Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

L.P. vsem odločam se o nakupu Varaderota pa me nekaj zanima kolk je večji od v štroma 650(ga ima kolega pa se mi zdi premajhen zame

190 cm 115 kg)zato sm bl za varaderota sam ga še nisem vozil in zato ne vem kolk je velik.

Če bo vse posreč bo še eden lastnik Varaderota več na forumu.

Hvala vsem za informacije.L.P.

Objavljeno

Večje "krave" tako ne moreš kupit, litrske endure so maxi endure, premajhen ti zagotovo nebo. Je pa Vara najbrž po vseh gabaritih večja.

Objavljeno
L.P. vsem odločam se o nakupu Varaderota pa me nekaj zanima kolk je večji od v štroma 650(ga ima kolega pa se mi zdi premajhen zame

190 cm 115 kg)zato sm bl za varaderota sam ga še nisem vozil in zato ne vem kolk je velik.

Če bo vse posreč bo še eden lastnik Varaderota več na forumu.

Hvala vsem za informacije.L.P.

CCA 70KG težja višina sedeža tam nekje samo da je širši in daljši! Če nisi pretirano offroad usmerjen boš zadovoljen morebiti zna bit edino premehka v hitrih ovinkih glede natvojo težo.Je pa absolutno boljš kot V-Štrom (sem ga probu )tud Transalp 650 je bil boljši.Dovolj dober je le 1000-ka .

Ne vem mrbit bo gdo užaljen sam to je pač moje mnenje .Tudi BMW GS bi bil dober za tvojo višino -dober moped samo obupno grd !

:worship:

Objavljeno

Hvala za odgovor,sam sm bl za varaderota kot za bmw,se mi zdi bl vzdržljiv.Ponavadi ko se srečamo prjatli,par prjatlov ma gs-e k oni začno debatirat padeš dol debata samo o temu kje jih je na cest pustu,zato sem na bmw-ja pozabu,pa še predrag je.

Objavljeno

Upam da nisem koga užalil,ni bil moj namen,sem samo povedal kaj sem doživel.L.P.

Objavljeno
Kupi nove. V nemciji so po ~25/kos. "Das original". :rolleyes: Doma pa žal nimam rezerve.

Ja, ni panike delam na tem.Ampak sem mislil,če se komu kje potikajo pa garaži.

Hvala za odgovor,sam sm bl za varaderota kot za bmw,se mi zdi bl vzdržljiv.Ponavadi ko se srečamo prjatli,par prjatlov ma gs-e k oni začno debatirat padeš dol debata samo o temu kje jih je na cest pustu,zato sem na bmw-ja pozabu,pa še predrag je.
Upam da nisem koga užalil,ni bil moj namen,sem samo povedal kaj sem doživel.L.P.

He,he na tej strani ziher nisi nikogar užalil,kvečjemu si si prislužil kaki pir.

Želim ti dober nakup,pa da se kje srečamo.Z nakupom Vare pa ziher neboš brcnil v temo.

Objavljeno
L.P. vsem odločam se o nakupu Varaderota pa me nekaj zanima kolk je večji od v štroma 650(ga ima kolega pa se mi zdi premajhen zame

190 cm 115 kg)zato sm bl za varaderota sam ga še nisem vozil in zato ne vem kolk je velik.

Če bo vse posreč bo še eden lastnik Varaderota več na forumu.

Hvala vsem za informacije.L.P.

Sam imam 120 kg in sem 192 cm velik pa maliP je tudi tam nekje. In oba ti lahko zatrdiva, da sva zadovoljna. Večji bike boš itaq težko našel je pa super vodljiva tale kravca. Ko si nad 40 km/h kar sama sili v ovinke :)

Glede GS-a pa se strinjam, da je verjetno dober moped ampak kot cela famiglia grd kot...

Objavljeno

Tudi jaz imam varo sosed pa v stroma 650 absolutno je prešvoh more kar tiščat za nami in stalno menjat pri vari pa tega skoraj ni tako da če bi se še enkrat odloču bi bla sigurn vara

velik uspeha ob nakupu kateregakoli že

:OK:

Objavljeno

Evo sedaj sem pa zrihtu ( oziroma zrihtala mi je mojster MiNa pomagu, ker je bol iz štrom foha) te ročke in faracajk šteker. Sva pa šalter gretja ročk vzela iz original gretja, ker ima šalter potenciometer od SAITO2 je pa do konca Češk in vse prilagodila na SAITO2 kablovje. Bom potegnu napajanje in - direkt iz akumolatorja. Vgradila sva tudi rele, ki ga bo prožil + iz stikala za prednjo zavorno luč. Vse sva sprobala in ful dober dela. Brez MiNe bi pomoje kej zgorel. :)

lp

post-15839-1237391092_thumb.jpg

post-15839-1237391130_thumb.jpg

Objavljeno
Korl! Menda bo to prednja pozicijska luč.
Objavljeno

hehe ja meni tut ni blo jasno od kdaj ima vara spredaj zavorno luč :D

Objavljeno

:headbang: sem tak na hiter napisu, pa nč prebral za sabo :). Uglavnem sem zajebu. Dela pa hehehe.

Objavljeno

Pa pravilno je mislil, samo narobe se je izrazil. Napajanje releja je vzel iz stikala za zavorno luč na sprednji ročki.

Objavljeno
Evo sedaj sem pa zrihtu ( oziroma zrihtala mi je mojster MiNa pomagu, ker je bol iz štrom foha) te ročke in faracajk šteker. Sva pa šalter gretja ročk vzela iz original gretja, ker ima šalter potenciometer od SAITO2 je pa do konca Češk in vse prilagodila na SAITO2 kablovje. Bom potegnu napajanje in - direkt iz akumolatorja. Vgradila sva tudi rele, ki ga bo prožil + iz stikala za prednjo zavorno luč. Vse sva sprobala in ful dober dela. Brez MiNe bi pomoje kej zgorel. :)

lp

In kaj je bila napaka, da ročke niso grele? Preslaba originalna inštalacija? Sprašujem zato ker so meni tudi crknile...

Mam sicer prednji konec že razdrt ampak se še nisem lotil... So pa žičke res kot cviren...

Objavljeno

Nikdar in nikoli se večjih porabnikov kar ogrevane ročke so ne priklaplja kar direktno na obstoječo inštalacijo. To je tako kot bi hotel v hiši UTP kabel za net uporabiti za napajanje klimatske naprave ali kuhinjske pečice.

Ne samo da ti prekuri kabel ampak kaj hitro lahko pride do situacije ko od 250kg Varadera ostane le še nekaj ožgane plastike in kovine. Ne se špilat z elektriko.

Objavljeno
In kaj je bila napaka, da ročke niso grele? Preslaba originalna inštalacija? Sprašujem zato ker so meni tudi crknile...

Mam sicer prednji konec že razdrt ampak se še nisem lotil... So pa žičke res kot cviren...

Najprej preglej, če imaš v napeljavi varovalko in če je dobra. Naslednja stvar -rele in njegov vklop-poslušaj, če šklocne, ko daš kontakt! Preveri če gre štom preko močnostnih kontaktov (? zažgani kontakti).Potem odklopi ročke na spojkah in izmeri upornost (ali preprosto prevodnost čez grelec). Če upornost (prevodnost) je, je grelec dober in mirno lahko iščeš napako na stikalu - potenciometru. V škatlici s stikalom je kar nekaj elektronike. Lahko pogledaš, če je kaj scvrto - požgano. Preglej žičke in njihov spoj. S tem pregledom boš sigurno locilar defekt! Elektronskih delov (čip, tranzistor, upori) verjetno sam ne boš bezal?

Razen pregorelih špiral v ročki, se vse da popravit.

Objavljeno
Najprej preglej, če imaš v napeljavi varovalko in če je dobra. Naslednja stvar -rele in njegov vklop-poslušaj, če šklocne, ko daš kontakt! Preveri če gre štom preko močnostnih kontaktov (? zažgani kontakti).Potem odklopi ročke na spojkah in izmeri upornost (ali preprosto prevodnost čez grelec). Če upornost (prevodnost) je, je grelec dober in mirno lahko iščeš napako na stikalu - potenciometru. V škatlici s stikalom je kar nekaj elektronike. Lahko pogledaš, če je kaj scvrto - požgano. Preglej žičke in njihov spoj. S tem pregledom boš sigurno locilar defekt! Elektronskih delov (čip, tranzistor, upori) verjetno sam ne boš bezal?

Razen pregorelih špiral v ročki, se vse da popravit.

Pred zimo si bom verjetno tudi sam omislil Ogrevane ročke pa me zanima ali je taka velika razlika v ceni med original ročkami in neoriginal ki zahtevajo en kup predelav?

Ali nebi bilo full lažje če bi preprosto kupil Koito ročke zmontiral in uporabljal?

Objavljeno
Pred zimo si bom verjetno tudi sam omislil Ogrevane ročke pa me zanima ali je taka velika razlika v ceni med original ročkami in neoriginal ki zahtevajo en kup predelav?

Ali nebi bilo full lažje če bi preprosto kupil Koito ročke zmontiral in uporabljal?

Razlika v ceni je kar 5 xna. Z montažo je pa verjetno približno enako dela, saj vara nima kake predpriprave, da bi sam uštekal. Se pa razume, da je dela toliko, kolikor si pedanten in kako si si zamislil montažo.

Objavljeno
Razlika v ceni je kar 5 xna. Z montažo je pa verjetno približno enako dela, saj vara nima kake predpriprave, da bi sam uštekal. Se pa razume, da je dela toliko, kolikor si pedanten in kako si si zamislil montažo.

Kateri način nastavljanja moči ogrevanja pa se bolje obnese?

Brezstopensko kot imajo Koito ali stopenjsko kot ima recimo Saito?

Bi rekel da je Brezstopenjski sistem boljši. Ali ni take razlike?

Objavljeno
Kateri način nastavljanja moči ogrevanja pa se bolje obnese?

Brezstopensko kot imajo Koito ali stopenjsko kot ima recimo Saito?

Bi rekel da je Brezstopenjski sistem boljši. Ali ni take razlike?

Glede na okvare originalov sklepam........ Ali pa se lastnikom Saito ročk

o odpovedi niti ne ljubi pisati.....

BMW kot naj naj ima samo dvostopenjske....stikalo 0,1 in 2!

Objavljeno

HI! Bom odgovoril če smem :whistle: .

Boljše je sigurno, da je regulacija temperature ročk tako kot temperatuera okolice zvezna.

Sam sem kar nekajkrat pogrešal vmesno nastavitev na prvem položaju je bilo malo mrzlo na dvojki bi pa potreboval gasilske rokavice.

Je pa najlažja in seveda tudi najcenejša rešitev serijsko-vzporedna vezava ročk zato pri cenenih takšna varianta. Vendar to za domačega mojstra ni težava. V orginalno ohišje SAITO ni problem motirat regulator 5V-12V/4A. Z draghotic-om sva pa uporabila kar regulator orginalnih ročk KOITO in kot pravi dela BP.

Objavljeno
HI! Bom odgovoril če smem :whistle: .

Boljše je sigurno, da je regulacija temperature ročk tako kot temperatuera okolice zvezna.

Sam sem kar nekajkrat pogrešal vmesno nastavitev na prvem položaju je bilo malo mrzlo na dvojki bi pa potreboval gasilske rokavice.

Je pa najlažja in seveda tudi najcenejša rešitev serijsko-vzporedna vezava ročk zato pri cenenih takšna varianta. Vendar to za domačega mojstra ni težava. V orginalno ohišje SAITO ni problem motirat regulator 5V-12V/4A. Z draghotic-om sva pa uporabila kar regulator orginalnih ročk KOITO in kot pravi dela BP.

jaz sem si vgradil na prejšnjem motroju Daytona ročke (pod HeinGericke znamko sicer) - 2 stopenjske.

V navodilih je pisalo, da je 1.stopnja le za prvih 5 minut vožnje, drugače lahko zgori varovalka (za hiter start)

2.stopnja pa je za vožnjo.. Sem bil zelo zadovoljen. Edino šalter zgleda nekak "češki"

So pa te ročke v HeinGericke pol ceneje kot v Louisu.. (59 : 25 EUR)

http://www.louis.de/?partner=hurra&top...tnr_gr=10032048

Na varo bom montiral verjetno tele:

http://www.louis.de/?partner=hurra&top...tnr_gr=10032046

Objavljeno

Jaz imam Saito dvostopenjski plus start stopnja za 39 eur (LUIS)že dve leti in delujejo odlično.Res pa je če je okoli 0 st je potrebno vsake toliko prestaviti na Start da se malo bolj segrejejo.Drugače pa uporabljam I.in II stopnjo ter bolj letne rokavice.Montaža je doakj enostavna.Jaz sem moral prestaviti stikalo,ogledala,zavorno ročko in sklopko cca 1cm bolj proti sredini.Malo je bilo treba porezati gas ročko(treba je paziti da se ne zareže pregloboko ter seveda narediti luknje za uteži.Priklopil sem preko releja. rele mi akrivira + od zadnje luči.Največ dela je z kablom od releja do ročk!.Na ta rele imam priklopljeno tudi vtičnico za GPS ali polnjenje GSM ja .Skratka vse deluje OK. :naughty:

Objavljeno
Jaz imam Saito dvostopenjski plus start stopnja za 39 eur (LUIS)že dve leti in delujejo odlično.Res pa je če je okoli 0 st je potrebno vsake toliko prestaviti na Start da se malo bolj segrejejo.Drugače pa uporabljam I.in II stopnjo ter bolj letne rokavice.Montaža je doakj enostavna.Jaz sem moral prestaviti stikalo,ogledala,zavorno ročko in sklopko cca 1cm bolj proti sredini.Malo je bilo treba porezati gas ročko(treba je paziti da se ne zareže pregloboko ter seveda narediti luknje za uteži.Priklopil sem preko releja. rele mi akrivira + od zadnje luči.Največ dela je z kablom od releja do ročk!.Na ta rele imam priklopljeno tudi vtičnico za GPS ali polnjenje GSM ja .Skratka vse deluje OK. :naughty:

Dela je za cel dan, ane?

Objavljeno

No pa še moja izkušnja ,

imam SAITO II 2 stopnji plus start in sem zelo zadovoljen uporabljam letne rokavice in do sedaj me ni zeblo pa sem kar nekaj km naredil z montažo je pa tako cca 1,5 h na vari in cca 2 h na v stromu ker je bilo treba ročko drejat ker ima drugačen sistem pod gumo na ročki skratka enostavno samo lotit se je treba..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!