Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

kolk so pospeški pri tem mopedu v 1. 2. 3. 4. 5.6. a kej vzigne na zadnjo?

:lol1: gate trga

Kaj se tiče top case kovčkov, pa malo morajo imet lufta, ker če bi bili vpeti ful na trdo, bi jih od vibracij odtrgalo.

Res pa je, da če preveč skačejo sem in tja tudi ni dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Snakeyes:

kolk so pospeški pri tem mopedu v 1. 2. 3. 4. 5.6. a kej vzigne na zadnjo?

Vara je prav za to narejena :lol1: :lol1: :lol1: , sploh pa proti tvoji R1 - nimaš šans!! :lol1: :lol1: :lol1:

Šalo na stran! Prva ja, pol pa...!

Lep pozdrav in lepe in varne kilometre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk so pospeški pri tem mopedu v 1. 2. 3. 4. 5.6. a kej vzigne na zadnjo?

Trga trga ce mas dovolj jajc da 280 kg po zadnem vozis jaz jih nimam za take reci pa se predrag je a ne !Sicer smo pa to ze prezvel pred 30 leti !

kolk so pospeški pri tem mopedu v 1. 2. 3. 4. 5.6. a kej vzigne na zadnjo?

Trga trga ce mas dovolj jajc da 280 kg po zadnem vozis jaz jih nimam za take reci pa se predrag je a ne !Sicer smo pa to ze prezvel pred 30 leti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgodila se mi je zanimiva reč. Montiram nosilec za kufre, šraufam vijak pod sedežom s katerim je pritrjen tudi prtljažnik in klonk, se mi odlomi glava vijaka. Niti nisem ga še dobro privil... Ostanek, ki je ostal notri sem na srečo lepo dobil ven... Vendar sem po podrobnejšem ogledu drugega (celega) vijaka ugotovil, da mi ga je na določenem delu kar lepo pobralo!? Obrabilo ga je na mestu kjer se stika s prtljažnikom in tudi z nosilcem za stranska kovčke..

Predvidevam, da se je vijak obrabil zaradi skoraj vedno naloženega top-case-a, ki se med vožnjo kar konkretno gunca in posredno s svojo silo deluje tudi na prtljažnik - ta pa na vijak...

Se je komu že to naredilo?

Zadnji kovček sem tudi že dodobra podložil, se mi pa zdi da se premika s prtljažnikom vred... Kot sem opazil se to dogaja na večini hond, od TA do VFR do XL1000...

Jaz ma GIVI z univerzal nosilcem (mal sem ga predlu ) pa mi ni jasen kako ti je plastika preribala vijak!Pri meni je vse plasticno razen za stranske kovcke samo ce imas dobro privito ne more nic skakat!Res pa je da zdni kovcek skace ,ampak skace komplet z nosilcem pa ne zarad preslabega privtja ampak zarad svoh materiala!Isti nosilc sem mel na transalpu 2 let in zdaj na vari pa dela !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja kok ma kej končne treba probat kok to potegne kej takle moped :yes:

Ja, in ti misliš, da imamo Vare za to, da se hvalisamo kolko komu gre, ali pa da nam je zanimivo se po zadnjem kolesu vozit.Alo, daj se malo zberi no.Če bi to hoteli, bi si verjetno, raje kupili SS petarde.

Večini ki vozi Vare je verjetno bolj zanimivo it na kafe v Dubrovnik, kot pa v osmih minutah preko Golice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ma GIVI z univerzal nosilcem (mal sem ga predlu ) pa mi ni jasen kako ti je plastika preribala vijak!Pri meni je vse plasticno razen za stranske kovcke samo ce imas dobro privito ne more nic skakat!Res pa je da zdni kovcek skace ,ampak skace komplet z nosilcem pa ne zarad preslabega privtja ampak zarad svoh materiala!Isti nosilc sem mel na transalpu 2 let in zdaj na vari pa dela !

Ja zgleda da mi jih je preribalo ravno nosilo za stranske kovčke (tudi na njem se pozna, da luknja ni čisto okrogla, ampak malo jajčasta), ki sem ga imel gor na furi (7.000km).

Vijake sem sicer privijal ročno po občutku ampak siguren sem da sem jih kar dobro zategnil... Mogoče bi jih bilo bolje zategniti z moment klučem po PSu...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

No končno je na motorju zmontiran zadnji blažilec od Technoflexa. Vzel sem model z možnostjo hidravlične nastavitve prednapetosti vzmeti, prav tako je nastavljiv rebound, compresion low speed in compression high speed.

Razlika je več kot očitna, tudi na offroadu zadnje kolo lepo požira neravnine in je vsezkozi v stiku z podlago kar se čuti predvsem pri pospeševanju čez luknje. Čeprav zadeva v originalu stane nekaj čez 1.000 EUR je vredna vsakega centa.

Ker sem doplačal tudi možnost nastavitve višine je motor sedaj tudi malce višji kar pomeni da ga lahko sedaj na centralno stojalo pahnem le s tem da stopim na njega in že so kolesa v zraku, danes sem tudi podaljšal stransko stojalo saj tisti štrcelj ni nikakor služil svojemu namenu, sploh na mehki podlagi. Podaljšal sem ga za 35mm in spodaj privaril večjo ploščico tako da ga sedaj lahko parkiram skoraj kjerkoli.

post-311-1219507710_thumb.jpg

post-311-1219507968_thumb.jpg

post-311-1219508007_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No končno je na motorju zmontiran zadnji blažilec od Technoflexa. Vzel sem model z možnostjo hidravlične nastavitve prednapetosti vzmeti, prav tako je nastavljiv rebound, compresion low speed in compression high speed.

Razlika je več kot očitna, tudi na offroadu zadnje kolo lepo požira neravnine in je vsezkozi v stiku z podlago kar se čuti predvsem pri pospeševanju čez luknje. Čeprav zadeva v originalu stane nekaj čez 1.000 EUR je vredna vsakega centa.

Ker sem doplačal tudi možnost nastavitve višine je motor sedaj tudi malce višji kar pomeni da ga lahko sedaj na centralno stojalo pahnem le s tem da stopim na njega in že so kolesa v zraku, danes sem tudi podaljšal stransko stojalo saj tisti štrcelj ni nikakor služil svojemu namenu, sploh na mehki podlagi. Podaljšal sem ga za 35mm in spodaj privaril večjo ploščico tako da ga sedaj lahko parkiram skoraj kjerkoli.

:worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči, a se ne počne takšne zadeve čez zimo, ko nimaš kaj drugega za počet, ne pa poleti, ko bi se naj vozil z motorjem :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: .

Dobro si tole uštimal, ne vem, če ne bom jaz tudi malo stransko stojalo predelal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja bo tud za pozimi še kaj ostalo :)

Drugače pa ti priporočam predelavo, časa ti vzame 1 urco pa motor stoji kot treba. Ker tisti jajc ki je originalno gor ni vreden nič. Čim je teren malce postrani že gledaš kdaj ga boš zvrnil.

Edini problem zna biti višina, jaz sem dobil manevrski prostor ker je motor z novim amortizerjem precej višji. Drugače bi pa šlo tudi če bi ga malce zakrivil in podaljšal na ven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči, a se ne počne takšne zadeve čez zimo, ko nimaš kaj drugega za počet, ne pa poleti, ko bi se naj vozil z motorjem :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: .

Dobro si tole uštimal, ne vem, če ne bom jaz tudi malo stransko stojalo predelal.

A nisi rekel, da prodajaš Varo?

Si si premislil? Sprašujem ker iščem motor zame in se mi Vara nekako dopade. Sem namreč velik in težek in verjetno nimam dosti izbire Vara ali mogoče kak BMW 1200GS, Suzuki V-Strom...

Zanima me zakaj prodajaš? S čim nisi zadovoljen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam med 5800 in 6500 obrati v 5 in 6 prestavi mi zoprni treslaji tresejo čelado in glavo v njej, če mam gor stranske kufre je to še mal bel zoprno. Pri višjih in nižjih obratih in pri nižjih prestavah se mi to ne dogaja. A je to stranski učinek dvovalnika, a bi lahko blo kej drugzga? A bi mogoče pomagal višji vizir,? (Mam 193cm pa 120kg.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam med 5800 in 6500 obrati v 5 in 6 prestavi mi zoprni treslaji tresejo čelado in glavo v njej, če mam gor stranske kufre je to še mal bel zoprno. Pri višjih in nižjih obratih in pri nižjih prestavah se mi to ne dogaja. A je to stranski učinek dvovalnika, a bi lahko blo kej drugzga? A bi mogoče pomagal višji vizir,? (Mam 193cm pa 120kg.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam med 5800 in 6500 obrati v 5 in 6 prestavi mi zoprni treslaji tresejo čelado in glavo v njej, če mam gor stranske kufre je to še mal bel zoprno. Pri višjih in nižjih obratih in pri nižjih prestavah se mi to ne dogaja. A je to stranski učinek dvovalnika, a bi lahko blo kej drugzga? A bi mogoče pomagal višji vizir,? (Mam 193cm pa 120kg.)

Popravljeno . Popravil pmali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa tudi mene zanima imam namreč enake gabarite ;) kot pmali :)

@pmali kako pa drugače ustreza Vara? Se prevažaš sam ali z sopotnikom-co?

Ti položaj za krmilom ugaja ali je motor še premajhen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa tudi mene zanima imam namreč enake gabarite ;) kot pmali :)

@pmali kako pa drugače ustreza Vara? Se prevažaš sam ali z sopotnikom-co?

Ti položaj za krmilom ugaja ali je motor še premajhen?

Motor je majka, sem probu vse v tem razredu pa ga ni bolšega, mogoče edino po makedamih je mal negotov (bolj verjetno sem jest negotov), drugač pa čim ga spraviš iz parkirišča en sam užitek tako po udobju kot po zmoglivosti kot po vodljivosti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super komaj čakam da jo pripeljem v štalco :)

Sam še dober motor dobim od dobrega lastnika za dobro ceno.

A kdo ve kdaj so začeli delati Vare z ABS-om'

In s katerim letnikom ima že Direktni vbrizg (ajnšpric) ker baje tiste brez pijejo kolikor vidijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super komaj čakam da jo pripeljem v štalco :)

Sam še dober motor dobim od dobrega lastnika za dobro ceno.

A kdo ve kdaj so začeli delati Vare z ABS-om'

In s katerim letnikom ima že Direktni vbrizg (ajnšpric) ker baje tiste brez pijejo kolikor vidijo :)

Mislim da od 2003 pa gor so z ajnšpricom in opcijo ABS-a.

Upam, da najdeš dobro in lepo ohranjeno Varo.

Drugo leto pa se kam skupaj zapeljemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da od 2003 pa gor so z ajnšpricom in opcijo ABS-a.

Upam, da najdeš dobro in lepo ohranjeno Varo.

Drugo leto pa se kam skupaj zapeljemo.

Hvala in ja to tudi jaz upam :)

Pravkar pa gledam tvoje albume. Zanimivo je videti toliko varader na kupcu :D

Zakaj pa imajo vse tak žvižgajoč zvok? (gledal sem video?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala in ja to tudi jaz upam :)

Pravkar pa gledam tvoje albume. Zanimivo je videti toliko varader na kupcu :D

Zakaj pa imajo vse tak žvižgajoč zvok? (gledal sem video?

Tak lepo predejo kot črički, ja drugače pa je vsem malo kompresija ven tolkla,

zato taki žvižgajoč sound. :lol1:

Malo zares, dobrodošel v svet dvovaljnikov. :naughty:

Drgače pa prvo resno srečanje je bilo pri Kotziju v Braslovčah, bilo je super,

plus tega jih je Kotzi kar nekaj zastrupil tam okoli sebe z Varaderi in jih je na tistem koncu,

zahvaljujoč njemu kar nekaj.

Kotzi :worship:

Lep pozdrav tudi tebi Magda. :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super komaj čakam da jo pripeljem v štalco :)

Sam še dober motor dobim od dobrega lastnika za dobro ceno.

A kdo ve kdaj so začeli delati Vare z ABS-om'

In s katerim letnikom ima že Direktni vbrizg (ajnšpric) ker baje tiste brez pijejo kolikor vidijo :)

z letnikom 2003 ejnšpric....meni singerca- ziherca z vplinjači troši vedno okrog 6L pa tudi manj z normalno vožnjo v dvoje-drugače bi imel petardo :kva2: ..".baje je baje." : :kva2: naughty: ........želim ugoden nakup :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!