. Ker se mi je to pričelo dogajati na poti po Balkanu sem samo upal, da se privlečem domov. Pri vožnji izven naselja nobenih težav. Motor vžiga kot mora in dokler ni pošteno vroč dela brez posebnosti. Vem da sem natresel en kup podatkov in da bo treba do mehanika, pa vseeno prosim za kakšno mnenje oz. diagnozo.  

 

Čisto po naključju sem pri brskanju na Honda Varadero International forum našel tole:

 

Hi,

My vara is 2004, MK2. It halts in city traffic when there is too much traffic and the motor is warm. we checked with different fuels, we checked the valves we did air pressure valve adjustments, cleared air filter, new original iridum plugs, just serviced at the mechanics. I have still same problem. Problem is as follows:

- the motor gets hotter in city traffic jam, fun starts to run.

- the motor halts in low revs.

- the motor looks like bouncing forward (it seems that I will fell off backward) in normal, standard revs.

- after it halts, I can start motor easily.

- I do supply more throttle to get rid of motor halt. rev increases easily over 6-7000 rpm.

- I run

- then it happens again and  this goes in nonending loop.

what is happening? any idea/comment? George?

 

 

 

Hello !

My friend have similar problem and he resolved it in this way.

He put on and take of fuel tank some times and one of this time he  squeeze the fuel pump rubber pipe . When he ride with  normal speed in highway all is O.k., but when  he was driving in city traffic, the motorcycle began to work on one cylinder and then doesnot work total. When engine cooled bike is going good again.

At first we think that the problem is with fuel pump preasure, but later we found this problem and avoid it !

And now may friend go with bike without any problems !!!

 

In sem preveril, saj z mehanikom v vsem tem času nekako nisva prišla skup, da bi pričel s pregledom moje Vare. Pod rezervoarjem sem naletel na sploščeno (stisnjeno) cev, k vodi izpod rezervoarja na bencinsko pumpo. Cev je bila stisnjena na delu, kjer je "navlečena" na kovinski priključek rezervoarja. Do tega je verjetno prišlo, ko sem pozimi demontiral rezervoar in nisem bil pozoren ob priključitvi cevi, da je prišlo do sploščenje cevi. Ker je motor nato normalno vžigal in tudi deloval(razen, ko mu je postalo pošteno vroče), nisem kaj prida bil pozoren na to. Cev sem malce obrnil in jo navlekel višje po priključku. S tem sem dosegel njeno prehodnost. Vžgal motor, se peljal in ga nato pustil lavfat pred garažo. Ventilator se je čez nekaj časa vklopil, razpihal vroč zrak... In tako vsaj 12 x zapored. Vara pa je predla kot mucek... Nobenega nihanja obratov, nobenega znaka, da bi želela crknit. Skratka, Vara zaenkrat dela kot mora!!

 

Poznavalci mi bodo verjetno znali razložit, čemu služi ta cev, ki vodi izpod rezervoarja na bencinsko pumpo. Ker je bila cev sploščena je imela verjetno samo 1/3 prehodnosti. Cev mi deluje kot nekakšen povratni vod ali nekaj podobnega.. Saj ni važno, napaka je zaenkrat odpravljena. In to poceni in hitro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Joshi hvala za info. Ta teden se bom lotil razdiranja in upam, da je tudi na moji vari težava samo ta "malenkost". LP
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko smo že ravno pri problemih, še bom pa jaz pristavil svoj piskerček. Na Vari se mi zavorna ročica potopi pregloboko, kar je zelo moteče da zavore primejo tako pozno. Mi je pa čudno, ko npr. odzračim sistem je notri vedno malo zraka, od kje pride mi ni jasno. Po odzračevanju ročica zelo dobro prijema za cca. 500 km, potem se zgodba ponovi. Nikjer na napeljavi ni videti, da bi kje kaj puščalo. Menjal sem tudi zavorno tekočino, ampak brez uspeha. Prosim za kakšen nasvet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!