Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Baje MRA dela čudeže. Vsaj jaz sem s svojo na starem modelu blazno zadovoljen.

Vožna z odprto čelado predbradni del do 140km/h brez težav, mrčesa pa na čeladi skoraj ni za zasledit če primerjam s stanjem prej.

Objavljeno

Imam namontiran MRA,same pohvale,res pa je,da zadeva ni poceni,mislim,da je bila lani 35 tisoč tolarčkov

post-9957-1155386960_thumb.jpg

Objavljeno

OK Banda dve vprašanji, ...

1. Če se ne motim je nekdo napisal da je zadovoljen z SW-Motechovim centralnim stojalom? Kupljen je bil pa kje?

2. Ali ima kdo na novem Varotu (lahko tudi na starem modelu) MRA VARIO SCREEN? Ali se obnese? In Kje je bil nabavljen?

Zaenkrat kolikor sem po netu gledal od SW-Motecha in MRA prodaja le POLO, ki pa ga nekako ni v bližini.

Ali kdo slučajno ve ali pošiljajo robo v Slovenijo?

ThanX Zoolo :blink:

P.S.: Po 5k km z Varo, se nekako ne vidim več na drugem motorju, razen, če bi se kdaj odločil presedlati na potovalnik. Poraba med 5,2 in 7,0. Kombinirano potovanje cca 4100 km poraba cca 6,00 ali celo malo pod 6. Udobje fenomenale.

Objavljeno (popravljeno)

MRA lahko kupiš/naročiš pri podjetju Promotor (drešinja vas) ali www.motacc.si

MRA Vario šipa je prva klasa jaz jo imam na starem modelu, je pa za novi model povsem drugačna zasnova in ne vem ali je tako dobra kot tale ki jo imam jaz.

Motech stojalo pa prodaja tudi louis ali HG (Beljak, Graz).

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

ThanX Leteči.

That was Fast! :OK:

Zoolo :blink:

Objavljeno

Saj vem ,da je že verjetno napisano, ampak prosim če se me usmilite :cry: in mi kdo pove, koliko je povprečana poraba pri stari vari, ker ima samo pet brzin :hmm:

Pa ne me linčat pls :devil:

Objavljeno

6,5-7,5 pri normalni vožnji za kakršno je motor namenjen.

Če ga boš neprestano žgal v zgornjo tretjino vrtljajev potem gre poraba lahko tudi do 9l

Recimo po avtocesti 150km/h je poraba 8l/100km

Objavljeno

Samo za informacijo cene MRA Vario Screenov so v Pilkotu ugodnejše od cen v Hein Gericke.

Grem ga naročit in za-arat.

Objavljeno

6,5-7,5 pri normalni vožnji za kakršno je motor namenjen.

Če ga boš neprestano žgal v zgornjo tretjino vrtljajev potem gre poraba lahko tudi do 9l

Recimo po avtocesti 150km/h je poraba 8l/100km

Če mam potem dober spomin, je razlika med novim in starim modelom cca 1liter v korist novega??

A drži?? :blush:

Objavljeno

Podatki ki sem jih navedu zgoraj so za novega (letnik 2005), polno naložen in nekako pol poti en na motorju druga polovica dva gor, ... poraba med tem ali si sam gor ali dva je praktično enaka, samo da ga ne vozim pri easy odkrivanjih na 3000 ampak na 3500 ali 4000 pa navzgor.

Jap razlika je cca liter, .... oz. pri nizkih hitrostih manjša, pri najvišjih porabah pa je razlika lahko tudi več kot dobra dva litra (primer autocesta 160+ kmh).

Zoolo

P.S.: Po cca. 4000 prevoženih km z letošnimi Battle Wing od Bridgestona, sem več kot navdušen nad gumo, še posebej v primerjavi s starim modelom Trial Wing.

Objavljeno

Po 5k km z Varo, se nekako ne vidim več na drugem motorju...

Mislm, da si isto govoru po kupljeni CB 1300-ki. B) Damn.

Sem Varaderco dons gledaw v As-u, pa je precejšnja razlika v ceni z V-stromom, okol 300 tisočakov. Da ne omenjam, da mi je precej lepši V-strom. :grim Black forever.... B)

Objavljeno (popravljeno)

Stari moj staram se rit se razvaja, .... vse kar vidim je več komforta na dolgih furah.

Mah sej če nebi zaklofu CBjke pol niti nebi vedu, .... mater tole je pa že skor uvod u filozofijo za vso družino.

Mah ne, ..... vse coola in nice, ....

Zoolo :blink:

P.S.: Hmmm vsake oči imajo svojga malarja, pa sej to veš, ...ampak kar se mene tiče je problem Stroma edina v tem da je Suzuki, in ne me spraševat po racionalni razlagi fenomena mojega organskega odklanjanja Suzukijev (ker ipaQ so nice motorji), .... :D

Popravljeno . Popravil Zoolo
Objavljeno

OK Banda dve vprašanji, ...

1. Če se ne motim je nekdo napisal da je zadovoljen z SW-Motechovim centralnim stojalom? Kupljen je bil pa kje?

2. Ali ima kdo na novem Varotu (lahko tudi na starem modelu) MRA VARIO SCREEN? Ali se obnese? In Kje je bil nabavljen?

Zaenkrat kolikor sem po netu gledal od SW-Motecha in MRA prodaja le POLO, ki pa ga nekako ni v bližini.

Ali kdo slučajno ve ali pošiljajo robo v Slovenijo?

ThanX Zoolo :blink:

P.S.: Po 5k km z Varo, se nekako ne vidim več na drugem motorju, razen, če bi se kdaj odločil presedlati na potovalnik. Poraba med 5,2 in 7,0. Kombinirano potovanje cca 4100 km poraba cca 6,00 ali celo malo pod 6. Udobje fenomenale.

Oboje lahko kupiš v Beljaku v Louis-u ali pa v HG trgovini. Samo bi iblo dobro, da prej gor pokličeš in zadevo naročiš, ker najbrž nimajo na zalogi. Dobro je prej preveriti , za vsak slučaj, da se ne voziš brez veze gor.

Centralno se res ful dobro obnese, do sedaj še nisem nikoli z njim po tleh podrsal, tudi polno otovorjen in pri nagibu do tačke ni nikoli podrsal centralc po tleh. Je pa zakon na slabem, mehkem terenu, ko je na stranskem stojalu bolj kot majavo vse skupaj, na centralcu pa stoji kot skala :OK: .

Kar se pa šipe tiče, je pa problem pri originalni, da je čisto preveč pokončna, prejšnja je bila bolj položna in zaradi tega ni bilo toliko vrtincev. :hmm:

Ma jaz sem se že navadil, tam do 160 km/h je čisto znosno, več se pa itak bolj po redko vozim. Razen če sem sam na motorju :devil: .

Objavljeno

Povsem načelno vprašanje, ... ali je že kdo zamenjal fedre v sprednjih vilcah?

Kakšne izkušnje?

Aha in povsem praktično vprašanje ali se je že komu losal križ? Nekako sem se iz Albanije in Črne gore vrnil z luftom (sicer je zdaj nazaj zategnjen in problema itaQ ni več, ampak me vseeno zanima).

Zoolo

Objavljeno

Povsem načelno vprašanje, ... ali je že kdo zamenjal fedre v sprednjih vilcah?

Kakšne izkušnje?

Aha in povsem praktično vprašanje ali se je že komu losal križ? Nekako sem se iz Albanije in Črne gore vrnil z luftom (sicer je zdaj nazaj zategnjen in problema itaQ ni več, ampak me vseeno zanima).

Zoolo

Seveda se križ losa,ni panike, zategni pa gremo naprej :OK:

Objavljeno

OK Pero, to imenujem klasično neuporaben odgovor, ki mi po 9-10 letih na motorju zelo malo pomaga. ItaQ, če se nekaj odvije potem se zategne in vozi dalje. Hmmm, .... :hmm:

Sploh je bilo vprašanje za ostale lastnike Varader, ker me še vedno zanima čist za feeling ali se to dogaja pogosto ali samo izjemoma.

A zakaj? Ker če je to pogosti pojav, potem bo potrebno zadevo malo drugače zategniti in uporabiti še kakšen lim za vijake. :P

Drugo vprašanje je ali je že kdo na Varotu 03 ali novejšemu zamenjal fedre v vilcah?

Prodajajo jih tako pri Touratechu (85 EUR) in Hein Gericke (99 EUR). Dilema pa je v tem, da je tako za stari model kot novi model (ki ima že nekoliko trše vzmetenje) na voljo ena in ista vzmet (opis: trša in progresivna). Pa da ne bi ravno kupoval stvari, ki nič ne spremenijo, ....

ThanX za karkoli koristnega,

Zoolo :blink:

Objavljeno

Nikoli še slišal da bi se kaj takega zgodilo, meni tudi ne pa se Helga bliža 60 tisočakom.

KAr se vzmeti tiče jasno da so iste saj so sprednje vilice pri obeh modelih enake. Sam nisem nikdar čutil potrebe po trših vzeteh spredaj, le zadaj.

Objavljeno

Yo Leteči a pol je pri novejem modelu samo zadaj nekoliko spremenjeno vzemetenje?

Coola thanX, vsak dan neki novega.

Aha ker nimam originalnih navodil za Varaderota (samo glupi prevod v slovenščini me zanima ali jih ima kdo v elektronski obliki?)

ThanX

Zoolo

P.S.: Losan Križ je bil davek očitno Albanije, Makedonije in Črne Gore, .... Grčija ne verjamem da mu je prišla do živega :OK:

Objavljeno

Ma se mi zdi, da so tele tanove Vare, ki so narejene v Spaniji bolj tako, tako sestavljene.

Jaz sem ze tudi ena dva vijaka zgubil, ki plastiko pod sedezem drzita.

Tako, da je po mojem dobro, da celega malo precekiras, ce je vse OK.

Objavljeno

Yo Leteči a pol je pri novejem modelu samo zadaj nekoliko spremenjeno vzemetenje?

Aha ker nimam originalnih navodil za Varaderota (samo glupi prevod v slovenščini me zanima ali jih ima kdo v elektronski obliki?)

Kolikor je meni znano so spremenili vzmetenje le zadaj. Lahko da je drugačna vzmet v sprednjih vilicah samo kaj več pa dvomim da je drugače.

JAz imam kompleten service manual (cca 400 strani) v elektronski obliki, če si interesent povej.

Objavljeno

Yo Leteči, kaj naj rečem kot ThanX in jap, da nauš reku, da nisem reku, evo ... REČEM :D :OK:

Hmm, kok je tega v Mb? Gre po mailu, gre na CD, ... ?

Ti samo povej pa se bova dogovorila kje in kdaj se ti lahko oglasim.

ThanX,

Zoolo :blink:

Objavljeno

Leteci, tudi jaz se priporocam za en service manual :) .

Imam tudi jaz samo knjigo A4 format, prevod v SLO.

Objavljeno

Zoolo glej PM

Vulcan, poklič me pa se zmeniva glede dostave, je zadeve cca. 18MB pa ne bo šlo po mailu.

SIcer pa včeraj montiral nove dimnike Leo Vince SBK in grmi kot treba :OK: :OK:

Objavljeno

Leteči, obvezno pridi k meni na tehnični pregled :rolleyes: , pa da nekaj spijeva pri ta črnih. :P :P :OK:

Pa najavi se prej, da obvestim sosede, da ne bodo mislili da Bush napada tudi nas :kva2:

A grmi kot hudič a ne??

LP, Lightning!

Objavljeno

Pridem na homologacijo :P in to brez DB killer-ja

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!