Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Popravljeno . Popravil sasso73
  • Žalosten 1
Objavljeno
29 minutes ago, sasso73 said:

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Hm. Qurc je tole. Meni je italjanka zacukala tovpcno na 3500. Po tem je malo srala med 3500 in 4500. Pod in nad temi ciframi je delala ok. Diagnostika kazala vse bp. Da je bilo se bol bizarno, nad 2000nmv prasica sploh ni trokirala!! Kriva je bila ena bubina od 4ih. 

Objavljeno (popravljeno)

Kje kupujete rezervne dele za Hondo?

Popravljeno . Popravil ankh
Objavljeno (popravljeno)
pred 3 urami, ankh pravi:

Kje kupujete rezervne dele za Hondo?

Originalne pri zastopniku....

Neorginalne (potrošni material) pa tam kjer jih/ga imajo...

OK, Kaj pa rabiš?

Popravljeno . Popravil MiNa
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo....

Menjal bi stator in sem tole zasledil na forumu ....kake informacije če stvar deluje ali mogoče kaj podobnega....

Screenshot_20230219-131924_Chrome.jpg

Objavljeno
pred 4 urami, Grega77 pravi:

Menjal bi stator

Je star pregorel?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni,

Če koga zanima imam za prodam:

- popolnoma nov, nerabljen 45 l zadnji original Honda Topcas,

- bagster prevleko za rezervuar 

- prednjo Givi povišano rahlo zatemnjeno Šipico.

 

Piši na zs..če te zanima.

 

 

 

Screenshot_20230328-144411_Gallery.jpg

Screenshot_20230328-144205_Gallery.jpg

Popravljeno . Popravil gift
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

¸Rabil bi sprednjo masko za varo SD01. Če ima kdo staro za prodat, nujno. Lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 22. 2. 2023 ob 14:07, MiNa pravi:

Je star pregorel?

Živjo.....glede na to, da berem po forumih kako jim crkujejo in da preventivno menjajo bi ga tudi sam....ima pa 125000km in dela ....

Objavljeno
pred 20 urami, Grega77 pravi:

preventivno menjajo bi ga tudi sam

Hja tukaj je preventiva bolj tako, tako. Pogori ti lahko tudi nov, še posebej kak slab "ponaredek". Preveri kable, kontakte, lahko tudi alternator. Snami pokrov, in če ni posebej "zapečen" ga pusti. Menjaj tesnilo in bo sigurno OK.

  • Všeč mi je 1
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
Ob 14. 9. 2022 ob 20:23, sasso73 pravi:

Do sedaj zamenjano:

- nov filter goriva,

- nova črpalka goriva,

- nov zračni filter,

- nove svečke Iridium,

- nova tesnila kolen izpuha.

Do 7.000 obratov rukne na polno, pri 7.000 pa zacuka. Kaj poleg macole še pomaga?

 

Ne moreš vrjet, z novim kestlom bencina je težava tako kot je prišla tudi izginila. Brez vsakega problema se spet zavrti do 9.000 obratov!? Je možno, da je bil slab bencin, al pa da je prebil kako smet v dizi?!

  • Všeč mi je 1
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

Objavljeno
1 hour ago, joško ketna said:

nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Znanec je imel enak problem, zgodilo se je po tem ko so z vijakom za nastavitev prevec zmanjali zracnost med pedalom in zavornim cilindrom. U bistvu so ga prevec zategnili, master je ostal malenkost pritisnjen in olje se ni dovolj hitro vracalo v rezervarcek…

Objavljeno
pred 12 urami, joško ketna pravi:

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

tema o varaderu obstaja. Na servisu očitno napake niso odkrili/odpravili.

 

Objavljeno
pred 12 urami, joško ketna pravi:

Zdravo!

Imam 2009 Varadero ABS, menda 66.000 km, katera mi zadnje čase ves čas malce zavira z zadnjo zavoro.

Težava se kaže v tem, da je po nekaj kilometrih zadnja željust precej vroča, sprednji čeljusti pa komaj mlačni.

95 % zaviranj opravim le na prednjo zavoro (ja, poznam delovanje CBS sistema).

Po zelo dinamični vožnji na Črnivec, na Pavličevo sedlo in naprej na Jezersko, kjer sem na zaprtih ovinkih seveda občasno zaviral tudi z zadnjo zavoro,

se mi je zadnja željust tako pregrela, da je zavora blokirala, tesnila in gumi cevki pa so se kar stopili. Disk in zavorne obloge so se seveda pregreli - zažgali.

Pospeševanje in zaviranje sta se do takrat ves čas zdela običajna, nato pa blok zadnje zavore in avtovleka.

Na servisu so se dolgo časa trudili z iskanjem napake, ki pa še vedno obstaja - zadnja čeljust je hitro vroča, prednji pa le mlačni.

Ko motor dvignem na centralno stojalo, se kolo vrti.

Je imel kdo že kake take izkušnje?

Kaj bi lahko bilo narobe?

 

varadero ni narejen za dinamično vožnjo

sicer pa nazaj na servis in naj uredijo zavore

Objavljeno

Živijo,

se mogoče komu valja pokrovček sprednjega desnega žmigavca za letnik 99-01?

 

lp

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

imam Hondo Varadero XL1000VA 2007 ABS in kupujem GIVI Monokey ploščo za kovček.

Googlam in gledam, da bi to naj bil model Givi E222, vendar obstajata dva različna na sliki.

 

Kateri je pravilen?

Kovček imam Givi V47.

 

Hvala in lp

 

 

givi.png

Objavljeno
pred 2 urami, 0603 pravi:

Zdravo,

 

imam Hondo Varadero XL1000VA 2007 ABS in kupujem GIVI Monokey ploščo za kovček.

Googlam in gledam, da bi to naj bil model Givi E222, vendar obstajata dva različna na sliki.

 

Kateri je pravilen?

Kovček imam Givi V47.

 

Hvala in lp

 

 

givi.png

oba- Nosilec mora bit primeren za: Monokey sistem. Če pogledaš mora imeti spredaj 2 ušesi kamor kufer porinež in zadaj pritisneš navzdol, da klikne. Imel oziroma ima obe plate. Obe sta ok, odvisno je od nosilcev plate in kako in na kaj pritrdiš.

Objavljeno
7 minutes ago, DAMI34 said:

oba- Nosilec mora bit primeren za: Monokey sistem. Če pogledaš mora imeti spredaj 2 ušesi kamor kufer porinež in zadaj pritisneš navzdol, da klikne. Imel oziroma ima obe plate. Obe sta ok, odvisno je od nosilcev plate in kako in na kaj pritrdiš.

Ok, se pravi oba je možno montirati na to mojo ploščo? Prilagam sliko Honde.

Sicer pa ima doma tudi Vstroma na katerem je tak nosilec kot v priponki. Se pravi, če oba izmed zgornjih pašeta na Hondo bi raje vzel takšnega kot ga že imam na Vstrom...se mi zdi bolj "bolj sodoben"...tisti prvi kot, da je kak starejši model.

honda.jpg

vstrom.jpg

Objavljeno
pred 2 minutami, 0603 pravi:

Ok, se pravi oba je možno montirati na to mojo ploščo? Prilagam sliko Honde.

Sicer pa ima doma tudi Vstroma na katerem je tak nosilec kot v priponki. Se pravi, če oba izmed zgornjih pašeta na Hondo bi raje vzel takšnega kot ga že imam na Vstrom...se mi zdi bolj "bolj sodoben"...tisti prvi kot, da je kak starejši model.

honda.jpg

vstrom.jpg

bolje bi bilo to razglabljat v temi "kovčki". ampak že pogled na fotko tvoje honde mi pove da rabiš ploščat nosilec, ki ga boš pritrdil na obstoječ nosilec srebrne barve :P

Mal boš vrtal, mal čaral, pa bo.

V nasprotnem boš moral odstraniti obstoječe držalo in kupiti še cevne nosilce. Veš moje mnenje je:

poglej na GIVI, kaj nudi za tvoj model vozila. Poglej slike mntaže in to kupi.

Vse se vidi na givi.it

 

Objavljeno
3 minutes ago, DAMI34 said:

bolje bi bilo to razglabljat v temi "kovčki". ampak že pogled na fotko tvoje honde mi pove da rabiš ploščat nosilec, ki ga boš pritrdil na obstoječ nosilec srebrne barve :P

Mal boš vrtal, mal čaral, pa bo.

V nasprotnem boš moral odstraniti obstoječe držalo in kupiti še cevne nosilce. Veš moje mnenje je:

poglej na GIVI, kaj nudi za tvoj model vozila. Poglej slike mntaže in to kupi.

Vse se vidi na givi.it

 

Najlepša hvala. :)

Naročim ploščat nosilec, ker tisti nosilec srebrne barve želim, da ostane.

 

 

Objavljeno
pred 2 minutami, 0603 pravi:

Najlepša hvala. :)

Naročim ploščat nosilec, ker tisti nosilec srebrne barve želim, da ostane.

 

 

preveri, kako boš nosilec gor montiral

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!