Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Od katerega letnika so v Vare začeli vgrajevati HISS-sistem :rolleyes:

Konec 2001

Popravljeno . Popravil sayo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je padlo prvih nekaj km, sicer bolj spoznavne in bolj umirjene vožnje brez ekstremov nekaj solo nekaj v dvoje, pač našim kolovozom primerno. In kot prvo sem seveda napolnil zadevo do vrha da vidim kako smo požrešni- če je to res ali pa so samo natolcevanja. Po prevoženih 342 km se mi je prižgala lučka, ko je bil postavljen na tačko, kar mi je dalo vedet da bo treba natočit in :naughty: polnim z mešanimi občutki in se zadeva ustavi na 19,2 L polno ne gre not niti kapljica in kaj to pomeni ...poraba po izračunu 5,6L ....se pravi pri čisto normalni umirjeni vožnji je poraba več kot solidna..vse ostalo pa je poezija :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počakaj do naslednje sezone, ko se boš motorja malo navadil in ga boš začel malo bolj tišat.

Mi boš potem povedal, če še imaš porabo 5,6 l/100km. :evilgrin:

Meni poraba redko po 6 l pade, večino časa se giblje med 6,5 in 7 l.

Gume mi pa zdržijo cca 11.000 - 13.000 km zadaj, spredaj pa ponavadi enkrat več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je govora o porabi Varader vam na ogled pošiljam eno tabelo v kateri je spremljana poraba čes letošnjo sezono.

Zadnjo gumo sem zamenjal po 12000 km, prednja pa je tudi opravila svoje in bo zamenjana čez zimo.

raza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počakaj do naslednje sezone, ko se boš motorja malo navadil in ga boš začel malo bolj tišat.

Mi boš potem povedal, če še imaš porabo 5,6 l/100km. :evilgrin:

Meni poraba redko po 6 l pade, večino časa se giblje med 6,5 in 7 l.

Gume mi pa zdržijo cca 11.000 - 13.000 km zadaj, spredaj pa ponavadi enkrat več.

Maš prav :hmm: .....razen ali pa tudi ne, če bo stopil nov zakon v veljavo s temi ciframi :slap: bo verjetno poraba ostala pod 6L :naughty: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko je govora o porabi Varader vam na ogled pošiljam eno tabelo v kateri je spremljana poraba čes letošnjo sezono.

Zadnjo gumo sem zamenjal po 12000 km, prednja pa je tudi opravila svoje in bo zamenjana čez zimo.

raza

Date Milage Fuel amount Distance Costs Liter Total costs Consumption Tank filled completely?

30.9.2007 13374 21 383 1 21 5,5 Yes

30.9.2007 12991 17,8 306 1 17,8 5,8 Yes

23.9.2007 12685 20,91 354 1,004304 21 5,9 Yes

3.9.2007 12331 21,25 389 1,034824 21,99 5,5 Yes

2.9.2007 11942 20,7 390 1,034783 21,42 5,3 Yes

2.9.2007 11552 17,39 304 1,035078 18 5,7 Yes

19.8.2007 11248 17 310 1,037059 17,63 5,5 Yes

19.8.2007 10938 14,03 242 1,037063 14,55 5,8 Yes

15.8.2007 10696 16 297 1,036875 16,59 5,4 Yes

7.8.2007 10399 18,72 361 1,388889 26 5,2 Yes

6.8.2007 10038 16,36 332 1,191931 19,5 4,9 Yes

5.8.2007 9706 14,71 302 1,189667 17,5 4,9 Yes

1.8.2007 9404 22,73 404 1,055873 24 5,6 Yes

29.7.2007 9000 15,58 272 1,091143 17 5,7 Yes

22.7.2007 8728 16,5 298 1,090909 18 5,5 Yes

15.7.2007 8430 13,13 234 1,219345 16,01 5,6 Yes

15.7.2007 8196 21,89 397 1,091823 23,9 5,5 Yes

8.7.2007 7799 18,77 316 1,092168 20,5 5,9 Yes

7.7.2007 7483 11,45 214 1,091703 12,5 5,4 Yes

1.7.2007 7269 16,2 289 1,235185 20,01 5,6 Yes

1.7.2007 6980 8,27 139 1,17896 9,75 5,9 Yes

24.6.2007 6841 12,25 203 1,088163 13,33 6 Yes

24.6.2007 6638 12,41 235 1,087832 13,5 5,3 Yes

22.6.2007 6403 20,01 390 1,087956 21,77 5,1 Yes

17.6.2007 6013 18,5 338 1,104865 20,44 5,5 Yes

10.6.2007 5675 4,75 93 1,105263 5,25 5,1 Yes

3.6.2007 5582 22,66 391 1,102824 24,99 5,8 Yes

19.5.2007 5191 17 326 1,097059 18,65 5,2 Yes

17.5.2007 4865 15,01 281 1,023984 15,37 5,3 Yes

16.5.2007 4584 17 382 1,142353 19,42 4,5 Yes

16.5.2007 4202 16,97 302 1,119623 19 5,6 Yes

14.5.2007 3900 13,39 252 1,120239 15 5,3 Yes

12.5.2007 3648 16,52 297 1,119855 18,5 5,6 Yes

10.5.2007 3351 16,5 281 1,090909 18 5,9 Yes

9.5.2007 3070 15,19 262 1,119816 17,01 5,8 Yes

8.5.2007 2808 14,5 307 1,142069 16,56 4,7 Yes

6.5.2007 2501 15,33 307 1,142857 17,52 5 Yes

6.5.2007 2194 10,42 178 1,06142 11,06 5,9 Yes

1.5.2007 2016 14,8 285 1,060811 15,7 5,2 Yes

1.5.2007 1731 6,9 114 1,06087 7,32 6,1 Yes

28.4.2007 1617 16,12 289 1,060794 17,1 5,6 Yes

22.4.2007 1328 11,2 208 1,046429 11,72 5,4 Yes

21.4.2007 1120 19,6 345 1,045918 20,5 5,7 Yes

14.4.2007 775 11,49 197 1,046127 12,02 5,8 Yes

14.4.2007 578 20 330 0,956 19,12 6,1 Yes

9.4.2007 248 13,36 248 1,068114 14,27 5,4 Yes

3.4.2007 0 24,5 0 1,006939 24,67 neskončnost Yes

Tabela sicer ne izgleda kot je treba pa veddar

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa je padlo prvih nekaj km, sicer bolj spoznavne in bolj umirjene vožnje brez ekstremov nekaj solo nekaj v dvoje, pač našim kolovozom primerno. In kot prvo sem seveda napolnil zadevo do vrha da vidim kako smo požrešni- če je to res ali pa so samo natolcevanja. Po prevoženih 342 km se mi je prižgala lučka, ko je bil postavljen na tačko, kar mi je dalo vedet da bo treba natočit in :naughty: polnim z mešanimi občutki in se zadeva ustavi na 19,2 L polno ne gre not niti kapljica in kaj to pomeni ...poraba po izračunu 5,6L ....se pravi pri čisto normalni umirjeni vožnji je poraba več kot solidna..vse ostalo pa je poezija :worship:

No....pa še jest podam moje izkušnje:vedno tankam motor do vrha in vsak tank brišem in zapisujem kilometre...še posebej na izletih, kjer na koncu potegnem vse stroške, kilometre.....no, iz letošnjega potovanja po bosni in črni gori,vara letošnji model,3x polni kufri, voznik + sopotnik (no, oba skupaj za enga ornk) , vožnja čist turistična, je poraba na koncu potovanja in po 2700km znašala 4,9l......lučka se je prižigala pri cca 430-450km......sam in malce nudenja se lučka prižiga pri cca 340-380km,poraba od 5,6-6,5l.....še slikca, kok sva bla natovorjena....

post-12239-1192870953_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cb1300
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še malo za dvigovanje adrenalina pri konkurenci :naughty: malo treba obvladat nemščino :photo:

Folgende Testberichte werden geliefert:

11. Das Motorrad (2002 - Ausgabe 08)

Honda Varadero 1000 mit 94PS besser als BMW R 1150 GS mit 84PS, Aprilia ETV 1000 Caponord mit 98PS, Suzuki DL 1000 V-Strom mit 98PS und Triumph Tiger mit 98PS? Toller Vergleich auf 14 Seiten

13. Das Motorrad (2003 - Ausgabe 02)

Honda Varadero 1000 mit 94PS im Fahrbericht auf 5 Seiten

14. Das Motorrad (2003 - Ausgabe 06)

Honda Varadero 1000 mit 94PS besser als BMW R 1150 GS mit 85PS und Suzuki DL 1000 V-Strom mit 98PS? Toller Vergleich auf 11 Seiten

15. Das Motorrad (2003 - Ausgabe 16)

Honda Varadero 1000 mit 94PS im TOP-Test auf 7 Seiten

16. Das Motorrad (2003 - Ausgabe 14)

Honda Varadero 1000 mit 94PS besser als Honda XLV 750 R mit 61PS? Toller Vergleich auf 6 Seiten

17. Das Motorrad (2004 - Ausgabe 01)

Honda Varadero 1000 mit 94PS besser als Yamaha FJR 1300 mit 143PS? Toller Vergleich auf 3 Seiten

18. Das Motorrad (2004 - Ausgabe 08)

Honda Varadero 1000 mit 94PS besser als BMW R 1200 GS mit 98PS, Aprilia ETV 1000 Capo-Nord ABS mit 98PS, KTM 950 Adventure mit 98PS und Suzuki V-Strom mit 98PS? Toller Vergleich auf 12 Seiten

19. Das Motorrad (2004 - Ausgabe 22)

Interessant! Darauf sollten Honda Varadero-Gebrauchtkäufer achten. Toller Bericht auf 4 Seiten

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj novejšega z internetne strani Motorrada.Petdnevni test velikih potovalnih endur,modeli 2007,po Sardiniji in okrog.Napisal vam bom samo rezultate testa(kaj vse so upoštevali in testirali,si preberite tam):

1.mesto Triumph Tiger

2.mesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj novejšega z internetne strani Motorrada.Petdnevni test velikih potovalnih endur,modeli 2007,po Sardiniji in okrog.Napisal vam bom samo rezultate testa(kaj vse so upoštevali in testirali,si preberite tam):

1.mesto Triumph Tiger

2.mesto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še najnovejši test,ki ga lahko vidite na internetni strani Motorrad-a.Pet dni so testirali pet velikih potovalnih endur,modeli 2007 in prišli do zaključka:

1.mesto Triumph Tiger

2.mesto BMW 1200 GS

3.mesto Honda Varadero

4.mesto KTM 990 Adventure

5.mesto Suzuki V-Strom 1000

Dviguje adrenalin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še najnovejši test,ki ga lahko vidite na internetni strani Motorrad-a.Pet dni so testirali pet velikih potovalnih endur,modeli 2007 in prišli do zaključka:

1.mesto Triumph Tiger

2.mesto BMW 1200 GS

3.mesto Honda Varadero

4.mesto KTM 990 Adventure

5.mesto Suzuki V-Strom 1000

Dviguje adrenalin.

daj link!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

našel link...jao kak test... sardinija ....to pa je bolj za pavlihovo pratiko :yea1:

Objavi link, da ne bomo zaj vsi iskali!Da se malo nasmejim! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zame Triumph k ima zadaj 180 cestno gumo in malo hoda vzmetenja in izgled cestnega motorja ne spada med skupino velikih cestnih endur. Za take motorje bi se morala obstajati svoja skupina v njo bi spadali motorji kot so TDM, Kawasaki vrysis, novi Tiger in podobni :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo na Vari montiran indikator prestav? :unsure:

http://www.acumen-electronics.co.uk/home/index.php

ali kaj podobnega?!

Nekaj se razvija! Elektronika je scinjena, program za eprom je napisan. Zadevo stestirat in spravit v primerno ohišje ter zmontirat na motor do pomladi.

Displej bo na armaturi, elektronika nekje pod oklepom, na sliki pa majkajo še senzorji za položaj prestavne ročice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se razvija! Elektronika je scinjena, program za eprom je napisan. Zadevo stestirat in spravit v primerno ohišje ter zmontirat na motor do pomladi.

Displej bo na armaturi, elektronika nekje pod oklepom, na sliki pa majkajo še senzorji za položaj prestavne ročice.

Hm, kar se elektronike tiče, se spoznam samo na tipke in na zaslon, o "drobovju" pojma nimam :blink: :huh: :o , kupujem samo kot "črno škatlo". .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj se razvija! Elektronika je scinjena, program za eprom je napisan. Zadevo stestirat in spravit v primerno ohišje ter zmontirat na motor do pomladi.

Displej bo na armaturi, elektronika nekje pod oklepom, na sliki pa majkajo še senzorji za položaj prestavne ročice.

če bo delovalo bo dostopno še komu :naughty: ?????

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo na Vari montiran indikator prestav? :unsure:

http://www.acumen-electronics.co.uk/home/index.php

ali kaj podobnega?!

Imam ja smontirano Acumen.de i odlicno je, prije toga sam imao indikator koji je mehanicki http://www.schaltblitz.eu/pi4/index.html ocitavao brzine i to nikako nije funkcioniralo dok kod ovog sve se radi preko brzinomjera i brojaca okretaja i montaza je ful jednostavna ako uzmes i adapter koji samo pristekas izmedu izmedu instrument ploce i acumena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ja smontirano Acumen.de i odlicno je, prije toga sam imao indikator koji je mehanicki http://www.schaltblitz.eu/pi4/index.html ocitavao brzine i to nikako nije funkcioniralo dok kod ovog sve se radi preko brzinomjera i brojaca okretaja i montaza je ful jednostavna ako uzmes i adapter koji samo pristekas izmedu izmedu instrument ploce i acumena

Hvala za informacijo. Imaš mogoče kakšno fotko, kjer se lahko vidi kako zadeva izgleda na Vari.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacijo. Imaš mogoče kakšno fotko, kjer se lahko vidi kako zadeva izgleda na Vari.

Eto par slika, malo su vece ali :rolleyes:

post-12694-1193135945_thumb.jpg

post-12694-1193136252_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!