Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Btw, kaj je "cush drive"? :huh:

Pomojem da je to nekaj takega kot na spodnji sliki.

Avtomobilske sklopke in sklopke večjih motorjev imajo v košari ene fedre, ki ublažijo vibracije, sunkovito speljavanje...

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tresla se je gora rodila se je miš,evo ta trenutek sem iz delacvnice,motor laufa kot singerica o reškljanju pa ne duha ne sluha :OK:

Kot sem predvideval je bila glasna veriga pogona odmičnih gredi sprednjega cilindra,potrebno je bilo samo dodatno priviti napenjalec verige,do katerega pa ni lahko priti saj je potrebno sneti rezervoar,ohišje zračnega filtra in en kup vakuumskih in drugih ceci in cevčic tam okrog,ko vso to ropotijo snamete imate napenjalec na dlani.

Na vrhu napenjalca je vijak,ki ga z 8 ključem odvijete pod njim pa je -nekoliko bolj na globokem,utor za izvijač z katerim v obratni smeri urinega kazalca napnete napenjalec,privijete nazaj vijak z 8 ključem in zadeva je "rešena".

Snel sem tudi pokrov ventilov,da sem prekontroliral debelino obloge napenjalca in drsnika,ki že kaežeta znake obrabe,zato bo mašinca deležna menjave teh delov po končani sezoni,strošek je okrog 400 eurov :eek:

V glavnem po posegu zadeva lepo"špila"

L P HRC

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje svaka čast za pomoč,res je,da bom moral malo izpiliti angleščino ampak nek začetek pa je le.

Evo ta trenutek zapeljem motor v delavnico ,snamem pokrov ventilov sprednjega cilindra in prekontroliram verigo in napenjalec.O rezultatih bom poročal.Itak pa brez panike,na Hondi itak ne more crknit kaj omembe vrednega saj je vendar Honda...

Hvala in pozdrav

HRC

Ja HONDA :BUA: pa ravno lani poleti se mi je na VTR-i zgodilo, da mi crknila vzmet na napenjalcu verige :hmm: (verige, ki povezuje glavno in odmično gred), pa sem imel VELIKO srečo in mi ni bilo treba razdirati mašine. Drugače ja pa motor imel nekaj čez 30 kkm.

Zaradi takih in podobnih stvari me je pa Honda malo minila :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal Varaderko...pa se mi zdi preveč okorna za vsakdanjost...to je bol mašinca za relacije...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Probal Varaderko...pa se mi zdi preveč okorna za vsakdanjost...to je bol mašinca za relacije...

Stvar okusa in filinga. Jaz jo uporabljam tudi za vsak dan in ni prav nič okorna ne štorasta. :nono:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar okusa in filinga. Jaz jo uporabljam tudi za vsak dan in ni prav nič okorna ne štorasta. :nono:

Tako se govori :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsak svojega konja hvali. :doze:

Verjetno je v tem tudi nekaj resnice :grrr ; pa vendar, ko se navadiš ti sigurno ni preokorna, če govorim zase se mi zdi da skoraj z lahkoto manevriram z njo, tudi po mestu. Nekateri imajo tudi z velikimi avtomobili težave :grim , predvsem ženske :naughty: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem že nekaj motorjev in se mi zdi (čisto nepristransko - pa tudi ne vem, če jo bom sploh kdaj imel), da je Varaderka okreten motocikel. Predvsem, ko enkrat spelješ. Na mestu so pa skoraj vsi okorni.

Nobeden pa ni idealen!

Na vožnji se mi pa vseeno zdi zelo lepo vodljiv!

Moj prijatelj je pa probal Varadero in BMW 1150 GS in se brez pomišljanja odločil za GS-a!

Čeprav ga čisto ne razumem, je to dokaz, da so okusi res različni.

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj prijatelj je pa probal Varadero in BMW 1150 GS in se brez pomišljanja odločil za GS-a!

Čeprav ga čisto ne razumem, je to dokaz, da so okusi res različni.

Tudi jaz ne; mogoče je pa mal na znamko, tko kot še kdo na tem forumu :hmm: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pred nakupom nisem nikoli vozil Varadera in ko mi je prodajalec rekel naj grem na probo me je kar malo stisnilo kako bom manevriral s to kravo.

PA sem se ga hitro navadil čeprav sem bolj kratkih nog in danes mi ni problem it z Varo nikamor ali ga obračat na najbolj nemogočih mestih.

Letos sem se v Tuniziji z polno naloženim motorjem in sopotnico ukvarjal z offroadom, če bi mi pred dvema letoma ob nakupu nekdo rekel da bom s tremi kovčki skakal preko kamnov in ril po razritih kolovoznih cestah bi mu rekel da je malo čuden, da se to s to kravo enostavno ne da.

Ko se sedaj vsedem na kak manjši motor ((TDM, KLE.....) se mi zdi kot da sedim na tomosovem avtomatiku.

Snel sem tudi pokrov ventilov,da sem prekontroliral debelino obloge napenjalca in drsnika,ki že kaežeta znake obrabe,zato bo mašinca deležna menjave teh delov po končani sezoni,strošek je okrog 400 eurov :eek:

V glavnem po posegu zadeva lepo"špila"

L P HRC

Mislim da si ti narobe razumel kar je bilo napisano na Varadero International forumu. 400EUR je cena za menjavo verige in napenjalcev.

Sami napenjalci stanejo precej manj saj po mojem mnenju pri teh kilometrih še zdaleč ni treba menjati verige. Jaz prej kot pri 100.000 ne mislim nič prčkat okoli tega, bom menjal samo napenjalce če bo to potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se sedaj vsedem na kak manjši motor ((TDM, KLE.....) se mi zdi kot da sedim na tomosovem avtomatiku.

Živa resnica;

@Leteči: kaj ti si samo zadaj menjal feder? Si naročal direktno ali preko kakšne trgovine? Strošek?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se sedaj vsedem na kak manjši motor ((TDM, KLE.... se mi zdi kot da sedim na tomosovem avtomatiku.

:OK: se cisto strinjam s tabo Leteci.

Varadero je definitivno dober in zelo okreten motor, ko se ga navadis. Je pa res, da se mu kg poznajo, predvsem pri manjsih hitrostih.

Moja ima pa trenutno malo pavze po potepanju Po Turciji, pa se na servis jo moram zapeljat, pol pa spet gasa. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vulcan: ti imaš tanovo ane? Koliko se ti kaj pozna šesta, pri porabi in obratih na AC?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živa resnica;

@Leteči: kaj ti si samo zadaj menjal feder? Si naročal direktno ali preko kakšne trgovine? Strošek?

Da samo zadaj sem ga menjal ker spredaj ne čutim potrebe.

NAročil sem ga pa direktno v firmi Hyperpro pri temule možakarju willem@hyperpro.com

Ko sem ga plačal je bil v enem tednu pri meni doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da vse skupaj s poštnino okoli 125 EUR. Definitivno izboljšava vredna tega denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sami napenjalci stanejo ........ še zdaleč ni treba menjati verige. Jaz prej kot pri 100.000 ne mislim nič prčkat okoli tega, bom menjal samo napenjalce če bo to potrebno.

Res je! Ti se menjajo na "Velikem servisu" (mislim da okoli 100.000 kilometrov, ali nekaj manj). Prej sigurno ne = je brez potrebe!

Sicer pa je potrebno slediti navodilom proizvajalca, ki točno določa pri katerih kilometrih je potrebna zamenjava. (Jaz za ta motor ne vem).

Videl pa sem že napenjalec, ki je bil usločen iz svojega ležišča (pa ne pri tem motorju). Morda je bil "nestrokovno" montiran, sicer se mu to nebi smelo zgoditi?!

Popravljeno . Popravil fičo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pred nakupom nisem nikoli vozil Varadera in ko mi je prodajalec rekel naj grem na probo me je kar malo stisnilo kako bom manevriral s to kravo.

PA sem se ga hitro navadil čeprav sem bolj kratkih nog in danes mi ni problem it z Varo nikamor ali ga obračat na najbolj nemogočih mestih.

Letos sem se v Tuniziji z polno naloženim motorjem in sopotnico ukvarjal z offroadom, če bi mi pred dvema letoma ob nakupu nekdo rekel da bom s tremi kovčki skakal preko kamnov in ril po razritih kolovoznih cestah bi mu rekel da je malo čuden, da se to s to kravo enostavno ne da.

Ko se sedaj vsedem na kak manjši motor ((TDM, KLE.....) se mi zdi kot da sedim na tomosovem avtomatiku.

Mislim da si ti narobe razumel kar je bilo napisano na Varadero International forumu. 400EUR je cena za menjavo verige in napenjalcev.

Sami napenjalci stanejo precej manj saj po mojem mnenju pri teh kilometrih še zdaleč ni treba menjati verige. Jaz prej kot pri 100.000 ne mislim nič prčkat okoli tega, bom menjal samo napenjalce če bo to potrebno.

Tudi sam imam podobno razmišljanje o varaderi,ko sem jo pred nakupom sprobal sem imel kar cmok v grlu,motor se mi je zdel ogromen,težak in okoren,celo tako okoren,da ko mi ga je prijatelj prvič pokazal v Bologni sploh nisem sedel nanj,češ kaj bom s tako kravo.Takrat sem vozil super tenerejko in mislil sem,da imam najboljšo enduro na svetu,omenim naj,da sem z njo prevozil nekaj čez 60000km.Vse se pa spremeni,ko spelješ,motor ti hitro zleze pod kožo in vsi dvomi in strahovi izginejo.Z mojo varo sem prevozil nekaj čez 35000km in lahko samo rečem,da je S klasa med motorji.Tudi jaz sem imel priliko voziti novega GS-a,res je,da dobro vleče,je fajn vodljiv,tudi zavira fajn,ampak ne menjam...

V glavnem se voziva dva z ful prtljage in kot si omenil tudi kakšen off road ni nemogoč,sam sem ga imel lani v Črni gori.Polno natovorjena sva prečkala Durmitor preko Sedla po nevihti,ko sva videla kakšnih 30 km poti naju čaka sva se v podzavesti globoko zamislila,mogoče celo zjokala,ampak ni bilo problemov.

Kar pa se stroškov menjave delov tiče ,sem zadevo štekal in jasno mi je,da cifra,ki sem jo napisal zajema cel set,ampak tudi jaz mislim,da je sedaj za nek čas problem rešen.

Evo,evo,....saj vem,da sem dolg,že bežim dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@vulcan: ti imaš tanovo ane? Koliko se ti kaj pozna šesta, pri porabi in obratih na AC?

Hajoktejn,

Kar se porabe tice se na AC pozna za 0,5-1 l/100km, Pozna se pri obratih, ki so sigurno za 1000 o/min nizji kot pri stari Vari. Ce te samo poraba daje, verjemi, da se ne splaca zamenjat stare Vare za novo, ker ni taksne razlike. Je pa vse odvisno kaksen voznik si. Pri priganjanju tu tanova kr pije tam okoli 7,5 l/100km.

Pa se obcutek imam, da je stara Varadero bolje potegnila :hmm: , ma kaj pa vem, nova je bistveno trsa in v ovinkih manj zaplava, ce jo fajn pritisnes in je zato obcuteh hitrosti manjsi kot pri stari.

Pa se tanova, vsaj za mojo velikost slabso veterno zascito kot jo je imela stara Varadero.

Ima pa nova bistveno boljse vzmetenje in veliko kasneje podrsas s tackami po tleh, tudi ko si polno nalozen.

Moje misljenje je, da sta obe zelo dober motor. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Pa se tanova, vsaj za mojo velikost slabso veterno zascito kot jo je imela stara Varadero.....

Kolk pa ti meriš v višino, če ni skrivnost? :eek: Na sliki nisi prav majhen vidt :cry:

A kakšno Givi povišano varianto si že sprobal, men se na mojem (res da drugi motor) dobr obnese :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa ti meriš v višino, če ni skrivnost? :eek: Na sliki nisi prav majhen vidt :cry:

A kakšno Givi povišano varianto si že sprobal, men se na mojem (res da drugi motor) dobr obnese :hmm:

Velik sem 186 cm, fora je pa v tem, da je kompletna maska od stare Vare sirsa, tudi sipa je zgoraj ozja, spodaj precej sirsa. Nova ima pa sipo v spodnjem delu samo malenkost sirso kot zgoraj in dobis veliko vec vrtincev iz strani. V bistvu sem probal sipo v visji in nizji poziciji, pa ni bistvene razlike.

Problem je najveckrat na odprtih cestah ali AC, kjer ti celado kr konkretno premetava sem in tja zaradi vrtincev. Ni pa tako hudo, da se ne bi dalo prezivet .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!