Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Je forlife garancija, se ga na vsakem servisu samo opere in baje izboljša delovanje motorja(več bolj čistega zraka na voljo)

http://www.bolha.com/index.php?search=filt...mageField4.y=10

Jest sem malce skeptičen glede finega prahu....mislim da gre več skozi...problem, če za kakim po makadamu voziš....imel v avtu in mi je začel olje papcat.......predvideval da zaradi filtra.

Bil bolj globok glas, kadar si na polno gas stisnil, kakega opaznega prirastka moči pa ni bilo

Objavljeno
Jest sem malce skeptičen glede finega prahu....mislim da gre več skozi...problem, če za kakim po makadamu voziš....imel v avtu in mi je začel olje papcat.......predvideval da zaradi filtra.

Bil bolj globok glas, kadar si na polno gas stisnil, kakega opaznega prirastka moči pa ni bilo

avto ti je začel olje papcat zaradi drugih stvari in ne filtra....

na R1200C imam K&N filter že 80.000 km pa še vedno ne papca olja....pa je ta motor prevozil kar nekaj makadama

na R1200GS je K&N filter že 20.000 km pa tudi še ne papca olja....

S K&N filtrom ne boš dobil prirastka moči....se pa mašina hitreje zavrti (lažje zadiha) , pa bolj se dere čez zračni filter....se pa poraba malo zveča, saj bolj z veseljem odpiraš gas...

Objavljeno
avto ti je začel olje papcat zaradi drugih stvari in ne filtra....

na R1200C imam K&N filter že 80.000 km pa še vedno ne papca olja....pa je ta motor prevozil kar nekaj makadama

na R1200GS je K&N filter že 20.000 km pa tudi še ne papca olja....

S K&N filtrom ne boš dobil prirastka moči....se pa mašina hitreje zavrti (lažje zadiha) , pa bolj se dere čez zračni filter....se pa poraba malo zveča, saj bolj z veseljem odpiraš gas...

Se popolnoma strinjam! :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Sej pravim....to je bila ena od stvari, na katero sem pomislil. Je pa res, kakor si napisal....lažje diha, kar nej bi prineslo boljše izgorevanje, manjšo porabo.....ti je pa zaradi bolj globokega tona lepši zvok in ga avtomatsko bolj odpiraš.....adijo manjša poraba :naughty: :headbang: :whistle:

Popravljeno . Popravil cb1300
Objavljeno

A je menjava filtra zapletena?

Mi kar diši da bi ga menjal :)

Objavljeno
A je menjava filtra zapletena?

Mi kar diši da bi ga menjal :)

Moraš sneti rezervoar-najboljše je če je prazen....zahteva kar nekaj spretnosti če nočeš imeti preveč odrgnjenih delov :hmm:

Objavljeno
A je menjava filtra zapletena?

Mi kar diši da bi ga menjal :)

Kot je Royal napisal-prazen tank, odstraniš vso plastično navlako, zapreš pipce na obeh straneh in snameš cevke. Odklopiš stikalo rezerve, odviješ štiri vijake ki držijo tank, potem pa spretnost! Dvigniti, se izogniti zaščitnim cevem, sneti cevke pot tankom (3 kom) in dokončno sneti tank je prava telovadba! Odpreti airbox in zamenjati filter potem ni več frka. Je pa pod pokrovom še ena loputa, ki ti lahko malo potrenira živce.

Sestavljanje je potem druga še malo bolj zabavna zgodba, ko je potrebno vse te cevi nazaj nataknit. Največja ovira je prav zaščita motorja! Da frke okol plastik ne omenjam!

Obilo užitkov!

Objavljeno

Dajte zdaj kle možakarja strašit :) bo mislil da space shutle razdira.

Ni kakšna grozna znanost, plastike lahko ostanejo gor. Fino pa je če sta dva da eden malce razširi plastike in sname oziroma kasneje natakne cevke ker je spodaj bolj malo prostora, cevke so pa tudi minimalne dolžine.

Pazi da z ventilom pri snemanju ne rukneš ob rolbare in se ti ne odpre ker bo potem veselje ko bo vse po bencinu smrdelo.

Najprej snami dol cevi za gorivo in konektor na plovcu potem ga malo privzdigneš in pomagač ti odklopi spodaj še dve cevki. Potem pa samo dol z njim.

Ko se enkrat navadiš gre brez težav. Jaz ga snamem oziroma nataknem nazaj v manj kot petih minutah.

Glede delov in naročanja pri David Silver spares, pa če kdo želi se lahko obrne tudi name. Bomo v roku enega meseca uvedli redne dobave originalnih honda delov in dodatne opreme (kovčki, centralna stojala, ogrevane ročke...) v SLO. Čakalni rok bo morda malce daljši ker se bo dobavljalo dvakrat na mesec pa vendar bo prihranek pri poštnini precejšen.Pri solo naročilih znaša vsaj 50EUR.

Deli pa tam 25% in več cenejši od rednih cen pri Honda zastopnikih. Dobilo se bo vse kar je dobavljivo po hondinih mikrofilmih.

Objavljeno

Jaz sem plastike snemal zaradi posega na štromu, ko sem priklapljal prikazovalnik prestav, tako,da niti nisem razmišljal ali lahko ostanejo gor. So pa definitivno prišravbane na tank! Ko je bilo vse razdrto sem pa še filter zamenjal!

Objavljeno

Za prvič rabiš dobre živce ker je prvič zraven tako Murphy ko kavelj 22. ( pol poln tank!, pa pipca , zraven vsega smo meli v delavnici lučko za komarje kurt, tako da smo sam čakal kdaj gremo v nebesa..... :headbang: ) drugič bomo pa že eno več vedel! :naughty:

Za dele za Hondo pa samo javi kdaj bo prva nabava, pa z mojim majstrom pregledava kaj rabiva in naročim.

Objavljeno (popravljeno)

Hm jaz bom ta dela prepustil servisu vsaj dokler je v garanciji :naughty: Če pa že kaj delaš ti priporočam da si nakupiš nekaj plastičnh čepkov ker počijo če nisi previden! Meni so ko sem vlekel kabel za ogrevanje ročk in vtičnico pod tankom! :headbang:

Popravljeno . Popravil Orange
Objavljeno

Pozdrav vsem!

Imam stalen občutek da je moja vara znižana! glede na to da sem motor kupil iz italije ( povprečen itelijan je enako pritlikav slovenc)

in da je spredaj na vilcah 1,5cm znižano menim da je tudi zadaj nekaj poštimamo. Ali ima kdo poslikan ta trikotnik, ki zadno vzmetenje spodaj drži, da bi ga z mojim primerjav ali je original ali kaj zamenano?

Objavljeno (popravljeno)
Pozdrav vsem!

Imam stalen občutek da je moja vara znižana! glede na to da sem motor kupil iz italije ( povprečen itelijan je enako pritlikav slovenc)

in da je spredaj na vilcah 1,5cm znižano menim da je tudi zadaj nekaj poštimamo. Ali ima kdo poslikan ta trikotnik, ki zadno vzmetenje spodaj drži, da bi ga z mojim primerjav ali je original ali kaj zamenano?

poglej stransko stojalo če je kaj skrajšano, ker če je znižana potem stoji zelo pokonci če je stojalo originalno drugače ti je pa amortizer u kurcu

Popravljeno . Popravil sayo
Objavljeno

Kako pa laik ugotovi da je amortizer v kurcu? najbrž je trba k majstru pelat!

Objavljeno
Kako pa laik ugotovi da je amortizer v kurcu? najbrž je trba k majstru pelat!

Stin zadej motor dol pa opazuj kako se dviguje. Če se amortizer sunkovito raztegne in na kocu še zaniha je fuč dušenje. Če se pa razteza in na kocu poti obmiruje bi tegnil biti v redu. Zadevo lahko nekajkrat ponoviš, da se pokažejo še skriti efekti utrujenosti amortizerja.

Nekaj ti lahko pove že vizuelni pregled. Če se pojavlja olje okoli stebra amortizerja, je kriza.

Objavljeno

Kdo pa proizvaja amotizerje za varo, mislim znamko?

Objavljeno

Ne mi rečt, da ne vete čigav amotizer imate not?

Objavljeno
Ne mi rečt, da ne vete čigav amotizer imate not?

A bi nas to mogl zanimat mi vozmo HONDE!Je že dolgo tega ko smo sami šraufal mopede ,zdj mamo pa servise! :naughty: Če te pa zanima pa lohk pogledam!

Objavljeno
A bi nas to mogl zanimat mi vozmo HONDE!Je že dolgo tega ko smo sami šraufal mopede ,zdj mamo pa servise! :naughty: Če te pa zanima pa lohk pogledam!

Ni treba, si že povedal. Vprašal sem nekako s tega razloga, ker za vožnjo po slabših cestah, nevem kako se kaj obnesejo originalne vzmeti. Na Long way down so tudi ÖHLINSi odpovedovali, mislim da so v vrhu ponudbe. Vsaj za Bemflna mislim da je originalna SHOWA eden izmed najcenejših blažilcev, nevem kaj pa ima Vara.

Objavljeno
Ni treba, si že povedal. Vprašal sem nekako s tega razloga, ker za vožnjo po slabših cestah, nevem kako se kaj obnesejo originalne vzmeti. Na Long way down so tudi ÖHLINSi odpovedovali, mislim da so v vrhu ponudbe. Vsaj za Bemflna mislim da je originalna SHOWA eden izmed najcenejših blažilcev, nevem kaj pa ima Vara.

Enako SHOWA piše (Sem šu pogledat )dela ok vsaj za zdaj je pa res če sta dva in če nabutaš opremo za potovanje da motor v ovinkih malo plava (sicer se pa mi bl počas vozmo v dvoje pa gre) :naughty:

Objavljeno
Kdo pa proizvaja amotizerje za varo, mislim znamko?

Showa.

Objavljeno

Showa je gor in aftermarket nastavljivi niso poceni. Ponavadi pa je tako da vsi proizvajalci razen KTM-a šparajo na vzmetenju in gor montirajo poceni nenastavljive amortizerje pri kateri servisiranje ni mogoče.

Ko enkrat probaš kako aftermarket nastavljivo varianto, po možnosti izdelano in nastavljeno po meri veš zakaj je cena tam okrog jurja.

Objavljeno

Leteči ali pa kdo drug, zanima me če je kdo menjaval olje v vilicah, predvsem me zanima kakšno viskoznost ste uporabili.

Gre predvsem za letnik 99.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!