Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ima kdo na Vari, oz. je imel pneumatike Metzeler Roadtec Z6? Kakšne izkušnje z gumami?

Objavljeno
Ima kdo na Vari, oz. je imel pneumatike Metzeler Roadtec Z6? Kakšne izkušnje z gumami?

Do sedaj sem vozil originalnie TrailWing naredil 8200 km, zamenjal za Dunlop Sportmax 220 ST spredaj in zadaj.

Cena je bila ugodna (40 KSit). Guma drži vsaj tako dobro kot TrailWing, se pa bistveno bolj čutijo

neravnine, luknje na cestah in podobno. Pomeni da so boki gume trši. Na žalost tresejo med 60 in 80 km/h balanco (Shimmy). Vzdržale so le 5000 km.

Sigurno jih ne kupim več.

Sportmaxa zamenjal za Roadtec Z6, moped je kot prerojen trenutno imam 5500 km z njimi, mesa je še za približno 2000. Razen cene 1A - zelo zadovoljen.

Vozim 80% v dvoje, avtoceste manj kot 10%.

Vesele in srečne praznike vsem.

Objavljeno
pozdrav

jeseni sem se rešu bmfla,pa me zanima če je kdo od vas presedlal iz gs-a na varo.

kakšni so občutki???

mnenja please..

Mel GS 1200 na testu dva dni pa sem se odlocu za Varo !Premalo vetrne zascite (ceski vetrobran) vibracije ,zvijanje v ovinkih pa se grd na prvi pogled.So bli plusi kot so kardan vzmetenje in zavore.Vseeno je bilo vec minusov .Cena je pa tut pretirana! Tut ce bi bla enaka bi se odlocu za Varadero!

Objavljeno
Mel GS 1200 na testu dva dni pa sem se odlocu za Varo !Premalo vetrne zascite (ceski vetrobran) vibracije ,zvijanje v ovinkih pa se grd na prvi pogled.So bli plusi kot so kardan vzmetenje in zavore.Vseeno je bilo vec minusov .Cena je pa tut pretirana! Tut ce bi bla enaka bi se odlocu za Varadero!

Dobro si ocenil minuse in pluse!?Zvijal ja pa verjetno tebe,ne GS-ja.Je pač na koncu vse povezano z denarjem.Jaz imam doma Zetorja,raje bi imel John Deere ali Fendt,ampak tud če bi bla cena enaka,bi se odloču za Zetor!!!????

L.p.

Objavljeno
Mel GS 1200 na testu dva dni pa sem se odlocu za Varo !Premalo vetrne zascite (ceski vetrobran) vibracije ,zvijanje v ovinkih pa se grd na prvi pogled.So bli plusi kot so kardan vzmetenje in zavore.Vseeno je bilo vec minusov .Cena je pa tut pretirana! Tut ce bi bla enaka bi se odlocu za Varadero!

Mi lahko kdo dokaže, da je kardan boljša rešitev....razen, da ga ni potrebno sprejat s ketnsprejem ...ravno pred dnevi je bila debata na Discoveriju ...kjer so dokazali, da je še vedno najboljši in najbolj zanesljiv prenos z verigo!!!!!!

Objavljeno
Mi lahko kdo dokaže, da je kardan boljša rešitev....razen, da ga ni potrebno sprejat s ketnsprejem ...ravno pred dnevi je bila debata na Discoveriju ...kjer so dokazali, da je še vedno najboljši in najbolj zanesljiv prenos z verigo!!!!!!

Je skoraj doživljenski,brez vzdrževanja,veliko bolj zanesljiv kot veriga!.Podraži pa motor v osnovi zaradi stroškov izdelave(to bodo vedeli strojniki).Verižni ali jermenski prenos je v tem segmentu najcenejši,ampak je potrebno vzdrževanje.Kardanski prenos je konstrukcijsko,tehnološko in cenovno zelo zahtevna zadeva,zato jih najdeš na naj... motorjih.Nima slabih lastnosti(elastičnost),kot pravijo nekateri.Za ST vožnjo brez problemov.Zame je zakon.Preizkusite ga!

L.p.Andi

Objavljeno
Je skoraj doživljenski,brez vzdrževanja,veliko bolj zanesljiv kot veriga!.Podraži pa motor v osnovi zaradi stroškov izdelave(to bodo vedeli strojniki).Verižni ali jermenski prenos je v tem segmentu najcenejši,ampak je potrebno vzdrževanje.Kardanski prenos je konstrukcijsko,tehnološko in cenovno zelo zahtevna zadeva,zato jih najdeš na naj... motorjih.Nima slabih lastnosti(elastičnost),kot pravijo nekateri.Za ST vožnjo brez problemov.Zame je zakon.Preizkusite ga!

L.p.Andi

Res je kardan dobra zadeva in na nekaterih strojih funkcionira res super. Res je tudi da je konstrukcijsko zelo zahtevna zadeva kar pomeni da zna hitro priti do težav. Konkretno BMW ima za moje razmišljanje preveč težav z konstrukcijo oziroma izdelavo kardanov na novih GS-ih in ostalih modelih da bi mu dovolj zaupal, tukaj ga pelje scat vsaka veriga.

Ne vem kaj izumljajo ker so dosedaj skozi delali na kardanu in ni bilo nikakršnih težav z njimi sedaj pa skoraj vsak tretji lastnik doživi takšno ali drugačno okvaro.

Meni osebno se je vzdrževanje verige zaključilo z nakupom in kasneje izdelavo avtomatskega mazalnega sistema.

Glede zvijanja je pa tako da sem GS-a tudi sam vzel na test in ja v ovinkih ga zvija. Moti me tudi da recimo ob vsaki spremembi plina motor potegne na stran kar vsekakor ni plus.

Objavljeno

BMW-jev kardan bi se veliko bolj obnesel če bi imel dvojno zadnjo nihajno roko, potem tudi ne bi čutil neprijetnega zvijanja, ki se ga po nekaj dneh hitro privadiš. Drugače pa bmw-jev kardan izvira še iz ll. svetovne vojne ker ni rabil vzdrževanja in je bol odpornejši proti vodi, pesku in se je v tistih časih 100% bolje obnesel kot veriga. Tudi honda je imela leta 83 kardan na svoji XLV 750post-11617-1199301797_thumb.jpg

Objavljeno
Je skoraj doživljenski,brez vzdrževanja,veliko bolj zanesljiv kot veriga!.Podraži pa motor v osnovi zaradi stroškov izdelave(to bodo vedeli strojniki).Verižni ali jermenski prenos je v tem segmentu najcenejši,ampak je potrebno vzdrževanje.Kardanski prenos je konstrukcijsko,tehnološko in cenovno zelo zahtevna zadeva,zato jih najdeš na naj... motorjih.Nima slabih lastnosti(elastičnost),kot pravijo nekateri.Za ST vožnjo brez problemov.Zame je zakon.Preizkusite ga!

L.p.Andi

Zelo zanimiva trditev na naj ....motorjih .... :photo:

sem izvedel vse tema :topic:

Objavljeno
Dobro si ocenil minuse in pluse!?Zvijal ja pa verjetno tebe,ne GS-ja.Je pač na koncu vse povezano z denarjem.Jaz imam doma Zetorja,raje bi imel John Deere ali Fendt,ampak tud če bi bla cena enaka,bi se odloču za Zetor!!!????

L.p.

Se motis ce mislis da me je zvijal zarad tistih 3 jurckov !Ce bi ti vozil 30 let motorje z ravno namescenimi cilindri bi obcutil zvijanje in zanasanje pri dodajanju plina!Sem bil pa ze zelo blizu nakupa GS-a pa sem se po preizkusni voznji premislilMrbit bi se navadu na to ce bi bil motor lepse narejen.Stvar okusa men ni vsec design !

Objavljeno
A se je že kdo odločil če gre na VIM10 na Madžarskem

http://www.vim10.com/en/

Mrbit bi pa su ce bom mel cas se tipkamo k bo cajt za it!Su bi pa v kamp!

Objavljeno (popravljeno)

Tiger 955i vs Caponord.

Lahko kdo, ki je vozil oba, napiše kratko primerjavo?

Vozil(a) se bo 99% po asfaltu, obut(a) v cestne gume.

Popravljeno . Popravil stenere
Objavljeno (popravljeno)

ta novi tiger vsaj za to kar si napisal je še najbolj cestno orientiran, sanjski motor, čisto cestne dimenzije gum, pa še novejši je. Al si dejansko spraševal za starega Tigra, ker tudi med njimi so precejšne razike?

lp Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno
Al si dejansko spraševal za starega Tigra, ker tudi med njimi so precejšne razike?

Ja, mislil sem tastarega, 955i, torej letnik 01-04.

Objavljeno
Al si dejansko spraševal za starega Tigra, ker tudi med njimi so precejšne razike?

lp Bajsi

jap za tastarega Tigra je spraševal :grim

sicer pa za obrnit je Tiger zihr boljši, ma tršo plastiko, pa še toliko je ni kot na Caponordu pa Vari.......

pa za cesto je mogoče Capo bolš, če ne drugega ima le boljšo vetrno zaščito

Objavljeno

Interesantno, da je večina komentarjev tistih, ki je omenjene motorje videla na slikah! :photo:

Objavljeno

mene pa zanima kakšne gume uporabljate za svojga Varaderota, pa kje bi jih najbolj ugodno dobil....

Objavljeno
mene pa zanima kakšne gume uporabljate za svojga Varaderota, pa kje bi jih najbolj ugodno dobil....

U Motor Jetu majo dele za Metzeler še 35% popusta, tko da se da kr ugodno dobit cca 180€ za komplet

Objavljeno

Sem novi lastnik Varadera, l. 99. Prebral sem celotno temo, zanima pa me ali imajo ti letniki težave z vžiganjem in zalivanjem svečk (slišal od enega lastnika takšnega motorja). Ne bi bilo prijetno, da moram kje sredi poti porivat 250-kilsko zverino...

Objavljeno

Nič bat, to se ne dogaja.

Nisem nikjer zasledil pa tudi meni v 80.000 km to ni uspelo niti enkrat.

Objavljeno
Sem novi lastnik Varadera, l. 99. Prebral sem celotno temo, zanima pa me ali imajo ti letniki težave z vžiganjem in zalivanjem svečk (slišal od enega lastnika takšnega motorja). Ne bi bilo prijetno, da moram kje sredi poti porivat 250-kilsko zverino...

prvič slišim, da bi bila to težava Vare :nono: :nono:

Objavljeno
Sem novi lastnik Varadera, l. 99. Prebral sem celotno temo, zanima pa me ali imajo ti letniki težave z vžiganjem in zalivanjem svečk (slišal od enega lastnika takšnega motorja). Ne bi bilo prijetno, da moram kje sredi poti porivat 250-kilsko zverino...

Imam enak letnik, tudi meni se kaj podobnega še ni zgodilo.

Sem ga danes po cca. 2 mesecih probal zaštartat, pa je vžgal ko mina,

stoji zunaj, sicer pod streho, brez da bi akumolator kaj filal ali ven jemal.

Ave Honda! :worship:

Kaj se tiče gum, ne grem dol z Metzeler Touranck, motorjet ali pa Širnik v Radljah na tem koncu.

Naslednji komplet pa dam gor ziher Metzeler Tourance EXP.

Jih je mogoče že kdo namontiral na Varo?

Objavljeno
mene pa zanima kakšne gume uporabljate za svojga Varaderota, pa kje bi jih najbolj ugodno dobil....

Jaz uporabljam metzeller tourance in sem z njimi zelooo zadovoljen tako da tudi naslednje bodo enake. Me pa zanima če ima kdo na svoji vari namontirana akrapoviča in kako se obneseta.

Objavljeno
Sem novi lastnik Varadera, l. 99. Prebral sem celotno temo, zanima pa me ali imajo ti letniki težave z vžiganjem in zalivanjem svečk (slišal od enega lastnika takšnega motorja). Ne bi bilo prijetno, da moram kje sredi poti porivat 250-kilsko zverino...

Še nikoli slišal, da ga bi zalilo prej nasprotno če ti crkne benz. pumpa :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!