Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Ko smo že ravno pri problemih, še bom pa jaz pristavil svoj piskerček. Na Vari se mi zavorna ročica potopi pregloboko, kar je zelo moteče da zavore primejo tako pozno. Mi je pa čudno, ko npr. odzračim sistem je notri vedno malo zraka, od kje pride mi ni jasno. Po odzračevanju ročica zelo dobro prijema za cca. 500 km, potem se zgodba ponovi. Nikjer na napeljavi ni videti, da bi kje kaj puščalo. Menjal sem tudi zavorno tekočino, ampak brez uspeha. Prosim za kakšen nasvet.

A si odzračil sprednji levi CBS cilinder ki deluje tudi na zadnji disk ?

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

 

Pozna mogoče kdo ta motor: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7378904

 

Hvala.

Uvoz, zgleda lep, po moje so km realni, moral bi ga še od blizu videt kako je kaj okoli tačk od škornjev znucan, opreme ma kar dosti in še ABS, se mi zdi dober nakup

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj kot pravim, zamenjal sem koplet tekočino in s tem tudi vse prezračil. A bi mogoče bile problem gumice na batih na čeljustih?

 

Menjava tekočine,razen če obvladaš ni ravno enostavna pri CBS-u...mislim da je vzrok  zrak v sistemu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihaja čas menjave verižnega seta. Prosim za vaše izkušnje kaj se najbolje obnese naprimer od D.I.D oz. podobno. Rad bi "močnejšo" varianto, da bo nekaj časa mir. A se res tako zelo pozna na vibracijah in hrupu, če se montira prednji verižnik brez gumijaste obloge? Kaj pa montaža? Že sklenjena veriga, z vmesnim členom za netanje... A je veliko razdiranja oz. pričakovanih težav pri tem, če bi vzel že sklenjeno verigo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prihaja čas menjave verižnega seta. Prosim za vaše izkušnje kaj se najbolje obnese naprimer od D.I.D oz. podobno. Rad bi "močnejšo" varianto, da bo nekaj časa mir. A se res tako zelo pozna na vibracijah in hrupu, če se montira prednji verižnik brez gumijaste obloge? Kaj pa montaža? Že sklenjena veriga, z vmesnim členom za netanje... A je veliko razdiranja oz. pričakovanih težav pri tem, če bi vzel že sklenjeno verigo?

Pri Letečem dobil DID ZVMX: (najmočnejši verižni set na tržišču – veriga z natezno trdnostjo 46,3kN)

Prednji zobnik  mislim, da je brez gumijaste obloge, sploh nisem gledal. Hrupa nobenega, priporočam.

Z montažo se nisem ukvarjal, ker nimam centralnega stojala. Pri lokalnem serviserju sem plačal za premontažo 30€, kr ok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hey! Kaksna je pa kaj kapaciteta olja v motorju na vari? Je pa l.08..

 

Hvala in lp!

Kupiš 4 litre in ga nekaj malega ostane...

 

How much oil is required?

Oil Change Only: 3.4 Litres

Oil & Filter: 3.6 Litres

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Letečem dobil DID ZVMX: (najmočnejši verižni set na tržišču – veriga z natezno trdnostjo 46,3kN)

Prednji zobnik  mislim, da je brez gumijaste obloge, sploh nisem gledal. Hrupa nobenega, priporočam.

Z montažo se nisem ukvarjal, ker nimam centralnega stojala. Pri lokalnem serviserju sem plačal za premontažo 30€, kr ok.

Kok € si pa dal ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno prošnjo.

Ali ima kdo kovček Givi maxia E52, s številko ključavnice 266

Dobil sem kovček brez ključev, bi rabil ključ na posodo, da naredim drugega.

Vsaj mislim, da so ključi iste št. ključavnice enaki.

 

Lp Edo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno prošnjo.

Ali ima kdo kovček Givi maxia E52, s številko ključavnice 266

Dobil sem kovček brez ključev, bi rabil ključ na posodo, da naredim drugega.

Vsaj mislim, da so ključi iste št. ključavnice enaki.

 

Lp Edo

Že rešeno. Je bormašina pela  :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost je napočil čas, ko sem se tudi sam moral posloviti od moje lubice. Širitev družine zahteva večji avto.Nisva bila dolgo skupaj, a mi je vseeno težko. Verjamem, da bom kmalu dovolj pri moči (beri denarju), da si kupim kaj drugega. Ne bo pa enako :cry:  :cry:  :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • Tudi jaz rabim nasvet kako montirati celo verigo  brez da podrem pol motorja...  če ima že kdo izkušnje... prosim!!!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo na enak način menjal sam je dosti več šraufanja

Sicer ne sprašujem zase, znanec hoče sam opravit menjavo,,,, a je prednji verižnik---pritrdilna matica-vijak samozatezno varovana ali ima ima varovalo, ter kako je pravilno obrnjen prednji zobnik? :OK:  nabavil je  KETTENSATZ DID 525VX/E  toraj je neskončna,  mislim da tudi ustrezne kvalitete. 

Zase pa sprašujem mogoče ve kdo, kje nabavit original sprednji zobnik z gumo, ko bom menjal hočem tak sprednji zobnik, ker je razlika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne sprašujem zase, znanec hoče sam opravit menjavo,,,, a je prednji verižnik---pritrdilna matica-vijak samozatezno varovana ali ima ima varovalo, ter kako je pravilno obrnjen prednji zobnik? :OK:  nabavil je  KETTENSATZ DID 525VX/E  toraj je neskončna,  mislim da tudi ustrezne kvalitete. 

Zase pa sprašujem mogoče ve kdo, kje nabavit original sprednji zobnik z gumo, ko bom menjal hočem tak sprednji zobnik, ker je razlika!

 

Vse poštimano, hvala za odgovore  :OK:

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima pri pretikanju. Ali je normalno da, ko dam v prvo dokaj rukne in zaropota. Potem je tudi problem iz 1. v 2. nato pa stvar kar gre. Saj motor vse normalno gre, le to grobo pretikanje me moti. Ali pa ko dam npr. počasi v prvo, se prav sliši kako zobnik začne počasi ropotati preden pade v brzino. Se bi priporočal za kakšno tehniko, glede lepšega šaltanja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima pri pretikanju. Ali je normalno da, ko dam v prvo dokaj rukne in zaropota. Potem je tudi problem iz 1. v 2. nato pa stvar kar gre. Saj motor vse normalno gre, le to grobo pretikanje me moti. Ali pa ko dam npr. počasi v prvo, se prav sliši kako zobnik začne počasi ropotati preden pade v brzino. Se bi priporočal za kakšno tehniko, glede lepšega šaltanja. 

 

V prvo že malo rukne, v drugo in ostale vsaj pri meni neslišno (kdaj si menjal olje, lahko je sklopka-nepravilno nastavljena ročica sklopke) moraš pa biti odločen-hiter ne menjavat kot stara "baba" :grrr  tehnika pa je to kot sem ti opisal. če pa ne gre gladko probaj ko je možnost z med "gasom" toraj stisneš sklopka daš malo plina spustiš in odločno prestaviš :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima pri pretikanju. Ali je normalno da, ko dam v prvo dokaj rukne in zaropota. Potem je tudi problem iz 1. v 2. nato pa stvar kar gre. Saj motor vse normalno gre, le to grobo pretikanje me moti. Ali pa ko dam npr. počasi v prvo, se prav sliši kako zobnik začne počasi ropotati preden pade v brzino. Se bi priporočal za kakšno tehniko, glede lepšega šaltanja. 

 

 

Bom povzel po royalu:

 

1. pravilno nastavljena sklopka (cca. 1/4 prazni hod), ko menjavam, jo stisnem do konca

2. pravo olje v motorju (po nasvetu mehanika: Motul 5100 - 15W50)

3. v 1. vedno zaropota, zato stisnjeno sklopko zadržim cca. 3sek., nato odločno pritisnem na ročico menjalnika

4. iz 1. v 2. počakam v prostem teku cca. 0,2sek, ne spuščam sklopke in ne zaropota

5. iz 2. v 3. mi včasih zaropota, včasih ne

6. iz 3. navzgor do 6. mi ne zaropota  :-)

7. iz 6. navzdol do 3. mi ne zaropota  :-)

8. iz 3. v 2. mi vedno zaropota

9. iz 2. v 1. počakam v prostem teku cca. 0,5sek, vmes spustim sklopko in izenačim obrate, ne zaropota

10 menjavam med 4000 in 5000 obrati/min.

 

11 ne sekiram se več, če mi zaropota, zaruži, rukne, ...   ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zamenjaj napenjalce verige odmične gredi pri cca. 80.000km pa si rešen skrbi. Strošek ni velik.

 

Je že kdo menjal? samo mojster ni povedal ali sta to zunanja napenjalca ali notranji ko je potrebno podret zadevo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo menjal? samo mojster ni povedal ali sta to zunanja napenjalca ali notranji ko je potrebno podret zadevo??

Jaz bom ta teden menjal napenjalca, ki sem jih v ponedeljek naročil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!