Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Na Vari sem najprej poskusil s Castrolom GPS, nakar sem na naslednjem servisu vlil Fuchs Silkolene Comp4 10W-40. Občutek pri šaltanju je bil bolj mehak s Silkolene, priporočam. Varne kilometre želim.  

Objavljeno

Pozdrav!

Evo sem ponosni novi lastnik Varaderota l. 2010 :kva2: . Prebral sem večji del te teme, pa nisem zasledil oz. sem zasledil repair manual za straejše modele. Pa me zanima ali lahko te uporabim oz. obtajajo kakšni novejši in če, če jih lahko od koga dobim za skopirat. Prav tako bi mi prav prišla navodila.

 Jutri menjam olje in filter olja, po vaših predlogih bom dal motula 5100 10W40 notr, upam da ga bo 4 lite dovolj :).

Drugače pa vožnja neverjetna, edino mal se morem privadit teže motorja. Za bolj podrobne občutke, pa javim po vikendu, ko naredim nekaj več km.

Hvala za pomoč pa dobro motorirajte čez vikend :kva1: .

 

Dobrodošel! :OK:

Vedno uporabljam motul 10/40  ....pazi ko boš menjal olje ...nalivaj postopoma ni dobro če ga naliješ preveč...kar se tiče manuala lahko gledaš modele po letu 2003  ni bilo bistvenih sprememb razen stilstiki ,,,"strojna oprema je enaka"

lp

Objavljeno

Dobrodošel! :OK:

Vedno uporabljam motul 10/40  ....pazi ko boš menjal olje ...nalivaj postopoma ni dobro če ga naliješ preveč...kar se tiče manuala lahko gledaš modele po letu 2003  ni bilo bistvenih sprememb razen stilstiki ,,,"strojna oprema je enaka"

lp

Maja jest šalabajzer :headbang: sem ga dal preveč, cca. 2dcl (no podomače sem dal vse skup 4 litr notr). Prav kolega da ni tolk preveč, da bi blo kja narobe, sam nevem zakaj so pol tiste oznake. Sem pa očitno med olivanjem premalo časa čakal. No kakor koli pelat sem se šel in naredil nekaj čez 200 km :010 .

Kva naj rečem,  sem tok zadovoln da nimam kej reči :kva2: . Bom jutr kar ponovil vajo, sam še destinacijo določim.

Bom pa moral menjati prednje zavorne ploščice, spet sem prebrač, da so najboljše kar original, a je še kakšna alternativa. Pa mogoče vas prosim še za namig, kje to najceneje dobit, pa nekak kvalitetno.

 

Sem res vesel k radio, da mam tak  :bike:.

 

Pa hvala vam za info in dobrodošlico.

 

LP!

Objavljeno

Maja jest šalabajzer :headbang: sem ga dal preveč, cca. 2dcl (no podomače sem dal vse skup 4 litr notr). Prav kolega da ni tolk preveč, da bi blo kja narobe, sam nevem zakaj so pol tiste oznake. Sem pa očitno med olivanjem premalo časa čakal. No kakor koli pelat sem se šel in naredil nekaj čez 200 km :010 .

Kva naj rečem,  sem tok zadovoln da nimam kej reči :kva2: . Bom jutr kar ponovil vajo, sam še destinacijo določim.

Bom pa moral menjati prednje zavorne ploščice, spet sem prebrač, da so najboljše kar original, a je še kakšna alternativa. Pa mogoče vas prosim še za namig, kje to najceneje dobit, pa nekak kvalitetno.

 

Sem res vesel k radio, da mam tak  :bike:.

 

Pa hvala vam za info in dobrodošlico.

 

LP!

Kontakt imaš med ZS

Objavljeno

Maja jest šalabajzer :headbang: sem ga dal preveč, cca. 2dcl (no podomače sem dal vse skup 4 litr notr). Prav kolega da ni tolk preveč, da bi blo kja narobe, sam nevem zakaj so pol tiste oznake. Sem pa očitno med olivanjem premalo časa čakal. No kakor koli pelat sem se šel in naredil nekaj čez 200 km :010 .

Kva naj rečem,  sem tok zadovoln da nimam kej reči :kva2: . Bom jutr kar ponovil vajo, sam še destinacijo določim.

Bom pa moral menjati prednje zavorne ploščice, spet sem prebrač, da so najboljše kar original, a je še kakšna alternativa. Pa mogoče vas prosim še za namig, kje to najceneje dobit, pa nekak kvalitetno.

 

Sem res vesel k radio, da mam tak  :bike:.

 

Pa hvala vam za info in dobrodošlico.

 

LP!

 

No saj se ta višek ne bo takoj pokazal posledic ali pač :BUA:  .....uporabljaj samo original ploščice...je ceneje kot novi diski

Objavljeno

Maja jest šalabajzer :headbang: sem ga dal preveč, cca. 2dcl (no podomače sem dal vse skup 4 litr notr). Prav kolega da ni tolk preveč, da bi blo kja narobe, sam nevem zakaj so pol tiste oznake. Sem pa očitno med olivanjem premalo časa čakal. No kakor koli pelat sem se šel in naredil nekaj čez 200 km :010 .

Kva naj rečem,  sem tok zadovoln da nimam kej reči :kva2: . Bom jutr kar ponovil vajo, sam še destinacijo določim.

Bom pa moral menjati prednje zavorne ploščice, spet sem prebrač, da so najboljše kar original, a je še kakšna alternativa. Pa mogoče vas prosim še za namig, kje to najceneje dobit, pa nekak kvalitetno.

 

Sem res vesel k radio, da mam tak  :bike:.

 

Pa hvala vam za info in dobrodošlico.

 

LP!

Dobrodošel med Varaderisti! Kakor si že ugotovil, si kupil odličen motor :)

Olje sem jaz enkrat toliko časa dolival, da je bilo preveč... Ni mi bilo za tvegati (verjetno ni posebne panike, če ga je malo preveč - tesnila ti bolj trpijo), in sem ga izpusti ven.

 

Kar se tiče potrošnega materiala, pa vse kupim pri Letečemu, ki ti je ob ob dobri ceni vedno na voljo tudi za kakšen uporaben nasvet.

 

Veliko varnih km!

Objavljeno

Živjo!

Sem nova na dveh kolesih (prevoženih cirka 2500km  :yea1: ) Večinoma sem vozila Kawasaki ER-6n (princip motorja mi je super odgovarjal). Drugače pa Vespa 125ccm  :grim  za po mestu.

Zdaj pa se odločam za nakup motorja (max. 70kw - za neomejeno bo treba še 2 leti počakat). Sem brala da baje z A2 lahk voziš samo motor, katerega izvorna moč ne presega dvakratnika dovoljene moči - ta pa je 35kw... A ve kdo če to 100% drži? Ker tej zakoni so se že parkrat spremenili... Stvar pa je taka => iščem motor katerega bi lahko vozila jaz (172cm) in pa dvometraš (terna, vem)  :OK:Pa me zanima kako je to z Varadero-m... Baje je to kar stabilen ¨motorček¨, ni kot športaki.. Da se pol to malo skompenzira z mojo višino.. Kakšen nasvet, kateri motor bi prišel v poštev?

 

Hvala

Objavljeno

Aja pa še to => če ne dosežem tal s celim stopalom mi ne dela nekega problema.. Če imam na tleh 3/7 - 3/6 stopala je čist ql.

Objavljeno

Aja pa še to => če ne dosežem tal s celim stopalom mi ne dela nekega problema.. Če imam na tleh 3/7 - 3/6 stopala je čist ql.

Če bi bila rada na motorju sigurna moraš doseči do tal s celim stopalom,namreč zamisli si samo kako boš porinila s prsti motor nazaj še sploh na kakem peščenem parkplacu.Moja žena je imela najprej tudi Kawasakija in to ER-5-N nato ER-6-N,zdaj ima novega BMW-eja F-800 ST. Zdaj imaš lep nov model F-800-GT.Res da je treba seči malo globje v žep je pa odličem motor še sploh zato ker ima jermen in kar nekaj opreme !post-27744-0-10198000-1395338210_thumb.jpg

Objavljeno

Če bi bila rada na motorju sigurna moraš doseči do tal s celim stopalom,namreč zamisli si samo kako boš porinila s prsti motor nazaj še sploh na kakem peščenem parkplacu.Moja žena je imela najprej tudi Kawasakija in to ER-5-N nato ER-6-N,zdaj ima novega BMW-eja F-800 ST. Zdaj imaš lep nov model F-800-GT.Res da je treba seči malo globje v žep je pa odličem motor še sploh zato ker ima jermen in kar nekaj opreme !attachicon.gifBMW F 800 ST.jpg

Kako si mogu še to temo zasrat s to BMFovo sliko :evilgrin:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kako si mogu še to temo zasrat s to BMFovo sliko :evilgrin:

Če kdo serje potem si to ti! Jaz vedno pravim bog dej norcem pamet men pa gnar ! in ne se sekirat,če si malo zaostal !

Če nebi bi te ZGAZILO kot Mujota,če poznaš ta vic !

Objavljeno (popravljeno)

Živjo!

Sem nova na dveh kolesih (prevoženih cirka 2500km  :yea1: ) Večinoma sem vozila Kawasaki ER-6n (princip motorja mi je super odgovarjal). Drugače pa Vespa 125ccm  :grim  za po mestu.

Zdaj pa se odločam za nakup motorja (max. 70kw - za neomejeno bo treba še 2 leti počakat). Sem brala da baje z A2 lahk voziš samo motor, katerega izvorna moč ne presega dvakratnika dovoljene moči - ta pa je 35kw... A ve kdo če to 100% drži? Ker tej zakoni so se že parkrat spremenili... Stvar pa je taka => iščem motor katerega bi lahko vozila jaz (172cm) in pa dvometraš (terna, vem)  :OK:Pa me zanima kako je to z Varadero-m... Baje je to kar stabilen ¨motorček¨, ni kot športaki.. Da se pol to malo skompenzira z mojo višino.. Kakšen nasvet, kateri motor bi prišel v poštev?

 

Hvala

glede na to da si dokaj velika ni tolko problem prist do tal, to bi mogla prit brez problema. bolj je smotano ker je dokaj težka krava, pa bolj nerodna. poskusi najt koga da se malo usedeš in vidiš, a ga uspeš sploh dat polnega iz stranske tačke. sicre pa majo tudi punce te potovalne krave tako da če se dovolj suvereno počutiš pol ok. (itak pa se za te motorje dobijo super cevne zaščite tako da tudi če ga na mestu zvrneš mu ne bo hudega :P ). pa še neki lažje se bo en dvometraš na manjšem mopedu peljal kot obratno, se tudi na ss raketice tlačijo, tako da mu povej naj ne jamra preveč :P

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

majhnost človeka in velikost motorja ni ravno problem. :lol:
 
(se pa opravičujem tistim ki ste zvesti samo eni znamki motorja in, da sem moral ravno ta posnetek nalimat tu)

Objavljeno

Če bi bila rada na motorju sigurna moraš doseči do tal s celim stopalom,namreč zamisli si samo kako boš porinila s prsti motor nazaj še sploh na kakem peščenem parkplacu.Moja žena je imela najprej tudi Kawasakija in to ER-5-N nato ER-6-N,zdaj ima novega BMW-eja F-800 ST. Zdaj imaš lep nov model F-800-GT.Res da je treba seči malo globje v žep je pa odličem motor še sploh zato ker ima jermen in kar nekaj opreme !attachicon.gifBMW F 800 ST.jpg

 

 Si poskrbel, da te bodo klonirali, ker takih briht ne delajo več :slap: .....nimaš svojega bemf peskovnika :SS

Objavljeno

Aja pa še to => če ne dosežem tal s celim stopalom mi ne dela nekega problema.. Če imam na tleh 3/7 - 3/6 stopala je čist ql.

 

Probaj se usest na motor in če ne dosežeš tal s celim stopalom Varadero odpade, ker to ni plastik fantastik  :grim

Objavljeno

Živjo!

Sem nova na dveh kolesih (prevoženih cirka 2500km  :yea1: ) Večinoma sem vozila Kawasaki ER-6n (princip motorja mi je super odgovarjal). Drugače pa Vespa 125ccm  :grim  za po mestu.

Zdaj pa se odločam za nakup motorja (max. 70kw - za neomejeno bo treba še 2 leti počakat). Sem brala da baje z A2 lahk voziš samo motor, katerega izvorna moč ne presega dvakratnika dovoljene moči - ta pa je 35kw... A ve kdo če to 100% drži? Ker tej zakoni so se že parkrat spremenili... Stvar pa je taka => iščem motor katerega bi lahko vozila jaz (172cm) in pa dvometraš (terna, vem)  :OK:Pa me zanima kako je to z Varadero-m... Baje je to kar stabilen ¨motorček¨, ni kot športaki.. Da se pol to malo skompenzira z mojo višino.. Kakšen nasvet, kateri motor bi prišel v poštev?

 

Hvala

Lepo, da se oziraš za Varaderom. Motor je stabilen toliko kolikor je stabilen voznik. Je dokaj težak in na mestu težje okreten, za razliko med vožnjo, ko je zelo vodljiv in se počutiš kot v fotelju. Za ta motor moraš biti dovolj visok saj je sedišče na višini cca.84cm. V kolikor nimaš dolgih nog boš motor na mestu težko obdržala v pokončnem stanju. Najbolje bo, da najdeš motor in boš občutila, če ti odgovarja. In srečno pri izbiri!

Objavljeno

:hmm: nisem prav majhen, pa me je Vara s svojo korpulentnostjo kar prestrašila. To je VELIK motor. Ima zelo širok stol, kar ljudem še malo skrajša noge Poganja jo robusten  (na števcu imam 106000km in ne dolivam olja) ampak dokaj robat motor. Ko se ga navadiš je krasen. lahko ga voziš na 1500rpm, z malo občutka, in nekaj tveganja da crkne in te zvrne. Precej raje je severno od 4000rpm. Če na motorju nisi še čisto suverena, in nižje rasti, se zna na začetku ta bajsa valjat po tleh. 

 

No, to je ene 10 let nazaj, ko me je prvi stik s tem strojem prestrašil. Zdaj vozim enak agregat kot ga ima Vara zapakiran v cestni motor, in mislim da bi tud Varo komot obvladal. Zarad dobrih izkušenj z motorjem, in sprejemljivih nabavnih cen, je tud potencialna kandidatka za menjavo.  Sem pa prepričan, da bi se takrat tud povaljala. ne samo enkra. 

Objavljeno

...vse je odvisno od kombinacij z dvometrašem, kdo bo vozil in kdo sedel zadaj. Zanj bi bil to kar pravšnji motor, zanjo pa niti ne, po moje. Če je punca dolgonoga in atletske postave bi ga mogoče tudi obvladovala, ampak boljši pokazatelj bi bila praksa kot teorija...

...kaj pa CBF-ka, malo bolj cestno potovalna?

Objavljeno

Hahaha Ja problem je ravno v tem ker rabim motor, ki bi ga lahko oba vozila..  :mellow:  Sem športne postave ('' pri močeh''), nimam pa ekstremno dolgih nog, da bi ravno s koleni drsala po tleh  :grim  Haha

Objavljeno

Pozdav.

Sem nov na tem forumu :)

Moja nova pridobitev prejsni teden VARADERO 08.

Znanima me a je kaksana razlika ce tankas 95 ali 100 okt.

 

LP.

Objavljeno

Preizkusi sam ne škoduje nobeden :whistle: .

Objavljeno

Je razlika.

Motor teče bolj gladko.

Objavljeno

Ni razlike......meni je normalno laufal tudi na manj kot 90 oktanski bencin.....

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pozdravljeni,

če koga zanima prodam Varo z znižanim sedežom(jaz sem velik 170 cm),letnik 2005,več info na avto.net

Objavljeno

Vsem lep pozdrav, še jaz par besed. Sicer sem že pri 6tih križih ampak  že vedno vztrajam na Varaderi prej klasika, zdaj el. vbrizg, čeprav sem zaradi let že kar nekaj lažjih zadev  poiskusil, pa mi do sedaj ni uspelo nič podobnega najti glede na ceno, uporabnost, stroške vzdrževanja, udobnost na daljših furah ipd. z eno besedo,Vara stara krava je zakon ali se pelješ na lep izlet ali pa greš ovinke podirat na Dolomite. Poraba, pri meni od 5 do 6, olja od menjave do menjave (10000) nič, pa je ne šparam. Res nimam ene slabe besede zanjo, če bo to komu v pomoč pri odločitvi za nakup.

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!