Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Bom jaz jo dol snel ob priliki in jo dal kot poskusnega zajčka :)

Itak jo imam zdaj gor samo kot rezervo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to še model s frgazerji, potem ca. 150 EUR

Moja je brez frgazerjev je novi model z ajnšpricem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobu motor iz servisa, ker so mi zamenjali regler in akumulator.ž

Sedaj pa vžiga brez problema :worship: .

Upam, da bo tako ostalo naprej.

Sem se pa zadnje čase precej vozil po neurejenem terenu, pa moram reči, da edino če je sipek makedam, da ni utrjen, je sprednji konec dokaj nemiren in se pogreza, drugače se pa Vara kr dobro pelje po kakšnih gozdnih kolovozih in makedamih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp vsem.

Prebral sem vseh 66 strani foruma :naughty: , ampak ko prideš do konca se rado zgodi da pozabiš kaj je pisalo na začetku :headbang: . Še enkrat pa se mi ne da spet vsega brat, zato prosim ne pošiljajte me na vnovično branje :grrr .

V motosvetovemu katalogu motociklov sem primerjal različne letnike varic med sabo pa mi še vedno neki ni jasno.

Letnik 2001 ima 5 prestav, fergazrje + staro mehkejše vzmetenje + made in japan

Letnik 2003 ima 5 prestav, i.e. + kakšno vzmetenje?? + made in spain ali japan??

Letnik 2004 ima 6 prestav, i.e. + kakšno vzmetenje?? + made in spain

Letnik 2005 ... naprej mi je pa spet jasno vse.

Prosim da me kdo dopolni oz. popravi če sem kaj narobe napisal.

Pa še neki me zanima ... ali je med vami kakšen junak, ki si je varico kupil kot svoj prvi motor? In če je kak tak med vami, kako hitro si se privadil na motor? Ti je zaradi svoje velikosti povzročal kaj težav? Pa še neki za izkušene bikerje :lol: A bi odsvetovali varo za prvi motor in bi blo bolj primerno začeti z manjšim (transalp, pegaso, f650gs,...)?

Koliko vas pa kaj pride registracija letno? zavarovanje + cestnina? A priznajo strici na zavarovalnici kaj bonusa, če imaš že avto pri njih zavarovan in tam -50%?

Hvala vsem za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede vzmetenja - mislim, da je 2001 zadnji model s premehkim vzmetenjem;

glede velikosto in okretnosti - ni panike, ko enkrat spelješ; zna pa biti malo velika v počasnem prometu v mestih. rollbari - obvezno

Zakaj pa je ne bi imel kot prvi motor?

Kar se zavarovanja tiče pa se obrni na zavarovalnico, bodo najbolj vedeli ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo na stari Vari namontirano MRA nastavljivo šipo ? Zanima me kako se obnese in če bi dal en krog za sprobat, če je kje okoli Lj. ali Litije :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še neki me zanima ... ali je med vami kakšen junak, ki si je varico kupil kot svoj prvi motor? In če je kak tak med vami, kako hitro si se privadil na motor? Ti je zaradi svoje velikosti povzročal kaj težav? Pa še neki za izkušene bikerje :lol: A bi odsvetovali varo za prvi motor in bi blo bolj primerno začeti z manjšim (transalp, pegaso, f650gs,...)?

Koliko vas pa kaj pride registracija letno? zavarovanje + cestnina? A priznajo strici na zavarovalnici kaj bonusa, če imaš že avto pri njih zavarovan in tam -50%?

Hvala vsem za odgovore.

Najprej naj povem, da sem se Varadera, ko sem ga prvič videl zaradi njegove velikosti kar malo ustrašil. Vendar pa mi je njegova slika ostala v spominu in prerasla v željo po njem.

Sicer sem imel imel za začetek namen kupti CBS 600, vendar sem se po pogovoru s trgovcem odločil za Varadero.

Lansko leto sem ga meseca Januarja naročil in ga aprila dobil. Meseca maja pa sem naredil ispit za A.

V lanskem letu sem prevozil 11000 km, letos pa jih imam nekaj čez 12000.

Do sedaj z motorjem nisem imel nobenih težav, mogoče me malo moti glasnost menjalnika pri prestavljanju v prvo prestavo.

Imel pa sem ga tudi na tleh in to dvakrat obakrat s sopotnico. Ampak ta dva padca nista pustila (razen malo opraskanega ščitnika rok in stranskeg akovčka) na motorju nobenih posledic saj sta se primerila skoraj na mestu. Motor je na mestu precej štorast, vendar pa je ko greš malo hitreje vožnja z njim prava pesem in samo uživanje.

Z motorjem sem zelo zadovoljen in vedno ko ga vidim si mislim to, to je motor zame. Varadero je pač motor, ki je narejen za moje oči.post-10857-1187939178_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varaderota se samo ustrašit ne smeš pa vidiš, da je čista ovčka v volčji preobleki.

Na mestu ga moraš ornk za roge zagrabit pa bo tudi priden.

Motor je zakon!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varaderota se samo ustrašit ne smeš pa vidiš, da je čista ovčka v volčji preobleki.

Na mestu ga moraš ornk za roge zagrabit pa bo tudi priden.

Motor je zakon!!!

Ja sej ko sem ga že prvič videl sem rekel WAW ... potem sem si vsaj še 3x premislil, a vedno se vračam nazaj temu motorju ker je estetsko popoln, moč motorja je idealna, primeren je za daljše izlete za dva...ni boljšega. Želim si model z tršim vzmetenjem, ker mi je bil največji minus to da je stari model malenkost premehek. Imel bi tudi 6 prestav ampak to je že letnik 2004, za katerega bom naslednje leto z 5000€ še vseeno prekratek. Upam da bo dovolj vsaj za en dokaj soliden letnik 2003.

Gledal sem v TC-ju uno modro varo letnik 2003 z roll bari in mi je bla ful všeč. (samo malo draga je) A je kdo opazil kakšne pomankljivosti na tem motorju? Jaz jih niti nisem ... res pa je da moje oko ni izkušeno za ocenjevanje motorjev.

Niti se mi ni zdela tako zelo velika ... res je da je orng motor ampak daleč od kakšne velike krave (no dobro kakšen lastnik cestne rakete bi se mogoče lahko tako izrazil). Mislim, da bi bla kr primerna za mojo višino/težo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozimi nabavil novo Varo letnik 2006. Pred tem imel Suzukija Marauder VZ800. Moram reči da mi je bilo prve dni krepko žal, da sem zamenjal. Suzuki je imel zelo nizko težišče in seveda kot tak krasen za vožnjo "od kafiča do kafiča". Vara pa taaakoo nestabilna in okorna, sploh če jo je bilo treba med kakimi ovirami "na roke" poriniti nekaj metrov naprej ali bogsiganedaj nazaj. No sedaj vem - prisloniš si jo ob kolk - pa gre.

Kar se pa vožnje na daljše razdalje tiče (max. 950 km v enem dnevu in brez km avtoceste)- milina. Bil seveda utrujen, ne pa "ubit".

Hrbtenice več nimam tiste taprave, vendar moram potrkati :headbang: ; :worship: manj jo občutim kot pa v avtu. Vodljivost motorja - BP :worship:

Kar se centralnega stojala tiče - ne morem reči, da me je pri 80 kg in še nekaj veliko v hlačah, a imam kar probleme da ga nanj postavim. Takole obložen ima že preko 300 kg.

Imam povišano Givijevo vetrobransko steklo, ki mojim 182 cm povsem ustreza. Veter dobim samo v vrh čelade.

Poizkusil sem motor tudi po pohorskem makadamu. Imam občutek, da tudi v mehkem pesku motor drži smer. Seveda pretiraval nisem.

Skratka s to tehniko sem zadovoljen, pa še lepa je. Mar ne :naughty:

post-14530-1187970369_thumb.jpg post-14530-1187970281_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo na stari Vari namontirano MRA nastavljivo šipo ? Zanima me kako se obnese in če bi dal en krog za sprobat, če je kje okoli Lj. ali Litije :?

Če ti ni predaleč pripeljat se do Iga, oz. še 5 km v hrib, se lahko oglasiš pri meni in pogledaš in probaš .) .

Pošlji mi PM, če te zanima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se pa vožnje na daljše razdalje tiče (max. 950 km v enem dnevu in brez km avtoceste)- milina. Bil seveda utrujen, ne pa "ubit".

950 km? mučenje :surrender: ; zame, do 600 km (pa še to ne več dni zapored) in je mera polna.

Sicer pa (realno) naredim povprečno okrog 300 km/dnevno (res pa da se nikoli skroraj ne vozim po dobrih cestah).

Lep, lep; ampak je stari model še lepši :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

950 km? mučenje :surrender: ; zame, do 600 km (pa še to ne več dni zapored) in je mera polna.

Sicer pa (realno) naredim povprečno okrog 300 km/dnevno (res pa da se nikoli skroraj ne vozim po dobrih cestah).

Lep, lep; ampak je stari model še lepši :evilgrin:

:yes: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam povišano Givijevo vetrobransko steklo, ki mojim 182 cm povsem ustreza. Veter dobim samo v vrh čelade.

Poizkusil sem motor tudi po pohorskem makadamu. Imam občutek, da tudi v mehkem pesku motor drži smer. Seveda pretiraval nisem.

Skratka s to tehniko sem zadovoljen, pa še lepa je. Mar ne :naughty:

post-14530-1187970369_thumb.jpg

Ne zameri Copricorn! Men' je grda kot hudič. Verjamem pa, da je funkcionalna.

Kaj pa "obnašanje" pri večji hitrosti?

Jaz imam neko neoriginalno, povišano čudo, pa se obnaša, kot bi se z odprtim parazolom vozil.

Prejšnjo, katero sem zdizajniral in naredil sam, pa se je šla v veter kakor kladu'! (Aerodinamika!!!)

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

950 km? mučenje :surrender: ; zame, do 600 km (pa še to ne več dni zapored) in je mera polna.

Sicer pa (realno) naredim povprečno okrog 300 km/dnevno (res pa da se nikoli skroraj ne vozim po dobrih cestah).

Lep, lep; ampak je stari model še lepši :evilgrin:

No saj take ture (900+)ni vsak teden za ponavljat. Poizkusiš pa le, kako to lahko izgleda :rolleyes:

Kar se pa okusov tiče - vsake oči imajo svojega malarja :beer2: in tako naj bo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne zameri Copricorn! Men' je grda kot hudič. Verjamem pa, da je funkcionalna.

Kaj pa "obnašanje" pri večji hitrosti?

Jaz imam neko neoriginalno, povišano čudo, pa se obnaša, kot bi se z odprtim parazolom vozil.

Prejšnjo, katero sem zdizajniral in naredil sam, pa se je šla v veter kakor kladu'! (Aerodinamika!!!)

Hm, kaj je grdo in kaj je lepo? To je hvala bogu stvar subjektivne ocene, in prav je tako. Kaj bi le bilo, če bi vsem moškim bile všeč ženske tipa ala Polonca Dobrajc, recimo?!

Kar se pa obnašanja motorja pri večjih hitrostih tiče - tu mislim tam nekje 150 do 170 km/h, ne verjamem da kdo na daljše razdalje vozi hitreje s takim motorjem - ščit ne deluje moteče, ni šumov, ni čutiti turbolenc. Če pa še malce "potegnem glavo med ramena", pa že skoraj izgubiš občutek za hitrost.

Razen ene zadeve! Ne priporočam zatemnjenega stekla, posebej če ima voznik na čeladi tudi zatemnjen vizir, ali pa ob uporabi temnejših sončnih očal. Tudi v nočnem času, ko se je potrebno skriti za steklo, deluje moteče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, kaj je grdo in kaj je lepo? To je hvala bogu stvar subjektivne ocene, in prav je tako. Kaj bi le bilo, če bi vsem moškim bile všeč ženske tipa ala Polonca Dobrajc, recimo?!

Kar se pa obnašanja motorja pri večjih hitrostih tiče -...

Copricorn!

Imam občutek, kot da sem te s svojim "govejim" okusom prizadel, a to niti pod razno ni bil moj namen. Povedal sem pač tisto, kar je v okviru mojega estetskega razpona in upam, da mi tega ne zameriš... Kot si rekel;

"Kaj bi pa bilo, če bi bile vsem (npr. črne) punce) vsem všeč"?

Funkcionalnost je pomembna! Okusi pa so stvar okusa.

Uživaj v vožnji in srečno na asfaltu ti želim!!!

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Copricorn!

Imam občutek, kot da sem te s svojim "govejim" okusom prizadel, a to niti pod razno ni bil moj namen. Povedal sem pač tisto, kar je v okviru mojega estetskega razpona in upam, da mi tega ne zameriš... Kot si rekel;

"Kaj bi pa bilo, če bi bile vsem (npr. črne) punce) vsem všeč"?

Funkcionalnost je pomembna! Okusi pa so stvar okusa.

Uživaj v vožnji in srečno na asfaltu ti želim!!!

Po nepotrebnem skrbiš. Nisi me prizadel, niti najmanj. Prej nasprotno, TVOJE mneje spoštujem. Mimogrede, tvojo spletno stran z užitkom prebiram.

Hvala za lepe želje, enako Tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ima mogoče kdo na stari Vari namontirano MRA nastavljivo šipo ? Zanima me kako se obnese in če bi dal en krog za sprobat, če je kje okoli Lj. ali Litije :?

Kaj misliš pod "staro"??

Zdej je tko:

-tanova

-tastara

-najbol tastara

:grim

jest jo mam na tastari... :) v litiji B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam varo letnik 01 in mi je parkrat, ko sem prestavil iz tretje v drugo motor crknil. Sicer se pogosto pojavljal zvok, ko da bo crknil, ampak mu večinoma "znese", crnkil mi je dvakrat. To se večinoma dogaja, ko je tank čez polovico, in me zanima, če to bencinska črpalka že kaj namiguje (48kkm slike kontaktov so par postov nazaj)???

Če želim motor ponovno zalaufat ni nič od njega, moram vzeti ključ ven, potem pa vžge. To se mi je tudi že parkrat zgodilo, ko sem speljeval in mi je crknil, pol pa ključ ven in vse v redu... A je to kaj narobe s HISSom ali kaj podobnega???

:blink: :?

Popravljeno . Popravil CPU
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam (visina cca 186 cm)na svoji Vari (l.05) originalno sipo in v najnizjem polozaju in se mi zdi, da se mi najbolje ustreza.

Sem jo imel nekaj casa dvignjeno, pa se mi zdi, da je potem bilo prevec vrtincev okrog celade.

Sedaj mi glih prav piha, edino pri hitrostih nad 180 km/h se moram rahlo naprej sklonit, da se skrijem za sipo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!