Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še vedno mislim da je motor za na teren tako primeren oziroma neprimeren kolikor se ti ga zdi škoda.

Vsekakor Varadero zlahka požre makadam, pa tudi po kočevskih gozdovih sem se prevažal po ulakah.

Seveda je velika razlika če je motor poln ali prazen.

ČE boš dal gor kramparce bo šlo tudi po kakem manjšem blatu ali kaj podobnega. ZA ravno ekstremni hard enduro pa tale stroj ni, tako kot V-strom, KLV, GS in kaj podobnega. Bi bilo treba najprej menjat kolesne obroče za 21/19 pa še vedno bi te izdajala velika masa ki bi ti dala misliti ob vsakem pobiranju s tal.

Objavljeno

A si kaj taksnega mislu??Če si potem je to možno za kaj bolj grobega pa se jaz nebi spuščal vsaj ne z navadnimi gumami

uff....polna kapa....če bi pa na kaj več računal bi se pa itak nagibal bolj na KTM.

Ga komaj čakam........dobim aprila.

Sta pa kar dobr nalovdana :worship: ..............no,dobr da sem že od prej navajen težkega motorja,tkop da mislim da ne bo kakih večjih problemov

Srečno....pa se večkrat srečamo v tej temi :OK:

Objavljeno

zakaj? z VF 750 C sem v 4 letih naredil 91k km (bil prvi lastnik) - in masina se zdaj normalno deluje,poznam kupca.

Jap! Tole lahko potrdim iz prve roke. Neuničljiva mašinca, če vsaj malo občutka izkažeš.

Pa srečno.

Objavljeno

uff....polna kapa....če bi pa na kaj več računal bi se pa itak nagibal bolj na KTM.

Ga komaj čakam........dobim aprila.

Sta pa kar dobr nalovdana :worship: ..............no,dobr da sem že od prej navajen težkega motorja,tkop da mislim da ne bo kakih večjih problemov

Srečno....pa se večkrat srečamo v tej temi :OK:

Ja srečali v tej temi se verjetno bomo samo na cesti z varo pa bolj težko k sem prešaltou na bmw! :yea1:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz vozim Varaderota že 5 sezono in sem z motorjem zelo zadovoljen :OK: .

Res, da ni idealen, ampak kateri motor pa je .) .

Po utrjenih cestah se zelo dobro pelje pa ni pomembno ali si sam ali v dvoje in s kupom prtjage.

Prenese še dober makadam, ni pa za v mehek teren, ker se preveč ugreza prednji in tudi zadnji konec.

Zelo, zelo naporno :BUA: .

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav,

mene pa zanima na katerih gumah vozite svoje ''Vare'', in kako ste zadovoljni z gumami?

Spomladi imam namen zamenjat obe pnevmatiki, malo sem gledal na strani:moto-gume.si,

izbira je velika.

Za nasvte se že vnaprej zahvaljujem.

:worship:

Z originalnimi TrailWing naredil letos 8200 km, zamenjal za Dunlop Sportmax 220 ST spredaj in zadaj.

Cena je bila ugodna (40 KSit). Guma drži vsaj tako dobro kot TrailWing, se pa bistveno bolj čutijo

neravnine, luknje na cestah in podobno. Pomeni da so boki gume trši. Na žalost tresejo med 60 in 80 km/h balanco (Shimmy). Sigurno jih ne kupim več.

Če bi v tem trenutku ponovno kupoval, bi izbral zagotovo BattleWing.

Popravljeno . Popravil athlon
Objavljeno

Ja srečali v tej temi se verjetno bomo samo na cesti z varo pa bolj težko k sem prešaltou na bmw! :yea1:

no,čez nekaj let....ko bo kak miljonček preveč se ti pridružim. :yea1: .....sem vozil.....noro hitr se ga da peljat,odlične bremze..... :wub:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo jaz sem pa dane ustvaril zaščitno ploščo za karter in izpušne cevi.

Zadeva pri Touratechu stane 20.000 SIT brez poštnine, mene je pa prišlo celega jurja za material in dve urci dela.

Uporabil sem INOX ploščo debeline 3mm, vse ostalo pa je itak razvidno iz slik.

Še malo pa bo tale moja Helga taprava madafaka mašinca :OK:

post-311-1167066009_thumb.jpg

post-311-1167066589_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

To je olje, ki pride od verige (Scottoiler) kajti del ki se sveti se nahaja točno pod zobnikom.

Ma ni nič kritičnegačeprav je na sliki zaradi bliskavice videt kot da res teče v potokih. Res pa je da sem verigo še dodatno premazal s čopičem za čez zimo in ko sem moped zapeljal v delavnico ga je malce razšibalo okoli.

PA ne rečt da si se ustrašil da Honda pušča olje :P

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Se mi je kar zdelo, da je od škota, samo malo te hecam. :P

Objavljeno

Z originalnimi TrailWing naredil letos 8200 km, zamenjal za Dunlop Sportmax 220 ST spredaj in zadaj.

Cena je bila ugodna (40 KSit). Guma drži vsaj tako dobro kot TrailWing, se pa bistveno bolj čutijo

neravnine, luknje na cestah in podobno. Pomeni da so boki gume trši. Na žalost tresejo med 60 in 80 km/h balanco (Shimmy). Sigurno jih ne kupim več.

Če bi v tem trenutku ponovno kupoval, bi izbral zagotovo BattleWing.

Uporabljam Metzeler tourance. V povprečju zadnaja zdrži 10.000 km. Tresenja med 60 in 80 km/h mi ni uspelo odpraviti kljub ročnemu centiranju. Poskusov je bilo že veliko, saj je na števcu tromestno število.

Objavljeno

Evo jaz sem pa dane ustvaril zaščitno ploščo za karter in izpušne cevi.

Zadeva pri Touratechu stane 20.000 SIT brez poštnine, mene je pa prišlo celega jurja za material in dve urci dela.

Uporabil sem INOX ploščo debeline 3mm, vse ostalo pa je itak razvidno iz slik.

Še malo pa bo tale moja Helga taprava madafaka mašinca :OK:

:OK: Tole zadevo si bom pa jaz tudi naredil za mojo Varo!

Pametno razmišljaš Leteči .)

Objavljeno

Imam še nekaj idej, ki jih bom uvedel tekom zime ter jih pridno objavljal, morda pa komu prav pride.

Objavljeno

Evo danes naredil ploščo za topcase. RAzlog je bil ta da imam dva kovčka. Enega GIVI Maxia ki je bolj za dnevne fure in ALU kovček, ki ga bom uporabljal za daljše poti.

Originalna GIVI plošča je ulita v enem kosu in zato ni možno odstraniti pritrdilnih delov.

Odrezati sem dal ploščo iz INOX-a (3mm) katero sem nato pritrdil na originalni nosilec in nanjo namestil GIVI mehanizme ki jih lahko odstranim in namestim mehanizme za ALU topcase.

Pa še bolj sexy je za videt :P

post-311-1167578544_thumb.jpg

post-311-1167578609_thumb.jpg

Objavljeno

Leteci,

Ce prav vidim uporabis pri zaticih za GIVI kufer (tistih dveh locenih) navadno marico in podlosko spodaj?

Zakaj ne das noter v plosco vtisnet od GESIPA matico z vgreznjeno glavo, glede na to, da je plosca debela 3mm bi bilo to idealno. Ali pa klasicno matico privaris na plosco iz spodnje strani. :hmm:

Drugace pa dobro zgleda, samo se plato bi moral obdelati s Scotch brite brusi in bi bila :eek: .

Ce bos rabil kaj od tega se lahko kaj slisiva.

LP, Vulcan

Objavljeno

Sem tudi jaz razmišljal da bi dal zavarit matico spodaj pa sem potem ugotovil da se zadeva ne bo verjetno nikoli več odmontirala dol, poleg tega se pa niti ne vidi kaj se nahaja pod ploščo. Moraš res uč vtaknit skoraj v špranjo da vidiš matico in podložko.

Glede brusov pa se slišiva po praznikih.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Imam eno vprašanje?

Za svojega Varaderota mislim nabaviti stranske kovčke GIVI E41.

Tu pa nastopi problem!

Motor z obema torbama meri v širino okoli 1,20 metra.

Mislim pa, da po zakonu širina tovora ne sme presegati enega metra.

Sedaj sem v dvomih ali so kovčki tovor ali niso.

Mislim da so.

Prosim, če mi lahko kaj svetujete in kakšno je vaše mnenje o tem.

Mogoče je bilo o tem v tej temi že kaj napisanega, ampak se mi res ne da prebraeti vseh 52 strani.

Objavljeno

Poglej si še temo ALU stranski kovčki boš videl, kaj je to širina :whistle:

Objavljeno

Imam eno vprašanje?

Za svojega Varaderota mislim nabaviti stranske kovčke GIVI E41.

Tu pa nastopi problem!

Motor z obema torbama meri v širino okoli 1,20 metra.

Mislim pa, da po zakonu širina tovora ne sme presegati enega metra.

Sedaj sem v dvomih ali so kovčki tovor ali niso.

Mislim da so.

Prosim, če mi lahko kaj svetujete in kakšno je vaše mnenje o tem.

Mogoče je bilo o tem v tej temi že kaj napisanega, ampak se mi res ne da prebraeti vseh 52 strani.

Kaj pa to, mislim, da ni tako široko.

post-2154-1169926810_thumb.jpg

Objavljeno

Poglej si še temo ALU stranski kovčki boš videl, kaj je to širina :whistle:

Sem si ogledal in če me pot zanese na Štajersko se bom ustavil v Alposovi trgovini pa bomo videli.

Res pa je, da kovčki malo spominjajo na sladoledarja. So pa zagotovo uporabni in kar sami kličejo po avanturah.

Hvala za namig.

Objavljeno

Kaj pa to, mislim, da ni tako široko.

Upam da ne.

Iz slike nisem razbral katere firme so kovčki.

Če se bom odločil za plastične bi se za GIVI, saj imam že Givijev E52 top kovček.

Zna pa biti problem širina saj je že sam zadek motorja širok 46 cm.

Objavljeno

Tole z 1.2 metra so buče.

Jaz imam gor alposove, ki niso ravno najožji pa imam širino 108cm. Z Givi E41 boš imel morda cm več pa vendar še vedno daleč od 1.2m

Objavljeno

Upam da ne.

Iz slike nisem razbral katere firme so kovčki.

Če se bom odločil za plastične bi se za GIVI, saj imam že Givijev E52 top kovček.

Zna pa biti problem širina saj je že sam zadek motorja širok 46 cm.

Če imaš taprave- dobre nosilce, sploh ni važno katere kufre daš gor, razen, če imaš pač nek princip. Pa še stran in si sam pogledal.... Tu :yes:

Objavljeno

Tole z 1.2 metra so buče.

Jaz imam gor alposove, ki niso ravno najožji pa imam širino 108cm. Z Givi E41 boš imel morda cm več pa vendar še vedno daleč od 1.2m

1,2m sem nameril pri Vombergarju.

Ob motorju smo držali kovček in od sredine motorja do zunanjega roba kovčka je bilo približno 60 cm.

Ampak meni še vedno ni jasno kakšna je dovoljena širina?

Če imaš taprave- dobre nosilce, sploh ni važno katere kufre daš gor, razen, če imaš pač nek princip. Pa še stran in si sam pogledal.... Tu :yes:

Ne razumem!

Ali vsi kovčki pašejo na vse nosilce?

Zakaj sem pri AL kovčkih videl da vsi nekaj predelujejo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!