Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Te slikce so vse predelane fotke Transalpa in Vare v Fotoshop-u nič ni pršlo iz razvoja Honde in so same provokacije. ko bo Honda nekaj naredila, bo naredila dobr tako kot je naredila Africo pa konc koncov je tud Vara zakon!!!

Res pa je, da če bo šel nadaljni razvoj Varadera bolj v smer cestne križarke kar govorice o uporabi V4 samo potrjujejo potem se lahko nadejamo česa novega v vrzeli ki bo s tem nastala. Mogoče se to dela namerno prav z namenom da se ustvari prostor za motocikel tipa GS800 kjer Honda definitivno izgublja precejšen tržni delež.

Saj tega smo itak že vajeni. Z vsako stvarjo odlašajo do zadnjega, ko pa to butnejo v realnost smo ponavadi priča izdelku ki se takoj postavi v sam vrh.

Tako kot so recimo naredili z njihovim dizelskim motorjem.

Objavljeno

Pozdravljeni,

sem lastnik V Stroma 1000 l.06. 1000-ka se v Evropi umika iz prodaje, saj naj mašina ne bi več ustrezala ekološkim normam, medtem, ko 650ccm ustreza in so jo skozi zadnja leta močno porihtali. Ne vem sicer ali se umika tudi SV 1000 serija, ki bazira na isti mašini. Prodaja 1000-ke v ZDA naj bi se nadaljevala. O novi mašini za V stroma se govori že par let, vendar nobene resne informacije.

Torej če ne bo novosti pri Suzukiju bo potrebno ob zamenjavi motorja pogledat h konkurenci. In če izločimo italijane, ki so na področju potovalnih endur v zadnjih letih plasirali kar nekaj modelov, če je KTM preveč terenski in premalo udoben za mojo boljšo polovico, potem ostaneta BMW in Honda. Na vašem forumu sem zasledil kar nekaj primerjav med Varo in GS(A) in se mi približno sanja kaj naj bi bile osnovne razlike, medtem, ko nisem zasledil nobene primerjave med Varo in V stromom. Zato me zanima ali je bil kdo lastnih obeh motorjev in lahko poda kako resno primerjavo. Npr. ciklistika (avtocesta, podeželske ceste, serpentine, solo vožnja, vožnja v dvoje), udobje, zavore, moč, okretnost na mestu, ... in ne nazadnje uglajenost in hrup dvovaljnika. Ravno uglajenost mašine, njena robatost in hrup ter vibracije niso ravno najboljša plat V stroma 1000. Drugače mi Stromček odlično služi in preživela sva obilico lepih trenutkov z njim in spoznala enkratno družbo stromarjev.

Opazil sem, da je sedež pri V stromu pomaknjen kar nekaj bolj naprej kot pri Vari. Pri štromu se sedež konča nad zadnjo akso, pri Vari pa sedi sopotnik skoraj nad akso. Slednje naj bi vplivalo na težišče motorja in vozne lastnosti, vendar bog vedi kako je v praksi. Zato sprašujem če kdo to prakso ima.

In varne kilometre želim, pa lep pozdrav,

lp Igor

Objavljeno
Te slikce so vse predelane fotke Transalpa in Vare v Fotoshop-u nič ni pršlo iz razvoja Honde in so same provokacije. ko bo Honda nekaj naredila, bo naredila dobr tako kot je naredila Africo pa konc koncov je tud Vara zakon!!!

:worship:

Objavljeno (popravljeno)
Zato me zanima ali je bil kdo lastnih obeh motorjev in lahko poda kako resno primerjavo.

lp Igor

Mislim da bi na tem naslovu lahko dobil utrezne informacije:

Tu

Popravljeno . Popravil Calmo
Objavljeno

Po eni strani pa je popolnoma vseeno kakšna bo nova Vara,samo da bo :unsure: Včasih je najboljše pri novem modelu to,da pade cena steremu... :naughty: (sory sayo & Co.) LP

Objavljeno
Pozdravljeni,

sem lastnik V Stroma 1000 l.06. 1000-ka se v Evropi umika iz prodaje, saj naj mašina ne bi več ustrezala ekološkim normam, medtem, ko 650ccm ustreza in so jo skozi zadnja leta močno porihtali. Ne vem sicer ali se umika tudi SV 1000 serija, ki bazira na isti mašini. Prodaja 1000-ke v ZDA naj bi se nadaljevala. O novi mašini za V stroma se govori že par let, vendar nobene resne informacije.

Torej če ne bo novosti pri Suzukiju bo potrebno ob zamenjavi motorja pogledat h konkurenci. In če izločimo italijane, ki so na področju potovalnih endur v zadnjih letih plasirali kar nekaj modelov, če je KTM preveč terenski in premalo udoben za mojo boljšo polovico, potem ostaneta BMW in Honda. Na vašem forumu sem zasledil kar nekaj primerjav med Varo in GS(A) in se mi približno sanja kaj naj bi bile osnovne razlike, medtem, ko nisem zasledil nobene primerjave med Varo in V stromom. Zato me zanima ali je bil kdo lastnih obeh motorjev in lahko poda kako resno primerjavo. Npr. ciklistika (avtocesta, podeželske ceste, serpentine, solo vožnja, vožnja v dvoje), udobje, zavore, moč, okretnost na mestu, ... in ne nazadnje uglajenost in hrup dvovaljnika. Ravno uglajenost mašine, njena robatost in hrup ter vibracije niso ravno najboljša plat V stroma 1000. Drugače mi Stromček odlično služi in preživela sva obilico lepih trenutkov z njim in spoznala enkratno družbo stromarjev.

Opazil sem, da je sedež pri V stromu pomaknjen kar nekaj bolj naprej kot pri Vari. Pri štromu se sedež konča nad zadnjo akso, pri Vari pa sedi sopotnik skoraj nad akso. Slednje naj bi vplivalo na težišče motorja in vozne lastnosti, vendar bog vedi kako je v praksi. Zato sprašujem če kdo to prakso ima.

In varne kilometre želim, pa lep pozdrav,

lp Igor

Jaz preden sem izbral, sem dobro prpbal V strom, tiger (tastar), tdm in sem ugotovil da vara kar se lege na cesti, udobja, vodlivosti ipd kar krepko odstopa!

Objavljeno
Mislim da bi na tem naslovu lahko dobil utrezne informacije:

Tu

Imam težave z dostopom na posredovani link. ALi ti lahko odpreš?

lp igor

Objavljeno (popravljeno)
Pozdravljeni,

sem lastnik V Stroma 1000 l.06. 1000-ka se v Evropi umika iz prodaje, saj naj mašina ne bi več ustrezala ekološkim normam, medtem, ko 650ccm ustreza in so jo skozi zadnja leta močno porihtali. Ne vem sicer ali se umika tudi SV 1000 serija, ki bazira na isti mašini. Prodaja 1000-ke v ZDA naj bi se nadaljevala. O novi mašini za V stroma se govori že par let, vendar nobene resne informacije.

Torej če ne bo novosti pri Suzukiju bo potrebno ob zamenjavi motorja pogledat h konkurenci. In če izločimo italijane, ki so na področju potovalnih endur v zadnjih letih plasirali kar nekaj modelov, če je KTM preveč terenski in premalo udoben za mojo boljšo polovico, potem ostaneta BMW in Honda. Na vašem forumu sem zasledil kar nekaj primerjav med Varo in GS(A) in se mi približno sanja kaj naj bi bile osnovne razlike, medtem, ko nisem zasledil nobene primerjave med Varo in V stromom. Zato me zanima ali je bil kdo lastnih obeh motorjev in lahko poda kako resno primerjavo. Npr. ciklistika (avtocesta, podeželske ceste, serpentine, solo vožnja, vožnja v dvoje), udobje, zavore, moč, okretnost na mestu, ... in ne nazadnje uglajenost in hrup dvovaljnika. Ravno uglajenost mašine, njena robatost in hrup ter vibracije niso ravno najboljša plat V stroma 1000. Drugače mi Stromček odlično služi in preživela sva obilico lepih trenutkov z njim in spoznala enkratno družbo stromarjev.

Opazil sem, da je sedež pri V stromu pomaknjen kar nekaj bolj naprej kot pri Vari. Pri štromu se sedež konča nad zadnjo akso, pri Vari pa sedi sopotnik skoraj nad akso. Slednje naj bi vplivalo na težišče motorja in vozne lastnosti, vendar bog vedi kako je v praksi. Zato sprašujem če kdo to prakso ima.

In varne kilometre želim, pa lep pozdrav,

lp Igor

Vozil vse omenjene modele....moje mnenje: suzuki malenkostno lažji od varadere, dobra lega na cesti, motor ima več vibracij in slabše vleče v spodnjem režimu delovanja,najslabše zavore od vseh omenjenih,KTM odlične komponente, najboljši za teren, na cesti je slabša lega zaradi najbolj terenskih gum (spredaj 21).....definitivno najlažji za manevriranje, najtrši sedež,...BMW 1200gs.....me je prepričal s svojo lego tako na cesti kot makadamu, v primerjavi z 1150gs se tudi lepše prestavlja, prirastek motorne moči, rabiš nekaj kilometrov da se navadiš na direktni prenos (kardan) in na sprednje vzmetenje, ki se ne poseda ob zaviranju.....zadeva dobro deluje, edino malce se izgubi feedback na prednji gumi. Zavore odlične........lega najbolj športna od vseh, največ dodatne opreme, najmanjša poraba.......bi se definitivno odločil za ta motor.......po možnosti adventure, ko pa vidiš ceno, .........če bi imel neomejene vire, BMW, tako pa je padla HONDA.......najtežja za manevriranju na mestu, čim se premikaš neverjetno lahkotna za vožnjo,odlična lega, tudi polno naložen se super pelje,motor ima zelo malo vibracij, navor skozi celotno območje,odlične zavore....nujno ABS......(se mi je bolj dopadel kot na bmw....prednost:bmw-ev je izklopljiv)

Med v-stromom in hondo.......definitivno honda, če imaš denar kupi bmw.......moje mnenje

Popravljeno . Popravil cb1300
Objavljeno

Igor br jz bi ti svetoval še, da prebereš tale dva testa od MotoPulsa in res natančno vidiš kaj kateri motorcikl nudi!!!

7 maxi endur

sam 4 maxi endure (Stroma tu zraven ni!)

ajd pa dobro odločitev (sej slabe v tem rangu tako al tako ni!:))

Objavljeno
Majesty zanima me, če nosilci pašejo na varo 03 in kolikšna bi bila cena za stranska nosilca in kovčka. Po možnosti objavi še kakšno slikco z montiranimi kovčki na motorju!

LP!

Ti nosilci so za varo 03-06 za ceno se je potrebno dogovoriti, je pa celoten nov komplet skorej 700evropejcev

slikca:

post-9880-1225563140_thumb.jpg

Objavljeno
Ti nosilci so za varo 03-06 za ceno se je potrebno dogovoriti, je pa celoten nov komplet skorej 700evropejcev

slikca:

Madonca kaka lepa slikca :)

Super kompozicija, lepa pokrajina, neverjeten kontrast lastnosti (želva vs Varadero).

In da ne pozabim tako lepaaaa Vara čist ku moja :D

EDIT:

Se greste ju3 kej pelat? Jaz verjetno odpihnem na morčko.

Objavljeno
Vozil vse omenjene modele....moje mnenje: suzuki malenkostno lažji od varadere, dobra lega na cesti, motor ima več vibracij in slabše vleče v spodnjem režimu delovanja,najslabše zavore od vseh omenjenih,KTM odlične komponente, najboljši za teren, na cesti je slabša lega zaradi najbolj terenskih gum (spredaj 21).....definitivno najlažji za manevriranje, najtrši sedež,...BMW 1200gs.....me je prepričal s svojo lego tako na cesti kot makadamu, v primerjavi z 1150gs se tudi lepše prestavlja, prirastek motorne moči, rabiš nekaj kilometrov da se navadiš na direktni prenos (kardan) in na sprednje vzmetenje, ki se ne poseda ob zaviranju.....zadeva dobro deluje, edino malce se izgubi feedback na prednji gumi. Zavore odlične........lega najbolj športna od vseh, največ dodatne opreme, najmanjša poraba.......bi se definitivno odločil za ta motor.......po možnosti adventure, ko pa vidiš ceno, .........če bi imel neomejene vire, BMW, tako pa je padla HONDA.......najtežja za manevriranju na mestu, čim se premikaš neverjetno lahkotna za vožnjo,odlična lega, tudi polno naložen se super pelje,motor ima zelo malo vibracij, navor skozi celotno območje,odlične zavore....nujno ABS......(se mi je bolj dopadel kot na bmw....prednost:bmw-ev je izklopljiv)

Med v-stromom in hondo.......definitivno honda, če imaš denar kupi bmw.......moje mnenje

Vsaka ti čast, če ti je uspelo vse te mašine sprobat oz testirat, samo imam bolj občutek, da je to vzeto iz konteksta omenjenih in neomenjenih testov, ...... :hmm: :yea1: če se motim sori :?

Lahko edino povem, da sem na Stromu in TDM-ki samo sedel, KTM-a samo videl- mi njegova zasnova ne ustreza...,GS-a od kolega sem peljal kakšnih 50 km... je pa ni :hmm: .......ni pa vreden (16000€) drago vzdrževnje ...Vara..........več ali manj vse napisano......zaenkrat :OK:

Objavljeno

Glede na to da imaš Stroma 06 se ti še nekaj časa ne bo potrebno ukvarjati z menjavo in bogve kaj se bo takrat še pojavilo na tržišču.

KTM je povsem klasa zase in ga je neumnost primerjati z vsemi ostalimi iz te skupine. Motor za avanturistična potovanja v solo in v tem segmentu ne dobiš boljšega.

BMW pustimo ceno je pač odvisna od denarnice posameznika. Zasnova je super izvedba zelo slaba. ČE se ti ljubi ukvarjati z težavami diferenciala, sklopke in še česa potem ga vzemi. Če iščeš motor ki bo delal 100.000km brez težav potem pozabi na njega.

SUZUKI odličen stroj, precej lahkotnejši od Varadera in predvsem okretnejši. Če bi bil izgled malo drugačen bi zame vsekakor padel v ožji izbor.

TDM sem preizkusil ko sem kupoval Varadera, v redu motor vendar so vsi ostali iz te klase precej boljši, predvsem za daljše potovanja.

TRIUMPH po moje se splača ozreti za njim in ga vsaj sprobati. Čeprav se počasi odaljujejo od prvotne zasnove tega modela.

VARADERO je tak kot je. Večino podatkov boš našel v tej temi. Ne izstopa nikjer je pa hvaležen stroj saj ti bo zvesto služil kar nekaj časa.

Objavljeno

A ni to čudn? Imamo super stroje pa nas že matra kaj druzga bi probal! Moja Vara bo služla še dolga leta, pol sem pa prepričan da bo honda kej pametnega pogruntala, če ne bom pa od svaka rabljenga KTM-a kupu, ke ga je letos novga nabavu!

Objavljeno (popravljeno)
Ti nosilci so za varo 03-06 za ceno se je potrebno dogovoriti, je pa celoten nov komplet skorej 700evropejcev

slikca:

Kje se dobijo tile podaljški za auspuf (na sliki)? Pri 3 kovčkih verjetno pomaga ane?

lp

Popravljeno . Popravil japke
Objavljeno
Kje se dobijo tile podaljški za auspuf (na sliki)? Pri 3 kovčkih verjetno pomaga ane?

lp

Pojma nimam če pomagajo al ne ker so bli gor že ko sem motor kupu in sm jih kr gor pustu...

Švabi jih devajo gor ker jim zaradi njihovih registerskih "tabel" izpušne pline nazaj vrtinči...

Sm jih pa zasledil na ibeju - išči rohrverlangerung al neki tazga :rolleyes:

Objavljeno
Vsaka ti čast, če ti je uspelo vse te mašine sprobat oz testirat, samo imam bolj občutek, da je to vzeto iz konteksta omenjenih in neomenjenih testov, ...... :hmm: :yea1: če se motim sori :?

Lahko edino povem, da sem na Stromu in TDM-ki samo sedel, KTM-a samo videl- mi njegova zasnova ne ustreza...,GS-a od kolega sem peljal kakšnih 50 km... je pa ni :hmm: .......ni pa vreden (16000€) drago vzdrževnje ...Vara..........več ali manj vse napisano......zaenkrat :OK:

Stroma sem vozil od kolega, s katerim sva zamenjala motorje na skupni furci, tko da imam kakih 150km izkusenj, GS-a vozil 1150,1200gs so mi posodili na avtoaktivu,g. Darko Kavčič, naredil med 400 in 500km, KTM-a tudi posodil kolega, vendar naredil samo nekaj km.......vendar ti da takoj čisto drug občutek v vožnji......tudi bil edini motor s katerim si lahko v stoje sproščeno vozil, po pesku opletanje zadnjega konc nudi užitek, ne krč v želodcu......z varo imaš kar precej dela....no, varo predno sem kupil so mi pa posodili na AS Domžale, tudi naredil skoraj 500km.

Vara mi je nudila vse kar sem rabil, poceni vzdrževanje, udobnost, lega, vse super, vendar če pa denar ne bi bil problem bi imel BMW.......ćeprav ni vreden razlike v denarju

Ps.....vozil skoraj vse BMW (hvala avtoaktiv), vse honde (hvala as domžale, motočerne)...ostale mašince......hvala prjatli :naughty: ......da pa še omenim......imel 6 motorjev odkar motoriram....vsi HONDA, in od te znamke ne odstopam.

Ps......upam da se še kej vidmo na varadero srečanju :worship:

Objavljeno
Stroma sem vozil od kolega, s katerim sva zamenjala motorje na skupni furci, tko da imam kakih 150km izkusenj, GS-a vozil 1150,1200gs so mi posodili na avtoaktivu,g. Darko Kavčič, naredil med 400 in 500km, KTM-a tudi posodil kolega, vendar naredil samo nekaj km.......vendar ti da takoj čisto drug občutek v vožnji......tudi bil edini motor s katerim si lahko v stoje sproščeno vozil, po pesku opletanje zadnjega konc nudi užitek, ne krč v želodcu......z varo imaš kar precej dela....no, varo predno sem kupil so mi pa posodili na AS Domžale, tudi naredil skoraj 500km.

Vara mi je nudila vse kar sem rabil, poceni vzdrževanje, udobnost, lega, vse super, vendar če pa denar ne bi bil problem bi imel BMW.......ćeprav ni vreden razlike v denarju

Ps.....vozil skoraj vse BMW (hvala avtoaktiv), vse honde (hvala as domžale, motočerne)...ostale mašince......hvala prjatli :naughty: ......da pa še omenim......imel 6 motorjev odkar motoriram....vsi HONDA, in od te znamke ne odstopam.

Ps......upam da se še kej vidmo na varadero srečanju :worship:

Te držimo za besedo :yea1:

Objavljeno

Hvala vsem za informacije in opis izkušenj pri vožnji različnih motorjev. Kot izgleda so vsi motorji dobri, vsak zase v svojem cenovnem rangu. So pa različni, kar pomeni, da jih je potrebno peljat in le tako lahko oceniš kateri ti bolj leži. Potem pa še finance prešteješ in dileme se hitro razblinijo.

Veliko varnih kilometrov vam želiva Igor in Darja.

Objavljeno

A ni to čudn? Imamo super stroje pa nas že matra kaj druzga bi probal!

Ja to je podobno kot z žen(sk)ami... :unsure:

LP

Objavljeno

Zdel bo pa res hmalu zima! Spomladi bom imel kar velik servis pa me zanimajo vaše izkušnje za :

1. Zavorne ploščice

2. Verižni komplet

3. Svečke

Zanima me kvaliteta in razmerje glede na ceno?

Sedaj imam gor še vse original (42000km mislim da je kar v redu zdržal? vidim po oglasih ke prodajajo kakšne motorje okrog 30kkm pa majo že vse menano, men pa še kar deluje) samo filter za zrak sem dal K&M

Vem da vse že piše na tej strani pa vseeno hvala za kakšen nasvet.

Objavljeno
Zdel bo pa res hmalu zima! Spomladi bom imel kar velik servis pa me zanimajo vaše izkušnje za :

1. Zavorne ploščice

2. Verižni komplet

3. Svečke

Zanima me kvaliteta in razmerje glede na ceno?

Sedaj imam gor še vse original (42000km mislim da je kar v redu zdržal? vidim po oglasih ke prodajajo kakšne motorje okrog 30kkm pa majo že vse menano, men pa še kar deluje) samo filter za zrak sem dal K&M

Vem da vse že piše na tej strani pa vseeno hvala za kakšen nasvet.

Zadnjih zavornih ploščic sigurno nimaš prvh(so pa lahko original), pa če nikol neb na zadnjo zavoro stopil! Sem jih menjal pr 22Kkm, pa nisem nek dirkač, je pa res, da sva skoraj vedno dva gor. Na kontrolo me je opozoril serviser, češ da nobene originalne zadnje ploščice ne vidjo 25 jurjev km.

Kar se tiče rezervnih delov ti priporočam original z linka ki ga je priložil Leteči! Čez zimo imaš čas, da vse dele naročiš in v miru počakaš, da jih pošljejo!

Objavljeno
...samo filter za zrak sem dal K&M...

A ta filter kej spremeni lastnosti al pač ta je bil na voljo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!