Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zdajle sem pomeril.

Razdalja med levim in desnim nosilcem je 54cm, kovček E41 pa je širok 29cm

Torej 54+2*29=112cm

Osem cm manj kot je nameril Vomberger.

NE pašejo vsi kufri na vse nosilce. Givi in Kappa imata enak sistem ostalo je drugačno.

Objavljeno

1,2m sem nameril pri Vombergarju.

Ob motorju smo držali kovček in od sredine motorja do zunanjega roba kovčka je bilo približno 60 cm.

Ampak meni še vedno ni jasno kakšna je dovoljena širina?

Ne razumem!

Ali vsi kovčki pašejo na vse nosilce?

Zakaj sem pri AL kovčkih videl da vsi nekaj predelujejo?

Zato se odloči kakšne kufre boš imel, pol ti ne bo treba veliko gruntati kakšen nosilec rabiš.

Tam sem ti pa dal stran še enih kufrov original za tvoj motor, brez predelav. Pobrskaj koliko so široki, visoki, debeli..... :kva2:

Za širino pa mislim, da bi morala biti en meter. :hmm:

Objavljeno

Upam da ne.

Iz slike nisem razbral katere firme so kovčki.

Če se bom odločil za plastične bi se za GIVI, saj imam že Givijev E52 top kovček.

Zna pa biti problem širina saj je že sam zadek motorja širok 46 cm.

Tile kufri so znamke Hepo Becker (al nekaj tazga) imajo jih pa v LOUIS-u. Tam lahko pogledaš tudi za njihove dimenzije

Objavljeno

Če se ne motim je največja dovoljena širina motorja 110cm!!!

Objavljeno

1,2m sem nameril pri Vombergarju.

Ob motorju smo držali kovček in od sredine motorja do zunanjega roba kovčka je bilo približno 60 cm.

Ampak meni še vedno ni jasno kakšna je dovoljena širina?

Ne razumem!

Ali vsi kovčki pašejo na vse nosilce?

Zakaj sem pri AL kovčkih videl da vsi nekaj predelujejo?

Pri teh kupiš Nosilce, pol ap adapterej glede na kovčke , ki jih misliš rabit. Brez vrtanja in predelav. Ja z imam njihove ALu. Če te zanima mi pošlji, poznam unga ki jih uvaža p.m

Objavljeno

Hmmm upam, da se bom spomnil, pa da vidim, koliko mi znese z Givijevimi kufri in nosilci.

Ampak krepko čez meter je definitivno. :P

Zoolo :blink:

Objavljeno

Meni je z alu če se ne motim 104 cm na LC8. So pa nosilci ploščati in blizu avspuhom. Givi mi deluje bolj "štrleče". Kaj pa ostali ponudniki stranske prtljage se ti ne zdijo v redu?

Objavljeno

pozdrav vsem, sem novopeceni lastnik vare 99 :OK:

da ne odpiram ravno nove teme, me zanima (predvsem dolgoprogasi)

ce imate kaksno zascito proti kraji ipd. imam namrec neko turo v mislih pa nisem prevec siguren......

vsak predlog ali komentar je dobrodosel.

lp

Objavljeno

Najbolje, če si omisliš alarm, pa še eno dobro verigo za zaklepanje.

Jaz sem imel na svoji Vari klasičen alrm za cca 60 Evrov, ki je delal na tresljaje, za zaklepanje pa uporabljam verigo oz. pletenico od kryptonita.

Najbolj pomembno pa je, da motorja ne puščaš na kakšnih sumljivih, temnih in odročnih koncih mesta ali kraja v katerem si. Naj bo čim bolj na očeh tebe in ostalih.

Objavljeno

pozdrav vsem, sem novopeceni lastnik vare 99 :OK:

da ne odpiram ravno nove teme, me zanima (predvsem dolgoprogasi)

ce imate kaksno zascito proti kraji ipd. imam namrec neko turo v mislih pa nisem prevec siguren......

vsak predlog ali komentar je dobrodosel.

lp

Tudi sam sem bolj novi kot stari, ampak ponavadi (pri prejšnjem motorju), sem

prakticiral:

-zaklep krmila

-ključavnica za na disk

-če pa je bilo le mogoče smo jih več skupaj ''zarajklali'' z ketno

Objavljeno (popravljeno)

Imam eno vprašanje?

Za svojega Varaderota mislim nabaviti stranske kovčke GIVI E41.

Tu pa nastopi problem!

Motor z obema torbama meri v širino okoli 1,20 metra.

Mislim pa, da po zakonu širina tovora ne sme presegati enega metra.

Sedaj sem v dvomih ali so kovčki tovor ali niso.

Mislim da so.

Prosim, če mi lahko kaj svetujete in kakšno je vaše mnenje o tem.

Mogoče je bilo o tem v tej temi že kaj napisanega, ampak se mi res ne da prebraeti vseh 52 strani.

Na svoji vari imam namontirane te iste kovčke,nikdar nisem meril širine ampak ni panike kar se vožnje tiče.Kar se pa tiče predpisov se ne sekiram ,kovčki imajo homologacijo pa povej mi kdaj je šel žandar komu merit širino motorja...

Popravljeno . Popravil HRC
Objavljeno

Tudi jaz imam taksne kovcke ze cca 5 let, pa nisem imel nikoli nobenih problemov zaradi sirine.

Kar se tice z mozmi postave. .)

Drugo je pa kar se tice omejenost v guzvi :xx: , je vcasih kr :wacko: :slap: , da gre kje mimo.

Drugace ima pa GIVI sedaj en nov model kovckov in nosilcev, ki pridejo bolj zliti z motorjem (kot originalni), samo so prostorninsko manjsi (35 litrski).

Objavljeno

Tudi jaz imam taksne kovcke ze cca 5 let, pa nisem imel nikoli nobenih problemov zaradi sirine.

Kar se tice z mozmi postave. .)

Drugo je pa kar se tice omejenost v guzvi :xx: , je vcasih kr :wacko: :slap: , da gre kje mimo.

Drugace ima pa GIVI sedaj en nov model kovckov in nosilcev, ki pridejo bolj zliti z motorjem (kot originalni), samo so prostorninsko manjsi (35 litrski).

Imajo take,ja,da se zlijejo z motorjem....samo ne za varadero....

Objavljeno

Vizuelno mi je pri ta novi všeč zadek,spredaj pa me nekak ni prepričala.Morali bi ostat na širini, po mojem mnenju ji ne paše ta zožana linija.

Drugače, kar se pa tiče generalno gledano pa Varadero itak zakon.(Drugače ga nebi vozi :P )

Objavljeno

In jebat ga, .... zadovoljen boš vsaj tako kot večina že obstoječih lastnikov. :OK:

Kar se pa zgornjega linka tiče, ...

design: kakor komu paše, enemu lepo drugemu zgrešeno, meni osebno nepotreben face lift razen armatura zgleda mogoče bolj cortkana, moja izgleda kot iz ruskega tovornjaka, ampak ni pene. :P

specifikacija: hmm po tej logiki bi lahko tudi v kakšen drug motor nametali še 20-30 KM, pa povečal navor, pa znižal porabo, pa popolnomanastavljivo vzmetenje dali na motor, da bi bil primeren za sipine in grobnik, pa vario geštel :lol1: :slap: , pa..., aha itaQ še 50 kg minimalno dol, ....

Bodmo resni no, članek je napisal nekdo, ki ve da na Varotu lahko še kaj narediš, in gleda skozi oči že obsotječih lastnikov, ... Varo 07 je dejansko namenjen novim lastnikom, da bi pa obstoječi, ki imajo 03-06 letnik doma menjali za 07, bi bila pa navadna neumnost, razen če komu toliko pomeni zadnja varianta zadnjega letnika. No ja če je pa tok usjan, mu je pa tudi osnovni face lift dovolj. :P

No ja samo moje mnenje

Respect,

Zoolo :blink:

Objavljeno

Meni se zdi 2007 tudi precej nižji kot vsi prejšnji modeli, sam imam bolj kratke noge in imam malce težav pri doseganju tal, pa vendar pri novem modelu lahko stojim trdno na tleh.

Objavljeno

Živjo.

Malo prej je tekla debata o največji dovoljeni širini motornih koles. Dal sem vse od sebe, ampak mi ni ratal zbrskat nič konkretnega. V Pravilniku o dimenzijah, masah in osnih obremenitvah piše, da je NDŠ motornega vozila, sem spada tudi motorno kolo 2.55 m. V Zakonu o varnosti v cestnem prometu(ZVCP-1 UPB4) piše, da širina tovora ne sme presegati enega metra. V pravilniku o homologaciji za vozila L3 ( motorna kolesa) o tem ne govorijo nič.

Inšpektor na PPP Grič ne ve, ali se kufri uvrščajo med tovor, ali kot del motornega kolesa.

Pol je pa še en hec. BMW motorji, ki jih uporablja policija merijo v širino 1080 mm. (vsaj mislim, da sem gledal ta prave) Ampak tko al tko se ga da registrirat v Sloveniji, policija gor ali dol.

Po miji logiki je tkole. Če lahko registriraš in se po naših cestah podiš z motornim kolesom, na katerga je pritrjena bočna prikolica in to še vedno spada pod motorno kolo (A kategorija), pol stranski kovčki niso nobena ovira pri širini. :nono:

IPB Slika

Tole je več kot 1 meter ;)

Bom se še pozanimal in če pogruntam kej zanimivega bom napisal.

Objavljeno

OK, ratal zmert pa mal seštevat, ... ekola z Givi nosilcem in dvema keyless kufroma na strani pride zadeva na 108-110 ccm.

Problemov pa itaQ nikoli nobenih zaradi širine kar se tiče palicajev.

Mater se je pasal u soboto zapelat.

Respect,

Zoolo :blink:

Objavljeno

Hello! :yea1:

Komu všeč?

lp B)

Men bi pasal, sam ne vem a je za ta novo ali za ta staro varadero :? :kva2:

Objavljeno

Men bi pasal, sam ne vem a je za ta novo ali za ta staro varadero :? :kva2:

:lol1: :lol1: :lol1:

Drugače pa si lahko nabaviš to na e-bay-ju, za slabih dvajset ojrov. :book:

Objavljeno

Kupil sem Harris silikonske ročke za mojo Varo, pa me zanima, če je že kdo zamenjal ročke na svojem motorju?

A stare samo snameš in nove gor natakneš, ali se mora zadeva kaj prilepiti? :?

Semi zdi, da so originalne prilepljene,vsajtista za gas.

Sem ga pa po parih tednih spet malo zalufal, je kresnil v prvo :OK: .

Kako sem pogrešal ta zvok. upam, da bodo kurenti naslednji teden dobro zimo pregnali in se bo čim prej ogrelo na temperaturo primerno z vožnjo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!