Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Metzeler Tourance itak zakon, zanima pa me če vozi že kdo na teh Touranckah?

METZELER TOURANCE EXP

Guma narejena še bolj za cestno vožnjo kot prejšnja Tourancka.

Jaz mam original Bridgestone na novi Vari in kolikor sem uspel narest(1400KM)do zdaj sem zelo zdovoljen.Z bridgestonom sem bil zadovoljen tudi na Transalpu .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam original Bridgestone na novi Vari in kolikor sem uspel narest(1400KM)do zdaj sem zelo zdovoljen.Z bridgestonom sem bil zadovoljen tudi na Transalpu .

Prvovgradne Bridgestonke so OK dokler jih ne zamenjaš. Potem vidiš kakšen jajc si vozu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvovgradne Bridgestonke so OK dokler jih ne zamenjaš. Potem vidiš kakšen jajc si vozu!

Hm ne vem ce so glih tko zanic!Po izkusnjah drugih so kr ok!Tistih 10000 umirjene voznje zdrzijo pol patreba menjatSicer pa endure niso za polaganje do kolen!Pocas se delc pride! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm ne vem ce so glih tko zanic!Po izkusnjah drugih so kr ok!Tistih 10000 umirjene voznje zdrzijo pol patreba menjatSicer pa endure niso za polaganje do kolen!Pocas se delc pride! :worship:

Se strinjam, da te vrste motorjev niso ravno za polaganje. Je pa moteče, če guma na zalivkah, razpokah, cestnih označbah in podobnem postane živčna in ne daje pravega občutka! Vseeno sem jih z dobro mero pazljivosti izrabil do limitorjev (12500 km).Z novo Bridgestoko se zgodba spremeni, saj je mnogo boljša in šele po menjavi gum sem dobil pravi občutek in zaupanje v stroj. Pa nisem ravno začetnik, sem že kar nekaj kompletov gum obrusil na cesti! Je pa res, da so bile to moje prve Bridgestonke!

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Prosim vas za pomoč, kak pameten nasvet ali predlo, izkušnje.......

Stanje je sledeče. Letošnjo sezono sem prevozil s Hondo VFR 800, katero som po koncu sezone prodal. Za sezono 2008 sem si izbral nekaj ožjih kanditatov in vse tudi preizkusil. To so bile same Honde; nova CB 600F Hornet, BCF 1000 in Varadero 1000. Vse se jo obrnilo na glovo, ko je bila predstavljena CB 1000 R. Takoj sem se ogrel zanjo, a se je stanje ponovno obrnilo na glavo, ko sem pri zastopniku izvedel, da bo na voljo šele poleti. Pa sem bil spet pri že omenjenih treh kandidatkah.

Od vseh me je najbolj navdušil prav Varadero. Še posebno pa mojo boljšo polovico zaradi udobnega sedenja. Najbolj pa me skrbi njegova teža. Motor uporabljam vsakodnevno za vožnjo v službo (Kranj-Ljubljana) in ni prav prijetno s kako "težko kravo" telovaditi po Ljubljani. Za ta namen je bila Hornetka idealna, tako "igriva" za v prometno gnečo. Ampak za vikend izlete v dvoje pa se zdi Hornetka kar malo preslabotna. CBF 1000 je neka zlata sredina, a ne vem točno zakaj mi ni najbolj všeč. Mogoče zaradi analognih merilnikov, ampak jih ima Varedoro tudi, a tam me ne motijo.

Ali ima kdo od vas kakšne izkušnje z omenjenimi motorji, poleg Varaderota. Nekako se je tehtnica že nagnila v prid Varaderotu, a se ga še vedno nekako bojim.

Hvala.

LP, Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Prosim vas za pomoč, kak pameten nasvet ali predlo, izkušnje.......

Stanje je sledeče. Letošnjo sezono sem prevozil s Hondo VFR 800, katero som po koncu sezone prodal. Za sezono 2008 sem si izbral nekaj ožjih kanditatov in vse tudi preizkusil. To so bile same Honde; nova CB 600F Hornet, BCF 1000 in Varadero 1000. Vse se jo obrnilo na glovo, ko je bila predstavljena CB 1000 R. Takoj sem se ogrel zanjo, a se je stanje ponovno obrnilo na glavo, ko sem pri zastopniku izvedel, da bo na voljo šele poleti. Pa sem bil spet pri že omenjenih treh kandidatkah.

Od vseh me je najbolj navdušil prav Varadero. Še posebno pa mojo boljšo polovico zaradi udobnega sedenja. Najbolj pa me skrbi njegova teža. Motor uporabljam vsakodnevno za vožnjo v službo (Kranj-Ljubljana) in ni prav prijetno s kako "težko kravo" telovaditi po Ljubljani. Za ta namen je bila Hornetka idealna, tako "igriva" za v prometno gnečo. Ampak za vikend izlete v dvoje pa se zdi Hornetka kar malo preslabotna. CBF 1000 je neka zlata sredina, a ne vem točno zakaj mi ni najbolj všeč. Mogoče zaradi analognih merilnikov, ampak jih ima Varedoro tudi, a tam me ne motijo.

Ali ima kdo od vas kakšne izkušnje z omenjenimi motorji, poleg Varaderota. Nekako se je tehtnica že nagnila v prid Varaderotu, a se ga še vedno nekako bojim.

Hvala.

LP, Pero

Kar se tice Vare se ne boj da je pretezka teza kar nekako izgine ko se premaknes tudi vijuganje med avti ti ne bo delalo problemov vsaj jaz nimam tezav pa spadam med manjse (173cm).Jaz imam varo 1 mesec prej sem imel Transalpa in sem izredno zadovoljen.Motor se vozi zelo lahkotno tezava lahko nastopi le na makedamu ali brezpotjih.Priporocam ti jo vsaj z moje strani vredu motor dokaj dobra cena ABS deluje ok(preizkusil sem tudi GS1200 pa mi ne sede prevec ceski vetrobran in luc pa se trese mnogo bolj kot vara pr 150km/h)>priporocam ti tudi centralno stojalo ker je stransko bolj nezauplivo ter cevno zascito.Sinu je usel iz rok in ga je polozil na tla v garazi pa je ta zascita preprecila poskodbe ,se ne pozna nic tako da je vredno doplacat tistih 130 eur !Nc razmisljat kr ubod :worship:

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tice Vare se ne boj da je pretezka teza kar nekako izgine ko se premaknes tudi vijuganje med avti ti ne bo delalo problemov vsaj jaz nimam tezav pa spadam med manjse (173cm).Jaz imam varo 1 mesec prej sem imel Transalpa in sem izredno zadovoljen.Motor se vozi zelo lahkotno tezava lahko nastopi le na makedamu ali brezpotjih.Priporocam ti jo vsaj z moje strani vredu motor dokaj dobra cena ABS deluje ok(preizkusil sem tudi GS1200 pa mi ne sede prevec ceski vetrobran in luc pa se trese mnogo bolj kot vara pr 150km/h)>priporocam ti tudi centralno stojalo ker je stransko bolj nezauplivo ter cevno zascito.Sinu je usel iz rok in ga je polozil na tla v garazi pa je ta zascita preprecila poskodbe ,se ne pozna nic tako da je vredno doplacat tistih 130 eur !Nc razmisljat kr ubod :worship:

lp

Samo kupi ne bo ti žal, teže se ne boj :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Prosim vas za pomoč, kak pameten nasvet ali predlo, izkušnje.......

Stanje je sledeče. Letošnjo sezono sem prevozil s Hondo VFR 800, katero som po koncu sezone prodal. Za sezono 2008 sem si izbral nekaj ožjih kanditatov in vse tudi preizkusil. To so bile same Honde; nova CB 600F Hornet, BCF 1000 in Varadero 1000. Vse se jo obrnilo na glovo, ko je bila predstavljena CB 1000 R. Takoj sem se ogrel zanjo, a se je stanje ponovno obrnilo na glavo, ko sem pri zastopniku izvedel, da bo na voljo šele poleti. Pa sem bil spet pri že omenjenih treh kandidatkah.

Od vseh me je najbolj navdušil prav Varadero. Še posebno pa mojo boljšo polovico zaradi udobnega sedenja. Najbolj pa me skrbi njegova teža. Motor uporabljam vsakodnevno za vožnjo v službo (Kranj-Ljubljana) in ni prav prijetno s kako "težko kravo" telovaditi po Ljubljani. Za ta namen je bila Hornetka idealna, tako "igriva" za v prometno gnečo. Ampak za vikend izlete v dvoje pa se zdi Hornetka kar malo preslabotna. CBF 1000 je neka zlata sredina, a ne vem točno zakaj mi ni najbolj všeč. Mogoče zaradi analognih merilnikov, ampak jih ima Varedoro tudi, a tam me ne motijo.

Ali ima kdo od vas kakšne izkušnje z omenjenimi motorji, poleg Varaderota. Nekako se je tehtnica že nagnila v prid Varaderotu, a se ga še vedno nekako bojim.

Hvala.

LP, Pero

Hornetko sem vozil CBF sem imel (sicer 600), kaj naj rečem ni primerjave. Varadero je glede udobja in vožnje same v zadovoljstvo v vseh pogledih. Da se odpeljat tudi ovinek; po ravnini sicer ni avion, potegne pa kar v redu do nekih 150 km/h.

Z VFR na Varadero? Si dobro premislil?

Teža je kar faktor na Vari, ki je najbolj moteč, v prometu zna bit kar utrujajoča vožnja.

Ne me narobe razumet, ampak VFR jaz ne bi zamenjal za Varadero.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla.

Nekako se je tehtnica že nagnila v prid Varaderotu, a se ga še vedno nekako bojim.

Hvala.

LP, Pero

Zelo modra odločitev! Nikar se ga ne boj, pod moškjo zunanjostjo se skriva prijazen in igriv kužek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetko sem vozil CBF sem imel (sicer 600), kaj naj rečem ni primerjave. Varadero je glede udobja in vožnje same v zadovoljstvo v vseh pogledih. Da se odpeljat tudi ovinek; po ravnini sicer ni avion, potegne pa kar v redu do nekih 150 km/h.

Z VFR na Varadero? Si dobro premislil?

Teža je kar faktor na Vari, ki je najbolj moteč, v prometu zna bit kar utrujajoča vožnja.

Ne me narobe razumet, ampak VFR jaz ne bi zamenjal za Varadero.

za gužve v prometu so skuterji....sicer je pa potrebno tudi upoštevat mnenja spotnika-ce zakaj bi mogla odzadi trpet na VFR če lahko uživa na Vari :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar varo kupi. Sicer pa vprašaj Vulkana ko je prodal ta staro varo in kupil VFR 800 jo je imel samo 14 dni in potem takoj nazaj kupil varo samo novejši model .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne sprašuj drugih kakšen tip motorja bo tebi odgovarjal.

Sam najbolje veš kakšne so tvoje potrebe (potovanja, vikend izleti, od kafiča do kafiča, offorad.......) in glede na to izberi ustrezen motor.

Varadero ti nudi obilo udobja tako zate kot za sopotnico, primeren tudi za daljše fure kot tudi za offroad s pravo obutvijo. Ker ti imaš tule v igri povsem različne tipe motorjev kajti primerjati Varadera s CBF ali VFR je brez pomena.

KAr se tiče okornosti, ti lahko rečem da se s tem vprašanjem sooči vsak, mene recimo je bilo groza ko sem ga moral na probni furi zapeljat iz neke garaže v klancu danes mi to ni problem in jo na trenutke obujem tudi v offorad gume in dol počim kakšen bolj zafrknjen teren, pa naj bo to saharski pesek ali 10cm blata. Vsekakor pa ti priporočam nabavo zaščitnih lokov kar je verjetno najboljša investicija kar se dodatne opreme tiče.

Sam sem preizkusil kar nekaj motorjev ranga Varadera vključno s famoznim GS-om pa ti lahko rečem da ta trenutek ga ne zamenjam z nobenim drugim.

Sicer pa sem ga ravno dobil z malce bolj obsežnega servisa na 80.000 km (preventivna menjava napenjalcev verige odmične gredi, menjava olja in semeringov na vilicah, menjava krmilnega ležaja, nastavitev vplinjačev) tako da je kravca pripravljena za novih 80.000 :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer pa sem ga ravno dobil z malce bolj obsežnega servisa na 80.000 km (preventivna menjava napenjalcev verige odmične gredi, menjava olja in semeringov na vilicah, menjava krmilnega ležaja, nastavitev vplinjačev) tako da je kravca pripravljena za novih 80.000 :naughty:

In koliko te je prišel takšen servis? :hmm:

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barborič Žužemberk

Kar imam takšnih izrednih servisov delam pri njemu. Še nisem slišal nobene kritike čez njega in tudi sam vedno zadovoljen odšel iz njegove delavnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gospodje, NAJLEPŠA HVALA, za vaša mnenja. Ni bilo težko prepričati prepričanega! Še ta teden (mogoče celo danes) se grem zmenit za Varaderota.

Res bo malo smešno zgledalo presedlati z VFR-ke na Varo, a mi je bolj po godu udobna vožnja (za oba) kot napol športna drža za vsakodnevno pot v službo.

Hvala še enkrat.

Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barborič Žužemberk

Še nisem slišal nobene kritike čez njega in tudi sam vedno zadovoljen odšel iz njegove delavnice.

Mal preber Cometov topic pa boš vidu hudo kritiko....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupujem oz.sem ze narocil hondo varadero :naughty: pa me zanima ali ima ze vticnico za npr.GPS ali ima samo predpriprvo.

skmar LP

Na letniku 07 ni nič od tega, je pa opcija kot doddatna oprema, katero si lahko naročiš, ti jo zmontirajo in seveda zaračunajo.

http://www.honda.co.uk/mcstatic/en/product...00VVaradero.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na letniku 07 ni nič od tega, je pa opcija kot doddatna oprema, katero si lahko naročiš, ti jo zmontirajo in seveda zaračunajo.

http://www.honda.co.uk/mcstatic/en/product...00VVaradero.pdf

Tut na letniku 08 ni nic razen nek blindiran konektor pod sedezem katerega pa se nism preveru!Zgleda kot predpriprava za neki!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut na letniku 08 ni nic razen nek blindiran konektor pod sedezem katerega pa se nism preveru!Zgleda kot predpriprava za neki!!

nekej sem nasu v louisovem katalogu.mislim da zmontiras direktno na akumolator.nej me kdo popravi ce se motim.cena pa je okrog 13 eu.me zanima kolko bi racunal ce bi dal zmontirat original vticnico v hondin servis.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!