Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Zgleda pa tkole.

Sej je tako lepa kot moja :)

P. S. Navodila (angleška) ti lahko pošljem po mailu, če mi ga sporočiš na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam slovenska navodila letnik 2007 če želiš se lahko oglasiš in jih prekopiramo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam slovenska navodila letnik 2007 če želiš se lahko oglasiš in jih prekopiramo

To bi se pa splačalo poskenirat v digitalno obliko.

Če si boš kdaj vzel čas... bi prosil za kopijo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam tut navodila 07 v slovenščini če jih voč ti jih uhk pošlem. :lol1:

EVO PRAVKAR POSKENIRANO TUDI Z MOJE STRANI ČE ŠE KDO POTREBUJE NAVODILA SLO 07

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

EVO PRAVKAR POSKENIRANO TUDI Z MOJE STRANI ČE ŠE KDO POTREBUJE NAVODILA SLO 07

Za navodila pošlji mail na katarinajanez@siol.com

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj in danes z motorjem naredil prvih 60 km in sem navdušen. Ko dan in noč proti Pegasotu. Motor je skratka super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo danes sem zmontiral novo zadjo luč belo LED k se precej bolj vidi....če koga zanima me laah kontaktira

post-22692-1235857852_thumb.jpg

post-22692-1235857930_thumb.jpg

post-22692-1235858004_thumb.jpg

post-22692-1235858044_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm. A mi lahko en od majstrov razloži kako deluje CBS in kako ga sprobaš če res dela. Jst sem mislu da dela to tak, da ko pritisneš prednjo zavoro, zavira tudi zadnje kolo. Zadevo se probal ko sem mel motor na centralnem in se kljub pritisnjeni sprednji zavori, zadnje kolo neovirano vrti. Ko pa pritisneš zadnjo zavoro je pa OK. Neki sem že prebral, ampak......

Hvala in LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pa ne bo šlo :whistle:

Spredaj na levi zavorni čeljusti imaš dodaten zavorni batek, malce si poglej in hitro boš naštudiral kako vse skupaj deluje. Simpl ko pasulj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm. A mi lahko en od majstrov razloži kako deluje CBS in kako ga sprobaš če res dela. Jst sem mislu da dela to tak, da ko pritisneš prednjo zavoro, zavira tudi zadnje kolo. Zadevo se probal ko sem mel motor na centralnem in se kljub pritisnjeni sprednji zavori, zadnje kolo neovirano vrti. Ko pa pritisneš zadnjo zavoro je pa OK. Neki sem že prebral, ampak......

Hvala in LP.

Probaj sprednjo levo čeljust z roko pritisnit v smeri vožnje pa boš videl kako zavira zadnje kolo, seveda imej motor na centralnem stojalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem najdu na netu razložen kako zadeva deluje. Samo fizika je potrebna.

http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/p5.html

Pri zaviranju s prednjo zavoru, zavorno čeljust na levi strani prednjega kolesa potisne naprej, kjer je na vilici namontiran nekakšen cilinder. Zaradi tega se v ceveh ustvari hidravličn pritisk, ki gre do glavnega valja, ta pa pritisk razporedi na vse 3 zavorne celindre, tudi na zadnjega.

Sem pa levo čeljust pomaknu naprej in zavira tudi zadnje kolo.

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem najdu na netu razložen kako zadeva deluje. Samo fizika je potrebna.

http://world.honda.com/motorcycle-technology/brake/p5.html

Pri zaviranju s prednjo zavoru, zavorno čeljust na levi strani prednjega kolesa potisne naprej, kjer je na vilici namontiran nekakšen cilinder. Zaradi tega se v ceveh ustvari hidravličn pritisk, ki gre do glavnega valja, ta pa pritisk razporedi na vse 3 zavorne celindre, tudi na zadnjega.

Sem pa levo čeljust pomaknu naprej in zavira tudi zadnje kolo.

Hvala in LP

Super

v bistvu sem imel prav :)

Aha Dragothic mogoče bi moral spremljati še temo "Varadero srečanje". Tam se dogovorimo za marsikatero skupno furico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

a mogoče kod od vas kaj ve, se nekaj govori da so Barboriča (servis v Žužemberku) v petek pokopali????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet js :). Včeri sem bil na furi, ko naenkrat niso več ročke grele rok. Mimogrede v Velenju je šel dež z snegom. Danes sem zadevo razkopal in razšraufav, ter z instrumentom ugotovil, da je crknila desna ročka. Ko sem jo prerezal sem ugotovil, da je požgal grelec ( na enem koncu je bil fejst črn). Sedaj me pa zanima kam imate spelan + pol. Pr men je blo napelan na stikalo za vklop in izklop motorja, na balanci in to s takimi kabelčki, da ni za nikamor. Sem mal pogledal shemo montaže SAITO ročk, kjer je priporočeno, da + potegneš kr iz akomulatorja, kr zadeva pije 40W, ko je na ful.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet js :) . Včeri sem bil na furi, ko naenkrat niso več ročke grele rok. Mimogrede v Velenju je šel dež z snegom. Danes sem zadevo razkopal in razšraufav, ter z instrumentom ugotovil, da je crknila desna ročka. Ko sem jo prerezal sem ugotovil, da je požgal grelec ( na enem koncu je bil fejst črn). Sedaj me pa zanima kam imate spelan + pol. Pr men je blo napelan na stikalo za vklop in izklop motorja, na balanci in to s takimi kabelčki, da ni za nikamor. Sem mal pogledal shemo montaže SAITO ročk, kjer je priporočeno, da + potegneš kr iz akomulatorja, kr zadeva pije 40W, ko je na ful.

lp

Dobro si oglej shemo, pa boš videl, da je med akumulator in šalter vrisan še rele, katerega krmiliš preko kontakt stikala. Meni rele vklaplja napajanje zadnje pozicije, + vod pa je skupen z vtičnico za porabnike montirano na armaturi.

Original kabli so res bogi, posebno v stikalu, ko se 3 žice + združijo, gre na stikalo žička, ki je tanjša od prej ene same.

Škoda da si razrezal, bi lahko garancijo oveljavil! Mam račun za ročke od par tednov nazaj.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne wem, če bi lahko garancijo oveljavljal, ker js nimam SAITO ročk ampak so neke KOITO JAPAN. Trgovc pa po moje ni tko butast, da nebi opazil :). Je pa res, da se te ročke v nulo prilegajo in je tudi s strani luknja kamor se vsedejo uteži.

post-15839-1237102354_thumb.jpg

post-15839-1237102376_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se odpravim v nabavo,bom vprašal tukaj, ker vidim da kar veliko modificirate svoje lubice,

če ima kdo kakšen par ogledal doma za Varo.

Te, ki jih imam zdaj gor, xy varianta se mi premikajo med vožnjo,upor vetra jih muči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne wem, če bi lahko garancijo oveljavljal, ker js nimam SAITO ročk ampak so neke KOITO JAPAN. Trgovc pa po moje ni tko butast, da nebi opazil :) . Je pa res, da se te ročke v nulo prilegajo in je tudi s strani luknja kamor se vsedejo uteži.

To so originalne hondine ogrevane ročke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res je Originalne so!!

7

2005RE Honda Heated Grip Kits

Please Note - All prices quoted are correct at time of printing and are subject to change without prior notice.

grip heater kit

• sRtepless heating adjustment

• integrated circuit to protect the battery

from draining

Honda Bond A

I 08712 0001 I

• Special glue for heated grips

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se odpravim v nabavo,bom vprašal tukaj, ker vidim da kar veliko modificirate svoje lubice,

če ima kdo kakšen par ogledal doma za Varo.

Te, ki jih imam zdaj gor, xy varianta se mi premikajo med vožnjo,upor vetra jih muči.

Kupi nove. V nemciji so po ~25/kos. "Das original". :rolleyes: Doma pa žal nimam rezerve.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!