Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ne montiraj gum različnih proizvajalcev, ker to drastično poslabša vozne lastnosti !

Raje kupi novo zadnjo Bridgestonko, pa potem, ko bosta izrabljeni obe gumi zamenjaj proizvajalca gum.

Kolega je original gume na Varaderi menjal pri 12000 km, je pa to zelo odvisno od načina vožnje.

Objavljeno

Mene pa zanima koliko km so vam zdrzale Bridgestone pnevmatike, ki so zadnja leta montirane kot prve pnevmatike na nove Varaderote?

Ker na moji Vari po slabih 7000 km ni na zadnji pnevmatiki skoraj nic vec profila, sprednja pnevmatika je pa se cisto OK.

Pa me zanima a ste zamenjali samo zadnjo gumo ali raje kr obe? :hmm:

Kako bi se kaj obnesla varianta, da spredaj ostane Bridgestonka, zadaj pa namontiram Metzelerko :hmm:

Montiraj metzeler, pa če je res ful slabše, pa še prednjo zamenjaš, pa je :)

Objavljeno

Ne montiraj gum različnih proizvajalcev, ker to drastično poslabša vozne lastnosti !

ni receno, odvisno od motorja. BTDT (magna, FJ 1200) in so vozne lastnosti na cesti z gumami razlicnih proizvajalcev enake tistim z gumami enega proizvajalca.

Objavljeno

Morda pri nekaterih motociklih res, a ponavadi se različne gume izkažejo za strel v prazno. To so izkušnje prenekaterega motorista.Pa tudi proizvajalci gum testirajo pnevmatike istega proizvajalca na enem motorju, nikoli različnih, pa tudi če vzamejo par od konkurence in kradejo znanje. Ne vidim nobenega pametnega razloga za kaj takega, ker je verjetnost, da bo slabše večja od tiste, da bo enako.

Objavljeno

Ma bom zaenkrat še isto Bridgestonko kupil, pa bom pri naslednji obrabi obe zamenjal za Metzeler, te so mi na prejšnji Vari zdržale zadaj vsaj 11000 km sprednja pa čez 20000km.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Yo Folk,

Eno vprašanje čigave roll-bare mate na Varaderotih in kakšna je cena (vsaj približno), ter kje ste jih nabavili?

ThanX

Zoolo

Objavljeno

Kako bi se kaj obnesla varianta, da spredaj ostane Bridgestonka, zadaj pa namontiram Metzelerko :hmm:

Katastrofalno slabo!!!

Ne grejo uk'p. :grrr

Hoj

Objavljeno (popravljeno)

Yo Folk,

Eno vprašanje čigave roll-bare mate na Varaderotih in kakšna je cena (vsaj približno), ter kje ste jih nabavili?

ThanX

Zoolo

Od GIVI-ja, cena ne vem ,ker so bili že gor cca 100-120 Evrov.

Nabaviš jih pa lahko več ali manj vsepovsod kjer prodajajo Givi zadeve (TC, Habat).

Lp.

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

ThanX za zgornji odgovor, pa naslednje vprašanje:

- Gume, ... očitno nekako vsi bolj ali manj navdušeni nad Metzelerjem, kaj so pomanjkljivosti Bridgestona in kak ose obnese Dunlop (nekja strani nazaj je bilo zapisano da so bile pozitivno ocenejene na testu prav na Vari)

- Po izkušnjah sodeč, kako se različne gume obnašajo v dežju in kakšen domet imajo (prevoženi kilometri)

- Pa za piko na i še približne cene kompleta gum

Če se pa še kdo kaj okoli gum spomni pa naj doda.

Aha nekako od naslednjega vikenda se bom okoli prevažal z Varo, tako da me zadeve dejansko zanimajo.

ThanX

Zoolo

Objavljeno

KAr se Dunlopk tiče so se res najbolje obnesle na testu, jaz dosedaj v glavnem furam Metzeler Tourance, mi zdržijo tam nekje od 10.000 - 12.000km cena kompleta pa je v SLO 50-60 tisočakov,jaz pa jih zadnje čase naročam preko E-baya kjer me komplet pride 37 prešernov.

Objavljeno

Aha nekako od naslednjega vikenda se bom okoli prevažal z Varo, tako da me zadeve dejansko zanimajo.

ThanX

Zoolo

....pozabil si eno pomembno malenkost......prevažal se boš SAMO ŠE z Varo....... .)

kakorkoli......see ya on the road my friend......

Objavljeno

ItaQ Legendo, ItaQ. :P

C Ya On The Road

Objavljeno

Jaz sem imel prej na tastari Vari na zacetku Michelinke gor T66 pa se niso najbolje obnesle. :BUA:

Potem se pa vozil Metzeler in so bile zakon gume :OK: , tudi v dezju si lahko do tacke zalagal motor.

Na tanovi imam Bridgestonke TW101 in TW152 zadaj, ki pa itak gredo iz prodaje, ker so novejse ven prisle. Te Bridgestonke, ki jih imam sedaj gor se zelo dobro drzijo ceste samo zelo hitro jih je pobralo. Pri taki voznji kot sem prej z Metzeler naredil 11.000-12.000 jih s temi 7000-8000 km.

Dobim pa Metzeler z montazo vred za 42.000 sit, Bridgestonke bi me pa prisle nekje 49.000 sit (tanov model).

Objavljeno

Nikjer nisem prebral, če se je kdo spustil v menjavo bencinske pumpe z avtomobilsko?

Še ena stvar, najverjetneje se bom odločil za nakup 2001 letnika z prevoženimi 34k km, v sicer ne preveč

idealnem zunanjem stanju, ko sem si jo ogledoval sem opazil da je železni profil, ki gre pod sedežem (ne vem niti kaj drži) rahlo ukrivljen in na zvaru malenkost rjav, ali je to normalno (da je ukrivljen, namreč)? Motor je sicer bil na tleh, zato so plastike malček popraskane, ostalih vidnih poškodb ni bilo ugotoviti. Po stanju v katerem so diski in veriga je sicer možno da so km realni, še vseeno pa ne vem kaj naj še pogledam da bom bolj prepričan o tem? :hmm:

PS: Leteči; ali bi mi lahko poslal service manual na mail: robert.pertovt@gmail.com

Objavljeno

Če na varu rjavi, ali se barva lušči, potem je bil dotični del karamboliran, skrivljen.

A Cagivo boš pa prodal?

Objavljeno

Mislim da zamenjava črpalke z avtomobilsko ni najboljša rešitev.

Vsaj dokler ne bom imel v roki podatkov o tlaku in pretoku originalne ter avtomobilske pumpe. Me je strah da bi ob preveliki razliki lahko hodilo kaj narobe.

Mislim da je mikunijeva črpalka za 50EUR boljša izbira glej na temle linku http://www.africanqueens.de/

DObiš manual na mail

Objavljeno (popravljeno)

Če na varu rjavi, ali se barva lušči, potem je bil dotični del karamboliran, skrivljen.

A Cagivo boš pa prodal?

Je že prodana. :cry:

Tudi meni se je porajala misel da je bilo vse zvito in malomarno popravljano, ampak sem gledal zadnje plastike

in prostor pod zicem in ni nikjer videti, da bi karkoli bilo menjano ali barvano na novo. Da ni to rjavenje kakšna

hiba dotičnih mopetkov?

Leteči, hvala :OK:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Kar se barvanja geštela tiče je tudi moja bivša tu pa tam na kakšnem zvaru začela kazati znake rje. :?

Tako, da se po moje nimaš kaj sekirat, če se motor dobro pelje in dobro laufa, ti samo vozi. :OK:

Drugače, če pa imaš možnost pofotkaj del pod zicom, da vidim za kaj gre .) .

Objavljeno

Moja je letnik 99 in ni nikjer sledu o kaki rji. Dela pa ko urca z vsakim kilometrom je boljša.

PA še nekaj sem ugotovil glede rezervoarja za gorivo. Le ta drži precej več kot 24 litrov kolikor piše v podatkih. Ker ima ob odprtini navzdol zavarjeno cev ki deluje kot sifon je potrebno precej potrpežljivosti da rezervoar napolniš do vrha ki glede na zadnja točenja goriva drži skoraj 28 litrov. Na račun tega sem zadnjič naredil 380km z enim rezervoarjem ob neki normalni vožnji kar sploh ni slabo za model z uplinjači.

LP

Leteči

Objavljeno

Slikal bom lahko šele ko bo doma v garaži (najbrž jutri), sicer pa se lepo pelje, nič žvižganja od mašine, nič cukanja v katerihkoli obratih, nič zvijanja, tresenja, vlečenja v eno smer, tako da mislim da zna bit da je res v garaži "padala" po tleh. Sicer pa kot je nekdo zapisal se pelješ kot z S-klaso.

Kar pa se tiče same bencinske pumpe, pa mi je kolega nekaj govoril da se baje dobi avtomobilske pumpe, ki ustvarijo 0,8 bara pritiska in bojda ne bi smele biti problematične tudi na tem motorčku.

On jih denimo montira na razne predelave jugotov, za rejlije. :hmm:

Objavljeno

To da v garaži pade po tleh ni nič kaj nenavadnega, jaz sem se že parkrat valjal po tleh doma na dvorišču in garaži na račun kratkih nog :P

Jaz bom original črpalko vrgel pozimi ven in notri vrgel mikunijevo, mislim da tistih 50EUR ni prevelik strošek da se voziš brez skrbi.

Sem pa slišal da se da tudi popraviti kontakte na stari črpalki tako da imaš potem mir. Baje prodajalec v TC-ju (mislim da mu je ime Bojan) pozna človeka ki to dela.

Objavljeno

50 EUR, res ni denar če imaš potem mir. Sicer pa bo prva stvar, ki jo kupim za ta motor - zaščita oklepov.

Zaradi manka le-teh, me bo spet vesel moj ličar .).

Objavljeno

50 EUR, res ni denar če imaš potem mir. Sicer pa bo prva stvar, ki jo kupim za ta motor - zaščita oklepov.

Zaradi manka le-teh, me bo spet vesel moj ličar .).

:OK: To je pa zelo pametna ideja :OK:

Meni se je na prejšnji vari zelo hitro obrestovala, ko sem padel v rondoju pri 10 km/h po tleh in ni bilo drugega kot nekaj prask na zasčiti. Aja jaz sem imel še gor nosilce za stranske kufre, tako, da so še tisti nekaj malega odnesli, kar bi se mogoče na kašnih žigavcih in ročajih poznalo. Tako, da tudi to ni napačna zadeva.

Objavljeno

Zaščitni loki so zelo dobra naložba, jaz imam Givijeve in ko motor pade dejansko sloni samo na loku

Objavljeno

Kar pa se tiče same bencinske pumpe, pa mi je kolega nekaj govoril da se baje dobi avtomobilske pumpe, ki ustvarijo 0,8 bara pritiska in bojda ne bi smele biti problematične tudi na tem motorčku.

On jih denimo montira na razne predelave jugotov, za rejlije. :hmm:

Električne pumpe za avte so nizkotlačne (bolj redke za avte s fergazerji) in visokotlačne za avte z vbrizgom.

Pa ene so membranske, druge zobniške.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!