Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

V navodilih mi piše, da je potrebno zavorno tekočino menjat na 18000km. kakšno prakso vi uporabljate. V servisni knižici menjave pri prejšnem lastniku ni zapisane, jaz bom imel servis čez ene 2000 pri cca 44t km?

Hvala za odgovor že v naprej!

Objavljeno

Iz lastnih izkušenj....

Sem se pripravljal na menjavo zavorne tekočine skoraj odkar sem kupil motor, to je bilo nekje pri 24.000km. No do sedaj (93.000km) mi ni uspelo tega narediti bom pa definitivno moral to zimo ker se mi je letos zgodilo da mi je ročica padla dol kar definitivno ni bilo zabavno.

Objavljeno
Iz lastnih izkušenj....

Sem se pripravljal na menjavo zavorne tekočine skoraj odkar sem kupil motor, to je bilo nekje pri 24.000km. No do sedaj (93.000km) mi ni uspelo tega narediti bom pa definitivno moral to zimo ker se mi je letos zgodilo da mi je ročica padla dol kar definitivno ni bilo zabavno.

No jest nimam še nobenih problemov, samo nivo je samo 2mm nad sredino.

Objavljeno
12.000 km servisni intervali so predipsani s strani honde. 6.000km je izumil naš uvoznik.....le zakaj?

Dejansko so vsi servisni intervali pri nas razpolovljeni. Če kdo ne verjame lahko pogleda v originalni repair manual.

Glede nižanja. Edina sprejemljiva opcija je rezanje sedeža, seveda na spodnji strani. Predelava zadnjega vzmetenja definitivno spremeni vozne lastnosti.

Na žalost nima samo naš uvoznik predpisanih intervalov na 6tkm tudi Nemci, Avstrijci in Italjani imajo tudi na 6tkm tako da ne vem zakaj temu tako! :?

Objavljeno

Je kateri opazil, da se lahko to dogaja :whistle: :hmm:

Objavljeno
Na žalost nima samo naš uvoznik predpisanih intervalov na 6tkm tudi Nemci, Avstrijci in Italjani imajo tudi na 6tkm tako da ne vem zakaj temu tako! :?

V Slo in Ital. navodilih je po mojem videnju napisano da je servisni interval na 6000 vendar se olje menja samo na 12000. Na vmesnih 6tkm se samo preverja razen na 18t je menjava zr filtra inna 18 zavorne tekočine, ki jo pa očitno noben ne upošteva.

Objavljeno
Je kateri opazil, da se lahko to dogaja :whistle: :hmm:

Ti tole je pa ????. Ali misliš da ima znižane prednje vilice a se to pri vseh dogaja? jaz sem šel preverit prednjo strehico pa se nič ne vidi kakšne odrgnine.

Objavljeno
Ti tole je pa ????. Ali misliš da ima znižane prednje vilice a se to pri vseh dogaja? jaz sem šel preverit prednjo strehico pa se nič ne vidi kakšne odrgnine.

Sem na nekem forumu videl sliko, ki je kazala scefran prednji blatnik zaradi givijevega rora! Na moji zaenkrat ni sledov udarcev( hvala bogu). Pri znižanih vilicah bi bil pojav lako bolj verjetn!

Objavljeno
V Slo in Ital. navodilih je po mojem videnju napisano da je servisni interval na 6000 vendar se olje menja samo na 12000. Na vmesnih 6tkm se samo preverja razen na 18t je menjava zr filtra inna 18 zavorne tekočine, ki jo pa očitno noben ne upošteva.

Jaz sem zračni filter menjal že pri 12 ker je bil očitno usran in ker sem imel ravno tank dol.

Kar se zavorne tekočine tiče ne reskiraj preveč! Sej v normalnih pogojih lahko zadeva deluje normalno, ko pa voziš v ekstremnih okoliščinah (razni spusti sredi poletja v Dolomitih) je pa lahko kriza! Zaradi CBSa se ne moreš zanašati na zadnjo zavoro, ker bo olje v obeh tokokrogih vroče! Zamenjaj pa je, saj to ne more biti neki strošek, ali pač?

Objavljeno
Na žalost nima samo naš uvoznik predpisanih intervalov na 6tkm tudi Nemci, Avstrijci in Italjani imajo tudi na 6tkm tako da ne vem zakaj temu tako! :?

V Nemški servisni knjižici ki sem jo dobil zraven motorja ki sem ga kupil v Nemčiji je servisni interval 12.000km

Objavljeno
Je kateri opazil, da se lahko to dogaja :whistle: :hmm:

mogoče je pozabil pripisat, da je dan prej pribil v zadek avtomobila in zakrivil vilice :whistle:

Objavljeno
mogoče je pozabil pripisat, da je dan prej pribil v zadek avtomobila in zakrivil vilice :whistle:

Tu še je en primer, samo se natačno ne vidi se nasloni ali ne ....do zdaj na svojem nisem opazil da bi se to dogajalo :naughty:

Objavljeno

Tisti, ki imamo Givi okvir pozor!

Najprej sem prebral na enem forumu, nato še pri sebi preveril če je res:

Namreč Givijev okvir se na desni strani, kjer je pritrjen na okvir tesno dotika zavornih cevi. Oster rob givijevega okvirja lahko preriba cev, kar je lahko zelo nevarno!! Gre za letnik 03-06. Nevem, če je pri ostalih tudi tako.

Rešitev: med okvir motorja in givija dodati cca 1cm obroček/distančnik.

Toliko v opozorilo...

LINK: http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/...;num=1203498692

Srečno vožnjo!

B

Objavljeno
Tisti, ki imamo Givi okvir pozor!

Najprej sem prebral na enem forumu, nato še pri sebi preveril če je res:

Namreč Givijev okvir se na desni strani, kjer je pritrjen na okvir tesno dotika zavornih cevi. Oster rob givijevega okvirja lahko preriba cev, kar je lahko zelo nevarno!! Gre za letnik 03-06. Nevem, če je pri ostalih tudi tako.

Rešitev: med okvir motorja in givija dodati cca 1cm obroček/distančnik.

Toliko v opozorilo...

LINK: http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/...;num=1203498692

Srečno vožnjo!

B

Tole je pa za prevert! :headbang:

Objavljeno
Je kateri opazil, da se lahko to dogaja :whistle: :hmm:

Pri meni je daleč sicer brez obtežitve pa tut nobenih prask ni na blatniku!S tremu na filmu ni čist ok ,mrbit je res znižan al pa nabit !

Objavljeno
Tisti, ki imamo Givi okvir pozor!

Najprej sem prebral na enem forumu, nato še pri sebi preveril če je res:

Namreč Givijev okvir se na desni strani, kjer je pritrjen na okvir tesno dotika zavornih cevi. Oster rob givijevega okvirja lahko preriba cev, kar je lahko zelo nevarno!! Gre za letnik 03-06. Nevem, če je pri ostalih tudi tako.

Rešitev: med okvir motorja in givija dodati cca 1cm obroček/distančnik.

Toliko v opozorilo...

LINK: http://www.varaderoforum.com/cgi-bin/YaBB/...;num=1203498692

Srečno vožnjo!

B

Zdaj že dobiš to podložko zraven!

Objavljeno

evo, sem dal en distančnik (kar matico) vmes. Morem rečt, da sem se pošteno namučil, saj je vijak predolg in ga zelo težko dobiš ven.

No, sedaj sem uredil..

Je pa en distančnik res padel ven, ko sem odvil vijak, vendar montiran med okvirjem in motorjem, kjer je navoj. Tako, da bi pri novem kompletu moral dobiti 2 distančnika...

lp

Objavljeno
evo, sem dal en distančnik (kar matico) vmes. Morem rečt, da sem se pošteno namučil, saj je vijak predolg in ga zelo težko dobiš ven.

No, sedaj sem uredil..

Je pa en distančnik res padel ven, ko sem odvil vijak, vendar montiran med okvirjem in motorjem, kjer je navoj. Tako, da bi pri novem kompletu moral dobiti 2 distančnika...

lp

Ni bilo že nekaj govora o tem :? .Kolikor se meni zdi je blo to pri novejših letnikih že odpravljeno s strani givija :OK: , vsaj pri mojem ,letnik 08, je tako, da je tista naležna ploščica na desni strani crashbara drugače postavljenain ne pride do zavornih cevi. problem pa je bil do letnika 03, če se ne motim.

Objavljeno
Ni bilo že nekaj govora o tem :? .Kolikor se meni zdi je blo to pri novejših letnikih že odpravljeno s strani givija :OK: , vsaj pri mojem ,letnik 08, je tako, da je tista naležna ploščica na desni strani crashbara drugače postavljenain ne pride do zavornih cevi. problem pa je bil do letnika 03, če se ne motim.

moja je l'06 in so cevke kar lepo ribale ob Givijev okvir.. :)

Objavljeno
moja je l'06 in so cevke kar lepo ribale ob Givijev okvir.. :)

Verjetno so končno pogruntali, jaz sem dobil zraven posebno podložko, ki se jo da med okvir motorja in zaščito tako da ni variante, da bi nasedalo na cevke. :naughty:

post-10071-1227823128_thumb.jpg

Objavljeno

Men so to zmontiral v AS-u bom pa pogledu mislim pa da je že podložka !

Objavljeno

Neka podloška je gor, tako da je dva mm lufta!

Pri meni se vidi da je od padca ograja malo zvita in mislim, da mi motor zaradi tega malo bolj vibrira kot ponavadi? Ali bi mogoče pomagalo da bi z kakšno rečjo podložil (guma, tesnilo ipd?) ali bi se dalo ograjo za tako malo naglihat?

post-20301-1227888307_thumb.jpg

Objavljeno
Neka podloška je gor, tako da je dva mm lufta!

Pri meni se vidi da je od padca ograja malo zvita in mislim, da mi motor zaradi tega malo bolj vibrira kot ponavadi? Ali bi mogoče pomagalo da bi z kakšno rečjo podložil (guma, tesnilo ipd?) ali bi se dalo ograjo za tako malo naglihat?

Kaj ti vibrira motor ali ograja, če po padcu poglej, da se kje ne naslanja :rolleyes:

Objavljeno

Kaj pa vem, ograja zavibrira pri ene 4800 do 5000 obratov in pol vse treaslaje nekako skupaj prenese točno v sredino moje glave. To mi prej ni delalo, sem prej čutu sam normalne dvovalne treslaje, kot pri KTM-u al pa Transalpki, oziroma še manj!

Objavljeno
Kaj pa vem, ograja zavibrira pri ene 4800 do 5000 obratov in pol vse treaslaje nekako skupaj prenese točno v sredino moje glave. To mi prej ni delalo, sem prej čutu sam normalne dvovalne treslaje, kot pri KTM-u al pa Transalpki, oziroma še manj!

Za vibracije je možmih več vzrokov. Zvitost ograje (če se prav vidi na sliki) je v predelu ploščice kjer je pritrditveni vijak. Odvij vijak in poglej, če je zvit-to boš videl že pri odvijanju. Če je zvito oho, potem ne nalega 100% in lahko zavibrira. Lahko je vzrok distančnik, kjer sta sestavljeni obe polovici ograje. Z vijakom stisneš cevko, ki je nataknjena na vijak, distančnik, ki je vtaknjen v cev pa ima nekoliko zračnosti in vibrira. Prav lahko se je med deformacijo nekoliko razmaknil! Če boš podiral, pred sestavljanjem, distančnik predno ga vtakneš v cev namaži s silikonom.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!