Skoči na vsebino

Honda XL 1000 V Varadero


Noise

Priporočene objave

Sem tudi jaz naročil zdaj preko ebaya, prodajalec je neki Peter Pfeiler. A je to ista zadeva??

V glavnem cena je 27 EUR + 9,90 poštnine, upam da pride čimprej.... :closedeyes:

Pred kakšnimi 4 mesci kupil desni špegl pri tem istem tipu.(ista cena)

Špegl je popolnoma enak kot originalen,zraven pa je bil še navoj za v "ročko" ter pokrivna gumica za tale dvojni navoj.

Pošiljka je prispela v štirih delovnih dneh .

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok ste dali pa kej za registracijo Varadere?

Meni so še najbolj izračunali pri ZM - 226€

z ao+ in 55% bonifikacije

je kje cenejše?

namesto AO+ lahko vzameš samo nezgodno zavarovanje. Pride dosti cenejše, kritje je pa sicer malo manjše...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kritje je pa sicer malo manjše...

pa še to moraš bit fajn polomljen ali invalid, da dobiš malo drobiža.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tilii kot član motokluba 187 eur z ao+ in zavarovanjem stekla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveri Adriatic.

Dal sem identično poizvedbo na Triglav, mariborsko in Adriatic. Razlike je bilo več kot 100EUR. Sem pa prenesel z avto police na Triglavu 50%, Adriatic mi je priznal 55%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi lahko samo nekdo svetuje, ali moram na 24.000km servisu zamenjat tudi svečke? Varadero l'06

Menjat moram tudi verigo.. nekdo mi je predlagal DC verige. So te vredu? katera serija?

Thx,

LP;

ja ta je pa res mal čudna zadeva.....zakaj moraš menjat verigo pri teh kilometrih????!

Jaz imam na xjr1300 narejenih 46000 km pa so še o.k.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri tilii kot član motokluba 187 eur z ao+ in zavarovanjem stekla

tut jest mam letos pri tilii.....obvezno zavarovanje + nezgodno za oba do fula + tehnični + cestnina = 198 eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ta je pa res mal čudna zadeva.....zakaj moraš menjat verigo pri teh kilometrih????!

Jaz imam na xjr1300 narejenih 46000 km pa so še o.k.

verjetno ni bila dovolj mazana (motor imam šele pol leta).. sedaj sem jo zadnjič nategnil in je že na "rdečem polju" drug teden imam servis, pa bom verjetno zamenjal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno prvi lastnik ni preveč šparal motorja, da jo moraš tako hitro zamenjati.

Jaz imam sedaj slabih 23000 km od tega jih je prvi lastnik naredil dobrih 4000, pa je veriga še čisto OK oz. v začetnem stanju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa zadnjič prebilo plafon ko sem okoli akumulatorja hotel uredit vse kablovje ki se je nabralo od raznih naprav. Alarm, ogrevane ročke, RLS-oiler, vtičnica.........

Skratka na akumulator je šlo en kup kablov vmes je bil še kak rele....cela ikebana.

Da to nekako spravim v red sem kupil nosilce za avtomobilske varovalke in jih zmontiral na ploščo. 4 varovalke sem povezal direktno na akumulator 4 preko kontakta in releja.

Naprave se priklaplja na varovalke preko standardnih fast on spojk.

No ja iz vsega skupaj je nastala ena urejena ikebana :)

post-311-1240080447_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem po totalni neumnosti spravil v skrbi Kotzia in Letečega :)

No v bistvu mi je stikalo za izklop motorja po nesreči ostalo v nekako vmesnem stanju med vklopljenim in izklopljenim. Namesto da bi preiskusil takoj sem verjel svojim očem in bil prepričan da je stikalo v pravilnem položaju za vžig. Ko sem po telefonskem pogovoru spravil prvo Iztoka v skrbi in nato še mojstra Gregorja (Leteči) sem po preverjanju vseh možnih napak brez šravfanja prišel pred dejstvo, da bo sedaj vendarle treba vzeti v roke ključe šravfcigerje, imbuse itd...itd. sem se vendarle odločil da poiskusim vseeno še enkrat preklopiti stikalo... In glej ga zlomka pumpa je zalavfala lučka FI je ugasnila in motor je kresnil iz prve.

:headbang: :wacko: :blush::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Moj obraz je zalila rdečica, ne vijolčica in do kolen sem se pogreznil v tlakovano dvorišče pred hišo od sramu. Hja fantje ko ste prepričani, da vas H.I.S.S. zajebava preklinjate japončke in svojo srečo vseeno poiskusite še enkrat izklopiti varnostno stikalo, ni potrebnega veliko truda sem ugotovil danes samo klik klak in motor čudežno vžge. :blush:

Gregor in Iztok hvala za pomoč in skrb in prosim ne brez zamere.

Se ob priliki oddolžim s kakim pivcem :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No hvalabogu si zadevo rešil na najcenejši možen način :)

Poznam ta občutek ko sem malce pred Istanbulom pulil ven žice in delal bypasse na koncu pa ugotovil da nisem imel menjalnika v prostem teku. Se počutiš kot največji moron na planetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem po totalni neumnosti spravil v skrbi Kotzia in Letečega :)

No v bistvu mi je stikalo za izklop motorja po nesreči ostalo v nekako vmesnem stanju med vklopljenim in izklopljenim. Namesto da bi preiskusil takoj sem verjel svojim očem in bil prepričan da je stikalo v pravilnem položaju za vžig. Ko sem po telefonskem pogovoru spravil prvo Iztoka v skrbi in nato še mojstra Gregorja (Leteči) sem po preverjanju vseh možnih napak brez šravfanja prišel pred dejstvo, da bo sedaj vendarle treba vzeti v roke ključe šravfcigerje, imbuse itd...itd. sem se vendarle odločil da poiskusim vseeno še enkrat preklopiti stikalo... In glej ga zlomka pumpa je zalavfala lučka FI je ugasnila in motor je kresnil iz prve.

:headbang: :wacko: :blush::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Moj obraz je zalila rdečica, ne vijolčica in do kolen sem se pogreznil v tlakovano dvorišče pred hišo od sramu. Hja fantje ko ste prepričani, da vas H.I.S.S. zajebava preklinjate japončke in svojo srečo vseeno poiskusite še enkrat izklopiti varnostno stikalo, ni potrebnega veliko truda sem ugotovil danes samo klik klak in motor čudežno vžge. :blush:

Gregor in Iztok hvala za pomoč in skrb in prosim ne brez zamere.

Se ob priliki oddolžim s kakim pivcem :worship:

Meni se včasih naredi, da F lučka ne ugasne (takrat mi motor ne vžge ), pa ni krivo stikalo, ampak po mojem mnenju ali hitro oziroma na silo obračanje ključa pa najbrž povezano z pranjem motorja z baromatom ( sedaj ne perem več po armaturi in vsake toliko kaplja olja na ključ). Vsakič se mi je tudi resetiral števec A+B dnevno prevoženih kilometrov na nulo (uni za skupne se noče, tako da ko bom prodaju motor bo jemu najbrž že ene 200000 :wacko: ). To se mi je naredilo ene 5 do 6krat, vsakič po generalnem čiščenju motorja in prvič tud nisem vedel kaj za en hudič je to. Sedaj samo vzamem ven ključ in enkrat preklopim stop stikalo, pa normalno vse dela!,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se včasih naredi, da F lučka ne ugasne (takrat mi motor ne vžge ), pa ni krivo stikalo, ampak po mojem mnenju ali hitro oziroma na silo obračanje ključa pa najbrž povezano z pranjem motorja z baromatom ( sedaj ne perem več po armaturi in vsake toliko kaplja olja na ključ). Vsakič se mi je tudi resetiral števec A+B dnevno prevoženih kilometrov na nulo (uni za skupne se noče, tako da ko bom prodaju motor bo jemu najbrž že ene 200000 :wacko: ). To se mi je naredilo ene 5 do 6krat, vsakič po generalnem čiščenju motorja in prvič tud nisem vedel kaj za en hudič je to. Sedaj samo vzamem ven ključ in enkrat preklopim stop stikalo, pa normalno vse dela!,

Tudi meni se je to že zgodilo. Kam kapneš olje? V ključavnico, ali prav na ključ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se je to že zgodilo. Kam kapneš olje? V ključavnico, ali prav na ključ?

Ključavnic pretirano ne mazat! Se potem prah nabira na maščobi in je posledično še večja štala. Rahlo naoljen ključ zadostuje, da lažje zdrsne v ključavnico. Med pranjem ključ ven iz ključavnice, pa z vapom stran od armature!

Po pranju je fajn z komprimiranim zrakom spihat stikala na belanci.

Pri starejših modelih bi mogoče pomagalo razstavit in ponovno sestavit konektorje, da se "popravi" oksidirane kontakte. Spojni konektorji pri Vari niso kaj prida zaščiteni.

Z H.I.S.S. sistemom je nekdaj Honda imela resne težave.

Popravljeno . Popravil raza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem po totalni neumnosti spravil v skrbi Kotzia in Letečega :)

No v bistvu mi je stikalo za izklop motorja po nesreči ostalo v nekako vmesnem stanju med vklopljenim in izklopljenim. Namesto da bi preiskusil takoj sem verjel svojim očem in bil prepričan da je stikalo v pravilnem položaju za vžig. Ko sem po telefonskem pogovoru spravil prvo Iztoka v skrbi in nato še mojstra Gregorja (Leteči) sem po preverjanju vseh možnih napak brez šravfanja prišel pred dejstvo, da bo sedaj vendarle treba vzeti v roke ključe šravfcigerje, imbuse itd...itd. sem se vendarle odločil da poiskusim vseeno še enkrat preklopiti stikalo... In glej ga zlomka pumpa je zalavfala lučka FI je ugasnila in motor je kresnil iz prve.

:headbang: :wacko: :blush::headbang::headbang::headbang::headbang::headbang:

Moj obraz je zalila rdečica, ne vijolčica in do kolen sem se pogreznil v tlakovano dvorišče pred hišo od sramu. Hja fantje ko ste prepričani, da vas H.I.S.S. zajebava preklinjate japončke in svojo srečo vseeno poiskusite še enkrat izklopiti varnostno stikalo, ni potrebnega veliko truda sem ugotovil danes samo klik klak in motor čudežno vžge. :blush:

Gregor in Iztok hvala za pomoč in skrb in prosim ne brez zamere.

Se ob priliki oddolžim s kakim pivcem :worship:

Kolegu so iz takšnega razloga na Krku rastavili pol motorja, ker mu je hčerka nehote preklopila to čudežno stikalo :whistle:

To se lahko prej ko slej dogodi vsakemu, tako da si zaradi tega ne las pulit........sicer tega stikala osebno nikdar ne uporabljam in bi se mi lahko tudi pripetilo, da ne bi takoj pomislil ob nevžigu nanj :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dans se pa vidi da je bolj deževen dan....ker je tukaj taka aktivnost :rolleyes:

men se to s stikali še ni zgodilo...je pa dobra taka debata, da ko do tega pride...se mal spomniš kva so drugi imel za ene problem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolegu so iz takšnega razloga na Krku rastavili pol motorja, ker mu je hčerka nehote preklopila to čudežno stikalo :whistle:

To se lahko prej ko slej dogodi vsakemu, tako da si zaradi tega ne las pulit........sicer tega stikala osebno nikdar ne uporabljam in bi se mi lahko tudi pripetilo, da ne bi takoj pomislil ob nevžigu nanj :?

Me veseli, da nisem sam v tem zosu.

Stikala namreč tudi sam ne uporabljam nikoli kljub temu, da so me v avtošoli učili drugače. Nekako se mi zdi škoda s časom uničit stikalo, ki prav gotovo ni poceni. Motor namreč vedno ugasnem na ključ. Ali ima kdo mogoče drugačne izkušnje? Sploh obstaja kaj kar bi govorilo v prid ugašanju z stikalom razen tega mojega primera, da nekako nanj pozabiš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekako se mi zdi škoda s časom uničit stikalo, ki prav gotovo ni poceni. Motor namreč vedno ugasnem na ključ.

Ključavnico boš mnogo prej uničil kot tisto stikalo. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključavnico boš mnogo prej uničil kot tisto stikalo. ;)

Ampak s stikalom nikakor ne prišparaš ključavnice! Še vedno moraš obrnit in odstranit ključ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

včasih ga ugasneš samo za minuto, recimo da se kaj pogovoriš, tako da ni vedno treba na ključavnico.

hja mogoče ampak zeloooooooooo redkokdaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mogoče še komu to dogaja (ali pa se je dogajalo),da pri zaviranju s prednjo zavoro pri hitrosti od 30 km/h pa do ustavitve motor začne "cukat".

Pri mazanju verige sem ugotovil ,da se pri prostem vrtenju zadnji disk samo na določenem mestu (1/3 diska) rajsa po ploščicah.

Je mogoče,da je disk neenakomerno obrabljen in ga je zato potrebno zamenjati ali pa napaka tiči kje v CBS-u ali pa ...?!?

Če je kdo imel podobne probleme in jih je uspešno odpravil se mu že vnaprej zahvaljujem za nasvet.

P.S.

Na daljših vožnjah sem opazil močno segrevanje zadnjega diska in zavornih klešč, pa čeprav zadnjo zavoro uporabljam le izjemoma (razen kolko dela sam CBS). Pri hitrosti med 60 in 80km/h pa se sliši piskanje in to na desni strani motorja.Domnevam da prihaja od zadnjega diska. Motor ima prevoženih 38000 km in so diski še verjetno prvi,za ploščice pa nisem siguren.

LP

B.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!