Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

a to pomen da moraš tank stran jemat?

ne,pod tankom na dosegu roke imaš nazobčan krogec ki ga med delovanjem motorja obračaš in spreminjaš prosti tek.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo naredl! :naughty:

A se že da kje slišat? :whistle:

Ja blo je v Postojni...

Jest sem jo odnesel s pretresom možganov in s presekanim kolenom. Pa ko se je avto v mene zaletel sem se preventivno izklopil za cca 15 minut ( bil v nezavesti ). Baje pa da sem se že prej pogovarjal z reševalkami ( ja tri babnce so me zrihtale) ampak se mi film vtri naprej šele od rešilca naprej.

Moja kandidatka za ženo ( poroka bo 12.7 ) pa mnogo bolje ( razen malo psiha). Izgledalo je kot da je padla z motorja se odbila od tal in pristala na nogah.

Ampak zdej je važno le eno- čimprej zrihtat najino varico pa po nove kilometre. Dele sem že najdu na E-bayu in se že peljejo v Slovenijo. Se vidmo k bomo spet mobilni.

Pol more bit pa tvoja prava "mačka". da ji je to uspelo :naughty: Sicer sem pa takšne akrobacije že sam tut doživel enkrat na kolegovem skuterju. Pri hitrosti cca 30km/h sem se zaletel v desni blatnik, pa me je katapultiralo čez havbo, vmes ena salta pa na drugi strani na noge dol. Nbenmu ni blo jasno kk mi je ratalo, vključno z pijančkom v avtomobilu. ok ok sej vem :topic: , že grem, čaw.

P.S: Vanga se pa tudi čimprej pozdravi :friend1: .

Pravijo da vsak motorist pride vsaj enkrat na vrsto za karambol/padec. Upajmo, da bosta imela sedaj pred tem mir.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP

Imam en problem in potrebujem malo pomoči.

Na novem varaderu je prosti tek prenizek in motor stalno crkuje, zdej pa ne vem al sem jest tolk lev da ne najdem šraufa za štelat al pa so ga zlo dobr skril?! Hvala za vaš odgovor

Se opravičujem, če si zaman iskal gumb za nastavitev prostega teka na desni strani pod tankom! Sem pač samo v servis manual pogledal, ki je v elektronski obliki, zal pa to velja za stari model!

Sem po prihodu domov pogledal v živo in žal ugotovil, da novi model tega gumba nima!

Bo verjetno treba kar tank privzdignit! Vsaj na pogled (svetil z lampo!) nisem opazil kaj konkretnega v dosegu izvijača ali ključa. Vidi se kolesce, ki obrača lopute.

Privzdigni tank, podloži z H jem, ki je pod sedežom in poglej.

Če je pa motor še v garanciji, se zapelji do serviserja. Bo najlažje, pa mogoče vidiš kakšno finto kako se to naštela. Poročaj!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Vara je letnik 2005 in ima vbrizg goriva in prosti tek se še vedno regulira na vijaku na desni strani pod tankom. Vijak je z nekakšno vrsto vezice fiksiran na okvir motorja, je pa res, da je na roke kr teško dostopen oz. se ga najlažje zavrti z križnim izvijačem. Če boš to delal, naredi, ko bo motor ogret in sukaj v smeri urinega kazalca, da mu povečaš obrate.

Če ti pa ne bo šlo se pa enkrat okrog pripelji, pa ti bomo zrihtali.

Lp, Vulcan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko da so pozabili nataknit vijak za štelanje na okvir in se je pri montaži tanka nenamirno skril pod njega najbrž je vzrok ŠLAMPARAJ :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja Vara je letnik 2005 in ima vbrizg goriva in prosti tek se še vedno regulira na vijaku na desni strani pod tankom. Vijak je z nekakšno vrsto vezice fiksiran na okvir motorja, je pa res, da je na roke kr teško dostopen oz. se ga najlažje zavrti z križnim izvijačem. Če boš to delal, naredi, ko bo motor ogret in sukaj v smeri urinega kazalca, da mu povečaš obrate.

Če ti pa ne bo šlo se pa enkrat okrog pripelji, pa ti bomo zrihtali.

Lp, Vulcan

vbrizg goriva pa štelanje štandgasa na roke?......mislim, da tukaj nekaj ni v redu....lahko pa da se motim, ipak je to honda.. :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vbrizg goriva pa štelanje štandgasa na roke?......mislim, da tukaj nekaj ni v redu....lahko pa da se motim, ipak je to honda.. :evilgrin:

In zakaj ne? Na prejšnji Yamahi fazer l. 05 (anšpric!) je bil ta vijak lepo dostopen!

Takole naj bi zgledalo pri Vari, pa na moji 07 ABS ne najdem. Nisem pa tanka dvigoval!

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmmm.... glede tega vijaka za prosti tek

jest mam podobnega na pegaso i.e.

pa sm ga tud sam najdu skritga pod tankom in sm ga veselo sraufu

pol pa zvem da se racunalnik izjemno zanasa na tole

in sm slucajno prevec privil in so obrati narasli preko meje, ki jo je mel racunalnik za normalno

in je sou v en cudn mode

tko da se je motor na konc slabs pelu, jest sm pa se bolj sraufu

serviser ga je pa na konc mogu resetirat da je sou spet kot nov

je sam opazu da je neki narobe in je prou sumu da sm tist vijak sam sraufu

mi je reku da ni kr brezveze tko skrit

sam tok..

FYI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bemti ajnšpric!!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Sej se hecam, mal foušije!!

Lp! Iztok

Moja dobra stara ima ta vijak za novo ne vem ........pri ejnšpricih se to ponavadi dogaja elektronsko :whistle: če pa se štela ročno pa še toliko bolje :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dolgi ovinki ji ne dišijo preveč (ob priganjanju), kratki :evilgrin: :whistle:

Če primerjam pa recimo Varo z VFR lahko recem da se z Varo peljem enako hitro, samo

da na njej ni občutka hitosti.

Motor pa vliva veliko mero zaupanja.

Pozdravljeni

imam VFR 800 in kupujem VARO 1000 praviš da si vozil oboje pa mi povej kako se pelje VARA v 180 stopinski ovinek napram VFR,pa še če ima tudi VARA prazen hod pogonske ketne in zobnikov kot VFR to me ful moti v ovinku pred pospeševanjem ker zelo cukne

ravnokar prispeli iz Dolomitov in odločen da VFR 800 gre od hiše.

lp bovi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

imam VFR 800 in kupujem VARO 1000 praviš da si vozil oboje pa mi povej kako se pelje VARA v 180 stopinski ovinek napram VFR,pa še če ima tudi VARA prazen hod pogonske ketne in zobnikov kot VFR to me ful moti v ovinku pred pospeševanjem ker zelo cukne

ravnokar prispeli iz Dolomitov in odločen da VFR 800 gre od hiše.

lp bovi

vara gre lažje v 180 stopinjski ovinek.......imaš le širšo balanco kot na sport turing motorjih. Vara je super motorček,odlične vozne lastnosti, le pri ovinkih nad 150km/h se boš moral navaditi na zvijanje motorja (ko se navadiš,ni nobene nevarnosti.....dopušča zelo globoke nagibe)...vfr je le bolj športen motor. Tudi zavore malenkost bolje grabijo na vfr. Na vari so kljub V2 mašini minimalne vibracije,zvezno vleče že od 2000obratov,poraba bo tam tam....(na vfr me zelo moti prehod pri 7000obratih......spodaj premalo navora,potem pa butne) Oba imata super veterno zaščito....pri vari v tej vročini še prehuda.....ti nič ne piha v telo :evilgrin: Kar se tiče pospeševanja in cukanja ko odpreš plin.....isto mi je delalo na cbr1000rr......navadi se, da imaš stalno malenkost odprt plin....toliko, da je veriga stalno napeta,pa je problem rešen.

Aja, pa navaditi se boš moral teže motorja na mestu, preden ga boš parkiral boš že prej pogledal, kam visi teren, da ga ne boš potem rikverc rinil, ker je resnično velika krava.....na vse to pozabiš,ko spelješ...takrat je pa krotek mucek :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnila. Drugo leto nabavim upam da bodo imeli rudečega, letošnji model nima te barve

glede cukanja pa mi ni nič všeč,sem namreč ravno letos (Dolomiti) probal voziti vedno z malo gasa da je ketna napeta pa mi ni šlo dobro v teh komolc ovinkih

namreč ko daš malo gasa najprej ni nič potem pa kar precej cukne in takrat se ustrašim in spustim in...

sem imel cbr 600 isto sranje glede cukanja pa sem kupil 900 cbr zopet isto ker je bil 900 prehud motor zame pa še moja ni imela kam dat nog sem kupil vfr 800 zelo lep motor pa kaj ko tudi ta cuka ,zdej grem na VARO upam da ne cuka toliko

prijatli imajo razne znamke pa nobeden ne jamra glede cukanja,a ma sam honda to.

lp bovi

post-6877-1214747282_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnila. Drugo leto nabavim upam da bodo imeli rudečega, letošnji model nima te barve

glede cukanja pa mi ni nič všeč,sem namreč ravno letos (Dolomiti) probal voziti vedno z malo gasa da je ketna napeta pa mi ni šlo dobro v teh komolc ovinkih

namreč ko daš malo gasa najprej ni nič potem pa kar precej cukne in takrat se ustrašim in spustim in...

sem imel cbr 600 isto sranje glede cukanja pa sem kupil 900 cbr zopet isto ker je bil 900 prehud motor zame pa še moja ni imela kam dat nog sem kupil vfr 800 zelo lep motor pa kaj ko tudi ta cuka ,zdej grem na VARO upam da ne cuka toliko

prijatli imajo razne znamke pa nobeden ne jamra glede cukanja,a ma sam honda to.

lp bovi

v komolc ovinkih, kakor ti praviš si jest pomagam s sklopko..................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je bila VFR-ka zelo všeč za vozit res, da sem jo imel samo dobrih nekaj tednov preden sem jo prodal.

Mislim, da je idealen motor, če se voziš sam in so ti všeč bolj športni motorji vendar nočeš iber cestaka.

Kar se tiče cukanja ketne se mi zdi, da so štirivalni motorji motorji bolj občutljivi kot V2 motorji.

Sicer pa, če so lepe serpentine jaz vedno vozim bolj z visokimi obrati in samo dodajam ter spušam gas (če se le, da brez prestavljanja) in se Vara pelje po ovinkih kot kača.

Mene pa glih sedaj muči, ko se bolj kot ne sam naokoli vozim, da bi si spet eno VFR-ko kupil. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v komolc ovinkih, kakor ti praviš si jest pomagam s sklopko..................

Tut jest

a bo treba z VARO tut

lp bovi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut jest

a bo treba z VARO tut

lp bovi

stari kr kup varo....morm zdej itak en dan mal do tebe...da mojo mal sprobaš :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stari kr kup varo....morm zdej itak en dan mal do tebe...da mojo mal sprobaš :whistle:

Super dobrodošu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdi dobra lokacija nad blatnik, podaljšek levo ali desno. Sam nisem siguren, sem mislil uprašat kakega policaja!!

Čakam na kak vaš odgovor.

Lp! Iztok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo jest sm jo kr na tazadnjo desno vilco napopu...mčkn bojo mogl na kolena da jo vidjo, ampak važn da jo mam :krneki: ...........pa se mi zdi da tut kr paše ke gor.....nč ne kazi lepote moje vare :rolleyes: ......no bomo pa že u soboto vidl če bodo kaksni problemi na cesti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismo jest sm jo kr na tazadnjo desno vilco napopu...mčkn bojo mogl na kolena da jo vidjo, ampak važn da jo mam :krneki: ...........pa se mi zdi da tut kr paše ke gor.....nč ne kazi lepote moje vare :rolleyes: ......no bomo pa že u soboto vidl če bodo kaksni problemi na cesti

hitro povejte preden jo napopam na napačno mesto-kje približno mora bit :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hitro povejte preden jo napopam na napačno mesto-kje približno mora bit :naughty:

Dej jo nalimi ke k jest......bova vsaj dva , če bo narobe napopana :naughty: ...sem pa slišou da letos nebojo nič kej preveč komplicirali kje točno mamo nalimano...važn da je :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!