Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Pomoč prosim!!!

Dam sem pripeljal varo l. 01, 47k km. Motor se pelje super, ampak če spustim gas mi pri 3000 obratov nazaj useka v auspuhu... in to kar konkretno... :blink: Najprej sem se ful ustrašil, do LJ mi je blo pa že zabavno :whistle: . To so menda ventili al fergazarji za naštelat ali kako??? Kdo ve mogoče???

In kolikšen je to približno strošek???

Hvala že vnaprej....

Ampka pelat se je pa užitek pa tud če seka.... :evilgrin:

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men tud poka včasih brez gasa po klancu navzdol, včasih mal bl poč pri ca. takih obratih, kot si napisal; ne obračam pažnju uopšte.

Ventili se nimajo kej štelat, dokler jih ne slišiš (do 100k km dvomim, da jih boš).

Aja, pa čestitam za motor

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoč prosim!!!

Dam sem pripeljal varo l. 01, 47k km. Motor se pelje super, ampak če spustim gas mi pri 3000 obratov nazaj useka v auspuhu... in to kar konkretno... :blink: Najprej sem se ful ustrašil, do LJ mi je blo pa že zabavno :whistle: . To so menda ventili al fergazarji za naštelat ali kako??? Kdo ve mogoče???

In kolikšen je to približno strošek???

Hvala že vnaprej....

Ampka pelat se je pa užitek pa tud če seka.... :evilgrin:

Nemorem ti točno odgovoriti,ker nevem ali je že einšpricer ali ima še vergazerje. Če je einšpricer se boš moral na to kar privaditi,če pa ima še fergazerja je potrebno samo malo vijake za mešanico zraka-bencina (CO) odpreti za ca 1/2 obrata tako da bo CO 2-3% (glej tehnične podatke) OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2001 letnik ima frgazerje (vsaj moj jih ma).

a tok simpl je to?

Nevem ali ima dva ali 4 cilindre namreč oba ali vse 4 vijake je potrebno enako odpreti-se pravi za ca 1/2 obrata in probat,če še seka na auspuh pa še za 1/2 obrata samo preveč se nesme odpreti ,ker se s tem odpiranjem doda gorivo v prostem teku in vedno,ko odvzameš gas porabi(posesa v mašino) malo večjo količino goriva,kar povzroči malo večjo porabo.Za ventile pa je bolje,ker takrat ko se peljemo navzdol(ko bremzaš z mašino)se ventili bolje hladijo.Pravilna nastavitev je z CO aparatom in po tovarniških podatkih,idealno je kadar povsem malo poklja OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Tudi meni poka (let. 01), pa sem mislil, da so to membrane (nekaj takega sem zasledil izmed prejšnjih postov - bolj na začetku). Če se kdo kaj več spozna na to, naj malo opiše za kaj se gre. Nisem bil na Honda servisu - moj serviser pa o tem ni nič vedu.

Hvala in lep pozdrav!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno stvar mogoče. če mi lahko nekdo razloži... Zakaj seka samo med vožnjo, na mestu v leru pa ne??? :?

Firbec... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal sem pregledoval tuje forume in vse bolj sumim, da je vzrok za moje pokanje tesnilo pri auspuhu. Je že imel kdo kakšne težave s tem, menda da to pri modelih iz Španije ni prav redkost???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, da dodam še svoj piskerček, ..... sicer :topic: ampak, ... a so na teh pokajočih Varah odprti rori ali originalni, ... morda bi tukaj začeli z iskanjem preden mašine podremo do konca pol bojo pa spet vrečke delov ostale v garaži? :hmm:

No ja letnik 2005, z einšpricem pa pol odprtimi rori itaQ, da mi seka, ampak je pa lepo za slišat pa štima med vožnjo je prava pa še ....

Ehhh,

Zoolo :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpuh? tesni? aa. pušča. razlog za pokanje morda?

Je lahko eden od razlogov.

Tudi meni prav prijetno brbota za hrbtom po klancu navzdol, ampak to je normalno...

V idealnem primeru motor ne sme spuščati nobenih zvokov iz izpuha, ko zaviraš z motorjem. Pri odprtih izpuhih to zeloooo redko slišiš. Če pa samo brbota, pa ni sile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, jst sm se odloču, da bom od zdej naprej tud dol po klancu vozu z gasom, pa bo :kva1:

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je ze tastara Vara pokala cez izpuh, ko si se po klancu dol peljal brez gasa in prav tako mi tanova.

Je pa res, da sem imel na obeh odprte auspuhe, kar se sigurno pozna.

Ker pri tanovi, ce dam v izpuhe dusilce je pokanja bistveno manj oz. skoraj nic.

Sicer pa motor mora sekat in brnet drugace je brez veze .) .

Popravljeno . Popravil vulcan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

izpuh? tesni? aa. pušča. razlog za pokanje morda?

Ja to je vzrok za moje pokanje. Potrebno je zamenjati tesnilo pri auspuhu, ker vleče notri zrak in zato konkretno vseka, ko spustim gas. V glavnem v ponedeljek bo to rešeno... več kot 50 EUR naj ne bi stalo.

Sem pa glede na to, da ima motor že 47k km, danes odločil pregledat kontakte na bencinski črpalki. Meni se zdijo u redu, če mi lahko s pomočjo slikc kdo kaj več pove???? :blink:

post-7973-1186759697_thumb.jpg

post-7973-1186759746_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem jo v tej fazi zamenjal.

Če se furaš bolj po okoliških državah itak ni panike saj lahko kljub odpovedi najdeš rešitev če ne drugega se zapelješ na prvi Honda servis. ČE se pa rad ozreš tudi po kakšni bolj eksotični destinaciji potem je bolje zamenjati malo prej kot kje bogu za hrbtom obujati črpalko v življenje ali kje sredi Albanije iskati primerno cevko za bypass.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je vzrok za moje pokanje. Potrebno je zamenjati tesnilo pri auspuhu, ker vleče notri zrak in zato konkretno vseka, ko spustim gas. V glavnem v ponedeljek bo to rešeno... več kot 50 EUR naj ne bi stalo.

Sem pa glede na to, da ima motor že 47k km, danes odločil pregledat kontakte na bencinski črpalki. Meni se zdijo u redu, če mi lahko s pomočjo slikc kdo kaj več pove???? :blink:

Malo so že pošvasani in prav lahko ti pumpa odpove (tam kjer je najmanj treba). Ne vem sicer, kako je z Varo, ampak jaz sem na @ vedno imel kratko cevko premera 10 mm. V slučaju odpovedi pumpe, bi samo prebrikal dovodno in odvodno cevko. S polnim tankom se lahko voziš cca 150 km, če pa pade nivo v rezervarju pod polovico, torej pod nivo vplinjačev, je pa konec. Predlagam ti, da poskusiš s kakšno preventivno rešitvijo črpalke! (kondenzator, ali pa dodaten rele...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozna kdo mogoče še kakšno drugo rešitev glede bencinske pumpe razen te od Letečega, ki je zelo zanimiva in ugodna??

Kaj pa glede obnove platine, ki se omenja par strani nazaj???? Kdo probal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem iskal opcije za obnovo kontaktov in na enemu od forumov dobil le tale odgovor

Ni primerljivo po velikosti, bi pa bilo za vprašat. Namreč, kontakte za el viličarje izdeluje oziroma obnavlja Janez Svetek iz Lavrice pri LJ.

Lahko ga vprašaš jaz se potem ko sem montiral vakumsko nisem več ukvarjal z tem.

Mi je pa zdajle padlo na pamet še nekaj, kaj če bi celotno črpalko vezal preko nekega releja tako da bi se vklapljala preko tega releja in tudi če kontakte na vsake toliko let skuri ga enostavno zamenjaš za drugega (strošek par evrov). Ker nisem preveč dobro električno podkovan in zdajle iz glave ne vem kako je sploh ta črpalka priklopljena jo bom ob prvi priliki odprl in prečekiral zadevo pri kakem štromarju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem iskal opcije za obnovo kontaktov in na enemu od forumov dobil le tale odgovor

Ni primerljivo po velikosti, bi pa bilo za vprašat. Namreč, kontakte za el viličarje izdeluje oziroma obnavlja Janez Svetek iz Lavrice pri LJ.

Lahko ga vprašaš jaz se potem ko sem montiral vakumsko nisem več ukvarjal z tem.

Mi je pa zdajle padlo na pamet še nekaj, kaj če bi celotno črpalko vezal preko nekega releja tako da bi se vklapljala preko tega releja in tudi če kontakte na vsake toliko let skuri ga enostavno zamenjaš za drugega (strošek par evrov). Ker nisem preveč dobro električno podkovan in zdajle iz glave ne vem kako je sploh ta črpalka priklopljena jo bom ob prvi priliki odprl in prečekiral zadevo pri kakem štromarju.

Mogoče bi pa stric Janez tudi glede tega znal kaj pomagati...

Sem izbrskal podatke

SVETEK JANEZ s.p. - POPRAVILO IN SESTAVLJANJE STIKALNIH ELEMENTOV

Ime in priimek: SVETEK JANEZ

Naslov: DOLENJSKA CESTA 351, LAVRICA

Posta in kraj: 1291 ŠKOFLJICA

Telefon: 01 286 35 38

SKD šifra dejavnosti: DL/31.620

Spletna stran:

Dejavnost: PROIZVODNJA RAZLIČNIH ELEKTRIČNIH STROJEV IN NAPRAV, KOT SO POSPEŠEVALNIKI DELCEV, SIGNALNI GENERATORJI, DETEKTORJI MIN...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi pa stric Janez tudi glede tega znal kaj pomagati...

Sem izbrskal podatke

SVETEK JANEZ s.p. - POPRAVILO IN SESTAVLJANJE STIKALNIH ELEMENTOV

Ime in priimek: SVETEK JANEZ

Naslov: DOLENJSKA CESTA 351, LAVRICA

Posta in kraj: 1291 ŠKOFLJICA

Telefon: 01 286 35 38

SKD šifra dejavnosti: DL/31.620

Spletna stran:

Dejavnost: PROIZVODNJA RAZLIČNIH ELEKTRIČNIH STROJEV IN NAPRAV, KOT SO POSPEŠEVALNIKI DELCEV, SIGNALNI GENERATORJI, DETEKTORJI MIN...

Še GSM: 041/613-018

Sem že govoril z gospodom in pravi, da se da kontakte pobrusit in na novo nalotat gor. Strošek je zanemarljiv, ampak on ima malo mehkejši material za te zadeve. Je kdo kaj bolj tehnično podkovan glede tega oziroma kakšne izkušnje....

Ima kdo mogoče rabljeno pumpo in je ne rabi več, da bi mu dal za probo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!