Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Za vibracije je možmih več vzrokov. Zvitost ograje (če se prav vidi na sliki) je v predelu ploščice kjer je pritrditveni vijak. Odvij vijak in poglej, če je zvit-to boš videl že pri odvijanju. Če je zvito oho, potem ne nalega 100% in lahko zavibrira. Lahko je vzrok distančnik, kjer sta sestavljeni obe polovici ograje. Z vijakom stisneš cevko, ki je nataknjena na vijak, distančnik, ki je vtaknjen v cev pa ima nekoliko zračnosti in vibrira. Prav lahko se je med deformacijo nekoliko razmaknil! Če boš podiral, pred sestavljanjem, distančnik predno ga vtakneš v cev namaži s silikonom.

Pri meni je popolnoma enako tako da mi ni treba pripenjat slike! Očitno je problem pri starejših letnikih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za vibracije je možmih več vzrokov. Zvitost ograje (če se prav vidi na sliki) je v predelu ploščice kjer je pritrditveni vijak. Odvij vijak in poglej, če je zvit-to boš videl že pri odvijanju. Če je zvito oho, potem ne nalega 100% in lahko zavibrira. Lahko je vzrok distančnik, kjer sta sestavljeni obe polovici ograje. Z vijakom stisneš cevko, ki je nataknjena na vijak, distančnik, ki je vtaknjen v cev pa ima nekoliko zračnosti in vibrira. Prav lahko se je med deformacijo nekoliko razmaknil! Če boš podiral, pred sestavljanjem, distančnik predno ga vtakneš v cev namaži s silikonom.

Distančnik na drugi sliki je imel tudi pri meni kljub zategnjeni matici zračnost in je oddajal žvenketoč kovinski zvok.......vzel črni izolirni trak, 2x okoli navil, pa je bila stvar rešena.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dele v Decembru mam preveč dela, da bi kar kol šramfu, prvi teden Januarja pa moram itak okvir dol vzet, ker bom plastike spoliru pa bom hiter vidu kaj bo pokazalo. Pol vas pa itqak za nasvet vprašam. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja je l'06 in so cevke kar lepo ribale ob Givijev okvir.. :)

Takole izgleda givi crashbar na moji pri ceveh in tam kjer je skupaj staknjeno...

post-14349-1228771508_thumb.jpg

post-14349-1228771526_thumb.jpg

post-14349-1228771541_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je že kdo prebarval svojo Varadero. Moja je namreč rdeča-bela-modra in mi ni ravno nek estetski biser.. Zato sem razmišljal, da bi dal prebarvat zadnji plastični del in tank v črno-rdečo kombinacijo...

Kako se sploh obnese barvanje plastike? Je to ful strošek? Kdo to dela?

Kako pa je s homologacijo?

ima kdo kake slike?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če je že kdo prebarval svojo Varadero. Moja je namreč rdeča-bela-modra in mi ni ravno nek estetski biser.. Zato sem razmišljal, da bi dal prebarvat zadnji plastični del in tank v črno-rdečo kombinacijo...

Kako se sploh obnese barvanje plastike? Je to ful strošek? Kdo to dela?

Kako pa je s homologacijo?

ima kdo kake slike?

Na drugo barvo bolj tak..Pol se barva na keslu,prej obriba.Bolj je občutljiva na dotike škornjev,ko leze sopotnica ali voznik(ne trezen :whistle: )na motor.Strošek barvanja celega varadera,da bo kvalitetno je okol 350eu.Sej je lahko manj sam bo kvaliteta vprašljiva.Dela to ličar zdaj pa je fajn,da veš za kerega dobrega.Odvisno iz kod si.Homologacija nima veze,če boš spremenil barvo to se ne obremenjuj.Lahko pa greš in na tehničnem vpišeš v prometno novo barvo pol pa greš še na LPP in dvigneš novo homologacijo.Po moje brezvezen strošek!Osebno pa motorja ne bi barval na drugo barvo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja modra v originalu, pa itaQ da ne more biti drugega kot črna, ergo je metalik črna.

Obstojnost barve kot originalna, cena je bila tam nekje kot je navedeno.

Končni izdelek pa je predvsem odvisen od ličarja.

Respect,

Zoolo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barvanje motorja v druge barve je predrago da bi se v to spuščal kar tako ker ti je druga barva bolj všeč.

Sam sem recimo zadnja dva meseca obnavljal Africo twin ki je bila sicer malce potolčena.

Barva 80EUR

Ličar: 250EUR

Nalepke: 250EUR

Airbrush določenih detajlov za katere se ne dobi nalepk: 80EUR

Se pravi vse skupaj: 660EUR

Res da je zdaj motor kot nov in tudi ličar je svoje delo opravil res dobro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo, sem dal en distančnik (kar matico) vmes.

Kolk približno pa mora biti debelina distančnika? Moraš dat notr matico ali je dosti kakšna podložka?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk približno pa mora biti debelina distančnika? Moraš dat notr matico ali je dosti kakšna podložka?

Jaz sem dal kar eno preveliko matico. Čeprav je pomoje dovolj ene 3-4mm

Sem pa skor živce zgubil, ko sem poskušal odstraniti vijak.. pomoje je še najhitreje, da demontiraš desno stran ščitnika...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje hvala tistemu, ki je opozoru na ta rolbar. Pri meni je že pošteno ribalo ob cevko. Mehanik jih bo pa še slišal.

Nisem spremljal te debate podrobno. A to je to za vse modele al samo novejše ajnšpric??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem spremljal te debate podrobno. A to je to za vse modele al samo novejše ajnšpric??

Ja probi eno stran nazaj pogledat ne.. Mislim da nima smisla cele zgodbe ponavljat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh rolbarov sem že parkrat slišal pa se nisem še nikoli zavzel da bi pobliže pogledal. DA ne bo enkrat sam bremze zmanjkalo.

Drugače pa zima dela svoje. Poleg Africa twin projekta se malce poigravam tudi z Varaderom.

Minuli vikend sem tisto originalno pussy balanco zamenjal za tako malce bolj true (beri širšo). Vse skupaj sem dvignil za 35mm in prvi občutki so :OK: Za kaj bolj konkretnega bo treba pa počakat na kakšno boljše vreme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Barvanje motorja v druge barve je predrago da bi se v to spuščal kar tako ker ti je druga barva bolj všeč.

Sam sem recimo zadnja dva meseca obnavljal Africo twin ki je bila sicer malce potolčena.

Barva 80EUR

Ličar: 250EUR

Nalepke: 250EUR

Airbrush določenih detajlov za katere se ne dobi nalepk: 80EUR

Se pravi vse skupaj: 660EUR

Res da je zdaj motor kot nov in tudi ličar je svoje delo opravil res dobro.

Kar dobro prišel skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Od teh rolbarov sem že parkrat slišal pa se nisem še nikoli zavzel da bi pobliže pogledal. DA ne bo enkrat sam bremze zmanjkalo.

Drugače pa zima dela svoje. Poleg Africa twin projekta se malce poigravam tudi z Varaderom.

Minuli vikend sem tisto originalno pussy balanco zamenjal za tako malce bolj true (beri širšo). Vse skupaj sem dvignil za 35mm in prvi občutki so :OK: Za kaj bolj konkretnega bo treba pa počakat na kakšno boljše vreme.

Koliko te je stala predelava?

Namreč meni tudi diši kaj takega. Ali je tvja Vara kaj nižana?

Zanima me, da bi mogoče kdaj pri tebi preiskusil ali mi paše :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni nižana ampak je celo malo višja od originala, ker sem ob naročilu aftermarket amortizerja naročil blažilec z možnostjo regulacije višine. Z dvigom zadka motor postane tudi precej bolj okreten.

Sploh pa zakaj bi ti motor nižal, če se te prav spomnim za kar nekaj višji od mene.

Balanca me je stala 60EUR, poviške sem naredil sam, drugače pribij zraven še tam okrog 35-40EUR. Uporabil pa sem balanco od Africe twin.

Popravljeno . Popravil Leteči
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni nižana ampak je celo malo višja od originala, ker sem ob naročilu aftermarket amortizerja naročil blažilec z možnostjo regulacije višine. Z dvigom zadka motor postane tudi precej bolj okreten.

Sploh pa zakaj bi ti motor nižal, če se te prav spomnim za kar nekaj višji od mene.

Balanca me je stala 60EUR, poviške sem naredil sam, drugače pribij zraven še tam okrog 35-40EUR. Uporabil pa sem balanco od Africe twin.

A si moral kaj cevi od zavor ali zajlo od zklopke menjat ko si zamenjal balanco (zaradi dolžine mislim) :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne ni nižana ampak je celo malo višja od originala, ker sem ob naročilu aftermarket amortizerja naročil blažilec z možnostjo regulacije višine. Z dvigom zadka motor postane tudi precej bolj okreten.

Sploh pa zakaj bi ti motor nižal, če se te prav spomnim za kar nekaj višji od mene.

Balanca me je stala 60EUR, poviške sem naredil sam, drugače pribij zraven še tam okrog 35-40EUR. Uporabil pa sem balanco od Africe twin.

Nebi jo nižal seveda ne le preverjal sem ali bi preiskusna vožnja s tvojo lahko realno pokazala ali bi predelava pašala na moji.

Balanco si kupil pri Silverparts?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je že kdo prilepil novo vinjeto? Mal jo cvikam prlepit na zadnjo desno vilico :)

No sej konc koncev ni tak strošek če bo pač neveljavna sam da nebi kako kazen kasiral :hmm:

Ah ku.. ko bo mal vremena jo prpopam pa kar bo bo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!