Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jaz sem balanco prej povil z izolirnim trakom tako da so šle ročke povsem na tesno gor, lahko uporabiš tudi silikon (obvezno nevtralni).

Ker če jih boš samo nataknil gor se znajo sčasoma začet vrteti okoli balance.

V glavnem s čimerkoli jih boš lepil moraš vedno računati na to da se ne boš preveč zafrkaval če jih boš moral kdaj snemati dol.

Objavljeno

Obe ideji sta :OK: , šibam v akcijo.

V tuning moje Vare :lol1: .

Objavljeno

Kupil sem Harris silikonske ročke za mojo Varo, pa me zanima, če je že kdo zamenjal ročke na svojem motorju?

A stare samo snameš in nove gor natakneš, ali se mora zadeva kaj prilepiti? :?

Semi zdi, da so originalne prilepljene,vsajtista za gas.

Sem ga pa po parih tednih spet malo zalufal, je kresnil v prvo :OK: .

Kako sem pogrešal ta zvok. upam, da bodo kurenti naslednji teden dobro zimo pregnali in se bo čim prej ogrelo na temperaturo primerno z vožnjo.

Sam sem jih zalepil z neostik lepilom, drži kot pribito.Kaj se tiče pa starih, pa sem jih preprosto odrezal dol z olfa nožem, ne vidim razloga zakaj bi si stare šparal, če sem se že enkrat odločil za menjavo.

Objavljeno

Jaz sem na moji tudi zamenjal orginal ročke za harris-eve pa jih nisem nič zalimal ali povil s trakom pa dobro držijo .)

Objavljeno

Sem zmontiral ročke, stare sem komaj dol dobil.

Nove Harris, sem pa kr tako gor dal oz. za lažje natikanje sem jih malo navlažil z vodo.

Sem danes sprobal kako držijo :? , pa držijo kot pribite .

Se mi zdi, da tudi v roko bolje pašejo, ker so malo debelejše kot originalne Hondine.

V glavnem zaenkrat so :OK: .

Objavljeno

Stara šola natikanja ročk: Znoraj jih navlažiš z bencinom, ko bencin isklapi, so kot prilepjlene. Večkrat preverjeno.

Objavljeno (popravljeno)

Male tajne velikih majstora :OK:

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

V rubriki "vžigalne Svečke" je bolj malo o varaderki zato vas sprašujem katere svečke uporabljate i na koliko kilometrov jih menjujete?Sam uporabljam NGK DPR8EVX-9.

Objavljeno

Stara šola natikanja ročk: Znoraj jih navlažiš z bencinom, ko bencin isklapi, so kot prilepjlene. Večkrat preverjeno.

Ali pa se guma raztegne in zgrbanči. B)

Objavljeno

Ali pa se guma raztegne in zgrbanči. B)

Ne nakladaj,kar nekaj parov se jih tako spravil na ročaje brez problemov, zadnje pred mesecem. To je stara finta mehanikov ki posel obvladajo v nulo.

Objavljeno

V rubriki "vžigalne Svečke" je bolj malo o varaderki zato vas sprašujem katere svečke uporabljate i na koliko kilometrov jih menjujete?Sam uporabljam NGK DPR8EVX-9.

Jaz imam enake in jih menjam nekje na 30-35kkm

Objavljeno

Danes sem zamenjal mojo INOX home made zaščito za motor za aluminijasto (reduciranje mase :) )

Če kdo hoče staro ploščo skoraj zastonj mu jo šenkam, plača le material in poštnino kar je v primerjavi z 90EUR za touratechovo drobiž. Zraven ni vijakov za pritrditev, jih pa ni problem naredit (10min dela).

PA če se bo še kdo lotil izdelave doma so tule vse dimenzije.

[attachmentid=92106]

Aja to je za MK1 model, ne vem ali paše tudi na novejše.

post-311-1171808775_thumb.jpg

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Aha MRA Vario Screen napram standardni šipi pri mojih 197 cm pomeni razliko kot med dnevom in nočjo.

Priporočam, če bo kdo menjal steklo. :OK:

Zoolo & Co!

Tudi sam merim v višino približno toliko kot ti in me zanima kako je kaj s prestavljanjem in lego nog pri vožnji.

Sedel (ne peljal) sem na varaderi in zdelo se mi je da imam noge kar malo preveč pokrčene (utrujajoče za daljšo vožnjo) in občutek sem imel da bi imel tudi s prestavljanjem v višjo prestavo tudi kar nekaj preglavic...

Kako je s tem pri vas - višjeraslih ljudeh?

Višji sedež bi bil pa že smešen a ne.. :blink:

Tnx&Lp

Objavljeno (popravljeno)

Hmm, ...

noge in kam z nogami, ... ma sem vozil Dragstar 650, pa Bulldoga pa CB 1300 in zdaj Varadero, ... verjemi mi, da do sedaj še na nobenem motorju nisem imel toliko prostora za noge, kot na Vari.

Tako da problema oz. strahu o katerem govoriš, v praksi vsaj kar se mene tiče ni. 20 dnevni dopust, kjer si večino časa na motorju in so redki dnevi pavze, mi je dokazal, da je prostora in udobja več kot sem ga bil do sedaj vajen.

Kar se šaltanja tiče pa, hja itaQ prilagodiš si višino ročice, če to ne pomaga lahko nabaviš za par EUR aftermarket ročico, ki je nekoliko bolj navzven ukrivljena in širša spodaj. Imam standardno in ni nekih problemov, ... ma v bistvu dela tako kot mora.

Kar se višine motorja in položaja nog tiče, pa bi znalo biti, da si sedel na Vari, ki je bila spuščena (če praviš da so bile noge pokrčene). Frendica se je čudila kako se lahko na neko Varo normalno usede in doseže do tal, na moji praktično ni mogla na sedež.

Respect :blink:

Zoolo

Popravljeno . Popravil Zoolo
Objavljeno

Hvala! Odločitev bo sedaj lažja :yea1:

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Drugače pa nekaj cm pridobiš oz. izgubiš z reguliranjem trdote zadnjega amortizerja.

Bolj kot je mehek, nižji je motor in bolj kot je trd, višji je motor.

Jaz merim 186 cm v višino, pa bi si želel imeti včasih znižan sedež na motorju.

Tako, da mislim, da ne bi smel imeti problemov zvišino.

Sicer pa po več dnevnih in več 1000 km vožnjah, najbrž ni motorja, na katrem bi bil spočit .) .

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

Ali ima kdo na novejšem letniku Vare (03-06), originalne (Hondine) nosilce za stranske kovčke? :? :hmm:

Objavljeno

Če hočeš da bo vara malo nižja malo spusti teleskope prednjih vilic .)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Prodam originalne stranske nosilce za Varadera SD01 (1999-2003) :P

Kupim pa stranske nosilce za novejši letnik.

Ali pa, če ima kdo idejo da bi ''stare'' nosilce predelal, da bi gor pasali ''novi'' kovčki?

Objavljeno

Evo jaz sem danes spet čaral in rešil problem s bencinsko črpalko pri starih modelih. Ob pomoči mladena ki je to rešitev že uporabil na svoji Africi sem nekaj podobnega naredil tudi na varaderu.

Uporabil sem Dellorto vakumsko črpalko (36EUR) in stroj dela ko šus. Originalna je kar ostala gor in v primeru odpovedi v času testiranja jo lahko še vedno priklopim nazaj.

Skratka na tem delu se s to rešitvijo povsem znebiš elektrike saj črpalak za delovnaje rabi le vakuum ki sem ga potegnil iz vplinjačev.

post-311-1175442528_thumb.jpg

post-311-1175442541_thumb.jpg

post-311-1175442553_thumb.jpg

Objavljeno

Mislim, da pa nov model Vare ne bo imel problemov z bencin pumpo :hmm: .

Vsaj upam, da ne.

Je čisto drugačna kot na stari Vari, ene trikrat večja in priključki so tudi čisto drugačni, niso samo nataknjene cevke z objemko ampak so privite z vijakom kot naprimer pri hidravliki. Se vidi, da ima zaradi vbrizga pumpa veliko več pritiska in je tudi temu primerna velikost pumpe.

Tako, d si tukaj ne bi mogel pomagati na takšen način kot si je to zrihtal Leteči.

Objavljeno

Vulcan ne skrbi, problem je samo na staremu modelu letnikov 1999, 2000, 2001 in 2002.

Objavljeno

L. P. leteči kje pa si nabavil to vakumsko pumpo :?

Objavljeno

Tole je cifra kjer sem naročil. Kako se pa tej firmi reče pa nimam pojma. Itak imajo samo ta model vakumske črpalke

01 724 80 63

Objavljeno

Tole je cifra kjer sem naročil. Kako se pa tej firmi reče pa nimam pojma. Itak imajo samo ta model vakumske črpalke

01 724 80 63

Hvala :)

P.S. malo poročaj, če bo pumpa dobro delovala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!