Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No ja to je pa že lepa kilometraža in se potem včasih zgodi kaj takega.

Čisto tako mimmogrede me zanima kateri letnik je tale tvoja lubica in ali si že menjal bencinsko črpalko, ker sem ravno včeraj bral da jih hudič jemlje tam po 50 000km pa me zanima koliko je resnice na tem.

LP

LEteči

Objavljeno

Hja kot prvo to ni moja lubica ampak je od mojga očeta - samo en drugmu pomagava motorje šraubat. :OK:

Letnik se mi zdi da je 98 če se ne motim (prva pošilka Varaderotov v Sloveniji), z črpalko pa trenutno še ni blo nobenih problemov.

ps: Že trkam na leseno mizo. .)

Objavljeno
Hja kot prvo to ni moja lubica ampak je od mojga očeta - samo en drugmu pomagava motorje šraubat.  :OK:

Letnik se mi zdi da je 98 če se ne motim (prva pošilka Varaderotov v Sloveniji), z črpalko pa trenutno še ni blo nobenih problemov.

ps: Že trkam na leseno mizo.  .)

Potem bo letnik 99.

Črpalko bi bilo bolje preventivno zamenjati ali pa vsaj pogledati kakšne ima kontakte na "platinah" .

Objavljeno

Ko sem jaz iskal motor po nemčiji sem zasledil tudi nekaj letnikov 98 (prodani v novembru ali decembru 1998) Malo se mi zdi čudno kako je to možno ko je pa uradno motor prišel ven leta 99.

Mat a ti si že imel kake probleme s črpalko in koliko km ima tvoj motor.

LP

Leteči

Objavljeno
Potem bo letnik 99.

Črpalko bi bilo bolje preventivno zamenjati ali pa vsaj pogledati kakšne ima kontakte na "platinah" .

Sem preveril - je letnik 99. (se posipam z pepelom) O:-)

Objavljeno
Ko sem jaz iskal motor po nemčiji sem zasledil tudi nekaj letnikov 98 (prodani v novembru ali decembru 1998) Malo se mi zdi čudno kako je to možno ko je pa uradno motor prišel ven leta 99.

Mat a ti si že imel kake probleme s črpalko in koliko km ima tvoj motor.

LP

Leteči

Ne, nisem imel problemov, ko pa sem preventivno pogledal"platine" so bile tako grdo naglodane, da sem jo raje zamenjal.

Ni vredno da zaradi par jurjev, porivam motor.

Če se prav spomnim okoli 40000.

Objavljeno
Sem preveril - je letnik 99. (se posipam z pepelom)  O:-)

:hmm: A si ga kdaj vprašal , kolk ta varadero žre :?

Objavljeno

Žre tam od 6.5 do 8 litrov. Tiste pravljice ki so jih meni trosili o 10 oziroma celo 12 litrih so izmišljene. Da bi ga spravil na 10 pomeni tiščanje 180km/h po avtocesti brez odnehanja plina.

Objavljeno

Tut z našim so takšne izkušnje. .)

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Fantje a mogoče ve kje bi se za Varaderota dobil kak rabljen sedež (original). Sem prečesal že vse ebay-e od nemškega do francoskega ampak ne najdem ama nič, po delih pa tudi nikjer nobenega ki bi ga prodajal. ČE ima kdo kako informacijo se priporočam.

Vsaka informacija se plača z :beer2:

Objavljeno

danes sem izvedel, da je pri enemu lastniku Vare na sprednjem cilindru kr na lepem popustilo tesnilo od glave cilindra in je zacela pusati olje.

A ima mogoce kdo kaksne podobne izkusnje?

Objavljeno

Nope, niti na mednarodnem forumu sem precej prebral pa nisem našel kake take okvare.

Je pa nekaj res. Glede na izkušnje drugih je imel letnik 99 najmanj napak, oziroma skoraj nič (edino bencinska črpalka).

Kar je pa novega imajo pa kar nekaj pozivov na popravila, s tem da jih tudi nekaj jebe elektrika (HISS). Vam pravim fantje da so vplinjači zakon.

Objavljeno

Aja skoraj pozabil.

Dobil sem kompleten Service manual za Varadera v Angleščini, (390 strani). ČE kdo rabi naj pove, je pa robe za 17MB. Drugače zadeva kroži na muli kjer sem jo tudi snel.

Objavljeno
danes sem izvedel, da je pri enemu lastniku Vare na sprednjem cilindru kr na lepem popustilo tesnilo od glave cilindra in je zacela pusati olje.

A ima mogoce kdo kaksne podobne izkusnje?

A na pokrovu ventilov a na glavi? Če je na ventilih ni nič tragičnega samo grdo zgleda :)

Objavljeno

Ce je se kaj drugega bom najbrz kmalu izvedel. :?

Ker se je to naredilu od mojega prijatelja, ki si je letos kupil Varo l. 99 kolegu, ki jo ima ze ene dve leti.

In sedaj je ta moj prijatelj malo panicen, da bi se njemu tudi kaj takega zgodilo. :hmm:

Vsi vemo kako je to.

Tudi najboljsim se to dogaja. :devil:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Glede servisnih intervalov sem sedaj malo gledal originalni hondin service manual in notri lepo piše menjava olja in filtra na 12000km, svečk pa na 24000km. Tako da vas ne bo kdo nategoval z polovico manjšimi intervali, ker vsak mi je rekel da vozi Varadera po novo olje na 6000km.

Ker kolikor sem zadnjič bral mednarodni varadero forum se takšne nategancije s strani uradnih serviserjev dogajajo tudi drugje po Evropi.

PA še to, če kdo rabi kake dele, sem na www.mobile.de našel tole zadevo ki se prodaja po delih KLIK

Sam sem že kupil sedež za katerega sva z prvotne cene 150 EUR prišla na 130EUR (nov je cca 330EUR) in ga dobim drug teden.

LP

Leteči

Objavljeno

No jaz sem tudi izvedel nekaj zanimivih.

Ta znanec, ki mu je popustilo tesnilo glave, razlog zaenkrat neznan. Serviser, ki mu je popravljal motor je ugotovil, ko so hoteli se nastelati ventile, da so ti hidravlicni, nekak podoben sistem kot v avtomobilih in da se sploh ne stelajo tako kot pravijo na servisih. Kvecjemu se samo kontrolirajo, ce vse normalno dela in ce je ketna v dobrem stanju.

Drugace sem bil pa presenecen nad porabo moje Vare, ko smo se potepali po bivsi YUG. Res, da so bile hitrosti med 90-110 (130) km/h ampak motor je bil polno obtezen s kufri in dvema pacientoma :D pa je porabil skromnih 5,5 - 6 l na 100 km. :OK: :OK: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Ja za ventile mi je tudi Barborič rekel, da je kontrola tam nekje po prevoženih 40 000.

Glede porabe. Tudi meni je s črnogorskim bencinom pila 6 litrov, pa je po Jadranki kar dobro šlo.

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Danes zjutraj sem bil pa ornk :angry:, ker mi Vara ni hotla vzgat. Kot, da nima bencina je verglala v prazno.

Potem pa :hmm: :hmm: :hmm: .

in mi kapne, da sem jo, ko sem prisel iz dopusta na hitro opral pa poten nic prizgal, da bi se ornk posusila. :slap:

Pa se pipce sem pomotaoma skoraj cisto zaprl, ko sem ga brisal na suho in rezultat je bil znan.

Ampak predno sem vse to :hmm: sem ze odsraufal bencin pumpo in gledal, ce je vse OK z kontakti jih malo prepucal in po-WD-ejal in trenutek resnice.

Vara koncno vzge, cez auspuge se spricne malo vode, ki se je nabrala pri pranju in sedaj dela :OK: .

Vsaka sola nekaj stane pravijo :blush: .

Objavljeno

Vulcan, drugič ko jo pereš zamaši izpuha z cunjo ali čim podobnim da nimaš potem celega vodnjaka notri.

Sicer pa poznam take primere. Sem sam pozimi verglal KLE-ja in ni hotel vžgat pa da sem se na zobe postavil. Sem dol vzel rezervoar, pregledal sveče, zračni filter in nato bedak ugotovil da nisem potegnil čoka. Itak da pri -5 ne bo vžgal brez njega.

Sicer pa kako si lahko sploh pomislil da Honda ne bo vžgala :P

Objavljeno

Ja saj to je bilo tisto.

:slap: da sem sploh pomislil, da bi bila Honda kriva. :D

Objavljeno

No jaz sem tudi izvedel nekaj zanimivih.

Ta znanec, ki mu je popustilo tesnilo glave, razlog zaenkrat neznan. Serviser, ki mu je popravljal motor je ugotovil, ko so hoteli se nastelati ventile, da so ti hidravlicni, nekak podoben sistem kot v avtomobilih in da se sploh ne stelajo tako kot pravijo na servisih. Kvecjemu se samo kontrolirajo, ce vse normalno dela in ce je ketna v dobrem stanju.

Drugace sem bil pa presenecen nad porabo moje Vare, ko smo se potepali po bivsi YUG. Res, da so bile hitrosti med 90-110 (130) km/h ampak motor je bil polno obtezen s kufri in dvema pacientoma  :D pa je porabil skromnih 5,5 - 6 l na 100 km.  :OK:  :OK:  :OK:

Objavljeno

kaj se je ze kdaj komu zgodlo, da mu injektori ob danem kontaktu ne vbrizgajo benza? pol pa kr ponovno obrnes kljuc in vse stima?

(zanjimivo, da se tut kolegu to dogaja)

by the way, za vse stromovce : meni so, sicer po nekaj prerekanju z Odarjem, priznali tovarnisko napako na salci od sklopke. Mel sem stroma 03 in tkoj po servisu na 6000 opazu, da motor na minimumu (del. temperatura) fejst klokota, tkoj ko si pa dal v prestavo je vse utihnilo.......no kot sem reku, zadevo so mi priznali in bili pripravljeni jo tudi resit, ce se ne bi tko razp...... ga par dni prej prodal in si umislu nazaj Hondico :yea2: (zdle jih mam 18tisoc od tega sem jih v juniju oddelal slabih 7tisoc po angliji in skotski in moram reci, da je varo res prava stvarca :D)

lp

Objavljeno

Evo če koga zanima prikolico s sabo vlačit, tale zadeva se prodaja v Avstriji

post-311-1122801170_thumb.jpg

post-311-1122801178.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Imam en majčken problem z stopalkami. Ko sem motor kupil sem se lepo počasi začel spoznavati z njim, najprej smo šli v ovinke previdno potem pa nekoč potegnem s stopalko po tleh, si rečem OK dost je blo, potem sem prišel do tega da sem moral zamenjati distančnike na stopalkah ker sem jih popolnoma zdrgnil kajti v nasprotnem primeru bi začel hudič jemat še stopalke :hmm: .

Včeraj pa se peljem po cesti Dvor-Kočevje in ko grem v ovinek slišim hrsssssssk :P ko sem s stopalko podrgnil po tleh, kmalu zatem pa še en HRSSSSSK :? od ne vem česa.

Pridem domov in pogledam s čem še vlečem po tleh pa mi kar hitro postane jasno ko vidim da mi manjka že precej stranskega stojala. OK zdej je pa treba nekaj ukrenit drugače bo šlo podvozje rakom žvižgat :whistle:

A se je že kdo soočal s tem problemom??? Vzmetenje sem imel zašponano do konca, guma pa tudi nima več fore po robovih tako da mislim da v večji nagib ne more več it.

Glede na to da nas je Dekan na fakulteti učil da stvar ki nam dela težave enostavno odstranimo, lahko odmontiram stojalo in motor parkiram ob drevo :P ali obstaja kakšna druga bolj uporabna rešitev.

LP

Leteči

Popravljeno . Popravil Leteči

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!