Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

No končno pa sem le prebral vseh 62 strani tega foruma :trance_33_sleep: Ja moram reči da sem o vari izvedel veliko stvari (večina pozitivnih). Privoščit si je verjetno še neki časa nebom mogel (študentski proračun tega pač ne omogoča), ampak vseeno to mi je sanjski motor. Vsak dan ko grem v železarno delat, stoji zunaj pred upravo firme nova srebrna Vara z ABS-om, in ko jo vidim grem z večjim veseljem delat, ker vem da bo nekoč moja, če bom čez poletja pridno dinarčke služil.

Moram povedat, da se mi na prvi pogled niti ne zdi tako velika "okorna kravica" kot nekateri napihujejo. No vsaj meni se zdi ravnopravšnja za mojih 190cm in skoraj 100kg. Res vsaka čast tistim oblikovalcem in inžinerjem tam na japonskem, ki so zasnovali ta motor. :worship: Najbrž bom nabavil prvo njeno manjšo sestrico Transalpko, da si pridobim prvo malo izkušenj z motorji, ker do zdaj še nisem imel pod sabo tako zmogljivega motorja. Potem pa pade Varica obvezno pa tudi če 99 letnik.

Na koncu vas še vse lastnike Varaderotov vabim na moto zbor apachi riderjev, ki bo v začetku avgusta na ivarčkem jezeru. To je zelo blizu mojega doma in bom ziher tam. Rad bi pa videl čim več Varaderic da se jih malo naužijem :rolleyes:

No upam da bo kdo prišel, pa če vidite koga, ki se slini okrog vaše Vare in jo slika iz vseh možnih kotov potem sem to najverjetneje jaz :whistle:

P.S: Če sem malo :topic: se opravičujem.

Popravljeno . Popravil gusti
Objavljeno (popravljeno)

Odločam se za nakup Vare, verjetno bo kar stari model, za novejšega ne bo dovolj penezov :(

Mogoče kdo ve, da se prodaja kaj ugodnega? Kar je na avtonetu sem že prečekiral ta teden si moram pa še mal v živo zadeve pogledat...

LP

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

En teden dolomitov mimo.....vara odlično opravljala svoje poslanstvo......včeraj padel upgrade na njej.....stranski kufrčki in rolbari spredaj.....juhuhu, zdej pa kam bolj daleč :naughty:

post-12239-1185169316_thumb.jpg

Objavljeno

Rolbari na tanovi pa vidm da so mal drugačni od prejšnje al sam tko zgleda... Dej škljocni jih pa nalimej, da vidmo no.. :photo:

Objavljeno
Rolbari na tanovi pa vidm da so mal drugačni od prejšnje al sam tko zgleda... Dej škljocni jih pa nalimej, da vidmo no.. :photo:

Oj....to slikco sem imel na telefonu....če te zanima kak detajl sporoči, pa poslikam, ko bom doma...........mislim pa da ne paše od 06 letnika........ne me držat za besedo

post-12239-1185180198_thumb.jpg

Objavljeno
Odločam se za nakup Vare, verjetno bo kar stari model, za novejšega ne bo dovolj penezov :(

Mogoče kdo ve, da se prodaja kaj ugodnega? Kar je na avtonetu sem že prečekiral ta teden si moram pa še mal v živo zadeve pogledat...

LP

Mi lahko kdo pomaga, kaj lahko pričakujem, da bo treba zamenjat pri 40k km pri starem modelu poleg bencinske pumpe???

Objavljeno (popravljeno)

Amm probi definirat "star model":

- fergazerji, 5 prestav

- einspric, 6 prestav

- letnik bi pomagal, saj kot vidiš agregata nista ista, ostalo pa tako ali tako verjetno ni predmet tvojega vprašanja.

Zoolo

P.S.: Kolikor vidim razliko med mojimi rollbari in temi od CB1300 je razlika očitna, je pa vprašanje ali je samo drugače dizajnirano ali je dejansko plastika na 2007 modelu toliko drugačna, da stari ne pašejo na novo. Ahem, preden naprej razpredam, jaz imam Givijeve, ti na fotografiji pa so?

(vsak proizvajalec jih malo po svoje potegne)

Popravljeno . Popravil Zoolo
Objavljeno
Amm probi definirat "star model":

- fergazerji, 5 prestav

- einspric, 6 prestav

- letnik bi pomagal, saj kot vidiš agregata nista ista, ostalo pa tako ali tako verjetno ni predmet tvojega vprašanja.

Zoolo

P.S.: Kolikor vidim razliko med mojimi rollbari in temi od CB1300 je razlika očitna, je pa vprašanje ali je samo drugače dizajnirano ali je dejansko plastika na 2007 modelu toliko drugačna, da stari ne pašejo na novo. Ahem, preden naprej razpredam, jaz imam Givijeve, ti na fotografiji pa so?

(vsak proizvajalec jih malo po svoje potegne)

enako givi......je malce drugačen okvir (tako da verjetno tudi drugačni razmaki med vijaki),drugačne so plastike,spodnja zaščita......no,akrapo mi paše od 06,.....me pa zanima,kak bo za 07.....najlažje bi blo v kak tc poklicat,al pa da se dobimo, pa modrujemo ob kepci sladoleda......zoolo......napoli :naughty:

Objavljeno
Amm probi definirat "star model":

- fergazerji, 5 prestav

- einspric, 6 prestav

- letnik bi pomagal, saj kot vidiš agregata nista ista, ostalo pa tako ali tako verjetno ni predmet tvojega vprašanja.

Zoolo

P.S.: Kolikor vidim razliko med mojimi rollbari in temi od CB1300 je razlika očitna, je pa vprašanje ali je samo drugače dizajnirano ali je dejansko plastika na 2007 modelu toliko drugačna, da stari ne pašejo na novo. Ahem, preden naprej razpredam, jaz imam Givijeve, ti na fotografiji pa so?

(vsak proizvajalec jih malo po svoje potegne)

Star model = fergazerji, 5 prestav (l. 01)

:winkiss:

Objavljeno
Mi lahko kdo pomaga, kaj lahko pričakujem, da bo treba zamenjat pri 40k km pri starem modelu poleg bencinske pumpe???

Kaj menjava bencinske pumpe spada pod redno servisiranje ali se je pokvarila ?

Objavljeno
Kaj menjava bencinske pumpe spada pod redno servisiranje ali se je pokvarila ?

Mal sem se nerodno izrazil.. Motorja še nimam, odločam se za nakup. Ja menda naj bi bilo zaželjeno menjati pumpo....

Objavljeno

Ni nujno da bo šla črpalka k vragu, lahko ti bo prav fino delala še vrsto let.

Problem je ker so bile nekatere malce šlampasto sestavljene saj kontakti ne nalegajo na celotni površini, in zato jih požre prehitro.

Slišal sem že za primere ko delajo z njimi po 100.000km pa tudi za takšne ki jih menjajo na 30.000 km (smola pač).

Kaj moraš menjati na 40.000 km? Nič razen potrošnega materiala (olje, svečke, filtri....) moja Helga rine proti 80.000 in poleg omenjenega in bencinske pumpe nisem menjal nič.

Objavljeno
Oj....to slikco sem imel na telefonu....če te zanima kak detajl sporoči, pa poslikam, ko bom doma...........mislim pa da ne paše od 06 letnika........ne me držat za besedo

Maš ti res!! NE PAŠE. Sem jih kar en čas čakal za 07, 06 pa so imeli na zalogi, pa ni šlo.

Objavljeno

Yo CB1300, se bi lahko ja za kak Napoli zmenili, .... ideja je več kot prekleto dobra. :D

Hmm ostalo so pa že ostali odgovorili.

Pa pazte na retardirane človeške ribice v premikajočih se suhih akvarijih na cestah.

Zoolo :wacko:

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem glede moje Vare pravkar govoril s serviserjem, mi bod zamenjali akumulator in preventivno še regler.

Sicer proti koncu dopusta je motor dokaj normalno vžigal, na začetku ga je pa še ene parkrat malo biksal.

Sem si naredil tudi kable za lažje vžiganje, ker so tisti, ki jih imam za avto preveliki, te pa lepo pod sedež spravim :OK: .

Bodo prav prišli sigurno tudi v naprej.

Sem pa imel v Grčiji kr nekaj časa, ko sem čakal na trajekt in sem si dobro ogledal Varo letošnji letnik, so ga imeli Grški policisti. Motor je dobil zelo všečn zadek, predvsem mi je všeč, da ima vgrajene žmigavce in ne več ogromnih štrlečih žmigavcev kot moj, izpuhi so v osnovi isti kot so bili, samo zadnji pokrov je spremenjen (lepši oz. bolj trendovski).

Spodnja alu zaščita je tudi veliko bolj všečna in boljša kot pa tastre plastične.

Pa števci tudi nekak bolj padejo v oči, sem pa opazil, da so podobne dali kar na nekaj Hondinih motorjev.

V glavnem zelo lep motor, samo škoda, da ni shujšal vsaj za ene 50 .

Popravljeno . Popravil vulcan
Objavljeno

V glavnem zelo lep motor, samo škoda, da ni shujšal vsaj za ene 50 .

Objavljeno

Zame je pa malo prevelik... Bi probal z njim enkrat v močan dež. Še prej bi ga nažajfal!

Morda bi se pa mal' uskočil?

Potem bi bil taprav motor!!

Objavljeno
Ni nujno da bo šla črpalka k vragu, lahko ti bo prav fino delala še vrsto let.

Problem je ker so bile nekatere malce šlampasto sestavljene saj kontakti ne nalegajo na celotni površini, in zato jih požre prehitro.

Slišal sem že za primere ko delajo z njimi po 100.000km pa tudi za takšne ki jih menjajo na 30.000 km (smola pač).

Kaj moraš menjati na 40.000 km? Nič razen potrošnega materiala (olje, svečke, filtri....) moja Helga rine proti 80.000 in poleg omenjenega in bencinske pumpe nisem menjal nič.

Moja jih je imela kar nekaj čez 100k, pa sem menjal samo olje, filtre in svečke. Je pa res, da je bila iz prve generacije (letnik 99). Sedaj imam letnik 06, pa imam kar nekaj pripomb na kakovost setavnih delov. Sicer so malenkosti, ki pa lastnika lahko spravijo v slabo voljo. V mojem primeru gre za ponavljajoče se izpadanje plastičnega vodila verige iz ležišča in pa "oglodano" gumijasto zaščito pletenice sklopke, ki se drgne ob križ.

Skoraj večji problem pa mi predstavlja usklajevanje terminov obveznega servisa vsakih 6k v poletnih mescih. Letos sem bil že 4x tam.

Objavljeno

Bencinska pumpa crkne največkrat zato, če ti velikokrat zmanjka bencina in začne delovati v prazno :yes:

Objavljeno
V glavnem zelo lep motor, samo škoda, da ni shujšal vsaj za ene 50 .

Potem pa to ne bo več VARADERO in bi si raje izbral neki drug motor.

A potem GS 1200 tudi ni vec pravi GS, glede na to, da so ga kr precej oskubili v tezi napram GS-u 1150?

Veradero bi se zmeraj bil Varadero, samo 50 kg lazji :) .

Objavljeno
Skoraj večji problem pa mi predstavlja usklajevanje terminov obveznega servisa vsakih 6k v poletnih mescih. Letos sem bil že 4x tam.

Ej tole z 6000 kilometrskimi servisnimi intervali je popolna natega uvoznika. V večini Evropskih držav so redni servisi (menjava olja, filtra) predpisani na 12000km kar je možno videti v service manualu ki je namenjen pooblaščenim servisom in si ga je možno sneti z neta. V bistvu so vsi servisni intervali pri nas razpolovljeni.

Ne vem zakaj tako, mogoče imamo pa toliko drugačne klimatske razmere kot Nemci recimo.

Skratka tule gre uvozniku velik minus ko skuša z nategovanjem kupcev služiti denar. Jaz ga servisiram na 12000km je pa jeba če je motor nov in pod garancijo, potem nimaš kaj praskati.

A ti kljub veliki kilometraži nisi imel težav z bencinsko črpalko??

Objavljeno

Jaz sem tudi mojega prejšnjega Varaderota servisiral na 12000 km, pa je delal skoz brez problemov.

Tudi z bencin pumpo nisem imel problemov pa je imel motor že 56000 km.

Tega sicer servisiram po servisni (6000 km) zaradi tega, ker je še v garanciji potem ga bom pa na 12000 km.

Objavljeno
Jaz sem tudi mojega prejšnjega Varaderota servisiral na 12000 km, pa je delal skoz brez problemov.

Tudi z bencin pumpo nisem imel problemov pa je imel motor že 56000 km.

Tega sicer servisiram po servisni (6000 km) zaradi tega, ker je še v garanciji potem ga bom pa na 12000 km.

Oj, mislim da ob normalni uporabi ni neke potrebe servisa na 6000.....prej sem imel CBR 600,954,1000 in cb 1300............vse servisiral na 10000km.........le pri 1000rr sem moral vmes doliti 2dl olja.......pa še to verjetno zaradi tišanja na pisti

Ta vikend kruzal z polnonaloženo varo, tremi kufri in "prikolico".......sem pozitivno presenečen nad občutkom in oprijemom prednje gume v ovinkih ter smerne stabilnosti tudi pri 160km/h..........prvič vozil tako nalovdan motor

Objavljeno
Oj....to slikco sem imel na telefonu....če te zanima kak detajl sporoči, pa poslikam, ko bom doma...........mislim pa da ne paše od 06 letnika........ne me držat za besedo

A mi lahko zaupaš, kakšne nosilce za kufre imaš. kje si jih kupil in koliko so stali. Drugače pa imaš najhitrejšo barvo :naughty:

Objavljeno
A mi lahko zaupaš, kakšne nosilce za kufre imaš. kje si jih kupil in koliko so stali. Drugače pa imaš najhitrejšo barvo :naughty:

vse je givi program.....bova na PM...........kar se pa barve tiče...........mogoče mu črna bolj pristoji :krneki: Vsake oči majo svojga malarja

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!