Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Razlika je v barvah in zadnji modeli imajo HISS- ključavnico ki menja kode ( men se zdi da so to vse razlike ta prvih modelov )

predvsem me zanima model L 2002 a se je že na tem modelu naredilo kaj na porabi goriva...ali kakšna druga "izboljšava"

imam nekaj nagledano pa me zanima :naughty:

Objavljeno

Na porabi goriva se je začelo delati leta 2003 prav tako so prve vidnejše spremembe na vzmetenju prišle ven s tem modelom.

NE vem zakaj bi se obremenjeval s porabo goriva. RAzlika med novim in starim modelom je cca. 1l/100km. Če letno narediš 20.000km je končna razlika v ceni nekje okrog 200EUR, za razliko med starim in novim modelom boš plačal cca. 2.000 EUR več kar pomeni da se ti bo razlika povrnila šele po 10 letih.

ODloči se za tistega ki ti je bolj všečen ali misliš da ti bo bolje služil za tvoje potrebe.

Objavljeno
Ko sem imel še varo sem fural samo z anakee in ko sem probal tourance se je motor obnašal tako kot bi bila guma premehka in je plaval, sem bil prisiljen zamenjati, sedaj sem iste gume nataknu na bmw in je čist ql!

Na Afriki sem fural Anakee in sem bil super zadovoljen z njimi! Za Varo so pa rekli, da se ne obnesejo, ker naj bi bil pretežek motor. Ti pa praviš, da so tourance bolj mehke, kot anakee :hmm: :? A si jih kaj bolj moral pumpat, kot recimo touranske? Jaz sem na afriki moral dodat cca 10%. Kako pa so se ti v vožnji obnesle Anakee?

Objavljeno
Na Afriki sem fural Anakee in sem bil super zadovoljen z njimi! Za Varo so pa rekli, da se ne obnesejo, ker naj bi bil pretežek motor. Ti pa praviš, da so tourance bolj mehke, kot anakee :hmm: :? A si jih kaj bolj moral pumpat, kot recimo touranske? Jaz sem na afriki moral dodat cca 10%. Kako pa so se ti v vožnji obnesle Anakee?

Do sedaj sem še vsako gumo (mišelin, metzeler) furov do roba tako da s tem nisem mel kakšnih posebnih težav!

Edino tiste kot sem napisal zadnjič, da sem moral zamenjati metzeler že po 200km.

Zaradi pumpanja se pa ne obremenjujem preveč, mam sistem ko se motor začne kaj čudno obnašat jih napumpam pa pred kakšnimi dalšimi turami, drugač pa ne gledam!

Objavljeno
A kdo ve kako je z verigo odmične gredi in napenjalci, po nekaterih informacijah naj bi se preventivno menjala na 100.000km vendar so mi na As-u rekli da ni potrebe menjati karkoli na tej kilometraži, da se veriga že sliši ko je v riti in da lahko kljub temu čisto normalno voziš še nekaj časa.

Zdaj sem pa v dvomih, nočem zabiti 500EUR za breveze kot tudi nočem ostati kje bogu za hrbtom zaradi okvare.

Ima mogoče kdo izkušnje s tem?

Kaj maš že 100tkm na puklu :naughty:

Objavljeno

Mah, preveč dinarjev v žepu, pol bi pa kr neki menjal. :evilgrin:

Objavljeno
Mah, preveč dinarjev v žepu, pol bi pa kr neki menjal. :evilgrin:

Robi ne dinarjev, OJROV :kva2:

Objavljeno
Kaj maš že 100tkm na puklu :naughty:

100kkm še ne 80kkm jih je pa res.

Sem se v torek ustavil pri Barboriču pa je rekel da verige res ni potrebno menjati, da je pa dobro zamenjati napenjalce.

Objavljeno

Takole je sedaj s kontakti. Mojster je rekel da ne bo šlo ker je zadeva premajhna in prenežna da bi se lahko karkoli delalo.

Jutri bom izmeril pritisk originalne črpalke da sploh vemo kje smo oziroma kakšen pritisk naj bi nadomestna črpalka imela.

Objavljeno
Takole je sedaj s kontakti. Mojster je rekel da ne bo šlo ker je zadeva premajhna in prenežna da bi se lahko karkoli delalo.

Sej sem vedel, da je prelepo, da bi blo res... :headbang:

Objavljeno

CPU počakaj do konca tedna, mislim da imam boljšo rešitev v žepu.

Objavljeno

Včeraj mi je nekako uspelo izmeriti pritisk originalne črpalke (samo ne spraševat po kakšni metodi :whistle: ) in ta znaša 0,21bar oziroma 3 psi.

Sem pa opazoval iskrenje med kontakti in lahko rečem da me čudi da je sploh zdržala 80.000km in je ni hudič vzel že prej.

Zdaj vsaj vemo kakšno črpalko iščemo drugače se lahko zgodi da montiraš črpalko s še enkrat večjim tlakom kot potrebno, kar pa vsekakor ni dobro.

Jaz sem se odločil za tole opcijo Nemškega proizvajalca HUCO http://www.gowerlee.dircon.co.uk/HUCO.html

Part No: Pressure Flow Fuel Union

133000 3.6 PSI 120 L/HR (32 GAL/HR) 8mm pipe

Tule jo dobim za 90EUR skupaj s poštnino, čakam pa še odgovor direktno s tovarne kjer upam da bo cena malce bolj ugodna. Črpalka se mi zdi kar primerna in je opremljena tudi z ''cut off'' sistemom kar je bistvenega pomena. Razlika v tlaku je dovolj majhna da ne bi smelo biti kakršnih koli težav.

Nekaj fantov z Varadero foruma jo ima že montirano in jo uporabljajo že nekaj let tako da če kdo hoče se mi lahko pridruži pri naročilu, če ne drugega morda dobimo kak količinski popust in nekaj malega prihranimo na poštnini.

Objavljeno

Leteči, kako to da si se odločil še za to varianto, a nisi že rešil zadevo z vakumsko pumpo??

Objavljeno

Leteči, a je ta črpalka električna ali vakumska :?

Objavljeno

Ta je električna.

Saj vakumska dela samo ima eno hibo, zadnja dva litra rezerve ne dela tak kot bi morala, je čutiti pomanjkanje goriva. Kolikor sem bral po forumih imajo nekateri težave tudi z vakumskimi od Africa Queen, baje je tukaj neka fora za uplinjanjem goriva.

OK če priznam bi bila večina zadovoljna z njo, sam kar se motorja tiče sem perfekcionist in zato sem se malce ozrl še po drugih opcijah.

Objavljeno
Ta je električna.

Saj vakumska dela samo ima eno hibo, zadnja dva litra rezerve ne dela tak kot bi morala, je čutiti pomanjkanje goriva. Kolikor sem bral po forumih imajo nekateri težave tudi z vakumskimi od Africa Queen, baje je tukaj neka fora za uplinjanjem goriva.

OK če priznam bi bila večina zadovoljna z njo, sam kar se motorja tiče sem perfekcionist in zato sem se malce ozrl še po drugih opcijah.

Si razmišljal o Pierburg pumpi? Meni je na @ delala brezhibno! Ne vem pa, kako je s pritiski, oz, pretokom!

http://www.andreeweb.de/Motorrader/Einbau_...-pumpe_der.html

Poglej si tole, mogoče bo kaj uporabnega

Objavljeno

V principu je vsaka črpalka dobra če je le pritisk nekje v enih normalnih mejah glede na originalno, aja pa imeti mora cut off.

Cene za črpalke pa so več ali manj enake, zavisi le to katera izvedba je boljša da ni potrebno kakih predelav glede priklopa in montaže same črpalke.

Vseeno mi je bolj všeč HUCO črpalka ker ima vse električne kable zaščitene da do njih ne pride voda, medtem ko ima Pierburg vse na prostem, če prav vidim.

Jutri jo naročim potem pa poročam o rezultatih.

Objavljeno

Že kar nekaj povedano o gumah na Vari, pa me kljub temu zanimajo vaše iskušnje oz. koliko je kdo prevozil km. s takšno ali drugačno znamko gum (spredaj...zadaj) leteči, tebi že vnaprej hvala :worship:

Objavljeno
Že kar nekaj povedano o gumah na Vari, pa me kljub temu zanimajo vaše iskušnje oz. koliko je kdo prevozil km. s takšno ali drugačno znamko gum (spredaj...zadaj) leteči, tebi že vnaprej hvala :worship:

Metzeler Tourance zadaj zdržala 12.500km, spredaj ima zdaj 14.500km, ampak jo bom zamenjal, ker ga trese.

Sem naredil napako, ampak zdaj vem, ko menjam, menjam obe hkrati in imam mir.

Drugače pa nimam kaj rečt čez znamko in model te gume.Gre do podna! :evilgrin: :whistle:

Objavljeno
Metzeler Tourance zadaj zdržala 12.500km, spredaj ima zdaj 14.500km, ampak jo bom zamenjal, ker ga trese.

Sem naredil napako, ampak zdaj vem, ko menjam, menjam obe hkrati in imam mir.

Drugače pa nimam kaj rečt čez znamko in model te gume.Gre do podna! :evilgrin: :whistle:

Metzeler tourance je zakon tako glede obrabe kot tudi obnašanja na cesti. ZELOO PRIPOROČLJIVA!!!!!!!

Objavljeno

Ne pravim, da je Metzeler Tourance slaba guma, vendar pa tudi ni tako zelo odlična kot jo nekateri želijo prikazati (tudi na nekaterih testih to ugotavljajo...). Sem peljal od kolega varo z tourance gumami pa nisem imel najboljšega občutka.

Jaz imam gor Dunlop 607 in po 3k km nimam pripomb, tudi v deževnem vremenu se dobro obnesejo (sprobane v črnem torku letošnjega septembra :krneki: ). Sicer naj bi bila mehkejša guma in ne zdrži toliko kot konkurenca, ampak me to ne moti preveč.

Objavljeno
Že kar nekaj povedano o gumah na Vari, pa me kljub temu zanimajo vaše iskušnje oz. koliko je kdo prevozil km. s takšno ali drugačno znamko gum (spredaj...zadaj) leteči, tebi že vnaprej hvala :worship:

Jaz prisegam na Tourance, nekako še bolje se mi je obnesla Metzeler Enduro 4 predvsem kar se obrabe tiče pa vendar jo je težko dobiti pri vulkanizerjih.

Sicer sem pa lani bral test gum in kot testni motor je bil uporabljen Varadero, zmagovalec je bil Dunlop 607 tako da velja razmisliti tudi v tej smeri.

Objavljeno
Metzeler tourance je zakon tako glede obrabe kot tudi obnašanja na cesti. ZELOO PRIPOROČLJIVA!!!!!!!

Vprašanje se je bolj nagibalo koliko prevozite km do menjave :naughty:

Objavljeno

Men se pa zdi da nobena guma ki je namenjena za ta motor ne more bit slaba, pa tudi ne vem če se najde kakšen junak ki bi te gume izkoristil 100% razen morda kakšnega moto gumarskega testnega voznika .)

Objavljeno

Od katerega letnika so v Vare začeli vgrajevati HISS-sistem :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!