Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dobro jutro (je se dobro, k se ni tko vroce :blink: )

.Vidim, da ste tle sami strokovnjaki za Varadera. To je moj sanjski motor :wub: (trenutno

vozim Honda Deauville), pa se ne morem odlociti za zamenjavo, ker ne dosezem s celim

podplatom do tal, samo na pol, to pa ni varno (pa nisem tko majhna,173 cm). A se mu da

sedez kaj znizat? Vse ostalo mi odgovarja, sami plusi, edino visina sedeza (zrasla ne bom

vec, sem ze prestara :P ).

Da pa samo zaradi tega ne bi nikoli imela tele lubice :cry: ...

Kaksen nasvet?

Hvala in lep pozdrav

Objavljeno

Sedež se da znižati. Vendar kdorkoli ti bo sedež nižal (rezal) naj peno poreže na spodnji strani, da ne zjebe sedalne površine. Meni so tako uničili sedež.

Poleg tega je možno dobit komplete za nižanje vzmetenja, verjetno bo o tem najbolje kontaktirati Gidla ki ima te zadeve v malem prstu.

Sicer pa nič bat, mojo kravo je prej vozila ženska ki pa ni bila nič kaj možata, prav eno drobceno punče. Sem kar debelo gledal ko sem videl.

Vsekakor se je treba reševanje tega problema lotit na več področjih ker z samim nižanjem sedeža ne bo šlo. Bo treba kombinirati z nižanjem vzmetenja in morda kakimi škornji z debelejimi podplati.

LP

Leteči

Objavljeno

A je mogoče že kdo kaj ujel, da naj bi naslednje leto naredili nov model varaderota, bolj na hard varianto?? :?

Objavljeno

Če je problem samo za pol stopala, ti lahko pravi "mojster od zica", sedež nekoliko zniža in zoža, potem bodo tačke brez problema na tleh.

Objavljeno

Dobro jutro (je se dobro, k se ni tko vroce :blink: )

.Vidim, da ste tle sami strokovnjaki za Varadera. To je moj sanjski motor :wub: (trenutno

vozim Honda Deauville), pa se ne morem odlociti za zamenjavo, ker ne dosezem s celim

podplatom do tal, samo na pol, to pa ni varno (pa nisem tko majhna,173 cm). A se mu da

sedez kaj znizat? Vse ostalo mi odgovarja, sami plusi, edino visina sedeza (zrasla ne bom

vec, sem ze prestara :P ).

Da pa samo zaradi tega ne bi nikoli imela tele lubice :cry: ...

Kaksen nasvet?

Hvala in lep pozdrav

Kot je že Leteči rekel, se lahko sedež niža, samo je priporočjivo to narediti iz spodnje strani, ker drugače se konstrukcija in oblika zunanjega dela pene uniči oz. je lahko preširok. Tako ga je uničil tudi moj prijatelj na AT.

Drugače se pa lahko še dodatno potem spusti vzetenje. Spredaj lahko to zadevo spremeniš, da zmontiraš krajše in mogoče še tše fedre. Za zadaj se pa lahko kupijo novi trikotniki na katere je vpet amortizer in pride zadeva nižja.

Veliko od tega lahko ugodno dobiš na E-bayu.

Ampak za začetek bi jaz probal kako se zadeva obnese če bi samo sedež znižala za nekaj cm.

Pa veliko sreče pri nakupu, če se boš odločila za zamenjavo :OK: .

lp Vulcan

Objavljeno

Postal sem novopečeni lastnik dotične kravice, upam da bo služila dobro.

Največji dvom, ki sem ga imel ob tako "glomaznem" motorju je bil: "kako se bom peljal v ovinek s to garo, najbrž tako kot z mojo bivšo jawo", ampak takoj ko sva se podala proti Kureščku je bil dvom razblinjen. Všeč mi je to udobje ki sem ga od nekdaj pogrešal saj je to moj prvi zares udoben motocikel. :OK: Sicer performanse samega agregata niti niso osupljive, pravzaprav moč narašča zelo uglajeno in ni nekega občutka (vsaj zame ne), da bi mašina res "bruhnila" svojo moč, česar sem bil navajen pri Cadjivi. Je pa res da tudi občutka hitrosti ni pravega ob tako ogromnem sprednjem delu, ki meni naredi skoraj zavetrje (pri 160 km/h z odprtim vizirjem :blush:). Zaenkrat nisem opazil napak, no ja izgleda da je Lenkkopflager fuč, saj nekaj prijetno poklja ob določenem naklonu balance (še dobro da tega nisem opazil, ko sem kupoval motor :doze: ), sicer pa sem zadovoljen.

PS: čakam še vedno service manual. :naughty:

Objavljeno

Welcome to the club :OK:

KAteri letnik si nabavil in kje, pa seveda koliko si kaj dal za njega.

KAr se pospeševanja tiče motor res ne bruhne moči na plano v trenutku ampak vleče več ali manj skozi vse območje vrtljajev enako. ZA mene ena boljših lastnosti agregata, predvsem ko je motor polno naložen in ti potegne že s 3000 rpm.

MAnual sem, ti takrat takoj poslal na mail. JE pa res da je zadeva velika 17MB in tako velik zalogaj 99% e-mailov zavrne.

Ko si že omenil Kurešček bi bilo mogoče najbolje če bi potegnil še malo naprej pa bi zadevo pobral kar pri meni. Sem doma pol urce iz LJ.

Za cifro glej PM

Objavljeno (popravljeno)

Letnik 2001, ohranjen solidno, razen "odrgnine" na levem oklepu; pa zamenjat bi bilo treba počasi verigo in zobnika, pa kot že omenjeno mi nekaj poka pod balanco, pa jasno servis. Upam da je to vse zaenkrat.

Aja cena: 1.100.000 SIT. Pa še nekaj, v homologaciji mi piše da je država proizvajalka Japonska :hmm:

Leteči, se slišiva jutri. :OK:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Pa še nekaj, v homologaciji mi piše da je država proizvajalka Japonska

Ja tastari modeli so bili se k sreci delani na Japonskem :OK: , tanove so delane v Spaniji, kar se precej pozna pri natancnosti kako je sestavljen motor :slap: .

Sicer je pa motor za vozit ne pa za gledat kako je ker srauf zasraufan :D :P .) .

Objavljeno

Sicer je pa motor za vozit ne pa za gledat kako je ker srauf zasraufan :D :P .) .

Dokler ti ne pade nekam :cry:

Objavljeno

Pa še nekaj, v homologaciji mi piše da je država proizvajalka Japonska :hmm:

Če je to res potem imaš srečo :OK:

Čeprav sem mislil da so bili letniki 2001 že delani v Španiji. Če te zanima je to najbolje preveriti preko VIN kode.

Če imaš prvo oznako JH2 potem je narejen na Japonskem, če pa je oznaka VTM je narejen v Španiji.

Moj je tapravi poševnooki narejen v tovarni Hamamatsu :OK:

Objavljeno

Ta koda je na desni strani okvirja? Mam JH2..... :yes:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Yo Banda,

a ma že kdo izkušnje s tanovimi gumami od Bridgestona - Battle Wing? :blink:

ThanX

Objavljeno

Nekaj se dogaja pri Varaderotu!No bomo videli? B) P.S.:Mi je kar ušeč!Lp od Mareta[attachmentid=75402]

post-6314-1152741562.jpg

Objavljeno

Danes sem bolj za hec odvil pokrovček navrhu na vilicah in začuda :eek: odkril da se vilice zgleda dajo napumpat; (kaj vse še ne ugotovim :slap: ). Koliko ima kdo napumpane (po svoje ali po fabriško)?

Objavljeno

:grrr nič se ne pumpa.

Tudi v originalnem service manualu ni nič napisano o tej tematiki.

Objavljeno

Škoda :cry:

Objavljeno

Zakaj škoda?

Če bi rad boljše vzmetenje kupi progresivni kit vzmeti od Hyperpro in si zmagal.

Objavljeno

Včasih bi rad trše, včasih spet mehkejše

Objavljeno

Včasih bi rad trše, včasih spet mehkejše

Potem si pa glih' tak' kot ženske!!! :D :D :D :OK: :grim

Objavljeno

Hvala, kolega ;)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Early models suffered from early failure of the cush drive, probably due to the power pulses of the big V-twin engine, but Honda soon rectified this with improved material. The remaining weak point of the motorcycle is cam chain tensioner (CCT) failure. The only good thing about this failure is that it rarely results in engine damage and simply requires the CCT to be replaced. Of the two tensioners, it is the front which is more likely to fail and it is, unfortunately, the more awkward of the two to replace. Replacement is comfortably within the capabilities of the competent home mechanic, but the valve timing must also be checked after CCT failure.

Za HRC-ja k so mu zaklenili temo ;)

To info sem dobil pa tukaj.

Btw, kaj je "cush drive"? :huh:

Objavljeno

V bistvu na Varadero niti ni tako pogost problem, kot na VTR, vsaj tukaj tako piše.

tlele

Objavljeno

Moja Helga jih ima trenutno 55.000 na grbi pa nič ne vem o temu, bom pa vsekakor zadevo pozimi prečekiral in nabavil nove šponarje če se bo pokazala potreba.

Objavljeno

Fantje svaka čast za pomoč,res je,da bom moral malo izpiliti angleščino ampak nek začetek pa je le.

Evo ta trenutek zapeljem motor v delavnico ,snamem pokrov ventilov sprednjega cilindra in prekontroliram verigo in napenjalec.O rezultatih bom poročal.Itak pa brez panike,na Hondi itak ne more crknit kaj omembe vrednega saj je vendar Honda...

Hvala in pozdrav

HRC

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!