Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Hello!

Zanima me če obstajaj angleška navodila za Varadero v pdf obliki?

hvala

Jaka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dve uri gonu motor te bo na vsakem bolela rit......

:hmm: niti ne.

sedaj ali imam super udoben sedez ali pa je rit utrjena......... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello!

Zanima me če obstajaj angleška navodila za Varadero v pdf obliki?

hvala

Jaka

Tudi jaz se pridružujem temu vprašanju. Ali ima kdo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala.

Probaj dobiti testen motor pa boš videl če ti odgovarja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Čepinu v Vojniku bodo prodajali malce potolčeno z Akrapovičem. Huuudo dober zvok (sem jo danes poslušal)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Sem pred dilemo TDM 900 ali Varadero 1000. Rad bi malo potoval, pa še kdaj malo hitreje iz semaforja. Do zdaj sem imel Suzuki 650 SvS, s katerim sem bil zelo zadovoljen. Prebral sem oba foruma, pa še vedno nisem čist ziher. Vem, da je po navadi tako, da vsak svoje hvali, vendar kljub temu kak nasvet ni odveč. Za nasvete lepa hvala.

Tudi sam sem se odločal med tema motorjema le da sta bila v igri TDM850 in Varadero MK1.

Saj TDM-ka je super motor ampak ko sem probal Varadera je bil precej bolj navdušujč, sploh ker je bolj primeren za potovanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vara je za potovanja bolj udobna ima boljšo veterno zaščito in prenese večjo obtežitev kot TDM, samo zaradi velikosti je malo bolj štorasta in teška, skratka za varo moraš biti že kar " taprau dec" sam se jo hitro navadiš :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prjatlu je crknu stator na Vari, na servisu mu je rekel da to stane 500€ :o , amogoče kdo ve kje bi to dobil cenejše lahko je nov ali rabljen :?

http://www.iskra-ae.com/slo/index.php

pokliči jih...

mogoče ti bodo oni obnovili

lp

Popravljeno . Popravil Miha Z.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vara je za potovanja bolj udobna ima boljšo veterno zaščito in prenese večjo obtežitev kot TDM, samo zaradi velikosti je malo bolj štorasta in teška, skratka za varo moraš biti že kar " taprau dec" sam se jo hitro navadiš :OK:

Meni je moja Vara "štorasta" samo pri polni obtežitvi in n mestu oz. zelo počasni vožnjiv kolonah po mestu.

Tukaj je problem, če imaš prekratke noge.

Drugače pa čim bolj hitrost raste bolj vodljiva je. V ovinkih je lahko presneto hitra.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je Varadero za videti glomazen, kot večina motorjev v tej klasi.

Pa vendar ko sem ga kupoval se mi je zdel ogromen, zdaj pa ko sem se ga navadil se mi zdi TDM-ka ali KLE kot moped.

Če bi mi takrat ko sem ga kupil kdo rekel po kakšnih terenih se bom z njim vozil bi mu rekel da ni normalen.

Vse je stvar voznika, tudi ko pogledam Goldwinga se mi na prvi pogled zdi, da to ni možno peljati po cesti. Ko pa smo bili v Maroku smo srečali možakarja ki ga je po makadamu vozil stoje :eek: , kot kako offroad specialko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero letnik 2004

-menjani svečki

-zračni filter

-pregledani ventili

problem je sledeč,ko se voziš naprimer 80km/h in po nekaj časa spustiš gas,obratomer pade na 1500-2000obratov,ter nato sunkovito odpreš gas čisto na kratko se zasliči nekakšen pok in to v mašini,ne na izpuh,kot da bi pokav z auspuhom pri cestakih-samo ne tako glasno.Včasih motor tzdi ugasne,ampak ga lahko zopet takoj prižgeš nazaj in to brez problema.Je imel že kdo izkušnje s tem,ali če kdo ve kaj bi lahko bilo :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je Varadero za videti glomazen, kot večina motorjev v tej klasi.

Pa vendar ko sem ga kupoval se mi je zdel ogromen, zdaj pa ko sem se ga navadil se mi zdi TDM-ka ali KLE kot moped.

Če bi mi takrat ko sem ga kupil kdo rekel po kakšnih terenih se bom z njim vozil bi mu rekel da ni normalen.

Vse je stvar voznika, tudi ko pogledam Goldwinga se mi na prvi pogled zdi, da to ni možno peljati po cesti. Ko pa smo bili v Maroku smo srečali možakarja ki ga je po makadamu vozil stoje :eek: , kot kako offroad specialko

Tudi meni se je zdel glomazen vendar sedaj ko sem se navadi nanj se mi zdi ženin ZR 7s, kot kakšna igračka, ki jo lahko nesem pod pasko. Vara ja pravi motor za potovanja in fijakanja po Sloveniji, pri nizki hitrosti do 30 km/h je res nekoliko štorast oziroma ko si polno naložen potem pa je vse ena sama poezija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero letnik 2004

-menjani svečki

-zračni filter

-pregledani ventili

problem je sledeč,ko se voziš naprimer 80km/h in po nekaj časa spustiš gas,obratomer pade na 1500-2000obratov,ter nato sunkovito odpreš gas čisto na kratko se zasliči nekakšen pok in to v mašini,ne na izpuh,kot da bi pokav z auspuhom pri cestakih-samo ne tako glasno.Včasih motor tzdi ugasne,ampak ga lahko zopet takoj prižgeš nazaj in to brez problema.Je imel že kdo izkušnje s tem,ali če kdo ve kaj bi lahko bilo :whistle:

Imel povsem enak problem pri staremu modelu 1999. Po nastavitvi vplinjačev tega pojava ni bilo več.

To očitno pri tebi ne gre če imaš FI verzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varadero letnik 2004...

...Včasih motor tzdi ugasne,ampak ga lahko zopet takoj prižgeš nazaj in to brez problema.Je imel že kdo izkušnje s tem,ali če kdo ve kaj bi lahko bilo :whistle:

Ejga! Men se je pa to ravno zadnje dni nekajkrat zgodilo na Africi, ko je bil vroč.

Zbiram (pametne) informacije!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je nekaj podobnega zgodilo v soboto, ko smo sli v Ziri. Taprvic mi je ugasnil po ene 5 km , ko sem v levi ovinr v tunel, in spustil gas, ker je potem takoj krizisce, mi je motor ugasnil in v prvo sploh ni hotel vzgati, mu je vso elektriko pobralo in ni niti zaverglal. Potem sem mu vzel kontakt in se enkrat probal in je vzgal. Isto se mi je naredilo potem v Zireh, ko sem parkiral motor. :angry: :hmm:

Moram malo na servis poklicat in se narociti na en izredni pregled.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Vulcan

Tale tvoj problem zna bit v povezavi s HISS-om. Kolikor vem so imeli nekateri letniki kar nekaj težav s tem od neprepoznavanja ključa naprej. Malo prečekiraj na www.varaderoforum.com je bilo kar nekaj napisanega na to temo.

Včasih sem kar vesel da imam elektriko le za luči in iskro na svečki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

TDM ali Vara?

Ni dileme Vara.

1. Večji = udobnejši

2. Veterna zaščita + napram TDM

3. Hudo dober dvovaljnik = tudi pri dveh + treh kufrih in rolladu (50l) + tank torbi polni, je suverena križarka na vseh cestah

Ista obremenitev motorja Dolomiti še vedno v slast.

4. Definicija ceste in vsega, je na fotografiji, ... obstaja jih še več, ampak ena je tok za rajc in nakup dovolj -> nekako TDM ne bi bilanavdušena nad početjem navedenega dne v puščavskem delu Korzike. :OK:

5. Lahko ga celo vržeš po tleh pa roll bar in kufri svoje oddelajo, če že kdaj pozabiš na tačko, ... ne priporočam večkratnega ponavljanja :rolleyes:

6. Poraba ob dveh in vsej prtljagi na 16 dnevnem dopustu (AC, prelazi, ceste, teren) ni presegla 6,8 litra.

post-178-1182944572_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, končno! :whistle: Postal sem ponosen lastnik Honde Varadero 1000 let. 01 barva modro siva. :wub:

Lepo se zahvaljujem za odgovore in namige, ki ste mi jih dajali, na podlagi katerih sem se odločil in mislim, da sem storil prav. Prej sem imel Suzo Sv 650 S in ni nobene primerjave.

Res sem zadovoljen. Vprašanja pa seveda sledijo, če česa ne bom vedel.

Želim vam veliko lepih voženj in uživajte.

Lp. kotzi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel v klubu :worship: ,naj ti služi.

Ti pa svetujem, da pregledaš vseh 60 strani foruma,našel boš zelo veliko koristnih informacij in nasvetov. :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobrodošel v klubu :worship: ,naj ti služi.

Ti pa svetujem, da pregledaš vseh 60 strani foruma,našel boš zelo veliko koristnih informacij in nasvetov. :winkiss:

No ja, k se že glih hvalmo: Tudi jaz sem ponosni lastnik Vare, 07. Imam ga kak mesec, 1100 km do sedaj, zadovoljen! Vendar ugotavljam, kako moja prejšnja ljubezen, AfricaTwin, sploh ni bila slab motor. (kakor da tega ne bi vedel že prej)

Vara je udoben, zmogljiv motor, zdi se mi pa, da manjka tisti "fun factor". Morda zato, ker je preveč popoln :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz moram mojega še pred dopustom na servis peljat, ima 18.000 km pa še preverit bom dal, zakaj mi včasih čudno vžiga oz. ugaša.

Sem klical na AS-a pa so mi rekli, da je glavni serviser na dopustu in da mi lahko samo servis naredijo, napake pa ne morejo, ker ne znajo :unsure: :blink: :hmm: :cry: pa se sprašujem ali je res na generalnem servisu samo en sposoben mehanik, kaj pa ostali????

Sedaj pa vem, zakaj je bil nov motor tako "kvalitetno" sestavljen.

Potem sem pa klical Čarmana, pa je rekel naj pripeljem motor, da bo pogledal zadevo in naredil redni servis.

Glede ugašanja sem sicer bral nekaj na Varaderinem forumu, da se to včasih dogaja, če motor nima dovolj obratov v prostem teku. Jaz sem jih imel okoli 1100 (kot piše v sevisni knjigi 1000 +-100 obratov), danes sem jih dvignil na 1250 pa bomo jutri videli kaj bo.

Sem tudi preveril stanje akumulatorja in je pri ugasnjenem motorju 12,35 V, ko ga pa vžgem, ga pa regler polni z nekje 12,95 V. Mislim da je to OK?

No bomo v torek videli kaj bo, ko bo motor na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj lahko zapelješ recimo tudi do Žužemberka kjer je pooblaščen servis pa ti bodo zrihtal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!