Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Bila je taprav motor, morda malce podhranjena ampak zato eden izmed tistih strojev s katerim bi si človek upal it okoli sveta.

Žal pa spada med izumirajočo vrsto motorjev ki so vedno našli svoj krog kupcev.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Evo jaz sem se danes spustil v kontrolo slavne črpalke za gorivo. Takoj me je zmotila ena stvar in sicer na sprednji in zadnji strani črpalke je Mitsubishijev znak

NA eni strani

post-311-1141570271_thumb.jpg

In na drugi

post-311-1141570319_thumb.jpg

Zdaj ne vem ali je ta črpalka originalna ali je že bila menjana z neko alternativo, če je kdo že kdaj pobliže pogledal črpalko a mi lahko prosim pove kaj je zdaj s tem?

Ko sem jo odprl sem se poglobil v kontakte, so obrabljeni vendar ne tako kot sem videl po različnih forumih kjer so bili kontakti povsem požrti, na moji je še vedno debelina kontaktov 2mm obrabljena pa sta več ali manj enakomerno, čeprav je eden obrabljen čisto postrani.

Sem tudi nekaj slikal samo se bolj slabo vidi

post-311-1141570905_thumb.jpg

post-311-1141571186_thumb.jpg

Zdaj ne vem ali so kontakti še OK ali bo potrebno kupit novo, če sploh je črpalka originalna (zaradi Mitsubishi oznake), motor pa ima 42 000km

Ajde experti mnenja so dobrodošla

Objavljeno

Ko sem svojo menjal, nisem opazil kakšnega znaka Mitsibushi, kar pa ne pomeni da ni bil gor. So pa bile moj eplatine prav grdo požrte in nič enakomerno, oblike so bile kot triglav.

Objavljeno

MA to mi je bilo sumljivo predvsem zato ker so fantje z International foruma kot alternativo vgrajevali Mitsubishijeve črpalke za gorivo

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes mi je serviser zmontiral progresivno zadnjo vzmet od Hyperpro-ja.

ZAdeva se zaenkrat obnese super :OK: , nič več zvijanja v ovinkih, motor gre kot po tirnicah.

Neverjetno kaj naredi boljša vzmet. Višina motorja je ostala ista, sedaj pa mislim da ne bo več problem ko bo motor polno natovorjen.

Če bo kdo kaj delal na vzmetenju lahko vse skupaj samo pohvalim, tako cenovno kot z vidika kvalitete.

Objavljeno

Danes mi je serviser zmontiral progresivno zadnjo vzmet od Hyperpro-ja.

ZAdeva se zaenkrat obnese super :OK: , nič več zvijanja v ovinkih, motor gre kot po tirnicah.

Neverjetno kaj naredi boljša vzmet. Višina motorja je ostala ista, sedaj pa mislim da ne bo več problem ko bo motor polno natovorjen.

Če bo kdo kaj delal na vzmetenju lahko vse skupaj samo pohvalim, tako cenovno kot z vidika kvalitete.

Leteci kje si pa kupil oz. kje so ti zamenjali vzmet in koliko te je vse skupaj stalo?

Kar se pa pumpe tice se meni zdi :hmm: , da je bila tudi na moji Vari od Mitsubishija gor namontirana :hmm: . Ampak je dila se pri dobrih 50000 km cisto OK.

Objavljeno

Vzmet naročil direktno iz Nizozemske (proizvajalec Hyperpro-Netherland)

Sama vzmet je stala s poštnino vred 127EUR

Montaža pa 14 000 SIT, s tem da sem motor zapeljal tja in ga čez dva dni šel iskat. Menjal pa jo je Barborič ki je mimogrede sedaj tudi pooblaščeni serviser in prodajalec za Hondo.

Objavljeno

Pozdravljeni ljubitelji Varadera- verjetno najboljšega motorja na svetu in okolici!

Ko prebiram vse tole okrog slavne bencinske pumpe me zanima,če morda kdo ve,kaj je alternativa originalni,nekdo je omenjal Mitsubishijevo,kje se jo da dobiti?Originalna je okrog 40 jurjev.Sicer pa samo sprašujem,moje pumpe še niti pogledal nisem,motor ima 42000 in dela kot singerica-seveda saj je Honda!Je pa res,da me je branje o tej pumpi spodbudilo,da jo odprem in podrobno pogledam pred sezono.

Zanima me tudi,ali je že kdo od vas moral menjati verigo pogona odmičnih gredi in kdo kvalitetno pregleda zračnost ventilov in jih tudi po potrebi nastavi.Namreč,ko sem si delal servis pred sezono sem na zadnjem cilindru odvil pokrov ventilov in malo prekontroliral zračnost ventilov.Potrebna bo nastavitev,saj sta imela dva preveliko zračnost.Sam nimam potrebnega orodja-in izkušenj,zato sem poklical dva,tri servise,ki jih ne želim imenovati in se pozanimal o tem posegu-ej narod pojma nimajo!!!Odgovori so bili,to še pa nismo imeli primera in slično,no na srečo pri asu je bil odgovor kot sem pričakoval,ampak vas vseeno sprašujem-se mogoče motim glede asa??Ne trdim samo vprašam?

HRC

Objavljeno

ZA ventile lahko pokličeš Barboriča v Žužemberk, z letošnjim letom je tudi uradni serviser za hondo, čeprav sem jaz že tudi prej vozil k njemu.

Meni je rekel da se nekje na 40 000 vrši kontrola in da nastavljanje ponavadi ni potrebno.

Objavljeno

ZA ventile lahko pokličeš Barboriča v Žužemberk, z letošnjim letom je tudi uradni serviser za hondo, čeprav sem jaz že tudi prej vozil k njemu.

Meni je rekel da se nekje na 40 000 vrši kontrola in da nastavljanje ponavadi ni potrebno.

Hvala leteči,kako pa kaj "rešujete pomanjkanje 6. prestave"?V mislih imam eksperimentiranje z pogonskim in zobnikom na kolesu,je kdo poskušal kaj na tem področju? :hmm: :book: Na avtocesti se mašina vrti v zelo visokih obratih,če greš "malo hitreje",posledica pa je seveda visoka poraba goriva. :beer1:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

LP.

A ima kdo na svoji Vari (stari ali novi) namontirano centralno stojalo od firme SW-MOTECH?

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem dobil in zmontiral na svojo Varo centralno stojalo od SW-Motech-a. :OK:

Jutri se pa zapeljemo in ga sprobamo, ce cez ovinke kaj podrsa po tleh. :hmm:

Koliko sem gledal kako je narejen in kako pride zmontiran :hmm: , da nebi smel nikjer podrsat po tleh v ovinkih.

Objavljeno

:OK: Centralc se ful dobor obnese. :OK:

Med voznjo ne pride niti blizu tega, da bi lahko z njim kje podrsal.

Motor je pa definitivno bolj stabilen na centralnem stojalu kot pa samo na stranski tacki, pa se prakticen je pri pranju motorja in mazanju ketne.

V glavnem vreden svojega denarja.

post-593-1148230821_thumb.jpg

Objavljeno

Ga imam tudi jaz montiranega se odlicno obnese samo malo tezko ga je dvignit k ma le 250kg! :OK: :yea1:

Objavljeno

Huda je tale z 49l tankom :OK: .

Moja je že sedaj piz.., ko sva se samo za tankanje ustavljala, če sva šla kam daleč (250-300 km).

Kaj bi še le sedaj, ko bi bil en tank za 600-700 km .) .

Včeraj sem namontiral nove izpuhe na svojo Varo.

Wingse iz karbona. Moram reči, da možakar zelo lepo naredi vse detajle na izpuhu (objemke, zvari, krivine) :OK: .

Pozabil mi je edino poslati še dušilce, ki jih dobim danes po pošti, ker brez njih kr ornk zagrmi Vara.

Glede na Remuse, ki sem jih imel na prejšnji Vari in so imeli bolj rezek glas, je tukaj veliko bolj močen, basovski glas.

Jih bomo danes popoldan in jutri malo bolj sprobali tudi med vožnjo.

p.s. A je potrebno na začetku Izpuhe kaj ulaufat?

Objavljeno

Huda je tale z 49l tankom :OK: .

Moja je že sedaj piz.., ko sva se samo za tankanje ustavljala, če sva šla kam daleč (250-300 km).

Kaj bi še le sedaj, ko bi bil en tank za 600-700 km .) .

Včeraj sem namontiral nove izpuhe na svojo Varo.

Wingse iz karbona. Moram reči, da možakar zelo lepo naredi vse detajle na izpuhu (objemke, zvari, krivine) :OK: .

Pozabil mi je edino poslati še dušilce, ki jih dobim danes po pošti, ker brez njih kr ornk zagrmi Vara.

Glede na Remuse, ki sem jih imel na prejšnji Vari in so imeli bolj rezek glas, je tukaj veliko bolj močen, basovski glas.

Jih bomo danes popoldan in jutri malo bolj sprobali tudi med vožnjo.

p.s. A je potrebno na začetku Izpuhe kaj ulaufat?

Izbral si dobre izpuhe.Na moji Vari imam iste in sem z njimi zelo zadovoljen.Ne toliko zaradi navora in moči ,kot ravno zaradi zvoka.Nikar jih ne zapiraj z dušilci.

Imam pa en problem,ki se mi vleče že praktično odkar sem nabavil motor.Tudi v tem forumu je omenjen problem s HISS ključavnico.Motor je l.2003,lansko leto pa so mi še v garanciji zamenjalo ključavnico AS Trzin) in rač. modul zaradi nezaznavanja kode.Posledično mi pri danem "kontaktu"ni zagnala črpalka.Par mesecev je bilo vredu,sedaj pa mi že v 90% motor ne vžge na prvo.Včasih moram poskusiti tudi 10-15 krat.Sedaj si pomagan na način ,da dam kontakt in se enkrat na kratko dotaknem gumba za zagon motorja.Kontakt ugasnem,ponovno prižgem,potem pa dela.

Ko se pripeljem na servis,pa dela kot bomba in jim ne morem dokazati napake.Ali ima kateri podobne težave s HISS-om in kam se naj obrnem,ker sem že resnično razočaran nad motorjem.

Vnaprej se zahvaljujem za odgovore.

Objavljeno

Ko se pripeljem na servis,pa dela kot bomba in jim ne morem dokazati napake.Ali ima kateri podobne težave s HISS-om in kam se naj obrnem,ker sem že resnično razočaran nad motorjem.

Vnaprej se zahvaljujem za odgovore.

Kolikor se spomnima branja po tujih forumih, tale HIS dela kar velikim probleme.

mat

Objavljeno

Morda boš kaj našel tukaj:

www.varaderoforum.com

Objavljeno

DOJC

Tudi jaz sem slisal, da so imele prve Vare s HISS kljucavnico probleme.

Mislim pa, da bi ti morali to v vsakem primeru popravit na tovarniske stroske ne glede na to ali je motor se v garanciji ali ne.

Drugace, ce se pa ni vec kot eno leto od kar so ti kljucavnico zamenjali se mora veljati garancija za zamenjani del.

Bodi kr malo tecen, drugace te bodo kr ignorirali.

Kar se pa mojih novih izpuhov tice moram pa reci, da so :OK: .

Objavljeno

Več je te klinčeve elektronike na motorju ali avtu več je pizdarije.

Kje so časi vplinjačev in ključev ki ti jih je lahko naredil vsak čevljar ki je imel v trafiki strojček za izdelavo.

Vidim da bom še nekaj časa ostal na svoji Helgi, brez vseh elektronskih jajc.

Vulcan, ob priliki se oglasim pri tebi da slišim grmenje pred nevihto :OK:

Predvsem zato ker se tudi sam navdušujem za wingse

Objavljeno

Jaz pa moram reči, da mi je tale tanova Varadero zelo všeč. :OK:

V tehle dobrih 2000 km kar sem naredil z njo sem opazil predvsem:

-vzmetenje je na novi dosti trše, zato motor dopušča tudi večje nagibe v ovinkih :OK:

-vetrna zaščita je na tastari boljša :BUA:

-poraba je na novi manjša :OK:

-sama izdelava oz. natančnost sestave motocikla je pri tanovi slabša :BUA: (se vidi, da je delana v Španiji)

-malenkost lepše se šaltuje nova :OK:

-imam občutek, da tastara bolje potegne :hmm:

-nova ima bolj trd sedež, kar pride prav pri daljših potovanjih :OK:

Splošno mnenje je, da je nova Vara za odtenek boljši motor. Je pa očitno najbolje, da se z nakupom motorja počaka vsaj kakšno leto, ko naredijo nov model motoja, da odpravijo začetne težave.

Leteči, a si zrihtal stranske nosilce?

Objavljeno

Ja sem jih zrihtal, ta teden še naročim aluminijaste kufre pol pa spet na pot stestirat kako se obnesejo :P

Objavljeno

Mene pa zanima koliko km so vam zdrzale Bridgestone pnevmatike, ki so zadnja leta montirane kot prve pnevmatike na nove Varaderote?

Ker na moji Vari po slabih 7000 km ni na zadnji pnevmatiki skoraj nic vec profila, sprednja pnevmatika je pa se cisto OK.

Pa me zanima a ste zamenjali samo zadnjo gumo ali raje kr obe? :hmm:

Kako bi se kaj obnesla varianta, da spredaj ostane Bridgestonka, zadaj pa namontiram Metzelerko :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!